Jump to content

Mruczek

Users
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About Mruczek

  • Rank
    Amator
  1. W jakimś punkcie Ci tak powiedzieli, czy infolinia plecie takie brednie?
  2. Ja jestem drugi, ale nie korzystam aktywnie z dwóch powodów. Pierwszy to ten o którym piszesz. Dziwne "braki zgody nadawcy" na różnych kanałach itp. Drugi to fakt, iż mimo zapewnień podczas zakupu, nie mogę zwiększyć pakietu podczas trwania umowy i wybór kanałów mało się różni od naziemnej.
  3. Ale ja chcę zobaczyć na piśmie WSZYSTKIE oferty jakie mam do wyboru. Z cenami, listą kanałów, szczegółowymi warunkami promocji. Później znów okaże się, że nie mogę podczas trwania umowy zwiększyć pakietu, a jakiś ważny dla mnie kanał nie jest "gwarantowany". Czy konsultant przez telefon dyktuje każdy dostępny kanał po kolei w każdej ofercie i ja sobie to zapisuję na kartce? Nonsens Żeby chociaż jeszcze w ICA (czy jak to się tam nazywa) była możliwość przedłużenia umowy, to OK. Ale u mnie jest tylko informacja o kontakcie telefonicznym.
  4. Czy można aneksować umowę przez e-mail? Mamy XXI wiek, a dalej korzystamy z telefonów, gdzie przy przedłużaniu umowy operator stoi na pozycji dominującej, bo klient nie ma żadnej możliwości weryfikacji oferty, ani zastanowienia się nad jej akceptacją. I nie, nie interesuje mnie samo potwierdzenie mailem, tylko w pełni pisemna forma, czyli np. e-mail, gdzie 100% zapisów rozmowy jest jednoznacznie utrwalone.
  5. Wy się zastanawiacie jak płacić mniej, a ja próbuję płacić więcej (oczywiście z podniesieniem pakietu) i nie mogę nic uzyskać. Z takim podejściem CP niedługo nie będzie miał kto dotować tych co rokrocznie straszą wypowiedzeniem.
  6. Akurat w umowie nie mam elastyczności. Mam start na Familijnym IP (zobowiązanie na start) i możliwość zejścia do Rodzinnego IP (zobowiązanie minimalne), ale przecież co by nie było zapisane w umowie _zawsze_ istnieje możliwość jej zmiany za porozumieniem stron. Zwłaszcza, że stałaby się bardziej opłacalna dla usługodawcy. Zresztą nawet podczas jej zawierania usłyszałem, że jak chcę płacić więcej, to czemu mieli by robić problemy. Widać jednak, że to chyba ja dziwnie pojmuję nowoczesny biznes. Ciekawe co na to @Specjalista Cyfrowy Polsat, że tak pozwolę sobie "go" otagować?
  7. Czy to normalne, że CP nie chce zarabiać więcej na kliencie? Mam IPTV Rodzinny IP/Familijny IP (20/40 zł) wzięty niejako na próbę (20 zł miesięcznie to przecież drobiazg). Usługa mi się spodobała, chodzi świetnie i chciałem zwiększyć pakiet najlepiej do Familijnego MAX IP + Film + Sport (60 zł). Na co CP odpowiedziało mi, że nie ma takiej możliwości, nawet aneksem do umowy (po 6 miesiącach obecnej umowy). Potwierdzone zarówno w punkcie jaki i przez iCOK. Klient CHCE płacić 3 razy więcej, a oni nie chcą takiego skarbu? Dziwne.
  8. Może jest ZA blisko i sygnał z AP jest przesterowany, czyli po prostu za silny?
  9. Chyba się Player+ Boxy kończą. Zniknęły ze sklepu internetowego. W sklepach stacjonarnych też coraz ciężej uświadczyć. Szkoda, bo to była najtańsza opcja zakupu dostępu do samego Playera
×
×
  • Create New...