ircios Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Zawsze będzie przewyższac kara. Nawet jak miesiąc mu zostanie. Zapłaci więcej niż uzyskany abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 (edytowane) Zawsze różnica ceny standardowej a promocyjnej decyduje. Edytowane 26 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 7 godzin temu, ircios napisał: Zawsze będzie przewyższac kara. Nawet jak miesiąc mu zostanie. Zapłaci więcej niż uzyskany abonament. Nieprawda. To zależy czy np. ma dodatkowe pakiety dokupione. One zawsze są "obciążone" dodatkową ulgą. To powoduje znaczny wzrost przyznanej ulgi całkowitej, a tym samym wysokości kar przy zerwaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 (edytowane) Nie tylko od dodatkowych opcji. Podstawowy pakiet w dobrej cenie i też pozamiatane. Ale nie "Nieprawda". Edytowane 26 Września 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 @ircios Wiem, że ty zawsze musisz mieć rację, ale jej nie masz. Podstawowy pakiet w dobrej cenie ani np. rabat 0 na dekoder nie zwiększa ulgi w znaczący sposób. Opcja C+ i Mistrzowska Piłka najbardziej windują wysokość ulgi. Na pół roku przed końcem umowy miałem goły Start+. Mogłem wtedy rozwiązać umowę płacąc karę 35 zł. Obecnie mam dodatkowo C+ i Mistrzowską Piłkę. Kara na ten moment to 227 zł. Miesiąc temu było ponad 400 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Ja mam Start+ wziąłem go na 12 miesięcy w cenie 25 + 5 za Media od aby mieć dekoder dobrze nagrywający nie tak jak Wifibox. Z każdym miesiącem kara maleje o 12,50. W tym przypadku takiej zerwać umowę niż trwać do końca gdy trafi się dobra oferta dla nowych np. w Black Friday z dekoderem 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubina Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Witam może ktoś podesłać link do wymówienia umowy z canal +? Z racji zmiany nazwy zmienił się adres do korespondencji? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Link do wypowiedzenie umowy http://www.google.pl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 26.09.2019 o 21:44, ircios napisał: Nie tylko od dodatkowych opcji. Podstawowy pakiet w dobrej cenie i też pozamiatane. Absolutnie prawda. To co napisał później @the cable guy nie do końca przemyślane. I policzone. Skoro abo, który ma NComfort+ za 14,99 z darmowym dekoderem jest obciążany "ulgą" (czytaj: toporem wiszącym nad głową) w wysokości 40 zł/m (czyli blisko 270%) . To jaka "ulgokara" za pakiet ze Start z C+ i MP na miesiąc? Wychodzi, że procentowo podobna lub mniejsza. I ciekawostka: osoba, która płaci za Superpremium (z wszystkimi dodatkami i Pace'm gratis) ok. 176 zł (czyli raczej dużo) ma przyznaną ulgę ok. 130 zł/m czyli ok. 80% realnej kwoty do zapłaty. Dodam, że do Start+ z darmowym dekoderem za 9,99zł/m jest "przyznana ulga" w kwocie 25 zł/m. Parytet podobny. Ponad 250% Jeśli ktoś za pół roku miał ulgokarę 35 zł...to, albo bulił za Start jak za zboże, albo ściemnia, albo żyjemy w równoległych światach. Edytowane 22 Listopada 2019 przez zuzik1111 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieświadomy Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 14 minut temu, zuzik1111 napisał: To jaka "ulgokara" za pakiet ze Start z C+ i MP na miesiąc? Wychodzi, że procentowo podobna lub mniejsza. Brałem we wrześniu Start i dobrałem C+ do niego i wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 2 godziny temu, zuzik1111 napisał: Absolutnie prawda. To co napisał później @the cable guy nie do końca przemyślane. I policzone. Skoro abo, który ma NComfort+ za 14,99 z darmowym dekoderem jest obciążany "ulgą" (czytaj: toporem wiszącym nad głową) w wysokości 40 zł/m (czyli blisko 270%) . To jaka "ulgokara" za pakiet ze Start z C+ i MP na miesiąc? Wychodzi, że procentowo podobna lub mniejsza. I ciekawostka: osoba, która płaci za Superpremium (z wszystkimi dodatkami i Pace'm gratis) ok. 176 zł (czyli raczej dużo) ma przyznaną ulgę ok. 130 zł/m czyli ok. 80% realnej kwoty do zapłaty. Dodam, że do Start+ z darmowym dekoderem za 9,99zł/m jest "przyznana ulga" w kwocie 25 zł/m. Parytet podobny. Ponad 250% Jeśli ktoś za pół roku miał ulgokarę 35 zł...to, albo bulił za Start jak za zboże, albo ściemnia, albo żyjemy w równoległych światach. Możesz sobie nie wierzyć. Kara była taka jak napisałem. Płaciłem 17.99 zł za Start+ wtedy. Teraz mam Start+ i dodatkowo pakiety C+ i MP. Umowa 15 miesięcy. Na dziś mi pokazuje karę w wysokości 280 zł i zmniejsza się z każdym miesiącem o 20 zł. Jak usunę C+ i MP, to pewnie wysokość kary mocno spadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Mam pytanie, jeżeli mam jedną umowę z PC+, która kończy się 29 lutego 2020 i dzisiaj wezmę drugą umowę, to czy tą pierwszą mogę wypowiedzieć bez konsekwencji ze względu na koniec czasu określonego umowy? Wiem, że jak jestem na wypowiedzeniu, to nowej umowy nie mogę zawrzeć, a nie wiem jak to działa w tę stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Kolejną, nową umowę zawsze możesz zawrzeć niezależnie jaki jest status tej, która aktualnie obowiązuje. Oczywiście gdy zawierasz kolejną umowę to jesteś traktowany jak nowy abonent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ok. Dzięki. Ale gdy obecna jest na wypowiedzeniu to wtedy nowej na siebie nie możesz zawrzeć na 100%, a nawet na nikogo, kto mieszka pod tym samym adresem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ta jasne.Na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 55 minut temu, kerpen napisał: Ok. Dzięki. Ale gdy obecna jest na wypowiedzeniu to wtedy nowej na siebie nie możesz zawrzeć na 100%, a nawet na nikogo, kto mieszka pod tym samym adresem. W jakimś punkcie Ci tak powiedzieli, czy infolinia plecie takie brednie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Marcin_M napisał: Kolejną, nową umowę zawsze możesz zawrzeć niezależnie jaki jest status tej, która aktualnie obowiązuje. Oczywiście gdy zawierasz kolejną umowę to jesteś traktowany jak nowy abonent. Chciałem podpisać nową umowę w APS i odmowa: Jako powód dostałem wyjaśnienie że klient na pół roku przed końcem umowy otrzymuje oferty na przedłużenie i system nie puści nowej umowy, jedynie przedłużenie i dopiero kolejna umowa, lub rozwiązanie obecnej i jak wygaśnie dopiero nowa. Obecna umowa do stycznia bez wypowiedzenia. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Pierwsze słyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Wypowiedzenia nie miałem miało być po podpisaniu umowy, skoro na to czas do końca grudnia. Jeszcze ironiczny uśmiech: proszę przynieść dekoder to wymień na nowszy. Możliwe że chcieli mnie naciągnąć żeby załatwić przedłużenie i nową umowę. Teraz na pewno u nich wypowiedzenie w APS i ewentualne aneks, a nowa umowa przez net. Przy okazji rabat na antenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Mruczek napisał: W jakimś punkcie Ci tak powiedzieli, czy infolinia plecie takie brednie? W punkcie, gość wygląda na kumatego. 1 godzinę temu, maks27 napisał: Chciałem podpisać nową umowę w APS i odmowa: Jako powód dostałem wyjaśnienie że klient na pół roku przed końcem umowy otrzymuje oferty na przedłużenie i system nie puści nowej umowy, jedynie przedłużenie i dopiero kolejna umowa, lub rozwiązanie obecnej i jak wygaśnie dopiero nowa. Obecna umowa do stycznia bez wypowiedzenia. Moja obecna umowa do końca lutego 2020, zamówiłem dziś on-line nową. Zobaczymy czy system puści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C+ekspert Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 18 godzin temu, kerpen napisał: W punkcie, gość wygląda na kumatego. Moja obecna umowa do końca lutego 2020, zamówiłem dziś on-line nową. Zobaczymy czy system puści. Bardziej ci sie oplaca zlozyc rezygnacje i przedłużyć na retencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remak Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Gdzie się wysyła wypowiedzenie? Poczta? Mail? Jaka forma pisma? Edytowane 19 Stycznia 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Pocztą na adres operatora, a najszybciej złożyć je w punkcie sprzedaży Platformy Canal+. Wypowiedzenie jest od razu w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Czy to normalne, że po złożeniu wypowiedzenia nadal w portalu ICA są dostępne opcje przedłużenia umowy? Kiedyś tak nie było, z tego co pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.