Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli ktoś ma umowę na czas nieokreślony na analog to nie mogą zerwać umowy. Chyba że zamkną analog całkowicie do zera. W przypadku umowy na czas określony mogą nie przedłużyć,czyli praktycznie zerwać. Ale o ile wiem, to dziadki płacą od 30 lat i 90% z nich ma na czas nieograniczony. Manta za złotówkę (była już taka promocja) i 29zł/m-c za minibox byłoby dla nich superatrakcją i pewnie by przeszli.  I nie ma to nic wspólnego z charytatywnością a raczej z gospodarnością.  :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma umowę na czas nieokreślony na analog to nie mogą zerwać umowy. Chyba że zamkną analog całkowicie do zera. W przypadku umowy na czas określony mogą nie przedłużyć,czyli praktycznie zerwać. Ale o ile wiem, to dziadki płacą od 30 lat i 90% z nich ma na czas nieograniczony. Manta za złotówkę (była już taka promocja) i 29zł/m-c za minibox byłoby dla nich superatrakcją i pewnie by przeszli.  I nie ma to nic wspólnego z charytatywnością a raczej z gospodarnością.  :smile:

Mogą zerwać i robią to (sąsiad dostał od nich wypowiedzenie umowy), po wy[beep]u kilkunastu kanałów analogowych ich liczba w pakiecie komfort spada poniżej tej gwarantowanej. Mówimy o klientach, którzy mają pakiet komfort, to nie dotyczy tych co mają niższy pakiet.

Co to za gospodarność? Manta 32 cale kosztuje około 600zł, klient będzie płacił 29zł (ile z tego może na czysto mieć MM, kilka złotych? Reszta idzie do nadawców poszczególnych programów). Trzeba też pamiętać, że klienci analogowi nie są zainteresowani kanałami premium, więc tutaj MM też sobie nie odbije. Wiesz za ile taka inwestycja się zwróci? Kilkanaście lat, no super interes :).

Najlepsze rozwiązanie to informowanie o zbliżającym się terminie wyłączenia kanałów analogowych, góra trzy takie informacje, jeżeli nie ma od klienta odzewu no to cóż, rozwiązanie umowy. Na mojego sąsiada podziałało, poleciał podpisać umowę na dekoder.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej lokalizacji analog ma sie bardzo dobrze.Jakość jest ch.Pełnej oferty brak.Czekam cierpliwie na info o UPC.

Ja też nie czekam już na to, co łaskawie zrobi (czy raczej nie zrobi) MM, tylko na jak najszybsze przejęcie przez UPC. Chociaż z pewnością zmiany na lepsze nie nastąpią zaraz na drugi dzień po przejęciu, to będzie perspektywa, że niedługo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twojego sąsiada podziałało a na setki innych nie. I m.innymi przez takich analogowców Częstochowa ma taką ofertę cyfrową jaką miała 2 lata temu.Czekanie może jest dobre gdyby była pewność że za 3-4 miesiące doczekam się.Ale pewności nie ma żadnej,nawet z UPC. I dalej trzeba psuć wzrok przy Polsacie News i Viasatach w SD...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://media2.pl/media/142849-Rezygnuja-z-platnej-TV-by-uniknac-placenia-abonamentu-RTV-Operator-Nawet-700-odejsc-tygodniowo.html

 

"Jak relacjonuje Gazeta Wyborcza, podczas środowego spotkania z posłami przedstawicielka sieci Multimedia Polska zdradziła, że liczba rezygnacji z usług zwiększyła się i wynosi od 300 do nawet 700 osób tygodniowo. Pozostali operatorzy przekonują, że u nich także rośnie liczba wypowiedzeń, by nie płacić abonamentu RTV."

 

... kobieta żali się czy chwali ? Może po prostu trzeba dostosować ofertę (tj. produkt który się próbuje sprzedawać) do wymagań współczesnego klienta.

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wypowiedzeniu taka Propozycja: 60MB+superbox+sport+ HD+eleven+filmy i seriale+ Hbo+ canal 3miesiące 61,9 a 9 miesiecy 113,9 średnio 100,9

Co o tym sądzicie?

Oferta do przyjęcia.

U mnie za to co w podpisie 3x47,99 i 9*99,00 średnia 86,25

 

Miłego dzionka  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W lipcu kończy mi się umowa z Multimedia na internet, a w sierpniu na TV.

Aktualnie za pakiet internet 60 mb/s oraz TV pakiet Max Box (nie mam dodatkowego pakietu HD) oraz HBO i  Canal Plus Prestige płaciłem 148 zł. Chciałem przedłużyć umowę to zaproponowano mi to samo za 162 zł. Czy udało Wam się ugrać coś więcej, czy mimo wyższej kwoty to nadal dobra oferta? Kontaktowałem się internetowo, czy zadzwonić pod jakiś numer utrzymaniowy klienta, czy zanieść do ich salonu wypowiedzenie umowy? Co ostatnio wywalczyliście i w jakich cenach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet umowa do 31.07, TV do 31.08, więc chyba jeszcze się łapię w 1 miesiącu wypowiedzenia.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...