aster Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Czy w tym dekoderze jest możliwość zdalnego ustawienia nagrywania jeśli się przed wyjazdem zapomniało coś ustawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 A czy będzie coś w tym kierunku robione? Bo w ustawieniach widać że są takie opcje, tyle że nieaktywne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Nieaktywne są od startu wprowadzenia na rynek tego dekodera ... jak widać operator ma inne ważniejsze opcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 7 godzin temu, wojtekmedia2 napisał: A czy będzie coś w tym kierunku robione? Bo w ustawieniach widać że są takie opcje, tyle że nieaktywne. Nie posiadam informacji na temat dodania tej funkcjonalności. Zachęcam do obserwowania naszego biura prasowego, gdzie umieszczane są wszystkie nowości: http://grupapolsat.pl/pl/biuro-prasowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Potwierdzam wyraźnie wolniejsze przełączanie kanałów po aktualizacji do 3.1.1 a potem do 3.2.0. Kolejny błąd to samoczynne przechodzenie jasności wyświetlacza z niskiej na średnią po wyłączeniu i włączeniu tunera w trybie czuwanie. Proszę o sprawdzenie i odpowiedź specjalisty cyfrowego polsatu lub support458. Z góry dziękuję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat @support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek526 Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Po aktualizacji do 3.2.0 nadal brak sterowania głośnością telewizora. Dodatkowo doszło: po przełączeniu na dźwięk przestrzenny brak jakiejkolwiek możliwości sterowania głośnością i to co już ktoś wcześniej pisał, po włączeniu dekodera, po paru sekundach normalnego działania robi się ciemność na 2 - 3 sekundy i dopiero wtedy załapuje. Było robione przywracanie ustawień i restart wtyczkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wery Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 6 minut temu, jarek526 napisał: po włączeniu dekodera, po paru sekundach normalnego działania robi się ciemność na 2 - 3 sekundy i dopiero wtedy załapuje. Potwierdzam, powtarza się to kilka razy po włączeniu evoboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 To wymieńcie dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_z27 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 12 godzin temu, jarek526 napisał: po włączeniu dekodera, po paru sekundach normalnego działania robi się ciemność na 2 - 3 sekundy i dopiero wtedy załapuje. Było robione przywracanie ustawień i restart wtyczkowy. Potwierdzam u mnie też po włączeniu przez chwilę robi się ciemno i po chwili załapuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) Po ostatnich dwóch aktualizacjach w dalszym ciągu mam problem z odtwarzaniem nagrań tuner nie pamięta ostatniego miejsca gdzie odtwarzałem Przywróciłem ustawienia domyślne oczywiście resety wtyczkowe . Ale w dalszym ciągu jest to samo. Dzwoniłem do centrum obsługi i tam mi powiedzieli ze tylko ja mam takie objawy. Czy może ktoś jeszcze ma ten błąd? Czy po prostu czeka mnie wymiana dekodera? Edytowane 26 Lipca 2019 przez Adam 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 19 godzin temu, jarek526 napisał: Po aktualizacji do 3.2.0 nadal brak sterowania głośnością telewizora. Dodatkowo doszło: po przełączeniu na dźwięk przestrzenny brak jakiejkolwiek możliwości sterowania głośnością i to co już ktoś wcześniej pisał, po włączeniu dekodera, po paru sekundach normalnego działania robi się ciemność na 2 - 3 sekundy i dopiero wtedy załapuje. Było robione przywracanie ustawień i restart wtyczkowy. Sugeruję, abyś udał się do punktu Cyfrowego Polsatu w celu diagnostyki urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 13 minut temu, Adam 64 napisał: problem z odtwarzaniem nagrań tuner nie pamięta ostatniego miejsca gdzie odtwarzałem Potwierdzam- ten sam problem czy technicy przy poprawkach zawsze muszą coś spier... co wcześniej działało bez zarzutu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 20 minut temu, OlafS napisał: Potwierdzam- ten sam problem czy technicy przy poprawkach zawsze muszą coś spier... co wcześniej działało bez zarzutu Zgłoś go do centrum obsługi telefonicznej niech coś z ty robią !!! Oni myślą że wszystko jest oki!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) Dzwonić to możesz po pizze, jeśli myślisz że przez telefon ci zrobią to jesteś naiwny. Standartowa odpowiedź to 59 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Sugeruję, abyś udał się do punktu Cyfrowego Polsatu w celu diagnostyki urządzenia. czyli wymiana dekodera. Edytowane 26 Lipca 2019 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 9 minut temu, xut2zs napisał: Dzwonić to możesz po pizze, jeśli myślisz że przez telefon ci zrobią to jesteś naiwny. Standartowa odpowiedź to czyli wymiana dekodera. A ty masz wszystko w porządku ze pamięcią miejsca zatrzymania nagrań, bo parę postów temu pisałeś że masz problem? A propo mnie powiedzieli żebym wymienił tuner!!!!! Ale coś mi się wydaje że nie jest to problem mojego tunera, że więcej osób ma ten same objawy i jest to wina oprogramowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Ja tam na żadne przypadłości po aktualizacji nie narzekałem. Nie miałem żadnych problemów z nagraniami i z CP Go. Tak jak ktoś kiedyś napisał niby dekodery te same, ale widać mocno się różnią sercem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) Godzinę temu, Adam 64 napisał: A ty masz wszystko w porządku ze pamięcią miejsca zatrzymania nagrań, bo parę postów temu pisałeś że masz problem? A propo mnie powiedzieli żebym wymienił tuner!!!!! Ale coś mi się wydaje że nie jest to problem mojego tunera, że więcej osób ma ten same objawy i jest to wina oprogramowania Miałem ale po ostatniej poprawce jest ok , to już mój trzeci dekoder i nie mam sił chodzić co chwilę i wymieniać i tracić nagrania. To wina softu ale dzwoniąc na pseodo infolinie nie uzyskasz nic innego jak proszę wymienić sprzęt. Edytowane 26 Lipca 2019 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 U mnie też brak możliwości wznowienia ostatnio odtwarzanego nagrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek526 Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 18 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Sugeruję, abyś udał się do punktu Cyfrowego Polsatu w celu diagnostyki urządzenia. Dekoder mam od ponad trzech lat. Działał przez ten czas świetnie, żadnych zwiech, samoczynnych restartów itd. itp. Po prostu zero cyrków. Problemy z dźwiękiem i późniejsze z dwu, trzy sekundową ciemnością zaczęły się po instalacji dwóch ostatnich aktualizacji. Z całym szacunkiem, ale uważam, że jeśli coś tutaj potrzebuje diagnostyki, to raczej jest to nowy soft, a nie mój dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 (edytowane) Innymi słowy był sprawny aż do momentu aktualizacji i uszkodzenia go poprzez zainstalowanie ,,szkodliwego,,oprogramowania ze strony operatora wbrew chęciom odbiorcy/abonenta.Bo jak to inaczej rozumieć skoro wcześniej działało np.CP GO,a teraz błysk menu ekranu tła lub inne kwiatki.I to ma być uzasadnienie aby biegać z dekoderem po punktach,aby wymienili? Skoro pracują tam jacyś technicy czy programiści,to niech testują sobie te kilka wybranych partii dekoderów w jakimś zamkniętym pomieszczeniu,a nie wypuszczają niedopracowane oprogramowanie publicznie w obieg abonentom,których odbiorniki wbrew ich woli to pobierają i potem jest niezadowolenie odbiorców. https://www.cda.pl/video/3723292c3 Edytowane 27 Lipca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 W dniu 27.07.2019 o 11:04, ARTIPAPK napisał: Innymi słowy był sprawny aż do momentu aktualizacji i uszkodzenia go poprzez zainstalowanie ,,szkodliwego,,oprogramowania ze strony operatora wbrew chęciom odbiorcy/abonenta.Bo jak to inaczej rozumieć skoro wcześniej działało np.CP GO,a teraz błysk menu ekranu tła lub inne kwiatki.I to ma być uzasadnienie aby biegać z dekoderem po punktach,aby wymienili? Przynajmniej mozesz dekoder wymienic. Sony do playstation (wlasnosc usera) tez wypuszcza przymusowy soft i masz sie zupgradeowac, bo nie skorzystasz z zakupionych gier na platformie psplus. Jak znajomemu ps3 (nic nie przerobione tylko najstarszy model fat) po takim upgrade umarl to "sonny winnetou" powiedzialo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enew20102010 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 W dniu 25.07.2019 o 19:26, jarek526 napisał: Po włączeniu dekodera, po paru sekundach normalnego działania robi się ciemność na 2 - 3 sekundy i dopiero wtedy załapuje. Było robione przywracanie ustawień. POTWIERDZAM PO AKTUALIZACJI !!!!! U mnie było wszystko w porządku do aktualizacji 3.1.1 , a potem coraz gorzej. Dziękuję za profesjonalne spier....... oprogramowania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 18 godzin temu, enew20102010 napisał: POTWIERDZAM PO AKTUALIZACJI !!!!! U mnie było wszystko w porządku do aktualizacji 3.1.1 , a potem coraz gorzej. Dziękuję za profesjonalne spier....... oprogramowania! Czy próbowałeś odłączyć urządzenie od prądu na około 30 sekund? Zweryfikuj również sytuację po przywróceniu ustawień domyślnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.