Jump to content

bLaYd

Users
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About bLaYd

  • Rank
    Niedoświadczony
  • Birthday 10/01/1990

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Grójec

Equipment

  • Pay TV Operator
    Vectra
  • Package
    Platynowy + SNO + PVR + Internet 150 Mb/s za 81,88 zł/m-c

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja dostałem 24/3 jakiś miesiąc temu. Też schodziłem z 90 zł na 5 zł na 4 miesiące przed końcem umowy.
  2. Działa Wam normalnie TVN Turbo? Bo u mnie jakieś dziwne kolory. Początkowo myślałem że jakiś kabel się poluzował, ale wszystko jest ok, tym bardziej, że pozostałe kanały działają bez zarzutu. Dodano po edycji: Odpowiedź od Vectry "Z przykrością informujemy, że odnotowaliśmy awarię, która zostanie usunięta w najkrótszym możliwym czasie. Przepraszamy za wszelkie nieprawidłowości."
  3. Tak też zrobię. Na razie czekam na informację o przyjęciu wypowiedzenia. Jak tylko zarejestrują to dzwonię. Potem od razu jako nowy klient biorę ten sam pakiet za 85 zł (nie 90 jak wcześniej) i w tej samej cenie (85 + 5) mam dwa dekodery Evobox PVR na dwóch niezależnych umowach. Mam nadzieję, że mój plan się powiedzie.
  4. Właśnie mam "piątkę" w ICOKu. Przed chwilą wysłałem wypowiedzenie przez ICOK. Liczę, że jutro zarejestrują i uda mi się skontaktować z DUK i się zejść z Premium (za 90 zł) do Rodzinnego (za 5 zł) - i tutaj pytanie, kiedy "utną" mi kanały? Okres rozliczeniowy mam do 23. czerwca i liczę, że do wtedy będzie działać pakiet Premium, wszak jest do wtedy opłacony. Mam rację?
  5. Obecnie mam (od wielu lat) na przemian w opcji 12/3 i 15/3 pakiet Premium (tj. Familijny Max HD, Sport HD, Cinemax HD i HBO z GO) za 90 zł miesięcznie. Generalnie jak tak sobie patrzę, to jako nowy klient mogę mieć ww. pakiet za 60 zł plus HBO elastycznie za 25 zł, co daje łącznie 85 zł, czyli taniej niż mam obecnie. Zastanawiam się, czy nie zredukować mojego obecnego pakietu na Rodzinny HD za 5 zł miesięcznie z zachowaniem Evobox PVR bez abonamentu (i przekażę to rodzicom), a sobie podpisać nową umowę jako nowy klient na ww. warunkach. Co o tym sądzicie? Jest w ogóle możliwość zejścia na R
  6. Trzeba było działać w kwietniu, wtedy mogłeś wynegocjać bezpłatny upgrade do 150 i zlojalizować się na 24 miesiące ze swoją ceną. Było w tym temacie wspomniane parę(naście) stron wcześniej, że Vectra podnosi cenę Internetu po przejściu umowy na czas nieokreślony.
  7. Na Internecie mi nie zależało. To była propozycja DUK. Skoro bez zmiany ceny, to się zgodziłem. Wiem, że różnica żadna. Co do 50% rabatu, parę postów wyżej pisałeś, że to tylko dla nowych, więc nie drążyłem tematu. Za dwa lata pomyślimy co dalej.
  8. Skontaktowałem się z DUK dwa dni po złożeniu wypowiedzenia. Otrzymałem następującą propozycję: z: Złoty + PVR + SNO + 100 Mb/s za 69,90 zł na: Platyna + PVR + SNO + 150 Mb/s za 81,88 zł Myślę, że to chyba dobra oferta, tym bardziej że zmieniły się trzy warunki umowy: - upgrade neta ze 100 Mb/s na 150 Mb/s bez dodatkowych opłat (zostaje cena 20 zł/m-c) - SNO obniżono mi z 10 zł na 6,99 zł/m-c - jedynie upgrade ze złotego do platyny jest w regularnej cenie 14,99 zł do abonamentu (z 4,90 zł/m-c na 19,89 zł). - umowa wchodzi od dziś, tj. anulowano mi de facto dwa miesiące umowy
  9. Vectra wszędzie reklamuje się obniżką 50% za pierwsze cztery miesiące. Czy przy przedłużeniu można dostać taką opcję, czy to tylko dla nowych?
  10. Kontaktowałem się z DUK. Konsultantka przedstawiła tą samą wersję co BOK, tj. upgrade do platyny jedynie za dopłatą 14,90 zł. Trochę słabo, bo to jest standardowa oferta, z której mogę skorzystać w dowolnej chwili, nie czekając na koniec umowy. Czyli z obecnego Złoty PVR + SNO + 100 Mb za 69,90 byłoby Platyna PVR + SNO + 100 Mb za 84,90 zł lub ewentualnie wyłączenie SNO (obniżka 10 zł), czyli byłoby Platyna PVR + 100 Mb za 74,90 zł. Co sądzicie? Umówiłem się na kontakt za trzy dni. To była oferta bez wypowiedzenia. Przed chwilą wysłałem wypowiedzenie mailem. Myślicie, że uda się ugrać coś leps
  11. Czy po złożeniu wypowiedzenia jest możliwość jego ewentualnego cofnięcia? Pytam, bo na chwilę obecną uzyskuję informacje, że mogę przedłużyć umowę jedynie na obecnych warunkach (Złoty PVR + 100 Mb za 69.90 zł), a chciałbym upgrade do platyny, ale tutaj już życzą sobie 15 zł więcej do abonamentu (infolinia sprzedażowa, DUK chyba nie pracuje w niedziele - nie mogę się dodzwonić). Obawiam się, że po złożeniu wypowiedzenia może mi się nie udać utrzymać chociażby obecnych warunków, które i tak są korzystne porównując z aktualną ofertą.
  12. Niecałe dwa miesiące do końca pierwszej, dwuletniej umowy. Dziś otrzymałem telefon z propozycją przedłużenia na kolejne dwa lata na obecnych warunkach, tj. 69.99 zł za Złoty PVR + SNO + 100 Mb. Chciałbym chociaż podnieść do platyny za tą samą cenę, lecz konsultantka powiedziała, że to nierealne. Powiedziałem, że dziękuję i jeśli nie przedłużę, to umowa i tak zostanie na obecnych warunkach na czas nieokreślony. Jakieś rady co zrobić? Wypowiedzenie? Czekać? Dzwonić samemu? Udać się do lokalnego BOK? Dodam, że na Vectrę jestem skazany z racji braku konkurencji w bloku.
  13. Za niecałe pół roku (30. czerwca) kończy mi się dwuletnia (pierwsza) umowa z Vectrą na paczką TV + Internet. Aktualnie mam TV Złoty + PVR + SNO + Internet 100 MB za 69,90 zł. Powoli zaczynam obserwować oferty i zastanawiam się co mogę ugrać za parę miesięcy na przedłużeniu. Nie ma u mnie światłowodu, ani VOD (pomimo, że to nowe osiedle), maksymalna dostępna prędkość internetu to 150 MB. Tak sobie patrzę na oferty na mój adres na stronie Vectry, to o mało nie spadłem z krzesła - sama TV w pakiecie Platynowym z PVR 84,99 zł... Vectra ma monopol w moim mieście, do bloku nie dociera nawet sygnał O
×
×
  • Create New...