Jump to content

Rezygnacja z Platformy CANAL+


Recommended Posts

Ponieważ ostatnio przerabiałem w rodzinie temat składania rezygnacji z usług Operatorów - udzielam praktycznej wskazówki w tej sprawie:

 

1 - nie ma, nie istnieją żadne  OBOWIĄZKOWE  formy, druki ,zasady, wymogi  i  pisanie uzasadnień -  aby poinformować Operatora o rezygnacji z dalszych usług.

 

2 - w dowolny sposób należy przekazać Operatorowi swą wolę - może to być dowolna kartka, w dowolnym formacie na byle jakim papierze, napisana odręcznie /byle w miarę  czytelna/.

 

3 - Operatora należy poinformować:

 

      a - kto składa rezygnacje /Imie,  Nazwisko,  Adres, lub nawet tylko sam numer abonenta -  jest na comiesięcznym rachunku który płaciłeś/

      b - data rezygnacji z usług, prosto i  jednoznacznie /rezygnuje z usług z dniem ....  rozwiązuje umowy z dniem ..../

      c - swoje oświadczenie należy osobiście  podpisać Imieniem i Nazwiskiem   / wymóg "osobistego" podpisu zawsze mnie bawił... ciekawe jak  

      Oni       ewentualnie zweryfikują czy to ja pisałem a nie moja ciotka lub dziecko sąsiada/

      d - i teraz najważniejsze... tak przygotowany "świstek" należy przynajmniej z 30 dniowym wyprzedzeniem - złożyć w najbliższym salonie   

      Operatora... biorąc oczywiście poświadczenie odbioru lub najprościej, bez wychodzenia z domu... zrobić skan podpisanego "swistka" ,

       zalogować się do  "strefa canal " i wysłać im skan podpisanego wypowiedzenia czy rezygnacji  w formie załącznika przy zakładce "napisz do

      nas"- z reguły szybko przychodzi potwierdzenie na mail.

 

Już tak od siebie - doradzam "szczęśliwcom" którzy złożyli wymówienie... wyłączyć telefon lub uzbroić się w anielską cierpliwość - dzwonią dziesiątki razy w przedziwnych godzinach z różnych numerów...

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, PYOTR45 napisał:

.....

 

Już tak od siebie - doradzam "szczęśliwcom" którzy złożyli wymówienie... wyłączyć telefon lub uzbroić się w anielską cierpliwość - dzwonią dziesiątki razy w przedziwnych godzinach z różnych numerów...

To zależy w jakim celu złożono wypowiedzenie.Chęć wypowiedzenia czy przedłużenia umowy na lepszych warunkach :)

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj złożyłem wypowiedzenie w punkcie.Umowa kończy się z ostatnim dniem listopada.Pracownik wpisał powód rezygnacji-koniec okresu minimalnego czyli ok., ale w treści pisma wpisał klient nie jest zainteresowany przedłużeniem, w punkcie tego nie zauważyłem i nie wiem czemu tak wpisał.Czy w takim wypadku będą dzwonić??

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, PawelTSW napisał:

Składa wypowiedzenie i potem się dziwi że nie dzwonią :D

Wiem że brzmi to śmiesznie ale takie są realia w tej platformie.Sam chyba dobrze wiesz że bez wypowiedzenia jest marna szansa na konkretne warunki przedłużenia.

Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Jakub471 napisał:

Witam mam pytanie jeśli mam już do końca umowy 4 miesiące, czy można składać wypowiedzenie jeśli chciałbym uzyskać lepszą ofertę ?

Można, mogłeś już po 1 miesiącu ze skutkiem na koniec umowy, będą dzwonić na drugi dzień 

Link to post
Share on other sites

Gdzie w ICA można złożyć wypowiedzenie dla kończącej się umowy?

Muszę zrobić skan z osobistym podpisem, czy jak?

Edited by Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

@blend

Zdjęcie pisma z podpisem wyślij za pomocą "Napisz do nas pismo" jako załącznik w formacie PDF. Zostanie ono od razu zarejestrowane i nie trzeba nigdzie się fatygować. Po otrzymaniu przez nich pisma dostaniesz odpowiedź o przyjęciu pisma.

 

Pozdrawiam, Adam. :)

Edited by Barti
Post napisany niechlujnie, jednym ciągiem. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że jak zmienię numer telefonu z ICA na inny to nie będą dzwonić już na ten podany 8 lat wcześniej, tylko na ten zmieniony?

I mógłbyś podać może numer do DUK? Sam bym zadzwonił i spytał się o ofertę. :-)

Edited by Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Czyli dopiero telefony z DUK zaczną się od października.

Dzięki za info.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...