Skocz do zawartości

skylab21

Użytkownik
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

332 wyświetleń profilu

Osiągnięcia skylab21

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

1

Reputacja

  1. Zastosowałem się do Twoich wskazówek. Napisałem jeszcze jedną reklamację i o dziwo pomogło. Wycofali podwyżkę inflacyjną. Co ciekawe, za pierwszym razem odpowiedź negatywna na reklamację nadeszła w ciągu około 3 godzin od wysłania reklamacji. Za drugim razem sprawę potraktowali poważniej, bo skierowali do działu reklamacji. Odpowiedź pozytywna przyszła dopiero po 12 dniach ale reklamacja uznana.
  2. Właśnie mam taki przypadek. W grudniu 2022r przedłużałem umowę na okres 2 letni. Konsultant nie poinformował mnie o klauzuli inflacyjnej, napisałem reklamację która została uznana. Niestety w odpowiedzi na reklamację nie był podany okres w jakim nie obowiązuje klauzula inflacyjna. Wykorzystali to i teraz przysłali podwyżkę inflacyjną. Napisałem kolejną reklamację i taką dostałem odpowiedź: Dzień dobry, w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2 kwietnia 2024 r. informuję, że wcześniejsza reklamacja dotyczyła waloryzacji z ubiegłego roku. Z dniem 01.03.2024 r. obowiązuje nowa opłata. Tak jak juz informowaliśmy Operator uprawniony jest do zmiany Opłat Abonamentowych stosownie do wzrostu lub spadku poziomu cen towarów i usług konsumpcyjnych. W razie skorzystania przez Operatora z powyższego uprawnienia, zmiany cen będą dokonywane za każdy rok kalendarzowy i nie częściej niż dwa razy za taki rok, w oparciu o wysokość półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za I półrocze danego roku lub wysokość średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny, przy czym zmiana może zostać dokonana nie później niż w ciągu 6 miesięcy po ogłoszeniu danego Wskaźnika Zmian Cen.
  3. A umowę masz na rok czy dwa lata?
  4. Miesiąc przed końcem umowy, ale możesz zrezygnować z abonamentu również telefonicznie.
  5. Odnośnie waloryzacji inflacyjnej, jednak opłaca się złożyć reklamację. Reklamacja została uznana ze względu na to,że konsultant w czasie rozmowy telefonicznej, przy okazji przedłużania umowy, nie poinformował mnie o tzw. klauzuli inflacyjnej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...