Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Nie zredukuja wszędzie do konca czerwca analogu. Pisalem juz wczesniej ze u mnie redukcja analogu planowana jest dopiero na wrzesień. Ale dopóki u siebie nie zobaczę redukcji dopóty nie uwierze ponieważ u mnie już kilka terminów było owej redukcji i nic.
 

Edytowane przez mirolop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja znajoma przedłużała w kwietniu umowę i pani z DUK sama, nie pytana powiedziała, że u nas w maju będzie cyfryzacja. Maja zostało 2 dni z dzisiejszym, a nic się nie zanosi na zmiany. Żadnych pasków, maili, smsów. Wychodzi na to, ze to był zwyczajny kit na utrzymanie klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak jest. Multimedia czeka na przejęcie przez UPC, a informacje od konsultantów że planowana jest modernizacja, to tylko po to aby zatrzymać klienta. Oni już dokładnie wiedzą co chciałby wiedzieć klient dlatego wyprzedają jego pytania. Taka taktyka.

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja znajoma przedłużała w kwietniu umowę i pani z DUK sama, nie pytana powiedziała, że u nas w maju będzie cyfryzacja. Maja zostało 2 dni z dzisiejszym, a nic się nie zanosi na zmiany. Żadnych pasków, maili, smsów. Wychodzi na to, ze to był zwyczajny kit na utrzymanie klienta.

Może ta pani pomyliła Nowy Dwór Gdański z Malborkiem. W Malborku ma być redukcja analogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest spore zaskoczenie, że kanału Eleven Extra brak w ofercie Multimedia? Moim zdaniem nie.
Multimedii nie zależy na żadnej modernizacji i ujednoliceniu własnej sieci, tylko na zatrzymaniu klienta przy swojej ofercie. Idzie nowa władza, liczy się liczba klientów, a nie ilość zmodernizowanych i ujednoliconych z ofertą programową miejscowości. Będą dalej sprzedawać analog tym klientom, którzy są uparci, a reszta analogowców, jak się uda, przejdzie na cyfrę i tak można w nieskończoność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Piszę o tym bo miałem Superbox + pojedyncze paczki, a nie jak mi oferowano pełny Maxbox.

Złożyłem reklamację, którą uznano. Jeżeli zrobią podmiankę 1 do 1, to powinienem dostać Horizon Max,

a nie Horizon Select. A różnica programowa dosyć spora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że kto nie będzie chciał podpisać umowy z UPC to będzie się "bujał" z tym co ma w MM.

W MM są (jeśli się nie mylę) 4 pakiety TV, a w UPS 2.

A internetu 30Mb/s chyba wcale nie ma.

W UPC "starzy klienci" (którzy przy przedłużaniu umowy nie chcą podwyższenia prędkości) wciąż chyba jeszcze mają do wyboru :

Internet FIBER POWER 10 oraz Internet FIBER POWER 30https://www.upc.pl/internet/poznaj-internet-upc/porownanie-predkosci/

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie Panowie ze pakiety premium w UPC nie są w tak atrakcyjnych cenach jak w MMP.

To fakt. Patrząc na ceny pakietów premium na ich stronie, ceny kosmiczne

w porównaniu do MM. Na stronie MM oficjalne ceny też nie są małe.

Wszystko zależy od tego co uda się wynegocjować.

Choć myślę osobiście, że takich cen jak teraz w MM można wyrwać,

tam raczej będzie ciężko.

 

Obym się mylił.

Dobrze by było podpytać kogoś kto niedawno przedłużał umowę w UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...