Skocz do zawartości

Korfu

Użytkownik
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Korfu

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

1

Reputacja

  1. Dziękuje za odpowiedź, Ja Jestem z Tarnowa, mam nadzieję że ta część kraju, posiadająca Multimedie na ten kanał.
  2. Dzień dobry czy mając Canal+Prestige, macie w swojej ofercie 11 Canal+-ów. Tak pytam czy macie dostęp do Canal+Sport 3 i 4. Ja od 1 maja będę miał Canal+Prestige dodatkowo do swojego pakietu i kiedy go zamawiałem konsultant powiedział Mi że będę miał 11 tych kanałów łącznie. Dlatego chcialem zapytać czy tak jest? Dopiero od maja będę je miał więc chciałem zapytać
  3. Dobry Wieczór Mam pytanie Canal+ Prestige żeby dobrać do MaxBoxa w Multimedii można ugrać w dobrej promocyjnej cenie? Mniej niż 50 zł miesięcznie, jest tutaj jakiś konsultant Multimedii żeby mógł pomóc?
  4. Kurcze powiedzcie napiszcie Mi co dalej z tym Viaplay.....mam telewizor Sony z Androidem 10 , aplikacja Viaplay od kwietnia działała bez zarzuty od wczoraj buforowanie i nie działa.... albo komunikat coś poszło nie tak, zainstalowałem na smartfonie działa, na dekoderze działa, a na telewizorze właśnie komunikat coś poszło nie tak.... w czym jest problem, coś z aplikacją aczkolwiek na innych urządzeniach działa, coś nie tak z telewizorem choć wydaję Mi że jest ok , czy problemem jest android.... da się to obejść żeby znowu działało, ktoś pomoże , doradzi, pisać do Viaplay? Jakąś pomoc techniczna?
  5. Dalej macie problemy z zalogowaniem się do Viaplay, cały czas kółeczko i buforowanie i nie można się zalogować do Viaplay, jakąś głębsza awaria czy już tak było wcześniej.
  6. Już wszystko wiem Dzięki jeszcze raz. Konsultanci troszkę wprowadzają w błąd ale jeden pomógł
  7. Dobry Wieczór , Ja dalej drąże temat Netflixa, kupiłem wczoraj przez telefon tzn rozmowę z konsultantem Netflix za 38 zł do swojego abonamentu. Od wczoraj i dzisiaj szósty już konsultant pomimo najszczerszych chęci , wszyscy są w porządku uruchomić przez przeglądarkę i strefę Canal+ aplikacji Netflix. Praktycznie na ostatnim etapie kiedy trzeba podać maila. Wyskakuję komunikat ....podaj maila powiązanego z kontem Netflix. My nigdy nie mieliśmy konta w Netflix. Już ręce opadają. I opcja } dalej po wpisaniu maila Mnie nie puszcza dalej wyskakuje ten komunikat i nikt z konsultantow nie jest Mi w stanie pomóc. Czy można zrezygnować w takim razie z Netflixa, chce oglądać ale nie mogę i nikt nie jest w stanie Mi pomóc. Gdzie mogę odstąpić od zawarcia telefonicznej powiedzmy umowy z Netflix, dzwonić do nich ? Czy mogę jakoś przez strefę Canal+
  8. Dziękuje za informację ircios. Podjadę może dzisisj na salonu Canal+ , a wcześniej zadzwonię czy mają dekoder Ultrabox. Co do Netflixa nie mam konta, ale spróbuję przez ten link jeszcze raz, też przychodziło Ci hasło smsem które trzeba wpisać do konta na Netflixie?
  9. Dobry Wieczór. Mam dwa pytania bo i problem jest duży. Zepsuł Mi się dekoder, przychodzę z pracy chce włączyć nie działa szlak go trafił, co teraz iść do punktu Canal+ i dostanę w zastępstwie taki sam? Obecnie czyli od 2019 roku posiadałem na wynajem 0 zł Ultrabox 4K, Czy coś będę musiał dopłacic przez to że tamten się zepsuł nie z mojej winy Drugi problem nie problem, to taki że dokupiłem do południa na infolinii Canal+ , dostęp do Netflixa za 38 zł bardziej żeby dzieko i żona oglądały na tablecie lub Canal online na drugim telewizorze raczej przez aplikację Netflix. I mam take pytanie bo dostałem link do Netflixa ale muszę wejść na strefe Canal+ i tam zalogować się do Netflixa. Wcześniej dostałem na numer telefonu SMS z hasłem ale loguję się na nie i dalej nie mam Netflixa. Myślałem że to będzie taki link aktywacyjny jak miałem w Viaplay od Canal+ wchodziłem w niego on był tak jakby adresem mailowym i hasło wymyślałem sam. Tu jest inaczej i nie mogę się połapać. Doradzi Mi ktoś jak to robił kupując Netflixa.z góry Dziękuję za pomoc.
  10. Dzień Dobry podłączam się do postu który został napisany, czyli rozumiem że za Netflix jeśli chciałbym go sobie dobrać na dwa urządzenia to cena wynosi 38 zł, i moje drugie pytanie jest takie że miałbym go w tv czyli na dekoderze i na drugie urządzenie poprzez Canal + Online np. na tablecie? Jest taka opcja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...