Jump to content

gebi

Users
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Dobra

About gebi

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie, to nie przez zakładanie kolejnych kont, bo to jest nie do wykrycia. Darmowego okresu nie mamy przez zwyczajnych złodziei, którzy zakładali darmowe konta i je odsprzedawali i przez tych gł.pków, ktorzy to kupowali. I wszystko w tym temacie. 👍
  2. Na dzień dzisiejszy nie ma problemu. W ICA lub infolinia.
  3. @jeneka, możesz też za 7,50 m-c, w opcji w/w.
  4. Oczywiście. W skali 2 m-cy, to 5 zł. Słuszna uwaga 😉 Nie zmienia to faktu, że osobiście, także wolałbym pakiet HBO.
  5. W sumie to 2,5 zł w opcji w/w z HBO GO - 17,5 m-c. Ewentualnie 12,5 m-c bez GO w opcji w/w. Na infolinii można było kiedyś otrzymać tę paczkę. Zainteresowani mogą zapytać.
  6. Działa. Sprawdzane na dwóch różnych urządzeniach.
  7. Jeżeli pytasz o dopełnienie do extra, to proszę
  8. Czytaj ze zrozumieniem, co napisałem. Nie potrzebuję tego dekodera. Taka propozycja padła podczas negocjowania nowych warunków umowy. Gdyby nie to, że będziesz miał moje dane osobowe, to podał bym Ci nr abonenta. Jak sądzę w historii rozmów napewno jest to zapisane. Widocznie jestem wybrańcem, któremu zaproponowano deka 4K bez opłat. @amicuss wczoraj napisał, że otrzymał dopełnienie do comforta, w cenie 10pln. Zdecydowana większość tu na forum, rozpisywała się, że to aktualnie nierealne. On jednak otrzymał, dodatkowo to konsul do niego zadzwonił. Najwidoczniej są wyjątki od reguły.
  9. Nie mam powodu, dla którego miałbym wprowadzać w błąd kogokolwiek. Zrozumiałem doskonale, co miał do przekazania konsultant. Takie propozycje miałem dwie. W grudniu - kończyła się umowa - oraz w styczniu. Piałem o tym. Nie wymieniłem, ponieważ nie potrzebuję aktualnie tego dekodera. Mam dwa pejsy, do tego cameleony.
  10. Mnie, w styczniu proponowano wymianę jednego pejsa na 4K w wariancie 0/0. Mam comforta w powyższej cenie.
  11. Skoro nie odpowiadają Ci nowe, zmienione, warunki w PC+, to przecież logiczne, nie musisz ich akceptować. Uważasz, że będą się z tobą cackać. To chyba Tobie zależy na ofercie od nich, nie odwrotnie. Wystarczy poczytać niniejsze forum, ile jest wpisów osób, które pożegnały się z operatorem, jak im nie pasowało. Gwarantuję Ci, że nie będą tęsknić za Tobą. W kwestii modułów, tobie wystarczą, innym nie. Dla mnie np. takie rozwiązanie jest nieakceptowalne.
  12. Jeżeli nie jesteś jasnowidzem - aczkolwiek dla mnie, tacy nie istnieją - bądź członkiem zarządu, osobą decyzyjną w PC+, to nie wypowiadaj się w kwestii tego co się zmieni czy też nie, ponieważ nie jesteś wiarygodny. W innym przypadku to wróżenie z fusów. Chyba, że się mylę, to wrzuć na forum jakieś niusy z zebrania zarządu, jeśli nie obliguje Cię lojalka.
  13. Nie wnikam, jaki sprzęt posiadasz. Istotne jest to, że nie ma go wyszczególnionego na liście operatora. Także, jeśli nic się nie zmieni, korzystasz - do czasu - ze sprzętu niewspieranego i niezaakceptowanego przez PC+. To tyle w temacie i czas go zakończyć.
  14. Jak w zdecydowanej większości przypadków, liczy się kasa. I tym się kierują m.in. operatorzy. Są w stanie poświęcić niewielki odsetek „wyedukowanych” konsumentów, na rzecz zysków. Na poprzedniej stronie napisał o tym @przemek1234
  15. Ponowię tylko powyższe zapytanie. To w jakim celu operator PC+ chce przeprowadzić wymianę sprzętu ? Mnie nie musisz uświadamiać, idź z tym do PC+. Przekonasz się co o tym sądzą.
×
×
  • Create New...