turek Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Ten sam błąd mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strashak Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Mam złożone wypowiedzenie a umowę do końca lutego. Czy to normalne, że mam w prognozowanej płatności opłatę za marzec mimo, że umowa wypowiedziana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widex Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 22 minuty temu, strashak napisał: Mam w prognozowanej płatności opłatę za marzec mimo, że umowa wypowiedziana. Tak, jest to tylko prognoza - gdybyś dalej chciał płacić/pozostał przy aktualnej umowie, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Działa u Was możliwość czatu z konsultantem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Działa. Klikasz: Centrum Pomocy NC+ -> Na dole: Przełącz na Live Chat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Pluta Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 bogdan1958@apoko.pl [beep]a istnieje rodo dlaczego blu medja sciaga ja mi kase [beep]a 40zl ja Sam bede placil zadam zwrotu 40zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 W Strefie CANAL+ w zakładce "Moje płatności" brak od kilku dni prognozy płatności. Usunęli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Ja kilka dni temu miałem zawartość programów w moim pakiecie 0, nazwa pakietu i cena oraz prognoza płatności prawidłowe. Następnego dnia już poprawne dane. Może coś robili u Ciebie @marekpolek lub coś wyłączałeś/włączałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 (edytowane) Nic nie robiłem. Chyba to ich sprawka. Edytowane 25 Stycznia 2020 przez marekpolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Wszystko jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gebi Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Otóż nie. Również u mnie brak prognozy płatności. Dodatkowo od kilku dni mam opcję dodatkową Disney MOD za 0. Oczywiście nie mam z tym nic wspólnego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 (edytowane) U mnie w strefie CANAL+: EDIT_1: oferta bez zmian EDIT_2: w zakładce Moje płatności wszystko znikło. Edytowane 26 Stycznia 2020 przez shark aktualizacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 U mnie jest aktualny miesiąc, bo nie zapłaciłem jeszcze. Styczeń 2021i Luty 2021, pierwszy miesiąc po kontrakcie. Czyli wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Zatem wygląda na jakieś problemy techniczne po ich stronie. Pewnie wkrótce naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Jak wyłączyć kolekcje nc+ Go w ICA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 (edytowane) Ogólnie nc+ Go nie wyłączysz, ale opcję dodatkowe do tej usługi tak. Czyli piszesz w formularzu kontaktowym lub dzwonisz. Na czacie też. Edytowane 26 Stycznia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Też byłem ciekawy dlaczego ktoś chce wyłączyć coś co jest za free i dodawane z automatu do wybranych pakietów.Bo pisze wyrażnie o nc+go a nie kolekcjach płatnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 Możecie się zalogować do strefy abonenta?Od dwóch tygodni ciagle jakiś problem przez ten czas zalogowałem sie może 2-3 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 20 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 Loguję się bez problemu.Parę dni temu był mały problem ale to trwało raptem parę godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 To nie wiem co z moim kontem się dzieje.Nie przypominam sobie aż takich problemów od kiedy jestem w C+,NC+,PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 20 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 Ja na firefoxie raz się zaloguję i potem mam białą stronę pomaga wyczyszczenie ciasteczek, na chrome działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 Faktycznie zmiana przegladarki pomogła.Opera mnie zalogowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poprostuon Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Ja na Firefoxie nie mam żadnych problemów z logowaniem. Proponuję po prostu przeczyścić ciastka, historię, ew. przejrzeć działające w przeglądarce dodatkiWysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Bardzo profesjonalnie jest skonstruowany autoresponder na adresie pomocy technicznej: Odebrałem Twój list, lecz nie wrócę do poniedziałku oraz " Z uwagi na zagroĹźenia zwiÄzane z koronawirusem,czas oczekiwania na odpowiedĹş jest wydĹuĹźony. Przepraszamy za niedogodnoĹci. JeĹźeli masz pytania: ¡ zwiÄzane z pĹatnoĹciami lub TwojÄ umowÄ â skorzystaj z Serwisu Strefa CANAL+ ¡ dotyczÄce spraw technicznych â skorzystaj z Sekcji Pomoc. Edytowane 22 Marca 2020 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 W niedzielę zleciłem wyłączenie pakietów dodatkowych. Przyszło potwierdzenie wysłanej wiadomości. Pojawił się komunikat że mogą być opóźnienia w odpowiedzi. Czekam i czekam i nic. Dzisiaj ponowiłem prośbę o wyłączenie i odpowiedź w ciągu godziny. Gdybym czekał to pewnie by nie wyłączyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.