kocik89 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 No, ale na ICA wisi oferta z C+ za 10 zniżki. Za pakiet Superpremium już nie ma. Gdzie tu logika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Na pewno nie w PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawler Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Czy ktoś z Was wie jak ogarnąć przejście z Netflixa, który opłacam swoją kartą na Netflixa z Cyfry? Głownie chodzi mi o to, czy najpierw wyłączyć płatności z karty, a dopiero potem aktywować z linka Canal+, czy to nie ma znaczenia i można dezaktywować kartę później? Już ogarnięte, taki komunikat dostałem przy przejściu: Opłata za korzystanie z serwisu Netflix będzie doliczana do Twojego rachunku Platforma CANAL+. Nie będziemy już pobierać opłaty za pomocą Twojej dotychczasowej metody płatności (PayPal). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) jak założę konto na netflix to żeby "przekierować" płatność nie wybierając pakietu z netfliksem muszę się po prostu zalogować na konto na dekoderze? i jeszcze jedno pytanie jak to jest z tą dopłatą do wersji 4k w stałym zobowiązaniu? Edytowane 26 Marca 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Zaloguj się na dekoderze, wybierz pakiet, który Cię interesuje i zatwierdzasz. Opłatę za Netflix masz dołączona do następnego rachunku za PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 Jesli zaloguję się na dekoder ale nie chce nic dołączać do rachunku o samo mi się to nie podepnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 chyba się podepnie niestety..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 nie powinien bo nie ma to wtedy nic wspólnego z PC+.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 54 minuty temu, piotrekj66 napisał: Jesli zaloguję się na dekoder ale nie chce nic dołączać do rachunku o samo mi się to nie podepnie? Jestem zalogowany na dekoderze ze swojego konta Netflix. Nic nie podpina jeśli masz Netflixa założonego niezależnie od PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 No , cóż trzeba z tym będzie jakoś żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 A w tym nowym sofcie logotypy są dalej z nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 @shevchenko1987 , jestem pewien na 100% , że dalej jest tak jak u wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) 12 minut temu, lukimann napisał: Pewnie wszystko musi mieć swoją kolejność... O jakiej ty kolejności piszesz ??? To już dawno powinno być zrobione po zmianie nazwy. Ile już czasu minęło jak jest PC+??? Operator daje Netflixa na dwóch dekoderach i zostawia je ze stara nazwą?? Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 @kingofsouth obstawiam, że myCANAL zostanie zaprezentowane jako NC+GO xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 No to super. Zmieniona nazwa platformy i do tego usługi z sentymentu zostawia pod stara nazwę. Rewelacyjne to jest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Takie jak ten cały rebranding - żadne. Ale jak coś się zaczyna to warto skończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 No raczej AndroidTV nie wprowadzą na obecne dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Netflix już we wszystkich modelach 4K UltraBOX+? Wow, super! Po jakim czasie? Czterech czy pięciu miesiącach od wprowadzenia usługi. A może by tak w końcu dodać aplikację również do wifi Premiumbox+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Może kiedyś będzie. Dla większości i tak to jest pewnie zbędne, bo mają w smarku tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 i z obsługą HDR, co ultraboxy ni hu hu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 (edytowane) Powiem Wam że zrobiłem sobie mały test otwierałem netflixa na Smart TV (Samsung), dekoder (JADA) , Chromecast ultra 4K. I dla mnie najlepiej zaprezentował się Chromecast, wszystko super zadziałało, płynna obsługa bez żadnych problemów. Więc jeżeli ktoś zastanawia się nad wymianą dekodera ponieważ chce netflixa na tv to nie wiem czy chromecast nie będzie lepsza opcją , tym bardziej że da nam więcej opcji niż dekoder (+ konta z kimś do podziału, lub jeżeli nie ma chętnych to na FB jest pełno grup gdzie ludzie szukają chętnych i koszt to 13-15zł miesięcznie). Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez mgaw89 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecumseh74 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Ja mam pytanie do tych, ktorzy korzystaja z Netflixa na dekoderze 4KUltra, ale loguja sie swoim kontem wykupionym w Netflixie - byc moze to ma znaczenie, stad zaznaczam. Ja tak robie, gdyz mam juz wiekowego SMART TV na ktorym aplikacja Netflixa jest dosc toporna w porownaniu z ta na dekoderze. Mam problem z podpisami, otóż co jakiś czas powiedzmy raz na 3-4 dialogi przez chwile (kilka sekund) zaden podpis sie nie pojawia, a czasem na ulamek sekundy. Przewiniecie troche filmu do tylu lub do przedu pomaga, ale tylko na chwile. Czy ktos sie z tym spotkal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Spotkał. Pewnie masz ultraboxa ADB ?W wątku tego dekodera ktoś wspominał o znikających napisach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 7 godzin temu, tecumseh74 napisał: Ja mam pytanie do tych, ktorzy korzystaja z Netflixa na dekoderze 4KUltra, ale loguja sie swoim kontem wykupionym w Netflixie - byc moze to ma znaczenie, stad zaznaczam. Ja tak robie, gdyz mam juz wiekowego SMART TV na ktorym aplikacja Netflixa jest dosc toporna w porownaniu z ta na dekoderze. Mam problem z podpisami, otóż co jakiś czas powiedzmy raz na 3-4 dialogi przez chwile (kilka sekund) zaden podpis sie nie pojawia, a czasem na ulamek sekundy. Przewiniecie troche filmu do tylu lub do przedu pomaga, ale tylko na chwile. Czy ktos sie z tym spotkal? u mnie to samo na ADB, konsultant doradzał przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych, na pytanie czy to coś pomoże... nie wiedział ..hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) O braku napisów, w aplikacji wbudowanej w dekoderach, było już parę postów wcześniej. To jest problem tej aplikacji. Korzystam z Netflix przez PS3 oraz aplikację w telefonie i tam nie ma tego problemu. Wszystkie dialogi mają napisy i nic ich nie przycina. Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez TomPure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.