Jump to content

Mruczek

Users
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Mruczek

  • Rank
    Amator
  1. Wy się zastanawiacie jak płacić mniej, a ja próbuję płacić więcej (oczywiście z podniesieniem pakietu) i nie mogę nic uzyskać. Z takim podejściem CP niedługo nie będzie miał kto dotować tych co rokrocznie straszą wypowiedzeniem.
  2. Akurat w umowie nie mam elastyczności. Mam start na Familijnym IP (zobowiązanie na start) i możliwość zejścia do Rodzinnego IP (zobowiązanie minimalne), ale przecież co by nie było zapisane w umowie _zawsze_ istnieje możliwość jej zmiany za porozumieniem stron. Zwłaszcza, że stałaby się bardziej opłacalna dla usługodawcy. Zresztą nawet podczas jej zawierania usłyszałem, że jak chcę płacić więcej, to czemu mieli by robić problemy. Widać jednak, że to chyba ja dziwnie pojmuję nowoczesny biznes. Ciekawe co na to @Specjalista Cyfrowy Polsat, że tak pozwolę sobie "go" otagować?
  3. Czy to normalne, że CP nie chce zarabiać więcej na kliencie? Mam IPTV Rodzinny IP/Familijny IP (20/40 zł) wzięty niejako na próbę (20 zł miesięcznie to przecież drobiazg). Usługa mi się spodobała, chodzi świetnie i chciałem zwiększyć pakiet najlepiej do Familijnego MAX IP + Film + Sport (60 zł). Na co CP odpowiedziało mi, że nie ma takiej możliwości, nawet aneksem do umowy (po 6 miesiącach obecnej umowy). Potwierdzone zarówno w punkcie jaki i przez iCOK. Klient CHCE płacić 3 razy więcej, a oni nie chcą takiego skarbu? Dziwne.
  4. Może jest ZA blisko i sygnał z AP jest przesterowany, czyli po prostu za silny?
  5. Chyba się Player+ Boxy kończą. Zniknęły ze sklepu internetowego. W sklepach stacjonarnych też coraz ciężej uświadczyć. Szkoda, bo to była najtańsza opcja zakupu dostępu do samego Playera
×
×
  • Create New...