Skocz do zawartości

Strefa CANAL+ (ex Moje nc+) – Internetowe Centrum Abonenta


M4ciek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Bardzo profesjonalnie jest skonstruowany autoresponder na adresie pomocy technicznej: 

Odebrałem Twój list,

lecz nie wrócę do poniedziałku

:)

oraz 

"

Z uwagi na zagroĹźenia zwiÄzane z koronawirusem,czas oczekiwania na odpowiedĹş jest wydĹuĹźony. Przepraszamy za niedogodnoĹci. JeĹźeli masz pytania:

  ¡ zwiÄzane z pĹatnoĹciami lub TwojÄ umowÄ â skorzystaj z Serwisu Strefa CANAL+

  ¡ dotyczÄce spraw technicznych â skorzystaj z Sekcji Pomoc.

 

Edytowane przez markar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę zleciłem wyłączenie pakietów dodatkowych. Przyszło potwierdzenie wysłanej wiadomości. Pojawił się komunikat że mogą być opóźnienia w odpowiedzi. Czekam i czekam i nic. Dzisiaj ponowiłem prośbę o wyłączenie i odpowiedź w ciągu godziny. Gdybym czekał to pewnie by nie wyłączyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...