kondzik23 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Canal+ Sport nawalił, nie było obrazu, był dźwięk, a teraz jest obraz, a nie ma dźwięku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Witam mam pewien problem.. Od czerwca jestem "szczęśliwym" posiadaczem internetu 120Mbit i wszystko by było pięknie gdybym te 120 osiągał. Teraz moje wyniki to 70-90mbit downloadu i ok 15 uploadu. Czasem się zdarzy że wyciągam pełne 120 (na speedteście czasem nawet 122) ale ogólnie mam ogromne problemy ze stabilnością downloadu (większość czasu mam do 100mbit ale częściej 70-90). Wcześniej miałem łącze 60Mbit i takiego problemu nie miałem. Zawsze było nawet ponad 60 bez różnicy o której porze robiłem testy. Pisałem do biura obsługi i twierdzą, że wszystko jest okej. Nawet gdy technik przyjechał nic nie stwierdził - bo i dziwnym trafem wtedy miałem prawidłowe wyniki. Macie jakieś rady? U mnie po zmianie internet działa bardzo dobrze. Wczoraj testowałem faktyczny transfer i cały czas przy długim pobieraniu przy 120Mbps - 14,5MB/s - także prawidłowo. Jeżeli Twoje urządzenia i połączenia są OK (ja musiałem wymienić router na taki o przepustowości 1Gbit) to składaj reklamację do skutku. Edytowane 4 Czerwca 2017 przez marciniozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morthen Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Witam mam pewien problem.. Od czerwca jestem "szczęśliwym" posiadaczem internetu 120Mbit i wszystko by było pięknie gdybym te 120 osiągał. Teraz moje wyniki to 70-90mbit downloadu i ok 15 uploadu. Czasem się zdarzy że wyciągam pełne 120 (na speedteście czasem nawet 122) ale ogólnie mam ogromne problemy ze stabilnością downloadu (większość czasu mam do 100mbit ale częściej 70-90). Wcześniej miałem łącze 60Mbit i takiego problemu nie miałem. Zawsze było nawet ponad 60 bez różnicy o której porze robiłem testy. Pisałem do biura obsługi i twierdzą, że wszystko jest okej. Nawet gdy technik przyjechał nic nie stwierdził - bo i dziwnym trafem wtedy miałem prawidłowe wyniki. Macie jakieś rady? Pewnie problemy z prędkością są w godzinach szczytu, gdy więcej ludzi korzysta z internetu i następuje wysycenie pasma, bo pewnie masz po HFC. Z tego co kojarzę to 90Mbps przy prędkości do 120Mbps jest w normie, 70 to za mało. Ciekawe, jakie jeszcze miejscowości dostaną pełną ofertę? Hm, Szczecin? Szkoda, że tak mało info na ten temat. Z tego co ktoś kiedyś pisał to wychodzi na to, że Stargard i Szczecin są ze sobą połączone. Canal+ Sport nawalił, nie było obrazu, był dźwięk, a teraz jest obraz, a nie ma dźwięku.... Pewnie problem po stronie nadawcy. Pytanie czy nie było możliwości przełączenia na źródła backupowe? Pytanie jak wyglądało to u innych operatorów w tym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Co do zachowań Multimedii ws. analogu, to ja odnoszę wrażenie, że od jakiś paru miesięcy podejmują - nie wiem jak to nazwać - ciche, skryte - chwyty mające za zadanie nakłonić jak największą liczbę abonentów pozostających przy analogu do dobrowolnego przejścia na cyfrówkę, polegające na zakłócaniu i przerywaniu emisji kanałów analogowych. Oto przykłady: wyłączenie /z tego co mi wiadomo to bez uprzedzenia, żadnej planszy informującej nie było/ TO!TV (nie żeby było mi szkoda tego kanału, po prostu stwierdzam fakt), wyłączanie niektórych kanałów na jakiś czas i wrzucanie w to miejsce czarnego tła np. TVS, a w tej chwili na Comedy Central Family, pozostawianie kanału na parę dni na 'stopklatce' jak np. aktualnie (chyba już drugi czy trzeci dzień) na TVP3, a jakieś parę miesięcy temu miało miejsce zakłócanie fonii na Eurosporcie 2 i to w czasie jakiegoś ciekawego meczu Bundesligi, a w innym czasie miały tu miejsce również pozostałe w/w zakłócenia. W tym czasie w przekazie cyfrowym odbiór oczywiście bezproblemowy. Czy podobne przypadki występują w innych lokalizacjach, tego nie wiem. Edytowane 4 Czerwca 2017 przez moimzdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiek74 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 @Morthen Teraz tzn po północy wynik speedtesta 122mbit i transfer stabilny jak po sznurku.. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Multimedia jest w stanie coś na to poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieny Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Stargard się doczekał 179 kanałów cyfrowych i 35 analogowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominvip Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Szczecin po redukcji oraz doczekał się starych-nowych HD. Z tym, że w przypadku modułów CAM i tv Samsung, moduł zablokował się i nie widział żadnych poprzednich kanałów. Trzeba było włączyć ponowne wyszukiwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 @moimzdaniem TO!TV kiedy zniknelo w analogu zniknelo tez i w cyfrze. Ale w cyfrze dostalismy wtedy Food Network. Co do celowego zakłócania kanałów analogowych to tutaj bym polemizował. Sygnał cyfrowy idzie z centrali, a analogowy ze stacji czołowej w twojej lokalizacji. U mnie tez czasami sa jakies stopklatki albo awarie w analogu. Inna sprawa to taka ze sygnal analogowy jest bardziej podatny na zakłocenia anizeli cyfrowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakuzzi Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Gratulujemy Szczecinowi pełnej oferty. W Łodzi oczywiście żadnych zmian. Myślę, że to mój ostatni rok w tej pseudo-kablówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmidi Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Coś wiadomo kiedy w Chełmie pojawi się pełna oferta mm? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Czy ma może ktoś info na temat cyfryzacji w Częstochowie ? Mówili w BOK-u o sierpniu i już podobno nieaktualne ... ! Jesteśmy skazani na kablówkowy skansen ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Szczecin dziś dostał 14 nowych kanałów. W większości to podmiany na HD. Jest też kilka kanałów tematycznych. Odczucie mam jednak takie, że większość dostali posiadacze paczek tematycznych i maxboxa... W moim przypadku to tylko zmiana Sd-> HD i trochę programów z DVB-T. W związku ze zmianami potrzebuje do jednego Tv dokupić moduł CAM. Pytanie do osób co mają CAM - ile kosztuje aktywacja i ile miesięcznie dodatkowo za moduł się płaci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Co do zachowań Multimedii ws. analogu, to ja odnoszę wrażenie, że od jakiś paru miesięcy podejmują - nie wiem jak to nazwać - ciche, skryte - chwyty mające za zadanie nakłonić jak największą liczbę abonentów pozostających przy analogu do dobrowolnego przejścia na cyfrówkę, polegające na zakłócaniu i przerywaniu emisji kanałów analogowych. Oto przykłady: wyłączenie /z tego co mi wiadomo to bez uprzedzenia, żadnej planszy informującej nie było/ TO!TV (nie żeby było mi szkoda tego kanału, po prostu stwierdzam fakt), wyłączanie niektórych kanałów na jakiś czas i wrzucanie w to miejsce czarnego tła np. TVS, a w tej chwili na Comedy Central Family, pozostawianie kanału na parę dni na 'stopklatce' jak np. aktualnie (chyba już drugi czy trzeci dzień) na TVP3, a jakieś parę miesięcy temu miało miejsce zakłócanie fonii na Eurosporcie 2 i to w czasie jakiegoś ciekawego meczu Bundesligi, a w innym czasie miały tu miejsce również pozostałe w/w zakłócenia. W tym czasie w przekazie cyfrowym odbiór oczywiście bezproblemowy. Czy podobne przypadki występują w innych lokalizacjach, tego nie wiem. Też odnoszę takie wrażenie. Jednego dnia usuną wszystkie awarie telewizji analogowej, a już na drugi dzień jakiś kanał jest zawieszony, zablokowany. Po jakimś czasie naprawią usterkę i sytuacja się powtarza, z kolejnym innym kanałem. Więc coś może być na rzeczy, że jest to ciche i skryte działania aby uprzykrzyć odbiór klientowi z telewizją analogową aby ten przeszedł na cyfrę, bo przecież cyfra lepsza jakość, kanałów więcej, i bezawaryjna. Mówię tu oczywiście o słowach przedstawicieli chwalących telewizję cyfrową. Jak jest faktycznie? wybrakowana oferta, kanały w marnej jakości SD z rozmazującym się obrazem na ekranie, pseudo HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morthen Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 @Morthen Teraz tzn po północy wynik speedtesta 122mbit i transfer stabilny jak po sznurku.. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Multimedia jest w stanie coś na to poradzić? Ja bym zgłaszał to do skutku (podając godziny i dni w jakie mniej więcej problem występuje, możesz popierać się screenami). Podejrzewam, że potrzebna jest modernizacja od strony CMTSa lub na Nodzie, bo występuje wysycenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 KE "pomogła" klientom i teraz operatorzy muszą informować jaka jest minimalna, zwykle dostępna i maksymalna prędkość. Jak osiągasz 70-80% prędkości to wg. nich usterki nie ma . https://www.multimedia.pl/getmedia/354cc31b-d6bc-4b07-9a9c-590d704df418/Wykaz-zmian-w-Regulaminach-oraz-Cennikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowerTV Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Witamy Power TV HD i paczkę kanałów MWE w rodzinnym Szczecinie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Z tym analogiem w Chełmie też są cuda, przez kilka tygodni nie było kanału HGTV tv wyszukiwal 48 kanałów jednak jakiś czas temu kanał wrócił i jest ich znowu 49. Ciekawe kiedy u nas pełna oferta ?Narazie jest tylko słynna 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 W Zamościu zostały dwa kanały Test a reszty nie ma.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiek74 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 @Morthen Dostałem odpowiedź: "W odpowiedzi na Państwa maila przypominam, iż zakupione przez Państwa łącze nie jest typu CIR, co za tym idzie nie ma niestety gwarancji prędkości. Przepustowość jest do określonej w pakiecie wartości, okazjonalnie wyniki mogą być niższe w zależności od obciążenia sieci.Dodatkowo proszę zwrócić uwagę, aby testy były wykonywane zawsze na bezpośrednim połączeniu kablowym modemu z komputerem.Firma Multimedia Polska stara się jednak, aby usługi były świadczone w najwyższym możliwym standardzie i cenimy sobie Państwa zgłoszenia oraz uwagi w tym temacie." Co mogę im odpisać ? Kurcze jakby nie było nie informowano mnie o typie łącza i tym bardziej nie sądziłem, że zamiast 120mbit będę miał ledwie 80-90Mbit. w końcu płace za 120.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Co mogę im odpisać ? Kurcze jakby nie było nie informowano mnie o typie łącza i tym bardziej nie sądziłem, że zamiast 120mbit będę miał ledwie 80-90Mbit. w końcu płace za 120.... Informują, muszą informować, bo tak nakazała KE. https://www.multimedia.pl/getmedia/354cc31b-d6bc-4b07-9a9c-590d704df418/Wykaz-zmian-w-Regulaminach-oraz-Cennikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Płacisz za łącze do 120 mbs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiek74 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Płacisz za łącze do 120 mbs. Tak płacę do 120Mbit i zdaję sobie sprawę z tego, że mogę mieć nieco mniej ale przykładowo wczoraj od południa do wieczora miałem nawet nie całe 70Mbit a to już spora różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Wszystko zgodne z obowiązującym regulaminem. W twoim wypadku łącze 120Mb/s może być obniżone maksymalnie do 72Mb/s (60%) przez 18h i 40min/24h i nic nie można z tym zrobić. Jeśli spadło ci poniżej 72Mb/s zgłaszaj reklamację wraz z udokumentowaniem pomiaru prędkości na http://test.mm.pl/ Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Podczas przedłużania umowy z DUK wynegocjowalem kwotę 123 PLN. Pierwsza faktura przyszła na 146 PLN, poszła reklamacja oczywiście uznana.Następna na 664 PLN dzis przyszla odpowiedź ze reklamacja uznana po odjeciu kwoty która napisali ze mam do zapłacenia 146 PLN. Szykuje się trzecia reklamacja w ciągu 3 miesięcy. [beep]a tam pracują [beep]e?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko42 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Tak płacę do 120Mbit i zdaję sobie sprawę z tego, że mogę mieć nieco mniej ale przykładowo wczoraj od południa do wieczora miałem nawet nie całe 70Mbit a to już spora różnica... W ich cenniku masz podane standardowe parametry usług internet: https://www.multimedia.pl/getattachment/d5f1edf1-c655-4e01-b555-5ef2bddfd622/Cennik%20Internet%20plus%20MMP.aspx prędkość minimalna: 40% z wartości max prędkość zwykle dostępna: przez 80% czasu, 70% z wartości max prędkość maksymalna: 100% można oczekiwać przynajmniej raz na dobę i przypis że podane w cenniku parametry mają zastosowanie, o ile Umowa Abonencka nie stanowi inaczej. A na stronie https://www.multimedia.pl/getattachment/ab3acabe-9343-4b16-9fb1-77e9fae30101/Regulamin-swiadczenia-Uslugi-Multimedia-Internet-przez-Multimedia-Polska-S-A.pdf.aspx masz regulamin ze szczegółowo opisanymi definicjami prędkości i innymi rzeczami o ich internecie. Informowali o tym po wprowadzeniu dyrektywy UE o otwartym Internecie: https://www.multimedia.pl/Strefa-produktowa/Strefa-Klienta/AktualnosciKonkursy/Aktualnosci/Zmiany-w-Regulaminach-i-Cennikach-stacjonarnego-In Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.