Robi7 Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca (edytowane) Taka opcja to chyba tylko przy zestawie satelitarnym. Swoją drogą to miesiąc temu wykupiłem C+ Online na pół roku za 198. Wychodzi po 33 na m-c. Edytowane 19 Marca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca (edytowane) Abonenci Vectry mają dostęp. Edytowane 19 Marca przez Kiler Proszę wyłączyć w Tapatalk opcję wyświetlenia modelu telefonu, z którego została wysłana wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca Godzinę temu, Grigorios Quedin napisał(a): A przy wykupionym C+prestige jest dostęp do C+online? Bo spore zmiany nastąpiły w harmonogramie transmisji sportowych w C+ Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca W dniu 18.03.2024 o 22:36, Pawel napisał(a): Może masz konto w tym samym Banku. Kolega robił przelew z PKO BP i zaksięgowali w ten sam dzień. Ja z BNP Paribas i i sprawdziłem że czasem księgują z opóźnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 24 Marca Udostępnij Opublikowano 24 Marca Działa wam internet w Lublinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiek74 Opublikowano 24 Marca Udostępnij Opublikowano 24 Marca (edytowane) Mam do Was pytanie... Mam w Multimedii internet 1.2 Gbit/s (wiem, że po kablu tyle nie osiągnę), po Wifi mam między 890-910mbit (po kablu antenowym). Modem to Technicolor CGA4236TCH1. W panelu klienta mogę zmienić tylko nazwę sieci i hasło. Modem działa na 80Mhz zamiast 160 - to go blokuje aby wyciągnąć max z łącza. Co zrobić aby móc to skonfigurować? Wszystkie urządzenia obsługują 160Mhz. Dodam, że gdy napisałem do operatora odpowiedzieli mi, że oni nie mają dostępu do ustawień modemu - mózg mi wybuchł bo kto ma mieć do niego dostęp jak nie oni? Edytowane 24 Marca przez Adasiek74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 24 Marca Udostępnij Opublikowano 24 Marca I cyk, podwyżka o 20 złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 24 Marca Udostępnij Opublikowano 24 Marca Nie wiem, czy przy obecnej polityce multimedii jest sens przedłużać umowę. Wynegocjuje dobrą cenę a oni i tak ją podniosą. Czas na zmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca Jaki jest telefon do DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca Rozważam pewien manewr. Jestem w grupie osób, którym uznano reklamację na podwyżkę inflacyjną, ponieważ na moje szczęście konsultant skopał swoją robotę. Po uznaniu reklamacji nie otrzymuję pism, ani podwyżek. Zamierzam pozwolić umowie trwać dalej po zakończeniu warunków promocyjnych (niewielka podwyżka by była). Zakładam, że dalej w systemie będę oznaczony jako "nie dotykać inflacyjnie". Zresztą logika niejako też mówi, że nie można przecież "czasowo" uznać reklamacji na wprowadzenie w błąd przez konsultanta przy zawieraniu umowy/aneksu. Trwa to tak długo, aż kolejny konsultant roboty nie skopie i skutecznie poinformuje co mnie czeka. Ale na to nie zamierzam dać szansy. Mam jeszcze sporo czasu (końcówka roku), więc jeśli ktoś też spróbuje zastosować taki manewr, niech się podzieli efektem. Ja oczywiście też się podzielę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca Myślałem, o takim manewrze, bo również uznano mi reklamację na podwyżkę inflacyjną. Niestety u mnie przejście na czas nieokreślony nie wchodzi w grę, bo zniżkę na usługę Mega BSM i Emil bezpieczny internet mam na 24 m. Z tej drugiej usługi mogę po 24 miesiącach zrezygnować ale za Mega BSM dojdzie mi opłata cennikowa w wysokości 20 zł z tego co widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca Te 20 to Ci przyłożą pierwszą podwyżką inflacyjną, jeśli płacisz za sporo rzeczy. U mnie wzrost o 12 zł, ale tutaj to wciąż znacznie mniej niż te ich podwyżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca Płacę 31,99 za internet., więc nie grozi mi takiej wysokości podwyżka. Na obecną chwile mam umowę do końca listopada. Zobaczymy jak się sprawy potoczą. I tak nie mam wyboru, więc chcąc nie chcąc skazany jestem na MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca To faktycznie przy tak niskiej kwocie za całość sytuacja się komplikuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca A dziś dostałem maila że usługa Tidal jest wyłączona... To są jaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca W dniu 24.03.2024 o 12:20, Adasiek74 napisał(a): Mam w Multimedii internet 1.2 Gbit/s (wiem, że po kablu tyle nie osiągnę) Jak to nie, są już karty 2,5 Gb/s do tego kabel CAT6 i lecisz full. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca 15 godzin temu, Pawel napisał(a): Myślałem, o takim manewrze, bo również uznano mi reklamację na podwyżkę inflacyjną. Niestety u mnie przejście na czas nieokreślony nie wchodzi w grę, bo zniżkę na usługę Mega BSM i Emil bezpieczny internet mam na 24 m. Z tej drugiej usługi mogę po 24 miesiącach zrezygnować ale za Mega BSM dojdzie mi opłata cennikowa w wysokości 20 zł z tego co widzę. To może podzielcie się na jakiej podstawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca U mnie konsultantka bagatelizowała podwyżkę, twierdząc, że to będą jakieś drobne nic nie znaczące kwoty rzędu 2 zł. I po pierwszej podwyżce zgodzili się ze mną, że wprowadziła mnie w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca A wykreślili ci te klauzule z umowy ? za pół roku będzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiek74 Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca 18 godzin temu, leszek234 napisał(a): Jak to nie, są już karty 2,5 Gb/s do tego kabel CAT6 i lecisz full. Co z karty 2.5Gb/s skoro WAN 1Gbit/s ale nawet mniejsza o to bo wszystko mam po Wifi i tak wolę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca 8 godzin temu, derlysy napisał(a): To może podzielcie się na jakiej podstawie ? Podczas przedłużanie umowy Konsultantka nie wspomniała o klauzuli. Odsłuchano rozmowę i przyznano mi racje. 5 godzin temu, LorDx napisał(a): A wykreślili ci te klauzule z umowy ? za pół roku będzie to samo. W reklamacji napisano m.in "Operator postanowił o wycofaniu waloryzacji na Pana koncie abonenckim" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylab21 Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca A umowę masz na rok czy dwa lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca Godzinę temu, Pawel napisał(a): Podczas przedłużanie umowy Konsultantka nie wspomniała o klauzuli. Odsłuchano rozmowę i przyznano mi racje. W reklamacji napisano m.in "Operator postanowił o wycofaniu waloryzacji na Pana koncie abonenckim" Wycofali Ci tą, którą wprowadzili w zeszłym roku. Ale aktualnie już jesteś poinformowany i gwarantuję, że przy kolejnej waloryzacji takowa pojawi się u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca (edytowane) 6 godzin temu, skylab21 napisał(a): A umowę masz na rok czy dwa lata? Umowa dwu;letnia kończy się w listopadzie. @maxio nie sadzę. Ominęły mnie już dwie podwyżki z tego co obserwuję wątek. Po drugie klauzula mnie nie obowiązuje. Gdybym został poinformowany mógłbym nie przedłużyć umowy. Nie zostałem o tym poinformowany, więc umowa została niejako zawarta bez tej klauzuli. Edytowane 26 Marca przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Umowy mają to do siebie że bez aneksu na piśmie niewiele to wnosi, pod rygorem nieważności. Coś ci obiecał operator, zawsze może zmienić zdanie lub uzupełnić braki formalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.