Seth Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Umowa jest niejako w tle i nie jest terminowa. Na tę umowę na standardowych cenach "nakłada się" czasowa promocja, z lepszymi cenami. Gdy ta nakładka zakończy swój bieg to ceny wracają do standardowych i umowa trwa nadal bezterminowo. Skoro reklamacja została uznana, to uznanie reklamacji trwa od jej uznania w nieskończoność lub do zaistnienia warunków, które mają wpływ na podstawę reklamacji. Zakończenie okresu promocyjnego na pewno takim zdarzeniem nie jest. Moja zgoda na kolejne warunki promocyjne z poinformowaniem mnie jak naprawdę wygląda taka klauzula już tak. Jeśli operatorowi zechce się nagle stwierdzić, że odwołuje swoje własne uznanie reklamacji, to wtedy można podziałać np skierowaniem kolejnej reklamacji, skierowaniem do uokiku (bo nie sądzę, żeby można było ot tak sobie anulować uznanie reklamacji), a w najgorszym przypadku można od razu bez konsekwencji kopnąć w tyłek tę firmę i pójść gdzie indziej. Uznanie reklamacji w naszym wypadku to prawnie ten sam efekt jak aneks wyłączający waloryzację na koncie abonenckim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Jednorazowo odwołali podwyżkę, a co jak naprawi brak informacyjny ? Kolejna reklamacja po kolejnym zdarzeniu, tak to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca (edytowane) 6 godzin temu, LorDx napisał(a): Umowy mają to do siebie że bez aneksu na piśmie niewiele to wnosi, pod rygorem nieważności. Coś ci obiecał operator, zawsze może zmienić zdanie lub uzupełnić braki formalne. Wycofał podwyżkę. Kolejnej nie otrzymałem. Nie uzupełni braków formalnych, bo rozmowa przedłużeniowa odbyła się 1,5 roku temu i została zawarta na warunkach tejże rozmowy. Edytowane 27 Marca przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Campos Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Kochani, zbliża mi się termin wygaśnięcia warunków promocyjnych. Właściwie część mam do końca marca, część do końca kwietnia. Oczywiście jakiś czas temu złożyłem wypowiedzenie. Mam takie usługi: - Pakiet MAX BOX - CINEMAX - CANAL+ PRESTIGE - FILMBOX EXTRA - HBO HD I MAX - ELEVEN SPORTS - MULTIROOM - MULTISCREEN - INTERNET 600MB+ Aktualnie płacę za powyższe 140zl. Jak to ma się do aktualnej negocjacji ceny? Jest szansa na obniżenie? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca 6 godzin temu, Pawel napisał(a): Wycofał podwyżkę. Kolejnej nie otrzymałem. Nie uzupełni braków formalnych, bo rozmowa przedłużeniowa odbyła się 1,5 roku temu i została zawarta na warunkach tejże rozmowy. To nie znaczy że się nieda uzupełnić braków formalnych wcale, gra nie warta zachodu bo inflacja to 3.3% teraz. Gdyby to była kasa rzędu 20-30% uwierz mi stanęli by na głowie aby naprawić błędy konsula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Możemy sobie pogdybać. W grę wchodziłoby wypowiedzenie umowy lub aneks na który nie musiałbym się zgodzić. IMHO te klauzule jeszcze im się czkawką odbiją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Półtora roku temu była dwucyfrowa i niczego nie naprawili. Jak byliśmy odznaczeni w systemie do podwyżek tak dalej jesteśmy. Ale jak dla mnie to ma sens. Ich wybór jest taki, że albo pozostawią to odznaczenie i dalej będą dostawać co miesiąc kasę, albo skutecznie poinformują o klauzuli i będą dostawać 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca To kwestia kasy niczego więcej, dla nich to na dziś 5-10 zł, czyli przypadek jednostkowy. Masowo nie dadzą sobie tego zakwestionować, za duża kasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca No to czas się pożegnać z Multimediami. Dostałem info od konsultanta, że od kwietnia usługi będzie świadczyć Vectra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca 34 minuty temu, maxio napisał(a): No to czas się pożegnać z Multimediami. Dostałem info od konsultanta, że od kwietnia usługi będzie świadczyć Vectra. Chyba każdy by dostał jakieś oficjalne pismo skoro to za 3 dni. Więc wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mtv Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca (edytowane) Na stronie Multimedii pojawił się nowy wykaz programów który wchodzi w życie z dniem 2 kwietnia 2024. Pakiety są te same ale zmienił się wygląd dokumentu na ten który jest na stronie Vectry. W porównaniu do wykazów Multimedii niestety nie ma przy kanałach pozycji kanału. https://www.multimedia.pl/getattachment/c02938bb-850e-4222-bc9a-a92fd739a733/IN01M-wykaz-telewizji-cyfrowej-v-1-0.aspx Edytowane 28 Marca przez Mtv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-9 Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca (edytowane) Dylemat - 30.04 tego roku kończy się 2 letni cyrograf (bez waloryzacji) za niecałe 110 zeta mam Internet 300mb, Pakiet HBO HD Max, telefon, telewizja cyfrowa, Pakiet Cyfrowy Cinemax. no i niedawno dostałem maila że w ten dzień kończy się okres promocyjny. Oczywiście wydzwaniają 244244244, ale wczoraj próbowali dzwonić z numeru... który należy do Vectry. Pytanie czy lepiej mi będzie olać ich i zobaczyć ile zawołają od maja czy...? Edytowane 28 Marca przez T-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca Bez wypowiedzenia nie ma dobrych ofert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 29 Marca Udostępnij Opublikowano 29 Marca 18 godzin temu, derlysy napisał(a): Chyba każdy by dostał jakieś oficjalne pismo skoro to za 3 dni. Więc wątpię. https://www.telko.in/vectra-kontynuuje-integracje-grupy To wychodzi na to, że konsultant mógł mieć rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 29 Marca Udostępnij Opublikowano 29 Marca 67 zł za internet 600 mb i telewizje maxbox. rok temu za 67 miałem jeszcze hbo i hbomax. Chciała mi to dać za 82 zł, ale nie chciałem bo nie ogladam tych hbo ani hbo max. Mysle ze nawet jak wejdzie waloryzacja znowu to po roku znowu bede miał max 80 pare zł wiec dla mnie akceptowalna cena w dzisiejszych czasach. Pewnie ktos wywalczyłby nizej, wiadomo, jednak ja nie chciałem sie bawic juz w wypowiedzenia, zabawy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 30 Marca Udostępnij Opublikowano 30 Marca Od po południa telewizja "świruje" na głównym dekoderze pojawia się "brak sygnału", a na multiroom "klatkowanie obrazu" po chwili wszystko wraca do normy i za jakiś czas,to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 30 Marca Udostępnij Opublikowano 30 Marca U mnie wszystko OK. TV działa bez zakłóceń. Mam moduł CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylab21 Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia W dniu 27.03.2024 o 07:25, LorDx napisał(a): Umowy mają to do siebie że bez aneksu na piśmie niewiele to wnosi, pod rygorem nieważności. Coś ci obiecał operator, zawsze może zmienić zdanie lub uzupełnić braki formalne. Właśnie mam taki przypadek. W grudniu 2022r przedłużałem umowę na okres 2 letni. Konsultant nie poinformował mnie o klauzuli inflacyjnej, napisałem reklamację która została uznana. Niestety w odpowiedzi na reklamację nie był podany okres w jakim nie obowiązuje klauzula inflacyjna. Wykorzystali to i teraz przysłali podwyżkę inflacyjną. Napisałem kolejną reklamację i taką dostałem odpowiedź: Dzień dobry, w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2 kwietnia 2024 r. informuję, że wcześniejsza reklamacja dotyczyła waloryzacji z ubiegłego roku. Z dniem 01.03.2024 r. obowiązuje nowa opłata. Tak jak juz informowaliśmy Operator uprawniony jest do zmiany Opłat Abonamentowych stosownie do wzrostu lub spadku poziomu cen towarów i usług konsumpcyjnych. W razie skorzystania przez Operatora z powyższego uprawnienia, zmiany cen będą dokonywane za każdy rok kalendarzowy i nie częściej niż dwa razy za taki rok, w oparciu o wysokość półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za I półrocze danego roku lub wysokość średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny, przy czym zmiana może zostać dokonana nie później niż w ciągu 6 miesięcy po ogłoszeniu danego Wskaźnika Zmian Cen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Ja też tak miałem. Ale napisałem, że robicie klienta w bambuko. Najpierw dajecie a potem odbieracie. Jak wy traktujecie nas. Napisałem, że mam poprzednią reklamację i miałem zagwarantowane, że klauzura mnie nie dotyczy. Reklamacja uznana. Spróbuj jeszcze raz. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Jaki obecnie jest program promocyjny (otwarte okno) ? FX mi znikł i w to miejsce nie mam nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) FX nadal jest na 108, natomiast BBC Brit został zastąpiony przez National Geographic HD na poz. 118. Edytowane 3 Kwietnia przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 11 godzin temu, skylab21 napisał(a): w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2 kwietnia 2024 r. informuję, że wcześniejsza reklamacja dotyczyła waloryzacji z ubiegłego roku Jeśli nie było w reklamacji takiego zapisu (a zapewne nie było) to mogą Ci naskoczyć. Napisz jeszcze raz. Ja bym w tej drugiej reklamacji już pisał agresywnie, włącznie z informacją, że w razie nieuznania sprawa trafi do uokik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) No to zostaliśmy klientami Vectry. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vectra-multimedia-polska-wypowiedzenie-rozwiazanie-umowy-siec-kablowa Edytowane 3 Kwietnia przez maxio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) Rozpoczeła się akcja wydzwaniania pracowników Vectry z nowymi ofertami dla klentów Multimedia PL Dzwonią z numeru : 58 763 34 XX Edytowane 3 Kwietnia przez Koz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia Ciekawe jak to będzie dalej. Cytat z linku podanego przez kolegę maxio : "Zmiana ma charakter formalny. Przeniesienie klientów do firmy Vectra nie oznacza likwidacji marki Multimedia Polska. - Zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Jest to kolejny, naturalny krok wynikający z przyjętej strategii rozwoju, mający na celu wykorzystanie w pełni możliwości rozwoju Grupy - tłumaczy Vectra." Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vectra-multimedia-polska-wypowiedzenie-rozwiazanie-umowy-siec-kablowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.