Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli w MM powstaje nowa grupa abonentów "mniej scyfryzowanych" w konkurencji do abonentów "w pełni scyfryzowanych". Czyli taka sobie tragikomedia.

Trzeba błagać UOKiK aby jak najszybciej wyrazili zgodę na przejęcie przez UPC.  Będzie trochę drożej ale normalniej.  :curious:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich  :wink:

Dziś rano TV wyrzucił u mnie magiczny komunikat, o zmianie kanałów.

Wyszukiwanie.....  i  180 kanałów.....  w tym 66HD (bez premium) :wink:

Tak więc od dziś u mnie pełna oferta :wink:

 

Ps. A jeszcze w tamtym tygodniu pytałem w BUK - oczywiście nic im

na ten temat nie wiadomo. 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje... Widocznie ktoś z MM czyta to forum

Postraszyłeś odejściem i zareagowali

 

A tak na poważnie. Ja też muszę ich postraszyć. Wypowiedzenie wysłać pocztą czy dostarczyć do BOK-u?

Edytowane przez Robi7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Multimedii pojawił się spis programów datowany na 16 czerwca...

https://www.multimedia.pl/getattachment/e5ee2ba9-e758-404f-b2e1-4110963aeb69/MP_0291_17_programming_PelnaSA_z_numeracja_oryginal_WYBRANY_edystrybucja1.aspx

 

 

Ale z tego co widzę to w stosunku do spisu datowanego na 13.04.2017 który kilka dni temu publikował kolega skylab21 programy TVN24 BIS, HGTV, POlsat Cafe, Polsat Play są w znowu w formacie SD, a także nie ma w ogóle programów WP HD, Nowa TV HD oraz Zoom TV HD :)

 

pozdrawiam Marek z Gdyni :)

Edytowane przez Marek_Gdynia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co komu analog potrzebny i jeszcze się upominać ze jakiegoś kanału tam brakuje ? U nas w mieście taki HGTV w analogu praktycznie nie istnieje, częściej jest czarny ekran i co mam dzwonić z tego powodu ? Ja bym do nich dzwonił żeby jak najszybciej ten analog wyłączyli. W miastach gdzie nowości skończyły się na PSN HD cyfryzacja szybko nie nastąpi dali ile mogli, zapewne analog ma duże obłożenie i teraz trzeba czekać na UPC.

Edytowane przez Grzechu27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co komu analog potrzebny i jeszcze się upominać ze jakiegoś kanału tam brakuje ? U nas w mieście taki HGTV w analogu praktycznie nie istnieje, częściej jest czarny ekran i co mam dzwonić z tego powodu ? Ja bym do nich dzwonił żeby jak najszybciej ten analog wyłączyli. W miastach gdzie nowości skończyły się na PSN HD cyfryzacja szybko nie nastąpi dali ile mogli, zapewne analog ma duże obłożenie i teraz trzeba czekać na UPC.

W kwestii wyjaśnienia, napisałem: "kiedyś" to znaczy wtedy kiedy telewizja analogowa się rozwijała. Czytaj ze zrozumieniem. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.08.2016 Nowy anex na internet.

1.08.2016 wysyłam rezygnacje z usług z końcem okresu promocyjnego umowy czyli 31.07.2017

W sierpniu 2016 dzwonie upewnić się czy pismo zarejestrowano: tak, zarejestrowano.

 

Dzisiaj dzwonię do DUK:

Cena dla Pana 40zł, ale widzę cofnięte wypowiedzenie w styczniu 2017.

Niczego nigdy nie odwoływałem przez żaden kanał, ani nie kontaktowałem się w sprawie umowy.

Zadzwonie za 15-20minut, musze się naradzić z kierownikiem czy mogę Panu to zaoferować.

Brak telefonu.

 

Dzwonie na BOK:

Czy moje wypowiedzenie jest zarejestrowane?

Tak, widzę je ale nie napisał Pan o jakie usługi chodzi. Czyta mi treść: Wypowiadam umowę na usługi przypisane do mojego konta xxxx z końcem okresu promocyjnego z zachowaniem okresu wypowiedzenia. data, podpis, dane

Napisałem przecież nr konta klienta, sprawdźcie sobie jakie usługi były przypisane do mojego konta na dzień 02.08.2016 (dzień otrzymania pisma). Żaden operator nie robi problemów z taką formą wypowiedzenia.

I w kółko to samo, za mało danych blabla, wypowiedzenie nieprawidłowe, o jakich wymaganych danych mowa w regulaminie nie dowiedziałem się.

 

Kolejne podejście do DUK:

Usłyszałem już 3 wersje dotyczące mojego wypowiedzenia, numer klienta, dane, proszę sprawdzić jak to wygląda.

Zarejestrowane i zatwierdzone 2.08.2016 przez Panią jakąśtam.

Czy forma wypowiedzenia wg. Pani jest poprawna?

Tak, jak najbardziej.

Widzę, że dzwonił Pan już dzisiaj do nas.

Tak oczywiście, koleżanka miała oddzwonić ale echo od godziny.

Ok, zaraz do niej podejdę i przekaże aby się z Panem skontaktowała.

 

Za chwile wybije 20, kończą prace i oczywiście echo.

Kocham tego operatora :mrgreen:

Co połączenie to inna wersja. Potwierdzenie nadania poleconego 1.08.2016 oczywiście trzymam po dziś dzień.

Koniec końców poczekam na fakturę 603,91zł z cennika niepromocyjnego.

 

 Klientem jestem od 2012 i zawsze wysyłam takie wypowiedzenie i zawsze im pasowało, teraz już nie.

Ja mam czas i chęci na taką zabawe. Współczuje emerytom którzy muszą się użerać z takim cwaniactwem.

Edytowane przez dddl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Otrzymałem listę programową po wprowadzeniu tzw.pełnej oferty :

http://hostuje.net/file.php?id=10e34050569a7eb5c5bcbdea53141d49

 

Zwróćcie uwagę na nazwę pliku. ale oczywiście jak zapytacie w BOK o pełną

ofertę, to nie wiedzą o czym się do nich mówi  :/

 

Co by nie było zbyt profesjonalnie, to oczywiście brakuje kilku programów,

które mam, np. Adventure HD, Filmbox Action, Filmbox Arthouse HD, itp.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już o tym,ale przypomnę jeszcze raz.  Podstawowym warunkiem przejścia z analogu do cyfry abonenta 60+ (choć nie tylko) jest cena usługi cyfrowej identyczna jak płacona dotychczas za analog. Jeżeli będzie nawet złotówka więcej to się nie zgodzą. Jeżeli więc ktoś płacił za analog np. 29 zł to trzeba mu skroić ofertę cyfrową za identyczną cenę i dać mu Mantę 32 cale z modułem CAM za złotówkę. Inaczej nie wyjdziemy z analogu w dużej części kraju. Są to koszty które musi ponieś Multimedia aby dalej rozwijać usługi cyfrowe i do analogu już nie wracać.  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ty myślisz, że Multimedia to instytucja charytatywna, która będzie rozdawać TV i błagać żeby ktoś przeszedł na sygnał cyfrowy? No bez jaj, tak nie będzie. Każde miasto się doczeka pełnej oferty prędzej czy później, kwestia czasu. Multimedia czeka ale też ma swoją cierpliwość, w moim mieście tym, którzy nie zdecydowali się przejść na cyfrę a mieli pakiet analogowy komfort po prostu wypowiedziała umowy. Sąsiad się bardzo zdziwił i paradoksalnie dopiero to spowodowało, że pobiegł podpisać umowę na pakiet cyfrowy :-). Kasę niech inwestują w infrastrukturę a nie jakieś Manty.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...