Jump to content

Wojtasekole

Users
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Wojtasekole

  • Rank
    Niedoświadczony

Equipment

  • Package
    MaxBox + Pakiet HD + Canal Prestige + Eleven + Net 60

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. Posiadam moduł Cam i nie posiadalem przed chwilą takich kanałów jak "E!" "Food Network". Parę dni temu miałem wszystkie kanały niedostępne prócz TVP1 . Za trzecim razem gdy włożyłem kartę telewizja się pojawiła. Ciekawe czego to wina, telewizora czy karty.
  2. Wiem, że się nie mierzy po wifi. Nie chodzi mi o prędkość od multimedii, bo ta jest dobra po kablu. Mój router podpięty pod multimedii nie ogarnia już większej prędkości i daje po 80 na wifi zamiast 120, stąd chciałbym wymienić główny router na router z wifi tak aby nie kupować lepszego. Tylko pytanie czy multimedia zgodzi się na wymianę
  3. Nowa umowa zaczyna się od jutra czy nie będą robić problemu jakbym chciał stary router wymienić na jakiś z wifi ? Do tej pory miałem swój router pod wifi lecz po podniesieniu prędkości nie ogarnia większego przepływu po wifi, a nie chce mi się wydawać kasy na lepszy.
  4. Czy routery z wifi od multimedii pozwolą się cieszysz maksymalna prędkością internetu (120mb) po wifi ?
  5. W rozmowie telefonicznej nie było powiedziane że ma kosztowac 0 zł tylko miał być zawarty w danej kwocie calkowotej umowy na 24 MSC.
  6. W moim przypadku chodzi o 0 zł za drugi Multiroom (karta). Twierdzi, że jest opcja tylko na rok. Pani gwarantuje, że jak za rok zadzwonię to promocja wciąż będzie i mi przedłuża na kolejny rok w formie testu. Pakiet HD mam na 24 msc w formie testowania.
  7. Orientuje się ktoś jaki okres po zawarciu umowy telefonicznie z multimedia przysługę konsumentowi na jej zerwanie ? Ma wejść w życie dopiero od 1 kwietnia. W zeszłym tygodniu ją zaakceptowałem. Dziwne problem robią, miała być umowa na 24 msc z danymi pakietami w danej kwocie. W przesłanej umowie która zaakceptowałem po czasie zobaczyłem że brak jednej usługi. Dosłali aneks. Aneks tejże usługi tylko na 13 msc zamiast na 24. Dzwonię. Pani twierdzi że miesiąc przed muszę do nich zadzwonić aby przedłużyli usługę na kolejny rok aby znów była w formie "testu" za 0 zł. Strasznie kręcą.
  8. Po złożeniu wypowiedzenia przedłużona umowa dnia dzisiejszego, do tej pory płaciłem 89 zł za MaxBox, HD, Sport, C+PRESTIGE, MULTIROOM, NET 60. Do obecnej umowy zostało dorzucone HBO, Net 120 oraz kolejny Multiroom. Kwota za wszystko 95 zł, umowa na 24 msc. Dodatkowo tablet w prezencie.
  9. Ja dzisiaj osobiście w biurze klienta złożyłem wypowiedzenie. Szefowa zaproponowała podwyższenie ceny z 89 zł na 95 zł za obecny pakiet: MaxBox + Pakiet HD + Canal Prestige + Eleven + Net 60 + Multiroom. Odmówiłem. Również poczekam na telefon z DUK.
  10. Czy tylko ja nie mogę znaleźć informacji o HBO na stronie Multimedii ?
  11. Można zakupić samo HBO GO w Multimedii? Jeśli tak, to za ile można wytargować?
  12. Dzisiaj dostałem telefon z DUK, umowa kończy mi się w kwietniu (nie wysyłałem wypowiedzenia). Do tej pory mam max box, canal plus prestige, pakiet HD, sport, net 60mb, Multiroom. Płacę 89zl. Do obecnej oferty zaproponował dorzucić HBO wraz z HBO GO plus zwiększenie internetu do 120mb. Cena ? Zwiększona o 24 zł czyli 113 zł.
  13. Ja osobiście przedłużam umowę w biurze. Składam wypowiedzenie u pracownika z jednego ze stanowisk dostępnych dla wszystkich, następnie pracownik ten zaprowadza mnie do osoby wyżej postawionej, która znajduje się w osobnym pomieszczeniu i jest bardziej skłonna do negocjacji.
  14. Jeśli chodzi o nowe kanały w mux 8 to nie ma ich poprzez Multimedie w Płocku - po wykonaniu aktualizacji.
  15. A nie jest przypadkiem tak , że za fakturę papierowa są doliczane dodatkowe koszty? Dwa lata temu tak było, nie wiem jak teraz.
×
×
  • Create New...