Skocz do zawartości

Internauta

Użytkownicy
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralna

O Internauta

  • Tytuł
    Niedoświadczony
  • Urodziny 25.01.1982

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała

Sprzęt

  • Operator
    Vectra

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Internauta

    Vectra

    Pewnie była cicha aktualizacja. Jak zwykle zapomnieli o logo na belce.
  2. Internauta

    Vectra

    W ubee zmieniłem na 1.1.1.1 ale po restarcie nie można znowu się do niego zalogować.
  3. Internauta

    Vectra

    Wszyscy wiemy jak wygląda reklamacje. 30 dni czekania i nagle przychodzi odmowa I znowu telefon na hotline i ponowne tłumaczenie co i jak.
  4. Internauta

    Vectra

    Co jeśli usługa darmowa naliczy opłatę? Trzeba się przygotować na taką ewentualność. Wszyscy wiemy jaka jest Vectra.
  5. Internauta

    Vectra

    Vectra żyje chwilą.....
  6. Internauta

    Vectra

    Logowanie do ubee już nie działa.
  7. Internauta

    Vectra

    W ubee jak Ci włącza przez telefon to wyłączyć tylko w bok pisemnie bo to inna usługa.
  8. Internauta

    Vectra

    Tu nie ma koncertu życzeń. Ewentualnie możesz poprosić o taki deko i taki modem. A co przyniesie technik to już czary mary
  9. Internauta

    Vectra

    up Co nie zmienia faktu ze dalej sieje niepotrzebnie wifi.
  10. Internauta

    Vectra

    Właśnie o tym piszę. Mi po kilku telefonach kumaty konsul wyłączył NAT bo powiedziałem że mam kamerki na parkingu i korzystam z NAS. Trochę to trwało ale działa. Mam normalne IP. Logowales się na ubee na hasło i login które podał kolega wcześniej?
  11. Internauta

    Vectra

    Posiadam Ubee. Na poprzednich stronach ktoś napisał hasło i login do niego. Z początku byłem za NAT. 5 telefonów na infolinię i już mam normalne IP. Porty odblokowane. Po wpisaniu loginu i hasła byłem w stanie zmienić DNS na 1.1.1.1. Szału nie ma w konfiguracji ale modemoruter ma dwa zakresy. No i mamy jedno urządzenie. Mam łączę 300 i na kablu leci 297. Po WiFi też jest OK.
  12. Internauta

    Vectra

    Ta pani na hotline niech się w głowę puknie. Negocjuj, nic od razu. Wypowiedzenie to PLUS dla Ciebie
  13. Internauta

    Vectra

    Nie można. Można zmienić pracę z ruter na bridge. Co z tego jak dalej sieje mi sieci 2.4 Vectra coś tam i 5 Vectra coś tam.
  14. Internauta

    Vectra

    Cisco ma to wiem. Ale taki ubee już nie. Trzeba osobiście w lokalnym biurze napisać pismo ze nie chce się WiFi. Na [beep] nie da rady. Dlaczego słowo g ę b a jest bipp?
  15. Internauta

    Vectra

    Telefonicznie nie da się wyłączyć Wifi w UBEE a Ty chcesz ta opcję w Strefie klienta?
×