Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Umowa jest niejako w tle i nie jest terminowa. Na tę umowę na standardowych cenach "nakłada się" czasowa promocja, z lepszymi cenami. Gdy ta nakładka zakończy swój bieg to ceny wracają do standardowych i umowa trwa nadal bezterminowo. Skoro reklamacja została uznana, to uznanie reklamacji trwa od jej uznania w nieskończoność lub do zaistnienia warunków, które mają wpływ na podstawę reklamacji. Zakończenie okresu promocyjnego na pewno takim zdarzeniem nie jest. Moja zgoda na kolejne warunki promocyjne z poinformowaniem mnie jak naprawdę wygląda taka klauzula już tak. Jeśli operatorowi zechce się nagle stwierdzić, że odwołuje swoje własne uznanie reklamacji, to wtedy można podziałać np skierowaniem kolejnej reklamacji, skierowaniem do uokiku (bo nie sądzę, żeby można było ot tak sobie anulować uznanie reklamacji), a w najgorszym przypadku można od razu bez konsekwencji kopnąć w tyłek tę firmę i pójść gdzie indziej. Uznanie reklamacji w naszym wypadku to prawnie ten sam efekt jak aneks wyłączający waloryzację na koncie abonenckim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, LorDx napisał(a):

Umowy mają to do siebie że bez aneksu na piśmie niewiele to wnosi, pod rygorem nieważności.

Coś ci obiecał operator, zawsze może zmienić zdanie lub uzupełnić braki formalne.

 

 

 

Wycofał podwyżkę. Kolejnej nie otrzymałem. Nie uzupełni braków formalnych, bo rozmowa przedłużeniowa odbyła się 1,5 roku temu i została zawarta na warunkach tejże rozmowy.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani, zbliża mi się termin wygaśnięcia warunków promocyjnych. Właściwie część mam do końca marca, część do końca kwietnia. Oczywiście jakiś czas temu złożyłem wypowiedzenie.
 

Mam takie usługi: 

 

- Pakiet MAX BOX

- CINEMAX

- CANAL+ PRESTIGE

- FILMBOX EXTRA

- HBO HD I MAX

- ELEVEN SPORTS

- MULTIROOM

- MULTISCREEN

- INTERNET 600MB+

 

Aktualnie płacę za powyższe 140zl. Jak to ma się do aktualnej negocjacji ceny? Jest szansa na obniżenie? 
 

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pawel napisał(a):

Wycofał podwyżkę. Kolejnej nie otrzymałem. Nie uzupełni braków formalnych, bo rozmowa przedłużeniowa odbyła się 1,5 roku temu i została zawarta na warunkach tejże rozmowy.

To nie znaczy że się nieda uzupełnić braków formalnych wcale, gra nie warta zachodu bo inflacja to 3.3% teraz.

Gdyby to była kasa rzędu 20-30% uwierz mi stanęli by na głowie aby naprawić błędy konsula

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półtora roku temu była dwucyfrowa i niczego nie naprawili. Jak byliśmy odznaczeni w systemie do podwyżek tak dalej jesteśmy. Ale jak dla mnie to ma sens. Ich wybór jest taki, że albo pozostawią to odznaczenie i dalej będą dostawać co miesiąc kasę, albo skutecznie poinformują o klauzuli i będą dostawać 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, maxio napisał(a):

No to czas się pożegnać z Multimediami. Dostałem info od konsultanta, że od kwietnia usługi będzie świadczyć Vectra.

Chyba każdy by dostał jakieś oficjalne pismo skoro to za 3 dni. Więc wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Multimedii pojawił się nowy wykaz programów który wchodzi w życie z dniem 2 kwietnia 2024. Pakiety są te same ale zmienił się wygląd dokumentu na ten który jest na stronie Vectry. W porównaniu do wykazów Multimedii niestety nie ma przy kanałach pozycji kanału.

 

https://www.multimedia.pl/getattachment/c02938bb-850e-4222-bc9a-a92fd739a733/IN01M-wykaz-telewizji-cyfrowej-v-1-0.aspx

Edytowane przez Mtv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dylemat - 30.04 tego roku kończy się 2 letni cyrograf (bez waloryzacji) za niecałe 110 zeta mam Internet 300mb, Pakiet HBO HD Max, telefon, telewizja cyfrowa, Pakiet Cyfrowy Cinemax. no i niedawno dostałem maila że w ten dzień kończy się okres promocyjny. Oczywiście wydzwaniają 244244244, ale wczoraj próbowali dzwonić z numeru... który należy do Vectry.

 

Pytanie czy lepiej mi będzie olać ich i zobaczyć ile zawołają od maja czy...?

Edytowane przez T-9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

67 zł za internet 600 mb i telewizje maxbox.

 

rok temu za 67 miałem jeszcze hbo i hbomax. Chciała mi to dać  za 82 zł, ale nie chciałem bo nie ogladam tych hbo ani hbo max.

Mysle ze nawet jak wejdzie waloryzacja znowu to po roku znowu bede miał max 80 pare zł wiec dla mnie akceptowalna cena w dzisiejszych czasach.

 

Pewnie ktos wywalczyłby nizej, wiadomo, jednak ja nie chciałem sie bawic juz w wypowiedzenia, zabawy itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2024 o 07:25, LorDx napisał(a):

Umowy mają to do siebie że bez aneksu na piśmie niewiele to wnosi, pod rygorem nieważności.

Coś ci obiecał operator, zawsze może zmienić zdanie lub uzupełnić braki formalne.

 

 

 

Właśnie mam taki przypadek. W grudniu 2022r przedłużałem umowę na okres 2 letni. Konsultant nie poinformował mnie o klauzuli inflacyjnej, napisałem reklamację która została uznana. Niestety w odpowiedzi na reklamację nie był podany okres w jakim nie obowiązuje klauzula inflacyjna. Wykorzystali to i teraz przysłali podwyżkę inflacyjną. Napisałem kolejną reklamację i taką dostałem odpowiedź:

 

Dzień dobry,

 

w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2 kwietnia 2024 r. informuję, że wcześniejsza reklamacja dotyczyła waloryzacji z ubiegłego roku.

Z dniem 01.03.2024 r. obowiązuje nowa opłata.

Tak jak juz informowaliśmy Operator uprawniony jest do zmiany Opłat Abonamentowych stosownie do wzrostu lub spadku poziomu cen towarów i usług konsumpcyjnych. W razie skorzystania przez Operatora z powyższego uprawnienia, zmiany cen będą dokonywane za każdy rok kalendarzowy i nie częściej niż dwa razy za taki rok, w oparciu o wysokość półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za I półrocze danego roku lub wysokość średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny, przy czym zmiana może zostać dokonana nie później niż w ciągu 6 miesięcy po ogłoszeniu danego Wskaźnika Zmian Cen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak miałem. Ale napisałem, że robicie klienta w bambuko. Najpierw dajecie a potem odbieracie. Jak wy traktujecie nas. Napisałem, że mam poprzednią reklamację i miałem zagwarantowane, że klauzura mnie nie dotyczy. 

Reklamacja uznana. Spróbuj jeszcze raz. Powodzenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, skylab21 napisał(a):

w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2 kwietnia 2024 r. informuję, że wcześniejsza reklamacja dotyczyła waloryzacji z ubiegłego roku

Jeśli nie było w reklamacji takiego zapisu (a zapewne nie było) to mogą Ci naskoczyć. Napisz jeszcze raz. Ja bym w tej drugiej reklamacji już pisał agresywnie, włącznie z informacją, że w razie nieuznania sprawa trafi do uokik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to będzie dalej. Cytat z linku podanego przez kolegę maxio :

 

"Zmiana ma charakter formalny. Przeniesienie klientów do firmy Vectra nie oznacza likwidacji marki Multimedia Polska. - Zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Jest to kolejny, naturalny krok wynikający z przyjętej strategii rozwoju, mający na celu wykorzystanie w pełni możliwości rozwoju Grupy - tłumaczy Vectra."

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vectra-multimedia-polska-wypowiedzenie-rozwiazanie-umowy-siec-kablowa

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...