Jump to content

mirolop

Users
  • Content Count

    890
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Neutralna

About mirolop

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 01/04/1978

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Wysokie Mazowieckie, podlaskie, Polska

Equipment

  • Pay TV Operator
    Multimedia Polska
  • Package
    MaxBox+HD+Sport Champions HD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja w ogóle nie dostałem żadnego info na BOK że u mnie będą te zmiany. Poza tym po tak zwanej cyfryzacji , redukcji analogu jest u mnie cały czas 28 kanałów analogowych. Więc u mnie nic się nie zapowiada na jakiekolwiek zmiany. Znając życie to u mnie to nastąpi na szarym końcu. Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka
  2. Mega BSM to nic innego jak bezprzewodowa sieć multimedialna czyli dostęp do WiFi za pomocą ich modemu routera który posiadasz Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  3. A u mnie błąd techniczny brak uprawnień E03 na VOD Info pozycja 8, kanały planszowe pozycja 10 i 11 oraz 300 Playboy TV. Śmiechu warte.
  4. zerojedynkaX Ja mam MAXBOX, HD i u mnie CBS Reality HD śmiga. Możliwe więc że dostępny jest dopiero od MaxBox Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  5. A u mnie od 18.00 awaria. Brak tv cyfrowej i Internetu. Analog i cyfrowa naziemna czyli DVB-T działają. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  6. Od 1 listopada jadę na nowej przedłużonej umowie. Wziąłem pakiet Filmbox Extra i o dziwo miałem go już aktywnego od paru dni. Natomiast przedłużyłem pakiet HD i pakiet Eleven Sports a dziś patrzę nie mam do nich dostępu. Bałagan tam panuje jak nic. Dzwoniłem dziś ale konsultant z Działu Technicznego nic nie wskurał. Powiedział że muszę dzwonić jutro do Działu Biuro Obsługi Klienta, bo jutro mają pracować. Może aktywują jutro ? Ale po co było zabierać mi dostęp jak nastąpiła kontynuacja owych pakietów ? Tego nie mogę zrozumieć. A może być tak, że może dopiero 4 listopada mi aktywują. Cyrk na kółkach po prostu.
  7. Witam ! Zaczęli do mnie wydzwaniać już we wrześniu raz i w październiku raz z przypomnieniem że kończą mi się promocje. Na pakiet MaxBox, pakiet HD, pakiet Eleven Sports, Multiscreen promocje kończą mi się 31.01.2020 r, a na Internet 30 Mb+ i Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna 31.12.2019 r. Proponowano mi na siłę pakiet HBO i cenę w granicach 95-109 zł. Podziękowałem. Zadzwoniłem sam, ponownie to samo. Nie czekając wysłałem wypowiedzenie do lokalnego Biura Obsługi Klienta w Łomży wczoraj w poniedziałek listem poleconym priorytetowym. Dziś list około 15:00 został dostarczony, około 15:30 SMS od Multimedia o tym, że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane i prośba o kontakt pod numer DUK. Za to co mam w podpisie do tej pory płaciłem z e-fakturą 78 zł, umowa była na rok czasu. Udało mi się wynegocjować umowę na 2 lata, zrównanie usług TV i Internetu aby kończyły się w tym samym terminie, konsultant zaproponował zwiększenie Internetu z 30 Mb na 60 Mb w tej samej cenie. Oprócz tego wziąłem pakiet FilmBox no i wybrałem gadżet głośnik JBL. Warunki już zaakceptowałem po naciśnięciu Akceptuj w e-mailu od nich. Wiem, że mam 14 dni na rezygnację w formie pisemnej. Ja ogólnie jestem zadowolony. Nowe warunki będą od listopada 2019 roku. Podsumowując: Internet x2 prędkość, dodatkowo pakiet FilmBox. A co wymyślicie ? Oferta dobra za tę samą cenę ?
  8. zerojedynkaX Wszelkie dodatkowe pakiety do pakietu głównego (StartBox, MaxBox) to są właśnie pakiety "dodatkowe". Nie można mieć pakietu dodatkowego nie mając pakietu głównego. Najlepiej jest właśnie podczas wypowiadania usługi TV "ugrać" z nimi zrównanie końca terminów wszystkich pakietów i usług jakie się posiada. Wtedy ma się większe pole manewru przy następnych negocjacjach w przyszłości. A co do kary to trudno mi się wypowiadać bo ja osobiście nie znalazłem się nigdy w takiej sytuacji.
×
×
  • Create New...