Tooomek2323 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Witam wszystkich,szybka sprawa. Kończy mi się większość pakietów na TV, tak to wygląda: Platynowy 08-06-2018 - 30-04-2020 15,00 zł Multiroom 2.0 11-08-2017 - 31-08-2019 0,00 zł Dostęp do DTV HD - Multiroom 11-08-2017 - 31-08-2019 7,50 zł Dostęp do DTV HD z PVR 08-06-2018 - 30-04-2020 35,00 zł Canal+ Prestige 08-06-2018 - 30-04-2020 39,90 zł HBO 08-06-2018 - 30-06-2019 20,00 zł Sport na Ostro 08-06-2018 - 30-04-2020 6,90 zł Eleven 08-06-2018 - 30-04-2020 9,90 zł Pytania: 1. Czy da się coś tu więcej ugrać i zejść z ceny? (nie chce dodatkowych usług, nie chce zmieniać dekoderów) 2. Czy po 30.04 ceny zostaną takie same + umowa na czas nieokreślony? 3. Wszystkie sprawy mail/telefonicznie? Ktoś już testował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 [mention=11717]kfm877[/mention] Czyli jak go podłącze i on będzie się aktualizował, to Vectre nie zobaczy i nie bede miał problemów, bo bez karty wywala komunikat rak karty i nie da się tak nic oglądać Nic nie zobaczy, możesz śmiało używać. Mam obecnie router technicolor, cga2121. Taki biały. Internet używam na jednym kompie poprzez LAN, reszta czyli: drugi komp, tablet, telefony - po WIFI. Internet wykorzystuje standardowo: yt, przeglądarki itp. Często upload. Jakie ustawienie tego routera będzie dla mnie lepsze. Tak jak mam teraz: jako router, czy zmienić na BRIDGE i dopiąć swój własny router - co wtedy zyskam?Zależy co chcesz zyskać. Cga2121 to dobry sprzęt i uważam, że powinieneś go używać w trybie router. Wyjątkiem jest chęć postawienia np swojego serwera z zewnętrznym, globalnym ip to wtedy bridge i swój router, ale na pewno nie jakiś złom za 150-200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley99 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 W dniu 14.04.2020 o 09:14, jaceksobczak napisał: Czy jest jakiś sposób żeby zlikwidować różnicę w opóźnieniu dźwięku ? Jeżeli się ogląda to samo na dwóch różnych TV . W moim przypadku na TV z dekoderem HD model ADB3831CDX jest nieznaczne ale jednak opóźnienie dźwięku w porównaniu do drugiego TV z modułem CI . Moim zdaniem nic z tym nie zrobisz. Przy przesyłaniu cyfrowym dane są najpierw buforowane, potem przetwarzane, dekompresowane, itd. Dlatego praktycznie nie da się idealnie zsychronizować obu urządzeń. Tym bardziej, że są różne (dekoder i telewizor), mogą mieć różne rozmiary bufora, itp. To już nie czasy analogu W dniu 15.04.2020 o 23:15, Meagol napisał: Witam w jaki sposób w obecnym czasie złożyć wypowiedzenie umowy usługi internetu? Przećwiczyłem akurat niedawno. Co prawda tutaj radzono wysłać maila zawierającego tylko tekst wypowiedzenia, jednak zrobiłem to sposób "mieszany". Tzn. pismo tradycyjnie wydrukowałem, własnoręcznie podpisałem, zeskanowałem (myślę fotka też przejdzie), załączyłem do maila i wysłałem na kontakt@vectra.pl. Zadziałało bez problemu. Natychmiast dostałem z automatu potwierdzenie dostarczenia maila, za około tydzień (mailem) oficjalne potwierdzenie rezygnacji, a po bodaj około dwóch potwierdzenie papierowe pocztą tradycyjną. W dniu 16.04.2020 o 08:35, Grobel napisał: Ktoś się orientuje jak wygląda sprawa "przyspieszania" internetu przy kolejnej umowie? Swego czasu przy kolejnej umowie za darmo można było przeskoczyć na wyższy pakiet - podpisywało się umowę na 50 i od razu darmowy upgrade na 100 itd. Dalej takie triki proponują? Bo te 100Mb które aktualnie mam jest wąskim gardłem domu Wg moich doświadczeń podstawą negocjacji jest złożenie wypo. Np. teraz mam 300Mb/s, przedtem 150, reszta warunków bez zmian (40zł, cyrograf 12m-cy). Ale zawsze musiałem negocjować, nigdy nie dostałem "więcej za darmo" przy przedłużaniu umowy. I nie zawsze się udawało "więcej", np. te 150Mb/s miałem przez 2 kolejne przedłużenia zobowiązania. W dniu 16.04.2020 o 19:13, tomybb napisał: Mam obecnie router technicolor, cga2121. Taki biały. Internet używam na jednym kompie poprzez LAN, reszta czyli: drugi komp, tablet, telefony - po WIFI. Internet wykorzystuje standardowo: yt, przeglądarki itp. Często upload. Jakie ustawienie tego routera będzie dla mnie lepsze. Tak jak mam teraz: jako router, czy zmienić na BRIDGE i dopiąć swój własny router - co wtedy zyskam? Akurat mały wykład o trybie router vs. bridge dałem parę postów wstecz. Zobacz post z 11 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K121 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Witam. Aktualnie posiadam Pakiet złoty tv sport na ostro HBO Canal+ Select Multiroom 2.0 internet 50mb/s i telefon stacjonarny Plan Domowy płace za to ~120 zł. Dzwonili do mnie z działu utrzymania klienta i zaoferali trochę tanszy abo wiecej internetu i proponowali abym wziął telefon komórkowy u nich. Nie pamiętam jaka to była oferta. Możecie coś doradzić? Da radę coś już ugrać czy nie, według mnie to jest dobra oferta co aktualnie mam i może być cięzko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longman Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Dostaliście już pisemko od VECTRY z podwyżką? Najpierw wypisali jacy są super a potem, sru: Cytat (...) "W związku z powyższym, w celu utrzymania wysokiej jakości usług oraz wychodzenia naprzeciw Państwa potrzebom związanym ze świadczonymi przez nas usługami, jesteśmy zmuszeni do podniesienia miesięcznej Opłaty Abonamentowej za usługę Internetu o 5 zł. Kwota ta pozwoli nam częściowo zrekompensować rosnące od kilku lat wydatki oraz w dalszym ciągu świadczyć usługi na oczekiwanym przez Państwa poziomie jakościowym." Cytat (...) Nowe warunki świadczenia usług będą obowiązywać od dnia 01.06.2020 r.. W związku z powyższym przysługuje prawo złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych w powołanym piśmie. W dobie m.in. Netflixa, a także sporej ilości innych operatorów świadczących usługi internetowe, nie sądzicie, że posunięcie mocno ryzykowne z ich strony. Rozumiem, że zapewne stanęli pod ścianą, ale dla nas abonentów to nadarzająca się okazja do renegocjacji warunków, bądź rozstania się. Jakie macie do tego podejście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Można rozwiązać całą umowę czy sam internet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longman Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Pismo datowane jest na dzień 20.04.2020r. więc nie do wszystkich jeszcze dotarło (nawiasem mówiąc nie wiem, czy to normalne ale nie zawiera żadnego podpisu tylko stwierdzenie "Z poważaniem Zarząd Grupy VECTRA") W piśmie pojawia się stwierdzenie rozwiązania umowy abonenckiej: Cytat (...) Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być dostarczone do firmy Vectra S.A. nie później niż 31.05.2020 r. W takim przypadku rozwiązanie Umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj z dniem 01.06.2020 r. W razie skorzystania przez Państwa z prawa wypowiedzenia umowy z uwagi na wprowadzone zmiany, Dostawcy Usług nie będzie przysługiwać zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 2460) oraz pkt. 9 Ogólnych Warunków Umowy. Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub jednego z Biur Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe/. W przedmiotowym oświadczeniu prosimy o podanie jako przyczyny wypowiedzenia Umowy Abonenckiej „brak akceptacji podwyżki opłaty abonamentowej". Informujemy jednocześnie, iż niepodanie przyczyny może skutkować uznaniem, iż wypowiedzenie złożone zostało na zasadach ogólnych. Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie spowoduje, iż od dnia 01.06.2020 r. Umowa będzie realizowana na zmienionych warunkach. Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez Longman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Dodam tylko że pismo dostali tylko Ci abonenci, którzy daną usługę posiadają na czas nieokreślony.Jeśli zależy Wam na utrzymaniu ceny to pisać wypowiedzenie i jest szansa na utrzymanie warunków umowy, ale niestety z lojalką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Na FB Vectra napisała że cały maj odblokowane canal+ dokument Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 I to jest prawda. Nie można zapominać, że od jutra dla tych, co otrzymali rekompensatę, jest odkodowany pakiet Cinemax na 2 miechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 (edytowane) Godzina 7.43 Cinemaxy nie świecą, C+ Dokument świeci.... Pozdro Edytowane 1 Maja 2020 przez Internauta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 8:53 bez zmian - pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1990_02 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Jak wyglada sprawa przedłużenia. Obecnie pakiet złoty+sport na ostro oraz net 50mb. Dekoder z nagrywarka i router ten biały. Umowa do końca lipca. Uda się wywalczyć szybsze łącze w tej samej cenie? Czy zaczynać od wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 U mnie nadal brak Cinemaxów. Canal+ Dokument jest. Po rozmowie tel. okazało się że pakiet Cinemax nie był włączony na moim koncie. Najpóźniej do jutra powinno wszystko działać. Info od konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Cinemaxy nie świecą. Jakaś aktualizacja listy kanałów wyskoczyła. @Madekp dobre... Wszyscy dostali rekompensaty a nie pojedyncze osoby Jak zwykle Vectra dała ciała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Aktualizacja listy jest taka, że na 111 wskoczył Cinemax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Na infolinii podali komunikat, że mają problemy techniczne i trzeba się uzbroić w cierpliwość w sprawie Cinemaxów. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Jakby jeszcze na tych kanałach było coś ciekawego, a tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Rekompensata powinna być na C+ a jakieś dziadowskie Cinemaxy ( one kosztują 5zł ) jako pakiet premium. Śmiech na sali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Jak już chcieli zmieniać coś w listach to mogli na 111 dać C+Dokument, który ma okno cały maj otwarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 54 minuty temu, Internauta napisał: Rekompensata powinna być na C+ a jakieś dziadowskie Cinemaxy ( one kosztują 5zł ) jako pakiet premium. Śmiech na sali W Cinemaxie w przeciwieństwie do Canal+ masz jakiekolwiek premiery filmowe w ten weekend ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 U mnie dzisiaj zaświeciły Cinemaxy. Aczkolwiek może już wczoraj były ale nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 A ja mam Cinemaxy w abo(Vectra) a i tak pojawiły się na odkodowanym kanale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex3245 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Witam wszystkich Jestem zainteresowany przedłużeniem abonamentu na internet, przed chwilą otrzymałem następującą propozycje: 300mb/s za 44,99zl/msc umowa na 24msc. Czy jestem w stanie wynegocjować lepsze warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 (edytowane) Niecałe dwa miesiące do końca pierwszej, dwuletniej umowy. Dziś otrzymałem telefon z propozycją przedłużenia na kolejne dwa lata na obecnych warunkach, tj. 69.99 zł za Złoty PVR + SNO + 100 Mb. Chciałbym chociaż podnieść do platyny za tą samą cenę, lecz konsultantka powiedziała, że to nierealne. Powiedziałem, że dziękuję i jeśli nie przedłużę, to umowa i tak zostanie na obecnych warunkach na czas nieokreślony. Jakieś rady co zrobić? Wypowiedzenie? Czekać? Dzwonić samemu? Udać się do lokalnego BOK? Dodam, że na Vectrę jestem skazany z racji braku konkurencji w bloku. Edytowane 10 Maja 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.