Jump to content

mirolop

Users
  • Content Count

    879
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Neutralna

About mirolop

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 01/04/1978

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Wysokie Mazowieckie, podlaskie, Polska

Equipment

  • Pay TV Operator
    Multimedia Polska
  • Package
    MaxBox+HD+Sport Champions HD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mirolop

    Multimedia

    Premium Mobile działa na zasięgu Plus. Pisałem przecież.
  2. mirolop

    Multimedia

    @homsky Inni operatorzy też dają praktycznie to samo w prawie tej samej cenie. Na przykład Premium Mobile za 24,70 zł , wszystko bez limitu i 20 GB , zasięg Plus, i najważniejsze umowa na ile chcesz, bezterminowa i elastyczna z możliwością wypowiedzenia w ciągu 30 dni. A to samo można mieć też w ofercie na kartę. Ja korzystam z mało znanego Mobile Vikings, podpiętą mam kartę bankomatową i mam autodoładowanie, nie muszę się martwić doładowaniami że zapomnę. Dla mnie najlepsza sieć. Ale kto co woli . https://mobilevikings.pl/pl/
  3. mirolop

    Multimedia

    @zerojedynkaX Potwierdzam. U mnie Tele5 też jest już w HD z logotypem HD, format 16:9.
  4. mirolop

    Multimedia

    @zerojedynkaX U mnie w dalszym ciągu Tele 5 SD, chyba że wersję HD stopniowo przywracają w lokalizacjach.
  5. mirolop

    Multimedia

    @mars27 Tu nie chodzi o to czy ja, czy ktoś inny ogląda Tele 5 czy nie ogląda. Tu chodzi o rzecz, kanał powinien być w HD a nie jest.
  6. mirolop

    Multimedia

    U mnie jest Tele 5 ale SD. Logotyp Tele 5 bez HD. edit: Dzwoniłem do Działu Technicznego. Dowiedziałem się że problem jest ogólnopolski i że wina leży po stronie nadawcy. Dlatego też tymczasowo Multimedia puściła sygnał SD. Jak długo potrwa problem nie wiadomo.
  7. mirolop

    Multimedia

    @shidishi16 Kiedyś podawałem wzór i znowu wrzucam: https://megawrzuta.pl/download/dbf78f53a33d9cb21c236829738e9b25.html
  8. mirolop

    Multimedia

    @zerojedynkaX Ja korzystam z faktury papierowej. Na fakturze papierowej z czerwca 2018 roku pojawiła się taka oto informacja odnośnie E-Sport HD : "Informujemy, że z dniem 30 maja 2018 r. programy: Epic Drama HD oraz Red Carpet TV HD zostały udostępnione Abonentom Pakietu SuperBox i MaxBox telewizji cyfrowej Multimedia Polska. Ponadto, Abonentom Pakietu MaxBox oraz Pakietu Dzieci został udostępniony kanał Nicktoons HD, a Abonenci Pakietu Sport HD Extra otrzymali dostęp do programu E-Sport HD. Informujemy również, że od dnia 1 lipca 2018 r. kanał E-Sport HD dostępny będzie tylko dla Abonentów Pakietów: MaxBox i Sport HD Extra. Powyższe zmiany nie stanowią zmiany Umowy Abonenckiej o świadczenie Usługi Radia i Telewizji Kablowej, której jesteście Państwo stroną, w szczególności nie zmienia się Oferta Usług Operatora (odpowiednio: wykaz gwarantowanych programów w Pakietach albo gwarantowana liczba programów w Pakietach)." W związku z tym chcąc mieć dostęp do kanału E-Sport HD musisz mieć pakiet dodatkowy Sport HD Extra albo MaxBox.
  9. mirolop

    Multimedia

    @Luki85, Music Box HD w Multimedia jest już ponad miesiąc. Wtedy też podniesiono z SD do jakości HD kanały TVP Info, TV 4, Kuchnia+, Domo+, Cartoon Network, TNT, Polsat Viasat Nature.
  10. mirolop

    Multimedia

    Dzwoniłem do Działu Technicznego i dowiedziałem się, że czarny ekran 148 Bollywood HD spowodowany jest jakimiś problemami technicznymi. Wcześniej kanał był ale pojawiał się i znikał. Pomimo tego, że posiadam pakiet MaxBox i HD u mnie też jest czarny ekran odnośnie Bollywood HD. Inna sprawa to pozycja 187 kanał Red Carpet TV HD. Od dłuższego już czasu obraz dziwnie się zachowuje, zwłaszcza przy dynamicznych scenach jakby coś z fps było nie tak. Zgłosiłem ten problem dzwoniąc do Działu Technicznego.
  11. mirolop

    Multimedia

    Już 3 razy do mnie dzwonił jakiś Dział który niby posiada indywidualne oferty, 2 razy w listopadzie, 1 raz teraz. Umowa na TV pakiet MaxBox, pakiet Sport Champions HD, pakiet HD, Multiscreen kończy mi się 31 marca 2019 r. natomiast Internet 30 Mb/s i Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna kończy mi się 28 lutego 2019 r. Wypowiedzenia żadnego jeszcze nie wysyłałem a oni sami dzwonią. Na moje pytanie dlaczego tyle razy dzwonią odpowiedź, że system losowo wybrał. Za drugim razem proponowali mi abonament prawie ten sam, jedynie za Eleveny płaciłbym 9 zł bo teraz mam za 0 zł. Rok temu wysłałem wypowiedzenie. Nie wiem co robić. Czy czekać aż ponownie zadzwonią (bo pod ten numer który do mnie dzwonił 24 357 50 12 nie można się dodzwonić, dowiedziałem się że jest to tylko numer wychodzący od nich). Czy też wysłać już wypowiedzenie i czekać na DUK z ofertami ? Obecnie za to wszystko co wymieniłem płacę 77 zł po wypowiedzeniu które wysłałem rok temu. Czy obecnie po wysłaniu wypowiedzenia jest możliwość pozostania przy tej samej cenie co teraz, ewentualnie dorzucenie jakiegoś pakietu np, Cinemax, Filmbox przy obecnej cenie ?
  12. mirolop

    Multimedia

    neuro_wrw_gang, dużo ludzi, jak emeryci, renciści korzysta z papierowych. I dlaczego mam płacić odsetki, skoro to nie z mojej winy na czas nie otrzymałem faktury? Takie opóźnienie nastąpiło pierwszy raz. Pisałem, że Multimedia miała problem ogólnokrajowy. Jak się dzwoniło na infolinię parę dni temu to była informacja nagrana, że mają problemy z kolportażem faktur. Dzwoniłem też do technika znajomego i zawaliła firma, która dla Multimedia na czas nie wydrukowała tych faktur. Moim zdaniem, odsetki nie powinny być policzone, a jeśli będą to będzie to nic innego jak [beep]two ze strony Multimedia.
  13. mirolop

    Multimedia

    Korni007, nie mam stałego źródła dochodu, bo nie mam stałej pracy, a co za tym idzie, nie chcę płacić przez Internet e-faktury, bo nie aktywowałem w swoim banku możliwości płacenia przez Internet właśnie ze względu na brak stałego źródła dochodu. Mógłbym drukować e-fakturę, ale nie mam drukarki i nie chcę chodzić do kogoś, szukać, kto by mi wydrukował. Demokracja jest chłopie, wolność wyboru. Ktoś woli e-fakturę, bo tak mu wygodniej, ktoś inny papierową fakturę. To, z jakiej ja korzystam to moja indywidualna sprawa. Korzystam z papierowej, bo tak mi jest wygodniej. Dziś w skrzynce pojawiła się już u mnie faktura.
  14. mirolop

    Multimedia

    Ja chciałbym poruszyć z kolei zupełnie inny temat. Otóż Multimedia ma jakiś problem z kolportażem faktur papierowych. Do dziś nie mam jeszcze faktury papierowej za listopad. Kilka dni temu dzwoniłem w tej sprawie i automat informował że właśnie mają owe problemy. Uważam, że w związku z tym nie powinni naliczyć odsetek bo to ich wina, a nie moja. Czy ktoś z Was też korzysta z papierowej faktury i jeszcze jej nie otrzymał za listopad ?
  15. mirolop

    Multimedia

    Pytanie zasadnicze: Robi7 i Taucher, czy jesteście po redukcji analogu? Ile obecnie macie kanałów analogowych?
×