meckbar Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Godzinę temu, ircios napisał: Za gołą kartę moduł z Caymanem wymieniasz. Uwierz mi, że nie jest to takie oczywiste. Mam identyczną sytuację jak kolega @bifu i kategorycznie odmawiają mi modułu do gołej karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtinction Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) Jeszcze pytanko dla jasności: Mam gdzieś w szafie nBOX BZZB Enigma2. Będzie czarno po 1 lipca? Edytowane 20 Czerwca 2020 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Pożyjemy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bifu Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 25 minut temu, meckbar napisał: Uwierz mi, że nie jest to takie oczywiste. Mam identyczną sytuację jak kolega @bifu i kategorycznie odmawiają mi modułu do gołej karty. Jesteś w grupie "lepszy sort", jak i ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 25 minut temu, meckbar napisał: Uwierz mi, że nie jest to takie oczywiste. Mam identyczną sytuację jak kolega @bifu i kategorycznie odmawiają mi modułu do gołej karty. Doskonale o tym wiem. Myślę, że jednak to się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) Jak już nadejdzie czas na wizytę w salonie to powiem, jeżeli nie będą chcieli wydać, że wydanie modułu jest w opcji wymiany reklamacyjnej i w razie problemów, żeby się skontaktowali ze swoją infolinią wsparcia tak jak pisał @Bushiken i dopiero wtedy mu wydali, bo początkowo niby też nie było możliwości. Edytowane 20 Czerwca 2020 przez ww6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 2 godziny temu, eXtinction napisał: Jeszcze pytanko dla jasności: Mam gdzieś w szafie nBOX BZZB Enigma2. Będzie czarno po 1 lipca? Na tym szrocie nie odpalisz w wewnętrznym camela w 1813, chyba że ostatnio coś się zmieniło, bo nie śledzę aż tak tego tematu. Ale zawsze zostaje czytnik zewnętrzny. Tylko musisz posiadać odpowiednie dane do readera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldini Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Wow. Przyznam, że całe lata nie byłem na tym forum, a pojawiłem się tu teraz z oczywistych względów zbliżania się 1 lipca. Canal + (trudno mi przyzwyczaić się do tej nazwy: Cyfra + ok, potem NC+ też ok, a teraz nazwa platformy, jak nazwa kanału już wywołuje zgrzyt u mnie) zintensyfikował akcję informowania mnie bym pędził czym prędzej wymienić sprzęt, ale ja jakoś krnąbrnie mam to w poszanowaniu i jak nie zobaczę, że nie działa to wtedy się dopiero ruszę, albo i nie, a wtedy rozpocznę procedurę żegnania się z operatorem, choć raczej będą rodzinne naciski, by zostać Należę już chyba do nielicznych dinozaurów, którzy używają w domu splittera, leciwy ale wciąż niezawodny zestaw firmy Pych greeneightsystem RFlink 100. Działa tak samo dobrze, jak 12 lat temu, kiedy go zainstalowałem i przez te 12 lat co rusz słyszałem, że mi wyłączą, wygłaszane albo z troską, albo najczęściej zawistnie i złośliwie. No cóż teraz sprawa wygląda poważniej skoro sam operator mnie ostrzega Zestaw na 3 TV, tak jak było od początku, a dodatkowo druga karta cameleon schowana w szufladzie na zaś. Pożyjemy zobaczymy, to już zaraz 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Czy działa Wam Cameleon w Pace z softem 159? I jeszcze jedno pytanie: czy możecie odświeżyć uprawnienia na karcie włożonej do Cryptoboxa 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 13 godzin temu, ww6 napisał: Jak już nadejdzie czas na wizytę w salonie to powiem, jeżeli nie będą chcieli wydać, że wydanie modułu jest w opcji wymiany reklamacyjnej i w razie problemów, żeby się skontaktowali ze swoją infolinią wsparcia tak jak pisał @Bushiken i dopiero wtedy mu wydali, bo początkowo niby też nie było możliwości. To również nie gwarantuje sukcesu. Poinformowano mnie u dystrybutora, że do mojej umowy nie przewidziano wydania modułu. Też się powoływałem na opcję wymiany reklamacyjnej. Nie i ch...oinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 wszelakie januszowanie , złote pomysły , wymuszanko reklamacyjne , udawanie że Wam się należało zaczynają być ucinane przy pępku czy mi się wydaje bo operatorek wysyła informacje że nastanie ciemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 (edytowane) Nie bardzo rozumiem @patryszq co chcesz przez to powiedzieć. Dla Ciebie świadomy wybór konsumenta odnośnie formy odbioru treści jest, jak to ująłeś, "januszowaniem"? Są abonenci, którzy cenią sobie wygodę korzystania z dekoderów operatora i wynikających z tego możliwości. Są też tacy, którzy wolą wygodę jednego pilota i własnej listy kanałowej w telewizorze. Ja nie odmawiam prawa tym pierwszym do ich wyboru i nie rozumiem dlaczego takie prawo ma być odmawiane mnie. Jestem abonentem, płacę uczciwie za to, co oglądam i chcę mieć wybór odnośnie formy odbioru. Zwłaszcza kiedy zmiany następują w trakcie umowy i operator zapenia, że "nic się nie stało", pozostając jednocześnie głuchy na wszelkie rzeczowe argumenty klienta. Według mnie usługodawca nie rozumie rynku, a niezrozumienie rynku to utrata potencjalnego zysku. Czas zawsze weryfikuje wszystkie decyzje. Edytowane 21 Czerwca 2020 przez meckbar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Ale ja nie mam ani do jednej grupy ani do drugiej odbiorców absolutnie NIC - jestem i tu i tu , tylko stwierdzam fakt nadchodzącej ciemności , i ograniczenia i jęki i płacz i lament poniektórych tutaj - każdy wie to tu na forum , że kto chce będzie kombinował i dla niego to właśnie to apogeum i radość oglądania a drugi jak napisałeś weźmie pilota dekoder od operatora i to będzie jego radość użytkowania , z tego co kojarzę operator nie gwarantuje zapisu w umowie to że na wieki wieków będzie zezwalał na odbiór oferty na sprzęcie prywatnym - jeśli ktoś taki zapis sobie wynegocjował prosze o zobrazowanie go na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Umowa reguluje prawa i obwiązki między stronami umowy. Do regulowania dobrych obyczajów i wzajemnego szacunku nie potrzebna jest pisemna umowa tylko, wbrew pozorom, znacznie więcej. Wprowadzanie tak istotnych zmian, jak zmiana sposobu zabezpieczania treści, wymaga czasu. Wystarczyłoby, żeby usługodawca poinformował abonenta o fakcie, że po zakończeniu umowy zawartej na czas określony nie będzie możliwości jej przedłużenia na obecnych warunkach. Tylko tyle i aż tyle. Osiągnęliby swój cel zachowując jednocześnie twarz i okazali szacunek klientowi. To, co teraz wyprawia Platforma CANAL+ jest dla mnie najzwyczajniej niepoważne. Chyba nie wzięli pod uwagę tego, że każda umowa kiedyś się kończy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lecho Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Najgorsze jest w tym wszystkim, że my żadnej informacji nie dostajemy. Przepraszam nieliczni dostają taką wiadomość. W regulaminie jest jasno napisane mają nam zapewnić odpowiednią kartę i sprzęt do oglądania. To co 1 lipca nam zgaśnie możliwość odbioru płacąc abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 @lecho w regulaminie jest napisane że mają Ci zapewnić kartę za kartę a sprzęt własny abonenta zaktualizować oprogramowanie. Tutaj operator próbuje zmusić abonenta do wkręcenia klienta w jedyny słuszny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 51 minut temu, patryszq napisał: z tego co kojarzę operator nie gwarantuje zapisu w umowie to że na wieki wieków będzie zezwalał na odbiór oferty na sprzęcie prywatnym Może i nie gwarantuje, ale wprowadzenie modułów to umożliwia, a c+ szereguje swoich klientów na równych i równiejszych, bo niektórzy dostają, a inni nie, chociaż mają taki sam m-r, sprzęt i karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 13 godzin temu, Waldini napisał: Należę już chyba do nielicznych dinozaurów, którzy używają w domu splittera, leciwy ale wciąż niezawodny zestaw firmy Pych greeneightsystem RFlink 100. Działa tak samo dobrze, jak 12 lat temu, kiedy go zainstalowałem i przez te 12 lat co rusz słyszałem, że mi wyłączą, wygłaszane albo z troską, albo najczęściej zawistnie i złośliwie. No cóż teraz sprawa wygląda poważniej skoro sam operator mnie ostrzega Zestaw na 3 TV, tak jak było od początku, a dodatkowo druga karta cameleon schowana w szufladzie na zaś. Pożyjemy zobaczymy, to już zaraz Witam, tez jestem w tym gronie od 12 lat na spliterze medium i jak piszesz działa wszystko bez zarzutu. No cóż, czekamy na ten apokaliptyczny dzień 1 lipca i zobaczymy co się wydarzy Przypomina mi to wyczekiwanie na milenium(2000 rok) kiedy to miało wszystko je...ć 13 godzin temu, czarek007 napisał: I jeszcze jedno pytanie: czy możecie odświeżyć uprawnienia na karcie włożonej do Cryptoboxa 600? Na poczatku czerwca pobierałem uprawnienia w cr650 i przeszły bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Godzinę temu, @EagleEye@ napisał: a sprzęt własny abonenta zaktualizować oprogramowanie Czekamy zatem na aktualizację Astonów, Humaxów, itp Operator nie radzi sobie z własnym sprzętem, np. wifibox, a co dopiero z obcym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 @Emil33 Ja takiego zapisu w regulaminie nie umieściłem a operator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Faktycznie jest taki zapis: Rozdział VIII, punkt 3: Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta. Pytanie tylko jak zostanie to zinterpretowane. Prawo to nie obowiązek, a życzyliwość i chęć sprostania oczekiwaniom klienta pozostawia w przypadku C+ bardzo wiele do życzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Operator zamieścił na swojej stronie listę wspieranego sprzętu, pozostały ma w "głębokim poważaniu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 (edytowane) Powtarzacie w koło to samo. To powinno być rozwiązane w najprostszy możliwy sposób. Od 1 lipca następuje zmiana warunków korzystania ze sprzętu dlatego abonent który posiada tylko karty bez dodatkowego sprzętu od operatora powinien mieć możliwość rozwiązania umowy jeżeli nie zgadza się na takie warunki i wtedy nie byłoby tego całego zamieszania. Innej możliwości nie ma i nie pomogą tu żadne narzekania i pretensje. Chcesz dalej korzystać z oferty, to zgadzasz się na warunki operatora, jeżeli nie to rozwiązujesz umowę bez konsekwencji i problemu nie ma po żadnej ze stron. Edytowane 21 Czerwca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Masz całkowitą rację. Problemem jest oportunistyczna postawa operatora, któremu oczekiwania abonentów, pisząc kolokwialnie, dyndają i powiewają, a do rozwiązania umowy nie widzi on podstaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transalp Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Panowie spokojnie, nic się nie stanie po 1.07.2020 r. Poczytajcie regulamin świadczenia usług: Regulamin świadczenia usług z dnia 12.12.2018 r. Rozdział VIII. Udostępnienie Sprzętu 1. (….) Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta. 3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta. I gdzie tu jest prawo do zmuszania abonenta do wymiany tunerów ???. Tak że spokojnie czekam do 1.07.2020 i nie mam zamiaru nic wymieniać. Jeżeli nie będę miał pełnej oferty do odbioru na własnym sprzęcie, to piszę wezwanie do operatora aby przestrzegał regulaminu usługi i wyznaczam termin na realizację wezwania. Potem składam skargę do Rzecznika Konsumentów, że operator nie wykonuje umowy w sposób należyty. Postępowanie Rzecznika jest bezpłatne. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.