Jump to content

zoomclub

Users
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About zoomclub

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Czy przy ewentualnym przedłużeniu umowy, można starać się o inny, nowszy dekoder? I pytanie drugie jak mam wytartą kartę (czip) to można ją jakoś wymienić? Albo wyrobić [beep]likat?
  2. Ja jestem na wypowiedzeniu (koniec mojej umowy przypada na 23.08 - czyli płaciłem do końca). Zastanawiam się bo mam kilka innych opcji z kablówek. Myślicie że mogę dostać lepszą ofertę? Obecnie mam stary dekoder, płacę za Premium Max z HBO Go i Cinemaxem i 2 multi 110 zł (model 12/3). Jakby była dobra oferta to bym został, ale wątpię, że takową dostanę, to są chyba jakieś sztywne ramy, których konsultanci nie przekraczają i wolą spuścić klienta niż dać coś lepszego niż to co wszystkim.
×
×
  • Create New...