Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Konsultanci na głównej infolinii, przedstawiciele regionów, jak i technicy. To co niektórzy mówią że cyfryzacja trwa itp. można sobie wsadzić. Multimedia w tej chwili powoli szykuje się do oddania władzy UPC, i nie w głowie im to aby wydawać dodatkowe koszta na modernizację i ujednolicenie oferty. Mogą tylko ewentualnie ujednolicić tam gdzie nie potrzeba wyłożyć kasy, reszta może zapomnieć o jakichkolwiek zmianach. To jest właśnie MULTIMEDIA!

Teraz z fakturą dają tylko dwie kartki, a jeszcze nie tak dawno było ich sporo i to jeszcze z reklamą ich usług. W ten sposób tną koszta, na durne ulotki które i tak lądowały w koszu.

Nawet na facebook multimedia, nie można już zadawać pytań, bo zostało to usunięte, i z pewnością redukcja etatu.

Jaka redukcja etatu, co tu wymyślasz? Na FB można normalnie zadawać pytania, tutaj link żebyś uwierzył :Dhttps://www.facebook.com/MultimediaPolskaSA/posts_to_page/.

Cyfryzacja z informacji od mojego znajomego technika idzie cały czas do przodu, tylko w tym tygodniu kilka miast dostało pełną ofertę, z tego co mówił mniej więcej co 2 tygodnie dochodzą jakieś miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewając kotleta sprzed paru stron o tym, że kanały HD są jednak nadawane w SD, cytat z listy układu programów wziętego z inowrocławskiego Biura Obsługi Klienta w zeszłym miesiącu ("Aktualny na dzień 04.04.2017"): "Gwarancja nie dotyczy jakości obrazu, która może być dostarczana w wersji SD lub HD".

 

Przy okazji wrzucę inne kwiatki:

 

#2: "Programy telewizyjne, które nie zostały oznaczone * nie są objęte gwarancją Operatora, ani nie stanowią części Umowy o usługę telewizji cyfrowej."

W liczbach wygląda to tak:

(ilość kanałów w danym pakiecie/ilość kanałów gwarantowanych)

StartBox: 54/32, StartBox Plus: 62/32, MiniBox (bez sumowania ze StartBox'em): 28/9, SuperBox (bez sumowania ze Start- i MiniBox'em): 34/10, Dzieci: 5/3, Sport HD Extra: 6/3, Filmy i seriale: 7/3, HD: 9/4, FunClub: 7/4. FilmBox Extra, C+ Select/Prestige, HBO HD MAX, Cinemax, Sport Champions HD - wszystkie składające się na pakiet są gwarantowane.

 

#3: "Liczba programów telewizyjnych nie jest gwarantowana przez Operatora, ani nie stanowi części Umowy o usługę telewizji cyfrowej."

Edytowane przez moimzdaniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na powyższym wykazie, w pakiecie o którym piszesz mam dwa kanały: Filmbox Premium i Filmbox Extra HD, i obydwa są zaznaczone gwiazdką, więc są gwarantowane. Chyba, że wykaz który mam jest już nieaktualny, albo kanały i ich liczba różni się w zależności od lokalizacji, czego nie wiem.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EPG działa, bo jest stare. Co do MTV to wszystko jest OK.Tak zapytam z ciekawości: skoro MM ma przejąć UPC to co z tymi abonentami, co mają C+? Chodzi mi o to, że jak mam Maxboxa + HBO, Cinemax + HD to od razu dostaję to samo w UPC?

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do ekspertów z forum. Czy jest szansa aby w cenie do 90 zł przy wysłanym wypowiedzeniu otrzymać takie warunki:

 

1. SuperBox

2. Canal+ lub HBO

3. Multiroom

4. Internet 120 mb/s

 

?????

W jakiej cenie przy przedłużeniu można uzyskać taką prędkość internetu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tvcyfra

 

Ja otrzymałem takie warunki po złożeniu wypowiedzenia, przy czym C+ na pół roku w ramach testów i HBO na 2 mce.

 

 

120 mega, Maxbox, HD, Pakiet Eleven , 2 x CAM (w cenie), Canal+ (pół roku w ramach testowania 0zł), HBO + HBO Go (2 mce) = 3 mce 3 zł i 9 mcy  75 zł.   Umowa na rok.    Start 1 czerwca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info

Czyli rozumiem, że nie masz zobowiązania aby Canal+ i HBO mieć do końca umowy ? Czyli odpowiednio po 6 miesiącach wyłączą Ci Canal+, a po 2 miesiącach wyłączą HBO ??? Musisz im zgłaszać że chcesz aby wyłączyli te kanały ??

Edytowane przez tvcyfra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMS od Multimedia w związku ze złożonym wypowiedzeniem:

 

"Drogi kliencie, w nawiązaniu do złożonej rezygnacji zapraszamy do kontaktu z dedykowanym doradcą w celu zapoznania się z nową ofertą pod numerem 244 244 ...".

 

To chyba raczej oni powinni dzwonić, a nie że klient ma dzwonić, oczekiwać w kolejce na połączenie z konsultantem i narażać się na koszty.

Edytowane przez klient
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...