Jump to content

zuzik1111

Users
  • Content Count

    298
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

138 Rewelacyjna

About zuzik1111

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jedynie wpadka Interu może być uznana za sporą niespodziankę. Tysiące ton spalonego paliwa lotniczego aby "udowadniać", że w sporcie wszystko możliwe. Efekt w poście wyżej. Myślę, że 99% interesujących się sportem taki skład 1/8 finału wytypowałaby bez tych z roku na rok coraz słabszych sportowo rozgrywek.
  2. Ja wspominam czasy Cyfry+ gdy po (pamiętacie?) jednej z promocji tzw. weekendowej paczka Canal+ świeciła przez prawie 2 lata. A teraz mam promocję w CP. Pakiet Familijny za 5 zł SAT, a w CP on the go paczka z MP, HBO i Elevenami.
  3. Tu wchodzimy na grząski teren braku bądź zasobie przezorności. W tryb dyskusji jak potrafimy zawalczyć o swe prawa, jak robią nas w balona w biały dzień i czy ktoś zwraca uwagę na to co podpisuje. Dbając przy tym aby umowy były respektowane. CP wykazał się po prostu głupotą nie dbając o swe interesy. PC+ w tym samym czasie usunie kilka kanałów i nikt mi wypowiedzenia nie wyśle. Prostym, acz bezczelnym zabiegiem: kanał niegwarantowany.
  4. Co za głupia maniera....przeczytaj człowieku całe zdanie. I nie ośmieszaj się wyciągając wnioski z połowy zdania. W tym samym zdaniu (wytłuszczone) są także inne powody. Ręce opadają.Nie dziwię się, ze najprostsze sprawy dla niektórych nie do przejścia.
  5. 1. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji podwyższenia cen w trybie, o którym mowa w § 8 ust. 7, bądź też oświadczenia o braku akceptacji zmian Umowy Abonenckiej lub Regulaminu w trybie, o którym mowa w § 15 ust. 1, Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu. To wypis z Regulaminu. Coś Kolega ma problem z jakim "literalnym": skoro stoi tu jak byk...CP powiadamia o zmianie ( zrobił to pod koniec listopada) , a klient siedzi cicho i akceptuje, albo oświadcza, że NIE akceptuje i działa paragraf 16. LITERALNIE.
  6. Oczywiście to nie zarzut. Nie każdy z nas musi być wymagającym i poszukującym znawcą walorów obrazu czy dzwięku. Tym łatwiej o samosugestię jak przesiadło się z HD 2000 Cyfrowego Polsatu... to wszystko inne wydaje się audiowizualnym rajem.Widziałem takie "pięciozłotówki" jak klient po oddaniu CP podłączył mydelniczkę 2850. Nie dowierzał , że może być taki obraz.
  7. Opisz mu to tak. Logicznie trzeba ująć , że PC+ nie jest św. Mikołajem (i jak wielu tu zauważyło) funkcjonuje dla zarobku , a nie uciesze klientów. Nie dziwi, że wyposaża (i to od zarania) użytkowników ekonomiczny sprzęt, który w rozsądnym czasie się zamortyzuje. Jest wystarczający, ale przede wszystkim TANI. Zauważyliście, że 1. Ultrabox był nieco lepszy od obecnie oferowanego bo nałożono nań limit cenowy. I bebeszki pewnie z taniej półki. Jak ktoś uważa, że w budżetowym sprzęcie można wymagać tego samego co na dopieszczonym...... to po co kupujecie drogie tv jak są też takie po 800 zł. I też można tu pisywać, że wszystko jak żyleta.
  8. Raczej domniemanie.... Bałaganiarze z PC+ sami nie wiedzą jak to wszystko się skończy. Powyższy komunikat dotyczy jedynie Start+...choć i tak nikt nie wie co on oznacza bo kłóci się z zapewnieniem, ze zestawy uruchomione przed 31.10.20 wyczerpią w pełni 12 mięsieczny okres startowy. Totalną głupotą operatora byłaby konieczność nadawania dla garstki "12-to miesięcznych" . A reszta nie mogłaby doładowywać swoich kart. W odniesieniu do TnK HD napisali: Oferta dostępna do wyczerpania zapasów w sklepach RTV/AGD i satelitarnych Ciekawe skąd obecny klient ma wiedzieć kiedy oferta zniknie ze sklepów. W odniesieniu do Smart HD w ogóle nie wysilili się na komunikat. Tu niepokoić może parowanie kanałów przeniesionych na tp. CP.
  9. To jest ten powód. Pomoże jedynie wykasowanie starego konta przez pracownika BOK.
  10. Naiwność do kwadratu...mnie akurat przybyło opcji z Netfliksem. Nie wygląda to na "ogarnianie" tematu
  11. Nie używajmy słów, które wydają się nam skomplikowane...bo reszta (może i madrej wypowiedzi) dyskredytuje markę usera.
  12. Telefon do BOK z prośbą o usunięcie konta/kont z użyciem Twego PESEL. Po kilku minutach można zarejestrować nowe konto.
  13. Ja tam widzę 28. Maria, królowa już była.... Zresztą nie tą drogą. Nie ilość....jakość, przyjemność ogladania O "sile" miesiaca stanowi 5-6 filmów do zapamiętanie, a nie tona śmiecia. bo jeśli to maja być pozycje pokroju : Siostry czy Śmierć nadejdzie dziś.....to i 50 nie zmieni poglądu na słabość wysoko płatnego kanału premium. Kanadyjska papka już obrzydza.
×
×
  • Create New...