Jump to content

Adasiek74

Users
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Adasiek74

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

55 profile views
  1. W przyszłym roku już wszystko będzie się kończyło w tym samym czasie. Bo nie wiem czemu w sumie wszystko dali mi na rok a multiroom na 2 lata... myślę, że też przez to zmniejszyłem sobie pole do negocjacji i właśnie tym wypowiedzeniem o którym pomyślałem za późno
  2. Już mi się nie chce z nimi walczyć. Źle zrobiłem nie składajac wypowiedzenia miesiąc przed. Za rok będzie lepiej . Poza tym nie powiedziane, że dali by mi to za tą samą cene czyli 99zł. Mam jeszcze 2 telefony, a czytając komentarze nikt ich nie ma więc to też ma wpływ na cene końcową więc uważam, że może nie wytargowałem maksimum ale ostatecznie źle nie jest no i też dziwna akcja, że wszystko mi się kończy w tym miesiącu a multiroom mam ważny jeszcze rok...
  3. Zadzwoniłem do biura obsługi klienta gdzie za to co mam (99zł) musiałbym płacić 114zł. Powiedziałem, że chce złożyć wymówienie telefonicznie. Pani zapytała mnie czy może mnie jeszcze przekierować do działu utrzymania klienta. To co udało mi się z nimi utargować to: Pakiet SuperBox + Pakiet HD + Pakiet Dzieci + Canal + Prestige + Sport Champions HD + 120mbit/s + multiroom + telefon stacjonarny + komórkowy. Wszystko za 129zł, wydaje mi się, że nie jest źle tymbardziej, że zostały mi trochę ponad 2 tygodnie do końca umowy więc rezygnacja nie wchodziła w gre bo i tak musiałbym im zapłacić za kolejny miesiąc 400 zł więc to bardziej mi zależało jak im. Co sądzicie ?
  4. Po wysłaniu wypowiedzenia dostałem taką odpowiedź. Dzwonić do DUK? Oni przyjeli te wypowiedzenie? Czy to jest standardowy pierwszy mail po odebraniu wypowiedzenia?
  5. Wypowiedzenie złożone. Poczekam ze 2 dni? na ich reakcje. Jeżeli sami nie zadzwonią ja to zrobię pod numer który mi podałeś
  6. Dzięki wielkie. Wieczorem wypełnię i wyślę tak jak wyżej pisałem i będę czekał. Może jutro się odezwą Mam jeszcze jedno pytanko. Jak złożę te wypowiedzenie będę mógł mimo to iść do nich i przedłużyć umowę w razie gdyby mi nic porządnego zaproponowali czy tym sposobem zablokuje sobie tą możliwość?
  7. Mają na swojej stronie jakiś gotowy dokument do wypowiedzenia żeby można było go dołączyć do rezygnacji z usług ? PS. ww tym linku co podałeś dać rodzaj zgłoszenia: Usługi, Temat zgłoszenia: Rezygnacje, W temacie wiadomości napisać mało konkurencyjna oferta i załącznik wypowiedzenie?
  8. Dziś i tak nie pracują wiec bez sensu. Jutro zadzwonię pod ten numer do DUK i tam im złożę wypowiedzenie telefonicznie. @marciniozo Płacisz 99 zł za wszystko z podpisu ? Masz to wszystko na cały okres umowy ?
  9. Zapytałem na FB o godziny pracy DUK. Właśnie mi odpisali: " Dzień dobry, w celu otrzymania oferty na przedłużenie umowy prosimy o kontakt z infolinią 244 244 244 od poniedziałku do soboty. "
  10. Dziś i tak już pewnie nic nie załatwię bo niedziela . Czy dziś też normalnie pracują ? Do której jak coś ? Bo umowa jest nie na mnie a osoba która podpisała umowę będzie po 19 w domu
  11. Czyli co radzicie mimo wszystko złożyć wypowiedzenie, czekać na ich "ruch" do końca miesiąca, dopytać ile będę musiał zapłacić za te 11 dni które jutro upłyną po cenach normalnych i ew porównać ceny petrotelu z multimedią (jeżeli zaproponują mi coś centrum utrzymania klienta?) Czy jak sam do nich zadzwonię ugram więcej jak na podpisaniu umowy w ich punkcie?
  12. A jak to jest z wypowiedzeniem umowy ? Nie ma możliwości np. podpisania umowy i od razu jej zerwania ? Nie mam prawa zerwania umowy bez żadnych konsekwencji przez tydzień czy dwa?
  13. Ile mniej więcej to będzie ? Obecnie mam SuperBox+HBO HD Max + pakiet HD + Multiroom + 120mbit/s + telefon stacjonarny + komórkowy za 99.99 zł.
  14. Więc jak to będzie teraz ? Nie da się z nimi jakoś ugadać i chcąc przechodzić do petrotelu skasują mnie po standardowych cenach za te 10 dni zwłoki ?
  15. Nie rozumiem czemu miałbym zachowywać miesięczny okres wypowiedzenia skoro umowa mi po prostu wygasa . Jutro do nich będę jechał
×
×
  • Create New...