Jump to content

Mruczek

Users
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About Mruczek

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie chciałem sobie na snookerze przetestować, bo mam wrażenie, że na MiBox 4K zarówno Ipla, Eurosport Player nie dają pełnej jakości (pewnie liczba klatek), co SAT czy CP IPTV, gdzie obraz jest płynniutki. A właśnie na snookerze widać to wspaniale.
  2. Moment, moment. Czy ja dobrze widzę, że w ofercie nie ma Eurosportów? Przecież to chyba jakaś pomyłka. Bez tego nie widzę sensu nawet do przetestowania ich usługi.
  3. Czy ktoś z Was ma problem na Cartoon Network (na Evobox IP oczywiście), że co kilkanaście sekund powtarza się ostatnia sekunda (około) obrazu i dźwięku? Takie coś dziś mi się zaczęło dziać. Łącze mam stabilne (FO Orange) i nigdy nie było takiego problemu, a CN z satelity jest poprawny, więc to nie kwestia źródła sygnału.
  4. A najfajniejsze jest to, że mi Travel Channel przestał działać na PACE Nie dzwoniłem, bo mi nie zależy na tym "ekskluzywnym kontencie", ale chyba testy im się wymykają spod kontroli.
  5. W jakimś punkcie Ci tak powiedzieli, czy infolinia plecie takie brednie?
  6. Ja jestem drugi, ale nie korzystam aktywnie z dwóch powodów. Pierwszy to ten o którym piszesz. Dziwne "braki zgody nadawcy" na różnych kanałach itp. Drugi to fakt, iż mimo zapewnień podczas zakupu, nie mogę zwiększyć pakietu podczas trwania umowy i wybór kanałów mało się różni od naziemnej.
  7. Ale ja chcę zobaczyć na piśmie WSZYSTKIE oferty jakie mam do wyboru. Z cenami, listą kanałów, szczegółowymi warunkami promocji. Później znów okaże się, że nie mogę podczas trwania umowy zwiększyć pakietu, a jakiś ważny dla mnie kanał nie jest "gwarantowany". Czy konsultant przez telefon dyktuje każdy dostępny kanał po kolei w każdej ofercie i ja sobie to zapisuję na kartce? Nonsens Żeby chociaż jeszcze w ICA (czy jak to się tam nazywa) była możliwość przedłużenia umowy, to OK. Ale u mnie jest tylko informacja o kontakcie telefonicznym.
  8. Czy można aneksować umowę przez e-mail? Mamy XXI wiek, a dalej korzystamy z telefonów, gdzie przy przedłużaniu umowy operator stoi na pozycji dominującej, bo klient nie ma żadnej możliwości weryfikacji oferty, ani zastanowienia się nad jej akceptacją. I nie, nie interesuje mnie samo potwierdzenie mailem, tylko w pełni pisemna forma, czyli np. e-mail, gdzie 100% zapisów rozmowy jest jednoznacznie utrwalone.
  9. Wy się zastanawiacie jak płacić mniej, a ja próbuję płacić więcej (oczywiście z podniesieniem pakietu) i nie mogę nic uzyskać. Z takim podejściem CP niedługo nie będzie miał kto dotować tych co rokrocznie straszą wypowiedzeniem.
  10. Akurat w umowie nie mam elastyczności. Mam start na Familijnym IP (zobowiązanie na start) i możliwość zejścia do Rodzinnego IP (zobowiązanie minimalne), ale przecież co by nie było zapisane w umowie _zawsze_ istnieje możliwość jej zmiany za porozumieniem stron. Zwłaszcza, że stałaby się bardziej opłacalna dla usługodawcy. Zresztą nawet podczas jej zawierania usłyszałem, że jak chcę płacić więcej, to czemu mieli by robić problemy. Widać jednak, że to chyba ja dziwnie pojmuję nowoczesny biznes. Ciekawe co na to @Specjalista Cyfrowy Polsat, że tak pozwolę sobie "go" otagować?
  11. Czy to normalne, że CP nie chce zarabiać więcej na kliencie? Mam IPTV Rodzinny IP/Familijny IP (20/40 zł) wzięty niejako na próbę (20 zł miesięcznie to przecież drobiazg). Usługa mi się spodobała, chodzi świetnie i chciałem zwiększyć pakiet najlepiej do Familijnego MAX IP + Film + Sport (60 zł). Na co CP odpowiedziało mi, że nie ma takiej możliwości, nawet aneksem do umowy (po 6 miesiącach obecnej umowy). Potwierdzone zarówno w punkcie jaki i przez iCOK. Klient CHCE płacić 3 razy więcej, a oni nie chcą takiego skarbu? Dziwne.
  12. Może jest ZA blisko i sygnał z AP jest przesterowany, czyli po prostu za silny?
×
×
  • Create New...