Jump to content

TomPure

Users
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About TomPure

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  1. @Nowy 123 Teraz już zaskoczyłem z tym zapisem. Dzięki za odpowiedź. Nie upieram się przy wypowiedzeniu, analizuję tylko korespondencję. W temacie Polsat News 2: też mam go jako gwarantowany. Jakoś z tego wybrną na swoje.
  2. @Nowy 123 będąc dokładnym: "Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone w terminie 30 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, ale nie krótszym niż do 12 grudnia 2018." Znaczenie ma to takie, że czytam pisma, które mi przedstawiają wszelkie podmioty, zanim się na coś zgodzę. Druga sprawa: mając np. miesiąc do zakończenia umowy, mogę ją zerwać ponosząc karę umowną, w moim przypadku 62 zł.
  3. Dokładnie w ciągu 30dni od otrzymania ale do 12.12.2018. Czyli tzw. pełen profesjonalizm prawniczego "bełkotu"
  4. W dniu dzisiejszym otrzymałem pismo w sprawie zmian w Prawie Telekomunikacyjnym. Wiem, że jak zmiany wynikają z legislacji to nie można bezkarnie zerwać umowy, aczkolwiek co zrobić w sytuacji gdy: 1. Zmiany weszły w życie 12.12.2018. 2. Pismo z informacją otrzymałem w dniu dzisiejszym tj. 02.01.2019. 3. Pismo ma datę wystawienia i wysłania 22.12.2018, czyli po dacie wejścia w życie ustawy. 3. Mogę złożyć wypowiedzenie, ale muszę je złożyć do dnia wejścia w życie ustawy tzn. do 12.12.2018. Lekka paranoja. Czy ktoś z Was też otrzymał taki mętlik i zwrócił na to uwagę? To chyba dobra sprawa do Praw Konsumenta. CP z góry założył, że nie będę chciał wypowiadać umowy toteż wysłali pismo po terminie. Czy dobrze to rozumiem?
×
×
  • Create New...