Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,szybka sprawa. Kończy mi się większość pakietów na TV, tak to wygląda:

 

Platynowy

08-06-2018 - 30-04-2020

15,00 zł

 

Multiroom 2.0

11-08-2017 - 31-08-2019

0,00 zł

 

Dostęp do DTV HD - Multiroom

11-08-2017 - 31-08-2019

7,50 zł

 

Dostęp do DTV HD z PVR

08-06-2018 - 30-04-2020

35,00 zł

 

Canal+ Prestige

08-06-2018 - 30-04-2020

39,90 zł

 

HBO

08-06-2018 - 30-06-2019

20,00 zł

 

Sport na Ostro

08-06-2018 - 30-04-2020

6,90 zł

 

Eleven

08-06-2018 - 30-04-2020

9,90 zł

 

Pytania:

1. Czy da się coś tu więcej ugrać i zejść z ceny? (nie chce dodatkowych usług, nie chce zmieniać dekoderów)

2. Czy po 30.04 ceny zostaną takie same + umowa na czas nieokreślony?

3. Wszystkie sprawy mail/telefonicznie? Ktoś już testował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=11717]kfm877[/mention] Czyli jak go podłącze i on będzie się aktualizował, to Vectre nie zobaczy  i nie bede miał problemów, bo bez karty wywala komunikat rak karty i nie da się tak nic oglądać 
Nic nie zobaczy, możesz śmiało używać.
Mam obecnie router technicolor, cga2121. Taki biały. Internet używam na jednym kompie poprzez LAN, reszta czyli: drugi komp, tablet, telefony - po WIFI. Internet wykorzystuje standardowo: yt, przeglądarki itp. Często upload. Jakie ustawienie tego routera będzie dla mnie lepsze. Tak jak mam teraz: jako router, czy zmienić na BRIDGE i dopiąć swój własny router - co wtedy zyskam?
Zależy co chcesz zyskać. Cga2121 to dobry sprzęt i uważam, że powinieneś go używać w trybie router. Wyjątkiem jest chęć postawienia np swojego serwera z zewnętrznym, globalnym ip to wtedy bridge i swój router, ale na pewno nie jakiś złom za 150-200zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2020 o 09:14, jaceksobczak napisał:

Czy jest jakiś sposób żeby zlikwidować różnicę w opóźnieniu dźwięku ?

Jeżeli się ogląda to samo na dwóch różnych TV .

W moim przypadku na TV z dekoderem HD model ADB3831CDX  jest nieznaczne ale jednak opóźnienie dźwięku w porównaniu do drugiego TV z modułem CI .

Moim zdaniem nic z tym nie zrobisz. Przy przesyłaniu cyfrowym dane są najpierw buforowane, potem przetwarzane, dekompresowane, itd. Dlatego praktycznie nie da się idealnie zsychronizować obu urządzeń. Tym bardziej, że są różne (dekoder i telewizor), mogą mieć różne rozmiary bufora, itp. To już nie czasy analogu ;-) 
 

 

W dniu 15.04.2020 o 23:15, Meagol napisał:

Witam w jaki sposób w obecnym czasie złożyć wypowiedzenie umowy usługi internetu?

Przećwiczyłem akurat niedawno. Co prawda tutaj radzono wysłać maila zawierającego tylko tekst wypowiedzenia, jednak zrobiłem to  sposób "mieszany". Tzn.  pismo tradycyjnie wydrukowałem, własnoręcznie podpisałem, zeskanowałem (myślę fotka też przejdzie), załączyłem do maila i wysłałem na kontakt@vectra.pl. Zadziałało bez problemu. Natychmiast dostałem z automatu potwierdzenie dostarczenia maila, za około tydzień (mailem) oficjalne potwierdzenie rezygnacji, a po bodaj około dwóch potwierdzenie papierowe pocztą tradycyjną.

 

W dniu 16.04.2020 o 08:35, Grobel napisał:

Ktoś się orientuje jak wygląda sprawa "przyspieszania" internetu przy kolejnej umowie?

Swego czasu przy kolejnej umowie za darmo można było przeskoczyć na wyższy pakiet - podpisywało się umowę na 50 i od razu darmowy upgrade na 100 itd.
Dalej takie triki proponują? Bo te 100Mb które aktualnie mam jest wąskim gardłem domu ;)

Wg moich doświadczeń podstawą negocjacji jest złożenie wypo. Np. teraz mam 300Mb/s, przedtem 150, reszta warunków bez zmian (40zł,  cyrograf 12m-cy). Ale zawsze musiałem negocjować, nigdy nie dostałem "więcej za darmo" przy przedłużaniu umowy. I nie zawsze się udawało "więcej", np. te 150Mb/s miałem przez 2 kolejne przedłużenia zobowiązania.

 

W dniu 16.04.2020 o 19:13, tomybb napisał:

Mam obecnie router technicolor, cga2121. Taki biały. Internet używam na jednym kompie poprzez LAN, reszta czyli: drugi komp, tablet, telefony - po WIFI. Internet wykorzystuje standardowo: yt, przeglądarki itp. Często upload. Jakie ustawienie tego routera będzie dla mnie lepsze. Tak jak mam teraz: jako router, czy zmienić na BRIDGE i dopiąć swój własny router - co wtedy zyskam?

Akurat mały wykład o trybie router vs. bridge dałem parę postów wstecz. Zobacz post z 11 kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Aktualnie posiadam Pakiet złoty tv sport na ostro HBO Canal+ Select Multiroom 2.0 internet 50mb/s i telefon stacjonarny Plan Domowy płace za to ~120 zł. Dzwonili do mnie z działu utrzymania klienta i zaoferali trochę tanszy abo wiecej internetu i proponowali abym wziął telefon komórkowy u nich. Nie pamiętam jaka to była oferta. Możecie coś doradzić? Da radę coś już ugrać czy nie, według mnie to jest dobra oferta co aktualnie mam i może być cięzko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaliście już pisemko od VECTRY z podwyżką?

 

Najpierw wypisali jacy są super a potem, sru:

 

Cytat

(...) "W związku z powyższym, w celu utrzymania wysokiej jakości usług oraz wychodzenia naprzeciw Państwa potrzebom związanym ze świadczonymi przez nas usługami, jesteśmy zmuszeni do podniesienia miesięcznej Opłaty Abonamentowej za usługę Internetu o 5 zł. Kwota ta pozwoli nam częściowo zrekompensować rosnące od kilku lat wydatki oraz w dalszym ciągu świadczyć usługi na oczekiwanym przez Państwa poziomie jakościowym."

Cytat

(...) Nowe warunki świadczenia usług będą obowiązywać od dnia 01.06.2020 r..

 

W związku z powyższym przysługuje prawo złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych w powołanym piśmie. W dobie m.in. Netflixa, a także sporej ilości innych operatorów świadczących usługi internetowe, nie sądzicie, że posunięcie mocno ryzykowne z ich strony. Rozumiem, że zapewne stanęli pod ścianą, ale dla nas abonentów to nadarzająca się okazja do renegocjacji warunków, bądź rozstania się. Jakie macie do tego podejście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pismo datowane jest na dzień 20.04.2020r. więc nie do wszystkich jeszcze dotarło (nawiasem mówiąc nie wiem, czy to normalne ale nie zawiera żadnego podpisu tylko stwierdzenie "Z poważaniem Zarząd Grupy VECTRA")

 

W piśmie pojawia się stwierdzenie rozwiązania umowy abonenckiej:

 

Cytat

(...)

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być dostarczone do firmy Vectra S.A. nie później niż 31.05.2020 r. W takim przypadku rozwiązanie Umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj z dniem 01.06.2020 r. W razie skorzystania przez Państwa z prawa wypowiedzenia umowy z uwagi na wprowadzone zmiany, Dostawcy Usług nie będzie przysługiwać zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 2460) oraz pkt. 9 Ogólnych Warunków Umowy.

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub jednego z Biur Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe/.

W przedmiotowym oświadczeniu prosimy o podanie jako przyczyny wypowiedzenia Umowy Abonenckiej „brak akceptacji podwyżki opłaty abonamentowej". Informujemy jednocześnie, iż niepodanie przyczyny może skutkować uznaniem, iż wypowiedzenie złożone zostało na zasadach ogólnych. Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie spowoduje, iż od dnia 01.06.2020 r. Umowa będzie realizowana na zmienionych warunkach.

 

Edytowane przez Longman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Internauta napisał:

Rekompensata powinna być na C+ a jakieś dziadowskie Cinemaxy ( one kosztują 5zł ) jako pakiet premium. Śmiech na sali :)

 

W Cinemaxie w przeciwieństwie do Canal+ masz jakiekolwiek premiery filmowe w ten weekend ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niecałe dwa miesiące do końca pierwszej, dwuletniej umowy. Dziś otrzymałem telefon z propozycją przedłużenia na kolejne dwa lata na obecnych warunkach, tj. 69.99 zł za Złoty PVR + SNO + 100 Mb. Chciałbym chociaż podnieść do platyny za tą samą cenę, lecz konsultantka powiedziała, że to nierealne. Powiedziałem, że dziękuję i jeśli nie przedłużę, to umowa i tak zostanie na obecnych warunkach na czas nieokreślony. Jakieś rady co zrobić? Wypowiedzenie? Czekać? Dzwonić samemu? Udać się do lokalnego BOK? Dodam, że na Vectrę jestem skazany z racji braku konkurencji w bloku.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...