sebap Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Po przywróceniu ustawień fabrycznych EPG wróciło ale nie pokazuje logotypów kanałów. Wygląda to po dziadowsku. O co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Przy każdym restarcie tak jest musisz odczekać dekoder pobierze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Faktycznie, pobrało logotypy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Wszystko już jest OK. Samo się naprawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Niech na przyszłość ci technicy CP, nie tworzą oprogramowania w sezonie ogórkowym, bo marnie im to wychodzi. Przed ostatnią aktualizacją dekoder śmigał aż miło, a teraz obraz często znika, zostaje sam dźwięk czasami się wiesza, trudno wznowić nagranie. Goście pewnie tworzyli ten soft siedząc na plaży, stąd takie niedoróbki. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackikojot Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Na kanałach zoom. Nowa tv. Widze napis Format obrazu nie obsługiwany. Czyżby przeszli na 4k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Prędzej VHS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 7 godzin temu, BizzareX napisał: Niech na przyszłość ci technicy CP, nie tworzą oprogramowania w sezonie ogórkowym, bo marnie im to wychodzi. Przed ostatnią aktualizacją dekoder śmigał aż miło, a teraz obraz często znika, zostaje sam dźwięk czasami się wiesza, trudno wznowić nagranie. Goście pewnie tworzyli ten soft siedząc na plaży, stąd takie niedoróbki. Proszę, zweryfikuj sytuację po przywróceniu ustawień fabrycznych. Jeśli nie ulegnie ona zmianie, udaj się do najbliższego punktu Cyfrowego Polsatu w celu przeprowadzenia diagnostyki i ewentualnej wymiany dekodera na nowy. Spójrz tutaj: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Widzę, że jedna rada specjalisty to wymiana dekodera, lub przywrócenie ustawień fabrycznych. Naprawdę nie widzicie błędów po waszych aktualizacjach? Edytowane 11 Września 2019 przez arczi1280 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 nie widzą :(.... to jest standardowa odpowiedź na wszystko.. zarówno przez tel jak i po trzech dniach czekania na odpowiedź w icok... 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koalaxp Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Od 2 dni nie mam żadnego kanału oprócz TVP INFO, błędy jakie wyświetlane są na ekranie są następujące: 1). Błąd odczytu, Nieobsługiwany format obrazu. 2). Karta jest niepoprawnie zainstalowana lub uszkodzona, Błąd karty (01) i 3). Tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Dwa razy łączyłem się z COK otrzymałem dwa razy pomoc włącznie z przywróceniem ustawień domyślnych dwa razy zapewniano mnie że za max 3 godziny wrócą wszystkie kanały po 12 godzinach nie ma nic dalej. Sygnał z anteny jest na poziomie 70% i 97%. Nadmienię tylko że cały sprzęt był przez tydzień odłączony od prądu i sieci jedna z pań z COK sugerowała nawet że to mogło być przyczyną rozkodowania karty dekodera. Proszę o jakąkolwiek podpowiedź w temacie. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiM Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Połączyłem kablem sieciowym Evobox PVR z FunBox 2.0 ponieważ chcę mieć możliwość oglądania zdjęć i słuchania muzyki nagranych na dysk podłączony do FunBoxa. Niestety Evobox nie widzi urządzenia FunBox. Czy można to jakoś udrożnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 13 godzin temu, koalaxp napisał: Od 2 dni nie mam żadnego kanału oprócz TVP INFO, błędy jakie wyświetlane są na ekranie są następujące: 1). Błąd odczytu, Nieobsługiwany format obrazu. 2). Karta jest niepoprawnie zainstalowana lub uszkodzona, Błąd karty (01) i 3). Tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Dwa razy łączyłem się z COK otrzymałem dwa razy pomoc włącznie z przywróceniem ustawień domyślnych dwa razy zapewniano mnie że za max 3 godziny wrócą wszystkie kanały po 12 godzinach nie ma nic dalej. Sygnał z anteny jest na poziomie 70% i 97%. Nadmienię tylko że cały sprzęt był przez tydzień odłączony od prądu i sieci jedna z pań z COK sugerowała nawet że to mogło być przyczyną rozkodowania karty dekodera. Proszę o jakąkolwiek podpowiedź w temacie. Dzięki. Witam. Jeśli mimo wykonania powyższych czynności niedogodności nadal mają miejsce, w tym przypadku należy udać się do najbliższego punktu Cyfrowego Polsatu w celu diagnostyki sprzętu. 14 godzin temu, arczi1280 napisał: Widzę, że jedna rada specjalisty to wymiana dekodera, lub przywrócenie ustawień fabrycznych. Naprawdę nie widzicie błędów po waszych aktualizacjach? Tutaj nie jestem w stanie zweryfikować, co dokładnie jest przyczyną, dlatego jeśli wykonanie powyższej czynności nie przeniesie rezultatu, zalecam wizytę w punkcie, gdzie konsultant dokona diagnostyki. Jeżeli pojawiające się błędy są wynikiem aktualizacji, to będą one poprawiane sukcesywnie wraz z udostępnieniem kolejnych. 3 godziny temu, MiM napisał: Połączyłem kablem sieciowym Evobox PVR z FunBox 2.0 ponieważ chcę mieć możliwość oglądania zdjęć i słuchania muzyki nagranych na dysk podłączony do FunBoxa. Niestety Evobox nie widzi urządzenia FunBox. Czy można to jakoś udrożnić? Nie ma możliwości takiej konfiguracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koalaxp Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Byłem dziś w punkcie CP, bez żadnego dziamganie Pani wymieniła dekoder wraz z kartą na nowy. Zainstalowałem w domu i po 2 godzinach miałem wszystko ( oprócz nagrań na dysku). Być może źle zrobiłem że od razu gdy uaktywnił się dekoder i poprosił o instalację nowego oprogramowania nacisnąłem OK. Bo jeżeli to ono uszkodziło poprzedni ? ale poczekamy zobaczymy, na razie jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 (edytowane) Hej ... planuje zmienic konwerter na UNICABLE tak by wykorzytac lepiej w koncu ten dekoder , a jednoczesnie chce podlaczyc dekoder do multiroom ... co powinienem kupic bo troche tych unicable jest ... sorry jesli jest na forum , nie znalazlem Edytowane 12 Września 2019 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 @patryszq Kup ten: https://hollex.pl/konwerter-unicable-twin-inverto-idlu-qudl42-unr2l-1pp-p-491.html Złote wyjście do Evoboxa PVR a srebrne dla multiroom. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid5283007 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Witam, u mnie ostatnio też mam spore problemy z tym dekoderem. Co trochę wyskakuje brak sygnału, albo nieobsługiwany format video. Co do braku sygnału, to na pewno jest. Bo wystarczy czasem nawet motyw z przeskoczeniem o kanał w górę i powrót na ten na którym tego sygnału niby nie było, aby się okazało, że jednak kanał normalnie działa. Czasami jak się zwiesi to praktycznie na każdym kanale jest komunikat o braku sygnału naprzemiennie z nieobsługiwanym formatem video. Jest to bardzo irytujące. Myślę, że powinno być coś z tym zrobione. Bronię się od resetu bo szkoda mi nagrań, ale widzę, że chyba nie będzie wyjścia, skoro korzystanie z waszych usług jest w tym momencie mocno utrudnione, wręcz niemożliwe.. Edytowane 13 Września 2019 przez dawid5283007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Możesz zrobić reset bez usuwania nagrań i list ulubionych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 13 godzin temu, patryszq napisał: Hej ... planuje zmienic konwerter na UNICABLE tak by wykorzytac lepiej w koncu ten dekoder , a jednoczesnie chce podlaczyc dekoder do multiroom ... co powinienem kupic bo troche tych unicable jest ... sorry jesli jest na forum , nie znalazlem Idź do punktu CP z umową i tam masz napisane, że w ciągu 18 miesięcy od zawarcia umowy możesz na preferencyjnych warunkach dokupić konwerter uni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) 8 godzin temu, Ozzy666 napisał: @patryszq Kup ten: https://hollex.pl/konwerter-unicable-twin-inverto-idlu-qudl42-unr2l-1pp-p-491.html Złote wyjście do Evoboxa PVR a srebrne dla multiroom. Tylko kolega w poście pisze, że podłącza Evo + MR, a w sygnaturze ma, że posiada Evo + 3xMR, więc jeśli chce podłączyć 3 MR to ten konwerter nie byłby dobry... @patryszq ile tych dekoderów w końcu podłączasz i jakich? Edytowane 13 Września 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 @Vsat W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd. Forum obsługuję głównie z poziomu smartfona i nie widzę tutaj sygnatur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) @Ozzy666 Spokojnie, ja sam nie wiem jak to rozumieć, bo z postu wynika, że kolega chce Evo+1xMR, a z sygnatury, że Evo+3xMR, także czekamy na jego odpowiedź W razie gdyby chciał kupić ten Polsatowy (tzn. ten, który proponuje Polsat :D), to pomysł @bigi1966 jest bardzo dobry Edytowane 13 Września 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Hej hej dziękuje za odzew ... finalnie mam evobox pvr i jak w sygnaturze HD 5500s do multiroomu i tylko te dwa chcę podłączyć do anteny z konwerterem unicable , kolejne 2 dekodery do mr mam pod inna antena sat bo tam mam konwerter z zezem na Astre . Czyli ten co mi podlinkowaliście będzie " najlepszy " ? Czyli złota końcówka od konwertera kablem do Evobox PVR , srebrne kabel od konwertera do dekodera do MR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) Tak, ten będzie najlepszy. Dokładnie tak jak mówisz, złota końcówka do Evobox PVR na złącze "1", srebrne do HD5500s. Skorzystaj z rady @bigi1966 i idź do punktu CP, mając z nimi umowę kupisz go taniej. Nie pamiętam w tym momencie ile kosztuje w takim układzie, ale gdzieś koło 50-70 zł chyba lub jeśli masz starą umowę to cały zestaw antenowy z tym konwerterem kosztuje 129 zł, co też opłaca się bardziej. Edytowane 15 Września 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Musiałbym zadzwonić i zapytać , bo umowę podpisałem w grudniu 2017 , później w czerwcu 2018 aneksowałem wiec nie wiem jak to działa i czy mam możliwość , może @Specjalista Cyfrowy Polsat mi doradzi lub " sprawdzi " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.