Jump to content

TomPure

Users
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About TomPure

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

224 profile views
  1. Też zauważyłem tzn. nie zauważyłem żeby czegoś brakowało także musieli coś poprawić.
  2. Nie mogę ponieważ umowa została aktywowana od 10.04. ze skutkiem od maja więc te 14dni już minęło. Zgadza się więc dlatego pisałem że mój błąd. Wcześniej nie miałem takiego zapisu i mnie to zmyliło.
  3. Suma summarum wyszło na to że tej konkretnej oferty na C+ nie można wyłączyć przed upływem okresu oznaczonego umowy. Także zostałem z całą paczką do końca umowy. Mój błąd, piszę to w ramach ostrzeżenia. Czytajcie uważnie tabele nr1. W mojej okres gwarantowany był od 4miesiaca do końca okresu oznaczonego umowy. Przy opcjach wyłączenia też był zapis że ze skutkiem na koniec okresu gwarantowanego...który jest do końca okresu oznaczonego. Oferta C+ 3x0zł, a potem 30zł.
  4. O braku napisów, w aplikacji wbudowanej w dekoderach, było już parę postów wcześniej. To jest problem tej aplikacji. Korzystam z Netflix przez PS3 oraz aplikację w telefonie i tam nie ma tego problemu. Wszystkie dialogi mają napisy i nic ich nie przycina.
  5. Niektóre fragmenty kompletnie nie mają napisów albo rzeczywiście wyświetlają się na ułamki sekund. Myślałem że to problem samego Netflix'a, ale jednak nie. Aplikacja w PS3 nie ma takich problemów. Wyświetlane są wszystkie napisy, sprawdziłem na tych samych filmach. To problem apki w dekoderze.
  6. Tak zgadza się mój błąd, dzięki bardzo.
  7. Czyli się zgadza. Okres gwarantowany jest 3mies za 0zł i 4ty mies. za 30zł. @maks27 Zasady wyłączania usług: w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania; po Okresie gwarantowanego korzystania, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym dokonano zgłoszenia rezygnacji z Opcji dodatkowej. Sierpień też jest w okresie gwarantowanym ujęty. Czyli wychodzi 7,5zł na miesiąc przez okres 4miesięcy.
  8. Pomóżcie proszę rozszyfrować te tabelki. Jeżeli jest okres "dezaktywacji od "to wtedy mogę odłączyć usługę? Mam opcje CANAL+ 0 zł 3 m i 30 zł/m zł dla Abonentów (06/19) Od 01/05/2020 do 31/07/2020 0,00 zł Od 01/08/2020 do czasu 30,00 zł dezaktywacji usługi Tzn. w tym konkretnym przypadku muszę ją utrzymać przez 4mies. - 3 za 0zł i 4ty za 30zł? A potem mogę wyłączyć? Druga sprawa nie mam już opcji na HBO i GO za 17,50 2mies. U Was też zniknęła ta opcja?
  9. W jaki sposób można zadeklarować taką chęć, bo jeszcze nie wiem gdzie to znaleźć. Dzięki z góry za wskazówki.
  10. Jeszcze nie dokonywałem żadnych transakcji, ale zobaczymy co tam będzie jutro. Dokładnie tak. Ciekawe czy ktoś ją otrzymał ot tak, czy większość się musi dopominać.
  11. Kartę otrzymałem w zeszłym tygodniu po interwencji mailowej, a dodam że umowę podpisywałem w grudniu. Tu już nie chodzi o te 100zł jak ktoś napisał wyżej, tylko o zasady. Jak coś było w ofercie to czemu tak ściemniają? Druga sprawa do tych co już korzystali z karty. Zarejestrowałem ją na UpKarty zgodnie z instrukcją. Jednakże saldo na stronie widnieje 0,00zł. Czy czekaliście na aktywację lub "uwidocznienie" środków na karcie?
  12. Mam zapytanie czy jest możliwość przewijania z podglądem kolejnych klatek filmu/programu? Wydawało mi się że przewijałem w ten sposób na tym dekoderze ale teraz nie mogę tego znaleźć. Taka funkcja jest też w Evobox który kiedyś miałem. Żeby nie przewijać na podglądzie tylko przeskoczyć do danej klatki np. już po reklamach
  13. Posiadam wzmacniacz NAD c350 bez wejścia optycznego. Jaki przetwornik/konwerter DAC polecacie, aby przesłać dźwięk bezpośrednio z dekodera na wzmacniacz (toslink-2rca lub toslink audio miniJack)? Jeżeli się powtarzam to przepraszam, ale pełno tego na rynku, a sprzedawcy rzadko odpowiadają na pytania co do zgodności z ultrabox. Wiem że jest z tym problem i nie wszystko działa z tym dekoderem. Dzięki z góry za pomoc.
×
×
  • Create New...