Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już nadejdzie czas na wizytę w salonie to powiem, jeżeli nie będą chcieli wydać, że wydanie modułu jest w opcji wymiany reklamacyjnej i w razie problemów, żeby się skontaktowali ze swoją infolinią wsparcia tak jak pisał @Bushiken i dopiero wtedy mu wydali, bo początkowo niby też nie było możliwości.

Edytowane przez ww6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eXtinction napisał:

Jeszcze pytanko dla jasności:

Mam gdzieś w szafie nBOX BZZB Enigma2.

Będzie czarno po 1 lipca?

Na tym szrocie nie odpalisz w wewnętrznym camela w 1813, chyba że ostatnio coś się zmieniło, bo nie śledzę aż tak tego tematu. Ale zawsze zostaje czytnik zewnętrzny. Tylko musisz posiadać odpowiednie dane do readera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow. Przyznam, że całe lata nie byłem na tym forum, a pojawiłem się tu teraz z oczywistych względów zbliżania się 1 lipca. Canal + (trudno mi przyzwyczaić się do tej nazwy: Cyfra + ok, potem NC+ też ok, a teraz nazwa platformy, jak nazwa kanału już wywołuje zgrzyt u mnie) zintensyfikował akcję informowania mnie bym pędził czym prędzej wymienić sprzęt, ale ja jakoś krnąbrnie mam to w poszanowaniu i jak nie zobaczę, że nie działa to wtedy się dopiero ruszę, albo i nie, a wtedy rozpocznę procedurę żegnania się z operatorem, choć raczej będą rodzinne naciski, by zostać

 

Należę już chyba do nielicznych dinozaurów, którzy używają w domu splittera, leciwy ale wciąż niezawodny zestaw firmy Pych greeneightsystem RFlink 100. Działa tak samo dobrze, jak 12 lat temu, kiedy go zainstalowałem i przez te 12 lat co rusz słyszałem, że mi wyłączą, wygłaszane albo z troską, albo najczęściej zawistnie i złośliwie. No cóż teraz sprawa wygląda poważniej skoro sam operator mnie ostrzega ?

 

Zestaw na 3 TV, tak jak było od początku, a dodatkowo druga karta cameleon schowana w szufladzie na zaś. Pożyjemy zobaczymy, to już zaraz ;) 

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ww6 napisał:

Jak już nadejdzie czas na wizytę w salonie to powiem, jeżeli nie będą chcieli wydać, że wydanie modułu jest w opcji wymiany reklamacyjnej i w razie problemów, żeby się skontaktowali ze swoją infolinią wsparcia tak jak pisał @Bushiken i dopiero wtedy mu wydali, bo początkowo niby też nie było możliwości.

 

To również nie gwarantuje sukcesu. Poinformowano mnie u dystrybutora, że do mojej umowy nie przewidziano wydania modułu.

Też się powoływałem na opcję wymiany reklamacyjnej. Nie i ch...oinka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem @patryszq co chcesz przez to powiedzieć. Dla Ciebie świadomy wybór konsumenta odnośnie formy odbioru treści jest, jak to ująłeś, "januszowaniem"?
Są abonenci, którzy cenią sobie wygodę korzystania z dekoderów operatora i wynikających z tego możliwości. Są też tacy, którzy wolą wygodę jednego pilota i własnej listy kanałowej w telewizorze.

Ja nie odmawiam prawa tym pierwszym do ich wyboru i nie rozumiem dlaczego takie prawo ma być odmawiane mnie. Jestem abonentem, płacę uczciwie za to, co oglądam i chcę mieć wybór odnośnie formy odbioru. Zwłaszcza kiedy zmiany następują w trakcie umowy i operator zapenia, że "nic się nie stało", pozostając jednocześnie głuchy na wszelkie rzeczowe argumenty klienta.

 

Według mnie usługodawca nie rozumie rynku, a niezrozumienie rynku to utrata potencjalnego zysku. Czas zawsze weryfikuje wszystkie decyzje.

Edytowane przez meckbar
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie mam ani do jednej grupy ani do drugiej odbiorców absolutnie NIC - jestem i tu i tu ,  tylko stwierdzam fakt nadchodzącej ciemności , i ograniczenia i jęki  i płacz i lament poniektórych tutaj - każdy wie to tu na forum , że kto chce będzie kombinował i dla niego to właśnie to apogeum i radość oglądania a drugi jak napisałeś weźmie pilota dekoder od operatora i to będzie jego radość użytkowania , z tego co kojarzę operator nie gwarantuje zapisu w umowie to że na wieki wieków będzie zezwalał na odbiór oferty na sprzęcie prywatnym - jeśli ktoś taki zapis sobie wynegocjował prosze o zobrazowanie go na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa reguluje prawa i obwiązki między stronami umowy. Do regulowania dobrych obyczajów i wzajemnego szacunku nie potrzebna jest pisemna umowa tylko, wbrew pozorom, znacznie więcej.

 

Wprowadzanie tak istotnych zmian, jak zmiana sposobu zabezpieczania treści, wymaga czasu. Wystarczyłoby, żeby usługodawca poinformował abonenta o fakcie, że po zakończeniu umowy zawartej na czas określony nie będzie możliwości jej przedłużenia na obecnych warunkach. Tylko tyle i aż tyle. Osiągnęliby swój cel zachowując jednocześnie twarz i okazali szacunek klientowi.

 

To, co teraz wyprawia Platforma CANAL+ jest dla mnie najzwyczajniej niepoważne. Chyba nie wzięli pod uwagę tego, że każda umowa kiedyś się kończy...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest w tym wszystkim, że my żadnej informacji nie dostajemy. Przepraszam nieliczni dostają taką wiadomość. W regulaminie jest jasno napisane mają nam zapewnić odpowiednią kartę i sprzęt do oglądania. To co 1 lipca nam zgaśnie możliwość odbioru płacąc abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, patryszq napisał:

z tego co kojarzę operator nie gwarantuje zapisu w umowie to że na wieki wieków będzie zezwalał na odbiór oferty na sprzęcie prywatnym

Może i nie gwarantuje, ale wprowadzenie modułów to umożliwia, a  c+ szereguje swoich klientów na równych i równiejszych, bo niektórzy dostają, a inni nie, chociaż mają taki sam m-r, sprzęt i karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Waldini napisał:

Należę już chyba do nielicznych dinozaurów, którzy używają w domu splittera, leciwy ale wciąż niezawodny zestaw firmy Pych greeneightsystem RFlink 100. Działa tak samo dobrze, jak 12 lat temu, kiedy go zainstalowałem i przez te 12 lat co rusz słyszałem, że mi wyłączą, wygłaszane albo z troską, albo najczęściej zawistnie i złośliwie. No cóż teraz sprawa wygląda poważniej skoro sam operator mnie ostrzega ?

 

Zestaw na 3 TV, tak jak było od początku, a dodatkowo druga karta cameleon schowana w szufladzie na zaś. Pożyjemy zobaczymy, to już zaraz ;) 

Witam, tez jestem w tym gronie od 12 lat na spliterze medium i jak piszesz działa wszystko bez zarzutu.

No cóż, czekamy na ten apokaliptyczny dzień 1 lipca i zobaczymy co się wydarzy  ?

Przypomina mi to wyczekiwanie na milenium(2000 rok) kiedy to miało wszystko je...ć ?

 

13 godzin temu, czarek007 napisał:

 I jeszcze jedno pytanie: czy możecie odświeżyć uprawnienia na karcie włożonej do Cryptoboxa 600?

Na poczatku czerwca pobierałem uprawnienia w cr650 i przeszły bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest taki zapis:

 

Rozdział VIII, punkt 3:

Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta.

 

Pytanie tylko jak zostanie to zinterpretowane. Prawo to nie obowiązek, a życzyliwość i chęć sprostania oczekiwaniom klienta pozostawia w przypadku C+ bardzo wiele do życzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzacie w koło to samo. To powinno być rozwiązane w najprostszy możliwy sposób. Od 1 lipca następuje zmiana warunków korzystania ze sprzętu dlatego abonent który posiada tylko karty bez dodatkowego sprzętu od operatora powinien mieć możliwość rozwiązania umowy jeżeli nie zgadza się na takie warunki i wtedy nie byłoby tego całego zamieszania. Innej możliwości nie ma i nie pomogą tu żadne narzekania i pretensje. Chcesz dalej korzystać z oferty, to zgadzasz się na warunki operatora, jeżeli nie to rozwiązujesz umowę bez konsekwencji i problemu nie ma po żadnej ze stron.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie, nic się nie stanie po 1.07.2020 r. Poczytajcie regulamin świadczenia usług:

 

Regulamin świadczenia usług z dnia 12.12.2018 r.

Rozdział VIII. Udostępnienie Sprzętu

1. (….)

Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta.

 

3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług.

O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta.

 

I gdzie tu jest prawo do zmuszania abonenta do wymiany tunerów ???.

 

Tak że spokojnie czekam do 1.07.2020 i nie mam zamiaru nic wymieniać. Jeżeli nie będę miał pełnej oferty do odbioru na własnym sprzęcie, to piszę wezwanie do operatora aby przestrzegał regulaminu usługi i wyznaczam termin na realizację wezwania.

Potem składam skargę do Rzecznika Konsumentów, że operator nie wykonuje umowy w sposób należyty. Postępowanie Rzecznika jest bezpłatne.

 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...