Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Kończy mi się wkrótce umowa z Vectra i tutaj pytanie czy przy przedłużaniu umowy można prosić o wymianę modem do internetu? Obecnie mam cisco EPC3928 i średnio jestem z niego zadowolony. Na jaki ewentualnie model polecacie go wymienić?

Edytowane przez yogut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam obecnie CGA2121.
Nadaje się do sieci kablowych pracujących maksymalnie na 24DS-ach, czyli w przypadku Vectry może posłużyć do prędkości wyższych niż 150Mb np. 300 czy 600Mb.
Jest także możliwość agregacji szybkości z dwóch pasm wifi jednocześnie 2,4 i 5GHz ponieważ obydwie sieci mają jednakowe ssid i w ten sposób np laptop czy smartfon synchronizuje się na wyższe prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2020 o 18:20, bLaYd napisał:
Niecałe dwa miesiące do końca pierwszej, dwuletniej umowy. Dziś otrzymałem telefon z propozycją przedłużenia na kolejne dwa lata na obecnych warunkach, tj. 69.99 zł za Złoty PVR + SNO + 100 Mb. Chciałbym chociaż podnieść do platyny za tą samą cenę, lecz konsultantka powiedziała, że to nierealne. Powiedziałem, że dziękuję i jeśli nie przedłużę, to umowa i tak zostanie na obecnych warunkach na czas nieokreślony. Jakieś rady co zrobić? Wypowiedzenie? Czekać? Dzwonić samemu? Udać się do lokalnego BOK? Dodam, że na Vectrę jestem skazany z racji braku konkurencji w bloku.

Czy po złożeniu wypowiedzenia jest możliwość jego ewentualnego cofnięcia? Pytam, bo na chwilę obecną uzyskuję informacje, że mogę przedłużyć umowę jedynie na obecnych warunkach (Złoty PVR + 100 Mb za 69.90 zł), a chciałbym upgrade do platyny, ale tutaj już życzą sobie 15 zł więcej do abonamentu (infolinia sprzedażowa, DUK chyba nie pracuje w niedziele - nie mogę się dodzwonić). Obawiam się, że po złożeniu wypowiedzenia może mi się nie udać utrzymać chociażby obecnych warunków, które i tak są korzystne porównując z aktualną ofertą.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie zawsze można cofnąć, składając stosowne oświadczenie nawet w ostatnim dniu trwającego okresu wypowiedzenia. Umowa po zakończeniu okresu zobowiązania przechodzi wówczas na czas nieokreślony. Warunki umowy mogą się jednak zmienić. Warto więc sprawdzić, czy posiadana umowa nie przewiduje innych stawek za usługi po zakończeniu okresu zobowiązania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam problem z dekoderem od Vectry. Mianowicie mimo działania wszystkich programów, mam komunikat o błędzie karty. Zaznaczam, ze czyściłem ją już ze sto razy i tyle samo przywracalem dekoder do ustawień fabrycznych.  Nic nie pomaga. Zdjęcie problemu https://ibb.co/1ndvsWW

Edytowane przez Leggo108
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po złożeniu wypowiedzenia jest możliwość jego ewentualnego cofnięcia? Pytam, bo na chwilę obecną uzyskuję informacje, że mogę przedłużyć umowę jedynie na obecnych warunkach (Złoty PVR + 100 Mb za 69.90 zł), a chciałbym upgrade do platyny, ale tutaj już życzą sobie 15 zł więcej do abonamentu (infolinia sprzedażowa, DUK chyba nie pracuje w niedziele - nie mogę się dodzwonić). Obawiam się, że po złożeniu wypowiedzenia może mi się nie udać utrzymać chociażby obecnych warunków, które i tak są korzystne porównując z aktualną ofertą.
Możesz cofnąć wypowiedzenie i zlojalizować się na kolejne 2 lata w obecnych warunkach.
Cześć. Mam problem z dekoderem od Vectry. Mianowicie mimo działania wszystkich programów, mam komunikat o błędzie karty. Zaznaczam, ze czyściłem ją już ze sto razy i tyle samo przywracalem dekoder do ustawień fabrycznych.  Nic nie pomaga. Zdjęcie problemu https://ibb.co/1ndvsWW
Zgłoś na infolinie, wymienią Ci od razu. Niestety stare i wygrzane karty conax padają dość często.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowałem się z DUK. Konsultantka przedstawiła tą samą wersję co BOK, tj. upgrade do platyny jedynie za dopłatą 14,90 zł. Trochę słabo, bo to jest standardowa oferta, z której mogę skorzystać w dowolnej chwili, nie czekając na koniec umowy. Czyli z obecnego Złoty PVR + SNO + 100 Mb za 69,90 byłoby Platyna PVR + SNO + 100 Mb za 84,90 zł lub ewentualnie wyłączenie SNO (obniżka 10 zł), czyli byłoby Platyna PVR + 100 Mb za 74,90 zł. Co sądzicie? Umówiłem się na kontakt za trzy dni. To była oferta bez wypowiedzenia. Przed chwilą wysłałem wypowiedzenie mailem. Myślicie, że uda się ugrać coś lepszego? Chciałbym Platyna PVR + SNO + 100 Mb (lub 150 Mb) w cenie 70 - 75 zł max. Jakoś z Cyfrowym Polsatem mi się lepiej negocjuje...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnych czasach będzie coraz gorzej z negocjacjami. Vectra obecnie ma strategię, że nie obniża drastycznie cen, nawet przy złożonym wypowiedzeniu. Już teraz jest problem z utrzymaniem dotychczasowych cen jeśli ktoś ma umowę na czas nieokreślony i dostał pismo z podwyżką o 5zł od 1 czerwca. Jest blokada w systemie i nie można lojalizować, więc jeśli ktoś ma dobrą cenę, umowę na czas nieokreślony i jeszcze nie dostał pisma o podwyżce to jest czas na podpisanie zobowiązania lojalizującego na kolejne 24 m-ce.

 

@bLaYd

Ja bym zrezygnował z SNO tym bardziej, że masz go za aż 10zł. W tej opcji nie ma nic ciekawego, szczególnie teraz. Ten pakiet co masz obecnie za 69,90 jest nie do osiągnięcia, więc zastanowiłbym się nad lojalką. Jeśli złożyłeś wypowiedzenie to czekaj do ostatniej chwili, ale wątpię że coś ugrasz. Obecnie na przedłużenie i to w ofertach lokalnych jest powyżej 80zł!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płacę to co w podpisie i też kończy mi się umowa za rok. Cena fajna bo mam rabat 20zl na neta i 10zl na tv. Nie wiem jak umowa przejdzie na czas nieokreślony czy rabaty nie znikną więc rozważam podpisanie lojalki na rok lub dwa z zachowaniem wszystkich bonusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złożyłem wypowiedzenie jeszcze w kwietniu. Na wysłanego maila automatyczną zwrotkę dostałem po kilku dniach, ale nadal cisza z ich strony.
Patrząc po ofertach wrzucanych do skrzynki, to ceny dla nowych klientów wyglądają bardzo słabo i sam nie wiem czego się spodziewać z ich strony.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, raffde napisał:

Orientuje się ktoś na jakich zasadach działa internet 600 Mbps w Vectrze ? Do budynku podprowadzony jest światłowód ? Czy kablami koncentrycznymi od jednej szafy w mieście ?

Masz kabel koncentryczny a światłowód doprowadzony do bloku. Tylko wymieniają Ci modem jak masz stary modem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, raffde napisał:

Orientuje się ktoś na jakich zasadach działa internet 600 Mbps w Vectrze ? Do budynku podprowadzony jest światłowód ? Czy kablami koncentrycznymi od jednej szafy w mieście ?

Fajny masz upload. Jak zwiększysz pakiet to się Vectra skapuje że masz za dużo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2020 o 22:14, kfm877 napisał:

 

@bLaYd

Ja bym zrezygnował z SNO tym bardziej, że masz go za aż 10zł. W tej opcji nie ma nic ciekawego, szczególnie teraz. Ten pakiet co masz obecnie za 69,90 jest nie do osiągnięcia, więc zastanowiłbym się nad lojalką. Jeśli złożyłeś wypowiedzenie to czekaj do ostatniej chwili, ale wątpię że coś ugrasz. Obecnie na przedłużenie i to w ofertach lokalnych jest powyżej 80zł!

 

Skontaktowałem się z DUK dwa dni po złożeniu wypowiedzenia. Otrzymałem następującą propozycję:
z: Złoty + PVR + SNO + 100 Mb/s za 69,90 zł
na: Platyna + PVR + SNO + 150 Mb/s za 81,88 zł
Myślę, że to chyba dobra oferta, tym bardziej że zmieniły się trzy warunki umowy:
- upgrade neta ze 100 Mb/s na 150 Mb/s bez dodatkowych opłat (zostaje cena 20 zł/m-c)
- SNO obniżono mi z 10 zł na 6,99 zł/m-c
- jedynie upgrade ze złotego do platyny jest w regularnej cenie 14,99 zł do abonamentu (z 4,90 zł/m-c na 19,89 zł).

- umowa wchodzi od dziś, tj. anulowano mi de facto dwa miesiące umowy

 

Edytowane przez bLaYd
Usunięcie ostatniego zdania - nowe warunki umowy już działają
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale zgodnie z promocją na upgrade powinieneś się upomnieć o 4 m-ce za 50% ceny. Wiem, że to niewielka kwota, się zawsze coś. Moim zdaniem trzeba było czekać do końca wypowiedzenia. Nie mogłeś się już doczekać internetu 150Mb? Różnica w użytkowaniu żadna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Internecie mi nie zależało. To była propozycja DUK. Skoro bez zmiany ceny, to się zgodziłem. Wiem, że różnica żadna.

Co do 50% rabatu, parę postów wyżej pisałeś, że to tylko dla nowych, więc nie drążyłem tematu.

Za dwa lata pomyślimy co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...