Jump to content

mirolop

Users
  • Content Count

    884
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Neutralna

About mirolop

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 01/04/1978

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Wysokie Mazowieckie, podlaskie, Polska

Equipment

  • Pay TV Operator
    Multimedia Polska
  • Package
    MaxBox+HD+Sport Champions HD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam ! Zaczęli do mnie wydzwaniać już we wrześniu raz i w październiku raz z przypomnieniem że kończą mi się promocje. Na pakiet MaxBox, pakiet HD, pakiet Eleven Sports, Multiscreen promocje kończą mi się 31.01.2020 r, a na Internet 30 Mb+ i Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna 31.12.2019 r. Proponowano mi na siłę pakiet HBO i cenę w granicach 95-109 zł. Podziękowałem. Zadzwoniłem sam, ponownie to samo. Nie czekając wysłałem wypowiedzenie do lokalnego Biura Obsługi Klienta w Łomży wczoraj w poniedziałek listem poleconym priorytetowym. Dziś list około 15:00 został dostarczony, około 15:30 SMS od Multimedia o tym, że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane i prośba o kontakt pod numer DUK. Za to co mam w podpisie do tej pory płaciłem z e-fakturą 78 zł, umowa była na rok czasu. Udało mi się wynegocjować umowę na 2 lata, zrównanie usług TV i Internetu aby kończyły się w tym samym terminie, konsultant zaproponował zwiększenie Internetu z 30 Mb na 60 Mb w tej samej cenie. Oprócz tego wziąłem pakiet FilmBox no i wybrałem gadżet głośnik JBL. Warunki już zaakceptowałem po naciśnięciu Akceptuj w e-mailu od nich. Wiem, że mam 14 dni na rezygnację w formie pisemnej. Ja ogólnie jestem zadowolony. Nowe warunki będą od listopada 2019 roku. Podsumowując: Internet x2 prędkość, dodatkowo pakiet FilmBox. A co wymyślicie ? Oferta dobra za tę samą cenę ?
  2. zerojedynkaX Wszelkie dodatkowe pakiety do pakietu głównego (StartBox, MaxBox) to są właśnie pakiety "dodatkowe". Nie można mieć pakietu dodatkowego nie mając pakietu głównego. Najlepiej jest właśnie podczas wypowiadania usługi TV "ugrać" z nimi zrównanie końca terminów wszystkich pakietów i usług jakie się posiada. Wtedy ma się większe pole manewru przy następnych negocjacjach w przyszłości. A co do kary to trudno mi się wypowiadać bo ja osobiście nie znalazłem się nigdy w takiej sytuacji.
  3. U mnie dziś w nocy z 28/29 także miała miejsce aktualizacja oprogramowania dekodera i również mam nowe menu. Dekoder ADB 3830CD. Ta aktualizacja po lokalizacjach trwa już chyba jakiś dobry spory kawał czasu. Jak na razie trudno mi się przyzwyczaić do nowego menu. Nie za bardzo do końca wiadomo co gdzie jest i trzeba wszystkiego na nowo się nauczyć i na nowo do wszystkiego przywyknąć.
  4. Dzwoniłem dwa razy. Za pierwszym razem konsultant poprosił mnie o reset dekodera, nic to nie pomogło. Za drugim razem dowiedziałem się, że wina należy po stronie nadawcy kanału Adventure HD. Podobno do jutra do 12:00 nadawca zobowiązał się usunąć problem.
  5. Czy też macie u siebie problem z Adventure HD, pozycja 74 ? U mnie czarny obraz, a dźwięk tnie się na potęgę.
  6. Premium Mobile działa na zasięgu Plus. Pisałem przecież.
  7. @homsky Inni operatorzy też dają praktycznie to samo w prawie tej samej cenie. Na przykład Premium Mobile za 24,70 zł , wszystko bez limitu i 20 GB , zasięg Plus, i najważniejsze umowa na ile chcesz, bezterminowa i elastyczna z możliwością wypowiedzenia w ciągu 30 dni. A to samo można mieć też w ofercie na kartę. Ja korzystam z mało znanego Mobile Vikings, podpiętą mam kartę bankomatową i mam autodoładowanie, nie muszę się martwić doładowaniami że zapomnę. Dla mnie najlepsza sieć. Ale kto co woli . https://mobilevikings.pl/pl/
  8. @zerojedynkaX Potwierdzam. U mnie Tele5 też jest już w HD z logotypem HD, format 16:9.
  9. @zerojedynkaX U mnie w dalszym ciągu Tele 5 SD, chyba że wersję HD stopniowo przywracają w lokalizacjach.
  10. @mars27 Tu nie chodzi o to czy ja, czy ktoś inny ogląda Tele 5 czy nie ogląda. Tu chodzi o rzecz, kanał powinien być w HD a nie jest.
  11. U mnie jest Tele 5 ale SD. Logotyp Tele 5 bez HD. edit: Dzwoniłem do Działu Technicznego. Dowiedziałem się że problem jest ogólnopolski i że wina leży po stronie nadawcy. Dlatego też tymczasowo Multimedia puściła sygnał SD. Jak długo potrwa problem nie wiadomo.
  12. @shidishi16 Kiedyś podawałem wzór i znowu wrzucam: https://megawrzuta.pl/download/dbf78f53a33d9cb21c236829738e9b25.html
  13. @zerojedynkaX Ja korzystam z faktury papierowej. Na fakturze papierowej z czerwca 2018 roku pojawiła się taka oto informacja odnośnie E-Sport HD : "Informujemy, że z dniem 30 maja 2018 r. programy: Epic Drama HD oraz Red Carpet TV HD zostały udostępnione Abonentom Pakietu SuperBox i MaxBox telewizji cyfrowej Multimedia Polska. Ponadto, Abonentom Pakietu MaxBox oraz Pakietu Dzieci został udostępniony kanał Nicktoons HD, a Abonenci Pakietu Sport HD Extra otrzymali dostęp do programu E-Sport HD. Informujemy również, że od dnia 1 lipca 2018 r. kanał E-Sport HD dostępny będzie tylko dla Abonentów Pakietów: MaxBox i Sport HD Extra. Powyższe zmiany nie stanowią zmiany Umowy Abonenckiej o świadczenie Usługi Radia i Telewizji Kablowej, której jesteście Państwo stroną, w szczególności nie zmienia się Oferta Usług Operatora (odpowiednio: wykaz gwarantowanych programów w Pakietach albo gwarantowana liczba programów w Pakietach)." W związku z tym chcąc mieć dostęp do kanału E-Sport HD musisz mieć pakiet dodatkowy Sport HD Extra albo MaxBox.
  14. @Luki85, Music Box HD w Multimedia jest już ponad miesiąc. Wtedy też podniesiono z SD do jakości HD kanały TVP Info, TV 4, Kuchnia+, Domo+, Cartoon Network, TNT, Polsat Viasat Nature.
  15. Dzwoniłem do Działu Technicznego i dowiedziałem się, że czarny ekran 148 Bollywood HD spowodowany jest jakimiś problemami technicznymi. Wcześniej kanał był ale pojawiał się i znikał. Pomimo tego, że posiadam pakiet MaxBox i HD u mnie też jest czarny ekran odnośnie Bollywood HD. Inna sprawa to pozycja 187 kanał Red Carpet TV HD. Od dłuższego już czasu obraz dziwnie się zachowuje, zwłaszcza przy dynamicznych scenach jakby coś z fps było nie tak. Zgłosiłem ten problem dzwoniąc do Działu Technicznego.
×
×
  • Create New...