Jump to content

utede

Users
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About utede

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Pojawił się pare tygodni temu u znajomego błąd „ochrona przed kopiowaniem HDCP” i nie można zrobić nic. Każde włączenie dekodera wywala ten błąd i nie można wejść do menu, pilot nie reaguje etc. Na infolinii doradzili „lepszy” kabel, ale 5 kolejnych HDMI ma to samo. Z TV na pewno wszystko OK, bo dla testów podłączony dekoder 4K i problemu nie ma. Dekoder oczywiście resetowany wiele razy (wyciągnięcie kabla na parę/paręnaście minut), ale bez efektów. Jakiś pomysł jeszcze, czy po prostu jechać wymienić dekoder?
  2. Czy jest jakaś lista aktualnych kanałów z całej platformy C+? Interesuje mnie np. czy są jakiekolwiek kanały 4K (poza C+ 4k oczywiście).
  3. Do tej pory sam net za 50zł (150 Mb/s) i na wypowiedzeniu proponują to samo za 40zł. Niestety brak możliwosci skorzystania z promocji że pierwsze 4 miesiace za 19.90. Szybszy net mi niepotrzebny, a jedyną alternatywą jest Orange Światłowód, ale najniższa prędkość to 300 za 59.90 lub 69,90 bez zobowiązania 2 letniego.
  4. Czy family i film kanały będą dziś wyjątkowo w ofercie sport? Bo jak nie, to już pierwszy piękny wałek się szykuje i na miejscu płacących bym lekko się zdenerwował
  5. Jeśli jakość jest słaba- to owszem. Docelowo zakładam, że jakość polepszą, bo jeśli nie to nie ma w ogóle tematu i mowa o zastąpieniu tym tworem satelity jest nieporozumieniem.
  6. Może za darmo sport powinni dać? 50zł za mocno napakowany pakiet sportowy to dużo? Nie wiem jak z jakością bo nie mam zamiaru tego testować, ale oczekiwanie 25zł to trochę przegięcie. Tym bardziej, że nie podpisuje się żadnej długiej umowy; a porównywanie do oferty innych tv gdzie płacisz za pakiety inny i dobiera się sport jest niemiarodajny. Ludzie chyba nie pamiętają jak lata temu płaciło się po 70-90zł miesięcznie (za m.in. podobną ilość sportu) gdzie obecnie wartość tej kwoty jest znacznie mniejsza.
  7. To zgłaszaj reklamacje ze konsultant wprowadził Cię w błąd.
  8. Skoro chcesz lepsza ofertę to po co mówisz ze ostateczna? Do mnie dzwonili 2x z ofertami i dopiero jak powiedziałem ze mnie oszukali przy przedłużeniu umowy to zapytała czy to ostateczna decyzja i ze „zaznaczy w systemie”. Od tego czasu cisza totalna.
  9. Jaki jest numer do nich do DUK?
  10. Miałem comfort, canal+ (10), Canal 4K oraz dekoder 4K i eleven za 74.40 i dziś przedłużyłem te same pakiety za 69.40. Była opcja dobrania MP w niezłej cenie ale nie zdecydowałem się z uwagi na obecna sytuacja z pucharami oraz tym ze nie wiadomo kto za rok będzie miał prawa do LM i LE. Będę dobierał w opcji wl/wył. Oferta mnie zadowala, 2 lata spokoju
  11. Kolejny telefon i w zasadzie bez zmian- twierdzą, że mam pakiety wymaksowane już (comfort za 22.50, canal+ (8) za 25, Canal 4K za 0z i eleven za 11,90) i jedynie to mogą zaproponować utrzymanie tego co mam. Będę jeszcze mimo wszystko próbował zjechać z opłaty za deka (4k za 15zł) albo utrzymać cenę i by podnieśli do extra pakietu.
  12. Obecnie mam comfort za 22.50, canal+ (8) za 25, Canal 4K za 0z i eleven za 11,90 W takim wypadku spróbuje obniżyć kasę za deka lub w tej samej cenie rozszerzyć do extra pakietu. Myślałem o dobraniu pakietu MP ale nie widomo kiedy puchary wrócą, a do tego umowa na 2 lata a nie wiadomo kto za rok podpisze prawa do LM i LE. dzięki
  13. Płace obecnie 15zl za dekoder 4K. Ile można taniej wynegocjować? Bo patrząc na zestawienie pozostałe pakiety mam praktycznie na maxa nisko już.
  14. Umowa do końca maja, wypowiedzenie wysłane. Obecnie mam comfort za 22.50, canal+ (8) za 25, Canal 4K za 0z, eleven za 11,90 oraz dekoder 4K za 15zł. Póki co propozycje by utrzymać to co mam albo dorzucenie MP ale kosztem obniżenia canal+ do 6 sztuk oraz całość wtedy 81zł zamiast 74,40zł. Z tego co widzę w przygotowanych propozycjach to ciężko coś taniej będzie wyrwać...chyba że idzie sam dekoder bardziej zrabatować?
  15. Uruchomiłem pakiet Mistrzowska Piłka na początku miesiąca (opcja bez zobowiązania) i niestety w związku z obecną sytuacją miałbym płacić za niego mimo że nie pokażą już żadnego meczu live najprawdopodobniej. Napisałem do obsługi czy w związku z zaistniałą dość nietypową sytuacją mogę z niego zrezygnować lub wymienić na inny pakiet (HBO?). Przyszła odpowiedź pozytywna- pakiet będzie wyłączony z końcem miesiąca i nie zapłacę nic za aktualny miesiąc.
×
×
  • Create New...