Jump to content

bLaYd

Users
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About bLaYd

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bLaYd

    Vectra

    W kwietniu odkodowane: - Eurosport 1 - ID - FOX - AXN - AXN Black - 13 Ulica - BBC Lifestyle - BBC Brit - 13 Ulica Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  2. bLaYd

    Vectra

    Od dziś do końca lutego odkodowane kanały Domo+ i Kuchnia+.
  3. bLaYd

    Vectra

    Dzięki. HBO już aktywowane za free.
  4. bLaYd

    Vectra

    Jak aktywować te gratisowe pakiety, np. HBO? Zadzwonić na infolinię sprzedażową? Skąd w ogóle informacja o możliwości aktywacji darmowego pakietu? Na stronie Vectry brak jakichkolwiek informacji o promocji.
  5. bLaYd

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    Zgłosiłem już przez infolinię. Pani konsultanta powiedziała, że mają informację, że przesyłka z dekoderem i umową nie została przeze mnie jeszcze odebrana ani opłacona, co jest nieprawdą, ponieważ nowy dekoder już mam i działa. Pani konsultantka przyjęła zgłoszenie i mam czekać 30 dni na odpowiedź... Dziwna sprawa.
  6. bLaYd

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    OK, dziękuję bardzo. Dziś rozpoczął się kolejny cykl rozliczeniowy. Teoretycznie nową umową obowiązuje już od trzech dni (od 20.11), a pobrano mi abonament ze starej umowy, pomimo że zgodnie z nową umową pierwszy miesiąc miał być bez opłat. Umową w ICOK wciąż niezaktualizowana. Co z tym zrobić?
  7. bLaYd

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    Czyli nie powinni mi pobrać jutro opłaty (ze starej umowy), skoro teoretycznie obowiązuje już nowa umowa?
  8. bLaYd

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    Aneks do umowy (wraz z wymianą dekodera) podpisane 20.11. (wtorek). Do dziś 22.11. (czwartek) w ICOK brak aktualizacji umowy, wciąż widnieje stara umowa. Jak długo może trwać aktualizacja umowy w ICOK? Jutro 23.11. mija mi okres rozliczeniowy i obawiam się, że jeśli umowa w ICOK nie zostanie zaktualizowana, to pobiorą mi abonament, a według nowej umowy (aneks) powinienem mieć bezpłatny pierwszy miesiąc.
  9. bLaYd

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Obecna umowa 15/3. Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD (za 59,99 zł) + elastycznie HBO HD & HBO GO (za 30 zł), łącznie 89,99 zł Dekoder PVR HD 7000 Koniec umowy 23 marca 2018, zostało zatem 5 pełnych okresów rozliczeniowych do końca. Chciałbym wysłać wypowiedzenie i wymienić dekoder na Evoboxa (chyba najlepszy w chwili obecnej?). Teraz pytania: 1) jaką umowę mogę dostać (15/1, 24/4)? 2) czy mogę coś ugrać z ceną? Bo nie zamierzam zmieniać pakietu, chcę zostawić tak jak jest. 3) jak wygląda proces wymiany dekodera? Czy może to zrobić ktoś w moim imieniu (upoważnienie), gdyż obecnie nie ma mnie w kraju. Wszystko odbywa się pocztą/kurierem, czy w APSie?
  10. bLaYd

    Vectra

    Napisałem w takim razie do Vectry. Uzyskałem odpowiedź: "pakiet sam się wyłączy, a żadna opłata za ten pakiet nie zostanie naliczona". Tak więc trzymam ich za słowo i cieszę się dostępem do pakietu Canal+ Prestige przez kolejne dni.
  11. bLaYd

    Vectra

    Od kilku miesięcy jestem nowym klientem Vectry. Na początku miewałem problem z Internetem. Kilkukrotnie zgłaszałem reklamacje. Aż w końcu po pewnym czasie problem został rozwiązany i Internet zaczął działać poprawnie. Vectra w ramach rekompensaty za trudności w dostępie do Internetu przez okres około dwóch miesięcy zaproponowała mi włączenie na 30 dni bezpłatnie pakietu Canal+ Prestige, po tym okresie zgodnie z informacją od konsultanta (mam to na piśmie) pakiet miał zostać wyłączony i zgodnie z zapewnieniami konsultanta nie poniosę z tego tytułu dodatkowych opłat. Owe 30 dni minęło dwa dni temu. Kanały jednak wciąż działają, a w Strefie Klienta Vectry jest informacja o okresie zobowiązania dla pakietu Canal+ Prestige "czas nieokreślony". Jak myślicie, czy powinienem zgłosić, że kanały nie zostały wyłączone (choć powinny)? Czy zignorować to i cieszyć się dostępem do kanałów Canal+? Nie chciałbym jednak być niemiło zaskoczonym jak przyjmie mi faktura opiewająca na dodatkową kwotę 50 zł za pakiet Canal+.
  12. bLaYd

    Vectra

    24 miesiące
  13. bLaYd

    Vectra

    Od blisko dwóch miesięcy jestem nowym klientem Vectry (TV & Internet). Warunki jakie uzyskałem to: TV: Złoty + SNO + Dekoder PVR (przez pierwsze dwa miesiące Platyna gratis) Internet: 100 Mb wszystko 69,99 zł Po pierwsze, czy to dobra oferta? Wydaje mi się, że całkiem w porządku, nic lepszego nie udało mi się ugrać - oferty z ulotek są mniej korzystne. Konkurencji brak. Jest to jedyny dostawca TV i Internetu w bloku. Nawet nie ma zbiorczej instalacji satelitarnej, żeby mieć alternatywę w platformach satelitarnych (mimo, że to nowy blok). Po drugie, jeśli chciałbym teraz, czyli już w trakcie trwania umowy przejść ze złotego na platynę, to z jaką dodatkową opłatą powinienem się liczyć? Uda się za + 10 zł?
  14. bLaYd

    Vectra

    DS 682.000 MHz US 40.800 MHz Co do VOD to się dowiem w BOK. A na Strefę Klienta i TV Online jeszcze poczekam.
  15. bLaYd

    Vectra

    A jeśli chodzi o Grójec? Dowiedzieć się w BOK? A co z TV ONLINE?
×