Jump to content

gebi

Users
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Dobra

About gebi

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takie teksty w stylu drogi chłopcze, zachowaj dla swojego chłopca. Również, nie moja sprawa, kto cię przytuli. W realu członie, jakbym cię spotkał, to tę żyłkę miałbyś w opałach. Ofertę, którą się przechwalasz, wynegocjowałeś na kolanach. Bardzo zdarte ? Sądząc po nicku, dobry zawodnik jesteś. Kontroluj na przyszłość co piszesz!
  2. Skoro nie odpowiadają Ci nowe, zmienione, warunki w PC+, to przecież logiczne, nie musisz ich akceptować. Uważasz, że będą się z tobą cackać. To chyba Tobie zależy na ofercie od nich, nie odwrotnie. Wystarczy poczytać niniejsze forum, ile jest wpisów osób, które pożegnały się z operatorem, jak im nie pasowało. Gwarantuję Ci, że nie będą tęsknić za Tobą. W kwestii modułów, tobie wystarczą, innym nie. Dla mnie np. takie rozwiązanie jest nieakceptowalne.
  3. Jeżeli nie jesteś jasnowidzem - aczkolwiek dla mnie, tacy nie istnieją - bądź członkiem zarządu, osobą decyzyjną w PC+, to nie wypowiadaj się w kwestii tego co się zmieni czy też nie, ponieważ nie jesteś wiarygodny. W innym przypadku to wróżenie z fusów. Chyba, że się mylę, to wrzuć na forum jakieś niusy z zebrania zarządu, jeśli nie obliguje Cię lojalka.
  4. Nie wnikam, jaki sprzęt posiadasz. Istotne jest to, że nie ma go wyszczególnionego na liście operatora. Także, jeśli nic się nie zmieni, korzystasz - do czasu - ze sprzętu niewspieranego i niezaakceptowanego przez PC+. To tyle w temacie i czas go zakończyć.
  5. Jak w zdecydowanej większości przypadków, liczy się kasa. I tym się kierują m.in. operatorzy. Są w stanie poświęcić niewielki odsetek „wyedukowanych” konsumentów, na rzecz zysków. Na poprzedniej stronie napisał o tym @przemek1234
  6. Ponowię tylko powyższe zapytanie. To w jakim celu operator PC+ chce przeprowadzić wymianę sprzętu ? Mnie nie musisz uświadamiać, idź z tym do PC+. Przekonasz się co o tym sądzą.
  7. @klakier7 wymuszenie zmiany aktualnie posiadanego przeze mnie MR, na np. płatny, to właśnie zmiana warunków umowy i jest to podstawa do jej rozwiązania. Nikt nie zmusi mnie do zmian i ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Takie pojawią się w przypadku, kiedy będę zmuszony zmienić MR na zależny. Prosty argument. Zostanę zmuszony do np. łączenia deków. Nie mam zamiaru kupować dodatkowego urządzenia, typu router, jak również „ciągnięcia” przewodów przez 2 kondygnacje domu. I właśnie dlatego bez konsekwencji rozwiąże z nimi umowę. Oczywiście, jeśli wyrażę taką chęć. @[email protected] mogę tylko domyślać się co chaotyczne napisałeś. Uważasz , że odbiór na własnych, specjalnie „ zmodyfikowanych” odbiornikach jest legal 😂. To w jakim celu PC+ chce przeprowadzić wymianę ?
  8. Będzie co ma być. Nie ma co się nakręcać. I tak jest to niezależne od nas. Zrobią to, co będzie korzystne dla nich, raczej nie przejmując się odsetkiem abonentów. Startują z pozycji siły. Życzę powodzenia w składaniu zażaleń do wszelkich instytucji, tj. UOKiK, etc. Na jakiej podstawie ? Ponieważ chcę nadal odbierać „lewiznę” na własnym sprzęcie. Przecież nikt nikogo nie zmusza do akceptowania sprzętu narzuconego przez operatora. Napewno będzie można rozwiązać umowę bez konsekwencji. Osobiście posiadam szroty od operatora - pejsy - i nie zamierzam kontynuować umowy, jeżeli narzucą mi wymianę MR na zależny.
  9. Nawet tu dzielą na lepszy i gorszy sort 😉
  10. Wczoraj wieczorem ogarnęli problem z VOD w apce. Otrzymałem info. na meila. Mnie i znajomym wszystko działa prawidłowo.
  11. Pytanie konsultanta, może mieć związek ze zgłoszeniami, które wysłaliśmy w kilka osób do PC+. Co prawda u nas występuje problem z aplikacją na urządzeniach mobilnych, ale także z kolekcjami VOD. Pisałem w temacie o usłudze NC GO.
  12. Kilkoro znajomych, włącznie za mną, od kilku dni mamy problemy z apką nc go. Live działa bez zarzutu, natomiast kolekcje VOD - np. Fox play - „tną” strasznie. Raczej wina po stronie PC+, a konkretnie ich serwerów. Oczywiście różne konfiguracje sprzętowe, OS-y, etc. Zgłoszone do techników. Zobaczymy z jakim skutkiem. Edit: Szybko ogarnęli sprawę. Wszystko już działa jak należy.
  13. Niewłaściwie sformułowałeś prośbę 😉. Powinieneś zapytać o darmowe m-ce na HBO. Jak sądzę, otrzymał byś na 2-3 m-ce.
  14. Pakiet pozostanie w cenie 22,50. Natomiast o dopełnieniu do końca umowy z działu utrzymania zapomnij. Jedynie na m-c. Później dobierzesz na infolinii.
×
×
  • Create New...