zerojedynkaX Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Czyli w MM powstaje nowa grupa abonentów "mniej scyfryzowanych" w konkurencji do abonentów "w pełni scyfryzowanych". Czyli taka sobie tragikomedia. Trzeba błagać UOKiK aby jak najszybciej wyrazili zgodę na przejęcie przez UPC. Będzie trochę drożej ale normalniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakuzzi Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Powiem tak. Jeśli cyfryzacja nie nastąpi u mnie do marca 2018 r. to odejdę z tej firmy choćby mi sprzedali dotychczasową ofertę za 50 zł. Dość mam już tej pseudo cyfrowej jakości VHS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Ja tak samo , z tym że ja do stycznia 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 W 2018 roku to już (chyba) wyjaśni się z przejęciem MM przez UPC. I zadecydujemy czy zostaniemy w tym UPC , czy zmienimy operatora np.na DVB T - co też jest jakimś pomysłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Witam wszystkich Dziś rano TV wyrzucił u mnie magiczny komunikat, o zmianie kanałów. Wyszukiwanie..... i 180 kanałów..... w tym 66HD (bez premium) Tak więc od dziś u mnie pełna oferta Ps. A jeszcze w tamtym tygodniu pytałem w BUK - oczywiście nic im na ten temat nie wiadomo. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Gratulacje... Widocznie ktoś z MM czyta to forum Postraszyłeś odejściem i zareagowali A tak na poważnie. Ja też muszę ich postraszyć. Wypowiedzenie wysłać pocztą czy dostarczyć do BOK-u? Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Robi7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Obydwa sposoby są dobre. Wiec jak ci wygodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Gdynia Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Na stronie Multimedii pojawił się spis programów datowany na 16 czerwca... https://www.multimedia.pl/getattachment/e5ee2ba9-e758-404f-b2e1-4110963aeb69/MP_0291_17_programming_PelnaSA_z_numeracja_oryginal_WYBRANY_edystrybucja1.aspx Ale z tego co widzę to w stosunku do spisu datowanego na 13.04.2017 który kilka dni temu publikował kolega skylab21 programy TVN24 BIS, HGTV, POlsat Cafe, Polsat Play są w znowu w formacie SD, a także nie ma w ogóle programów WP HD, Nowa TV HD oraz Zoom TV HD pozdrawiam Marek z Gdyni Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Marek_Gdynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 A więc lista nieaktualna. Po co komu taka lista ? Na ekranie co innego, a na liście jeszcze inaczej... ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wysłałem dzisiaj prośbę o przesłanie aktualnej listy, po dzisiejszym uzupełnieniu oferty do tzw."pełnej". Jeżeli ja otrzymam, wrzucę na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Party line -> lokalny BOK -> party line > czat przez ebok = dalej nic nie wiem kiedy pełna oferta w Gorzowie Na moje pytanie dlaczego nie mam kanału TopKids HD usłyszałem odp "proszę zresetować dekoder" ahaha! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Kiedyś dzwoniłem na infolinię bo brakowało kanału analogowego w kablówce. W słuchawce usłyszałem konsultantkę która kazała mi zresetować telewizor i kanał powinien wrócić. Uśmiałem się z tej informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Po co komu analog potrzebny i jeszcze się upominać ze jakiegoś kanału tam brakuje ? U nas w mieście taki HGTV w analogu praktycznie nie istnieje, częściej jest czarny ekran i co mam dzwonić z tego powodu ? Ja bym do nich dzwonił żeby jak najszybciej ten analog wyłączyli. W miastach gdzie nowości skończyły się na PSN HD cyfryzacja szybko nie nastąpi dali ile mogli, zapewne analog ma duże obłożenie i teraz trzeba czekać na UPC. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Grzechu27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooke Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Nareszcie Przasnysz wkroczył w cyfrowy świat TV Edytowane 20 Czerwca 2017 przez wooke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakuzzi Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 A w Łodzi nadal bida z nędzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Przyjdzie i czas na Łódź U mnie też totalna cisza była i zero przesłanek na lepsze, aż tu nagle dzisiaj - bach i pełna oferta Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek34 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 W Toruniu też cisza. Zobaczymy, czy ten termin wrześniowy okaże się prawdziwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Po co komu analog potrzebny i jeszcze się upominać ze jakiegoś kanału tam brakuje ? U nas w mieście taki HGTV w analogu praktycznie nie istnieje, częściej jest czarny ekran i co mam dzwonić z tego powodu ? Ja bym do nich dzwonił żeby jak najszybciej ten analog wyłączyli. W miastach gdzie nowości skończyły się na PSN HD cyfryzacja szybko nie nastąpi dali ile mogli, zapewne analog ma duże obłożenie i teraz trzeba czekać na UPC. W kwestii wyjaśnienia, napisałem: "kiedyś" to znaczy wtedy kiedy telewizja analogowa się rozwijała. Czytaj ze zrozumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dddl Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) 1.08.2016 Nowy anex na internet. 1.08.2016 wysyłam rezygnacje z usług z końcem okresu promocyjnego umowy czyli 31.07.2017 W sierpniu 2016 dzwonie upewnić się czy pismo zarejestrowano: tak, zarejestrowano. Dzisiaj dzwonię do DUK: Cena dla Pana 40zł, ale widzę cofnięte wypowiedzenie w styczniu 2017. Niczego nigdy nie odwoływałem przez żaden kanał, ani nie kontaktowałem się w sprawie umowy. Zadzwonie za 15-20minut, musze się naradzić z kierownikiem czy mogę Panu to zaoferować. Brak telefonu. Dzwonie na BOK: Czy moje wypowiedzenie jest zarejestrowane? Tak, widzę je ale nie napisał Pan o jakie usługi chodzi. Czyta mi treść: Wypowiadam umowę na usługi przypisane do mojego konta xxxx z końcem okresu promocyjnego z zachowaniem okresu wypowiedzenia. data, podpis, dane Napisałem przecież nr konta klienta, sprawdźcie sobie jakie usługi były przypisane do mojego konta na dzień 02.08.2016 (dzień otrzymania pisma). Żaden operator nie robi problemów z taką formą wypowiedzenia. I w kółko to samo, za mało danych blabla, wypowiedzenie nieprawidłowe, o jakich wymaganych danych mowa w regulaminie nie dowiedziałem się. Kolejne podejście do DUK: Usłyszałem już 3 wersje dotyczące mojego wypowiedzenia, numer klienta, dane, proszę sprawdzić jak to wygląda. Zarejestrowane i zatwierdzone 2.08.2016 przez Panią jakąśtam. Czy forma wypowiedzenia wg. Pani jest poprawna? Tak, jak najbardziej. Widzę, że dzwonił Pan już dzisiaj do nas. Tak oczywiście, koleżanka miała oddzwonić ale echo od godziny. Ok, zaraz do niej podejdę i przekaże aby się z Panem skontaktowała. Za chwile wybije 20, kończą prace i oczywiście echo. Kocham tego operatora Co połączenie to inna wersja. Potwierdzenie nadania poleconego 1.08.2016 oczywiście trzymam po dziś dzień. Koniec końców poczekam na fakturę 603,91zł z cennika niepromocyjnego. Klientem jestem od 2012 i zawsze wysyłam takie wypowiedzenie i zawsze im pasowało, teraz już nie. Ja mam czas i chęci na taką zabawe. Współczuje emerytom którzy muszą się użerać z takim cwaniactwem. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez dddl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Witam ponownie. Otrzymałem listę programową po wprowadzeniu tzw.pełnej oferty : http://hostuje.net/file.php?id=10e34050569a7eb5c5bcbdea53141d49 Zwróćcie uwagę na nazwę pliku. ale oczywiście jak zapytacie w BOK o pełną ofertę, to nie wiedzą o czym się do nich mówi Co by nie było zbyt profesjonalnie, to oczywiście brakuje kilku programów, które mam, np. Adventure HD, Filmbox Action, Filmbox Arthouse HD, itp. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Myślę że Łodzi jest problem z bardzo dużą grupą klientów telewizji analogowej. Sam mieszkam w bloku średnia wieku 60+. Jakość sygnału na TV CRT nie ma dla nich znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Tu możesz mieć rację. U mnie sytuacja wygląda podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Pisałem już o tym,ale przypomnę jeszcze raz. Podstawowym warunkiem przejścia z analogu do cyfry abonenta 60+ (choć nie tylko) jest cena usługi cyfrowej identyczna jak płacona dotychczas za analog. Jeżeli będzie nawet złotówka więcej to się nie zgodzą. Jeżeli więc ktoś płacił za analog np. 29 zł to trzeba mu skroić ofertę cyfrową za identyczną cenę i dać mu Mantę 32 cale z modułem CAM za złotówkę. Inaczej nie wyjdziemy z analogu w dużej części kraju. Są to koszty które musi ponieś Multimedia aby dalej rozwijać usługi cyfrowe i do analogu już nie wracać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Czy ty myślisz, że Multimedia to instytucja charytatywna, która będzie rozdawać TV i błagać żeby ktoś przeszedł na sygnał cyfrowy? No bez jaj, tak nie będzie. Każde miasto się doczeka pełnej oferty prędzej czy później, kwestia czasu. Multimedia czeka ale też ma swoją cierpliwość, w moim mieście tym, którzy nie zdecydowali się przejść na cyfrę a mieli pakiet analogowy komfort po prostu wypowiedziała umowy. Sąsiad się bardzo zdziwił i paradoksalnie dopiero to spowodowało, że pobiegł podpisać umowę na pakiet cyfrowy . Kasę niech inwestują w infrastrukturę a nie jakieś Manty. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez Michaelis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Ile Mant musieliby zainwestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.