Pawel6666 Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 13 minut temu, Pawel napisał(a): Ja płacę 31,99. Usługa sam internet. Za 150 gb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Za 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 4 godziny temu, rafmik napisał(a): Zobacz jako była inflacja miesiąc do miesiąca w GUS. Bo nie mogą Tobie policzyć inflacji za cały 2023 jeśli podwyżkę miałeś w marcu 2023. Mogą co najwyżej od marca 2023 do końca roku. Chyba, że ta poprzednia podwyżka była za sam 2022 rok - co też jest dziwne, bo oni waloryzacje w umowach wprowadzili pod koniec 2022 roku o ile pamiętam. BTW - jakie to usługi masz, że abo ponad 350 zł miesięcznie Ja mam umowę od 10.2023 i też dostałem wczoraj mail o podwyżce 11,4% I jest to zgodne z zapisem w umowie z klauzulą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia @levybydg Ja mam umowę od 11.2022r. i dostałem pierwszą podwyżkę rok temu od marca. Teraz mam już drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) 18 godzin temu, levybydg napisał(a): Ja mam umowę od 10.2023 i też dostałem wczoraj mail o podwyżce 11,4% I jest to zgodne z zapisem w umowie z klauzulą. Ja bym składał reklamację. Jak mogą Tobie waloryzować kwoty z inflacji za cały 2023 rok, jak masz umowę od października? I tutaj dla mnie jest jest ewidentna skarga do UKE i UOKiK. 22 godziny temu, Pawel6666 napisał(a): Mam pytanie ile placicie za internet 150 gb. Zastanawiam się na zwiększenie na 300 gb. Ponoć 10 zł więcej. Internetu 150/300 gb to nikt chyba na świecie w domu nie ma. Mam 300Mbps i płacę 27 zł po rabatach. Edytowane 26 Stycznia przez rafmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) 3 godziny temu, rafmik napisał(a): Ja bym składał reklamację. Jak mogą Tobie waloryzować kwoty z inflacji za cały 2023 rok, jak masz umowę od października? I tutaj dla mnie jest jest ewidentna skarga do UKE i UOKiK. Precyzyjniej mówiąc u mnie to wygląda tak: w listopadzie 2022 dostałem, jak wielu innych, email że dodają klauzulę od stycznia 2023 i mam prawo wypowiedzieć do końca grudnia bez żadnych kar za zerwanie warunków promocyjnych. Nie zerwałem, umowa z klauzulą obowiązuje mnie od stycznia 2023.We wrześniu kończyła mi się umowa, więc przedłużyłem po negocjacjach. No i teraz podwyżka, pierwsza u mnie. Do reklamacji nie widzę podstaw .Skargę do UOKiK już wysłałem. Edytowane 26 Stycznia przez levybydg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiuf1 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia a co w przypadku jak mam umowę bez klauzuli inflacyjnej i bez przedłużania umowy przejdę na czas nieokreślony (z podwyżką o 5 zł) będą próbować wymusić zgodę na dodanie klauzuli czy jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakalq Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia a co w przypadku jak mam umowę bez klauzuli inflacyjnej i bez przedłużania umowy przejdę na czas nieokreślony (z podwyżką o 5 zł) będą próbować wymusić zgodę na dodanie klauzuli czy jak to wygląda? Na bezterminowej także podwyższają opłaty, ale klient zachowuje prawo do wypowiedzenia umowy z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo2 Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Mnie blisko rok temu miłe Panie z infolinii MM też straszyły podwyższeniem opłat za internet kwotą 20zl za utrzymanie łącza telekomunikacyjnego po przejściu na bezterminową, ale całkowicie to zignorowałem. Płacę 5 zeta więcej za neta i czekam na symetryka z WDM, bo net z MM nawet po światłowodzie schodzi w godzinach szczytu na psy. Spadki z umownych 300 Mbps do 50-60 Mbps to częsta prawidłowość Czy tylko u mnie czy u Was podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 29 Stycznia Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia W dniu 27.01.2024 o 22:05, pablo2 napisał(a): MM nawet po światłowodzie schodzi w godzinach szczytu na psy. Spadki z umownych 300 Mbps do 50-60 Mbps to częsta prawidłowość Czy tylko u mnie czy u Was podobnie? Zależy od lokalizacji pewnie. U mnie śmiga. Od lat nie miałem problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia W dniu 27.01.2024 o 22:05, pablo2 napisał(a): Spadki z umownych 300 Mbps do 50-60 Mbps to częsta prawidłowość Czy tylko u mnie czy u Was podobnie? Jak kolega wyżej,ja zadowolony jestem o każdej porze dnia i nocy. Co prawda od kiedy Vectra przejęła to awarie zdarzają się dużo częściej(w MM przez kilka lat praktycznie bez awarii u mnie),teraz z 3-4 razy w roku jest jakiś problem że nie działa ani net ani tv przez max 1 dzień,bo szybko usuwają awarie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia (edytowane) https://media2.pl/tech/170536-Vectra-pod-lupa-UOKiK.-Niedozwolone-klauzule-inflacyjne.html " Prezes UOKiK prowadził w tej sprawie postępowanie wyjaśniające. Po analizie materiałów postawił spółce zarzuty stosowania niedozwolonych postanowień. (....) - Klauzule inflacyjne, jeżeli mają być wprowadzane do umów, powinny zabezpieczać obie strony i nie mogą być wykorzystywane tylko na korzyść przedsiębiorców. Priorytetem jest także, aby konsumenci wiedzieli jakie są zasady świadczenia usług w ramach umowy terminowej i mieli świadomość, jaką cenę będą płacić. Przedsiębiorcy nie mogą w umowach terminowych jednostronnie zmieniać istotnych elementów trwającego zobowiązania - mówi Tomasz Chróstny, prezes UOKiK. (....) Z kolei umowy na czas oznaczony w ogóle nie powinny podlegać jednostronnym zmianom dokonywanym przez przedsiębiorcę w zakresie ich istotnych elementów - na przykład ceny. Jeśli zarzuty stosowania niedozwolonych postanowień potwierdzą się, spółce Vectra grozi kara do 10 proc. obrotu. " Edytowane 31 Stycznia przez Kleofas11 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia O ile mógłbym zrozumieć podwyżkę cen usług o tyle nie rozumiem na jakiej podstawie drożeje dzierżawa dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia @Pawel bo takie widzi mi się ma operator - powód dobry jak każdy inny. Tym bardziej że praktycznie jesteś zmuszony do korzystania z jego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Za kilka lat (po uprawomocnieniu decyzji) jak jest w rzeczywistości. Ale popieram - umowa na 2 lata w przód to nie jest jakaś wielka niewiadoma "co się będzie działo". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Multiroomy mam na 12 miesięcy zaś pozostałe usługi - tv, internet na 13 miesięcy. Czy będzie problem ze złożeniem wypowiedzenia skoro kończą się w różnych datach ? Miał ktoś tak ? Dzwonic i prostować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Najpierw musisz wypowiedzieć i zakończyć umowę na Multiroom. Jeśli tego nie zrobisz to mogą przejść na czas nieokreślony tak mi się zdaje. Dopiero wtedy wypowiedzieć i zakończyć umowy na pozostałe usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 1 Lutego Udostępnij Opublikowano 1 Lutego Możesz przed końcem umowy na.multiroom złożyć wypowiedzenie na wszystkie usługi i negocjując przedłużenie żądać zrównania terminu wszystkich usług. Ja tak miałem kilka lat temu ,i nie było z tym żadnego problemu.Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego W dniu 31.01.2024 o 11:30, Kleofas11 napisał(a): https://media2.pl/tech/170536-Vectra-pod-lupa-UOKiK.-Niedozwolone-klauzule-inflacyjne.html " Prezes UOKiK prowadził w tej sprawie postępowanie wyjaśniające. Po analizie materiałów postawił spółce zarzuty stosowania niedozwolonych postanowień. (....) - Klauzule inflacyjne, jeżeli mają być wprowadzane do umów, powinny zabezpieczać obie strony i nie mogą być wykorzystywane tylko na korzyść przedsiębiorców. Priorytetem jest także, aby konsumenci wiedzieli jakie są zasady świadczenia usług w ramach umowy terminowej i mieli świadomość, jaką cenę będą płacić. Przedsiębiorcy nie mogą w umowach terminowych jednostronnie zmieniać istotnych elementów trwającego zobowiązania - mówi Tomasz Chróstny, prezes UOKiK. (....) Z kolei umowy na czas oznaczony w ogóle nie powinny podlegać jednostronnym zmianom dokonywanym przez przedsiębiorcę w zakresie ich istotnych elementów - na przykład ceny. Jeśli zarzuty stosowania niedozwolonych postanowień potwierdzą się, spółce Vectra grozi kara do 10 proc. obrotu. " I czekam na ta karę. I na kara dla każdej innej firmy która udaje że nie jest firmą i nie ma pojecia jak działa ryzyko bycia firmą. Co to za opcja żeby sobie podnosic ceny w czasie trwania umowy? Podpisaliscie umowe na x czasu za x zł? to za rok jak stracicie na mnie te kilkaset zł bo inflacja, kolejna dajcie mi za x plus 40 zł. I ja bede miał wybór czy ja podpisac czy nie. Ale bede miał to jasno powiedziane. Jedna ze skarg zawierała fajne pytanie: dlaczego podnosi sie cene a na stronie nadal nizsza cena widnieje? I to jest klucz: skoro inflacja to podniescie ceny na stronie dla nowych. Wtedy to bedzie miało sens. Mam nadzieje ze dostaną karę. MI i tak to nic nie zmieni bo swiatłowód mam od MM i nie wezme sobie nikogo innego. Biore i tak tylko net i tv za te do 80 zł wiec ok. Inna sprawa to ceny rzeczywiscie w 2 lata poszły w góre grubo. MInimalne wynagrodzenie w 3 lata 1600 zł brutto w góre. Czy za net i tv płacenie 100 zł miesiecznie to byłby problem? nie. Problemem jest kombinowanie firmy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego (edytowane) W samo sedno. Edytowane 2 Lutego przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieny Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego W dniu 25.01.2024 o 21:00, Pawel6666 napisał(a): Za 150 gb Ja płacę 10zl plus 3 złote za wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego To ja płacę 27 zł I 3 zł za wifi za internet 150 mega to bardzo drogo a pytałem się o 300m by zwiększyć to chcą 10 zł więcej. Nie biorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 9 godzin temu, zieny napisał(a): Ja płacę 10zl plus 3 złote za wifi. Masz jedną usługę z MM czy to jest cena "pakietowa"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieny Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego Mam jedną usługę tylko, właśnie internetu z tym, że u mnie sieć jest na sprzedaż, ale to i tak uważam, że cena jest rewelacyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego Jeśli zrezygnowałem podczas przedłużania umowy z HBO MAX (aplikacja) to operator sam odłączy czy w aplikacji mam zakończyć subskrypcje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.