patryszq Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Popieram , sytuacja po resecie NIE POMAGA !! diagnostyka w punkcie to marnowanie czasu , a jak widać nie jest to jednostkowy przypadek jednego dekodera - sprawdzałem u rodziców to samo , u siostry identycznie , kuzynostwo tak samo ( tak mam rodzinę obok siebie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewSpec Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 23 godziny temu, hanasz napisał: Do Specjalisty Cyfrowego Polsatu : skoro inni użytkownicy mają te same objawy ewidentnie wadliwego oprogramowania 3.2.0 to diagnostyki potrzebują raczej programiści na usługach CP oraz osoba odpowiedzialna za udostępnienie tej fuszerki abonentom. Jako programista w pełni się zgadzam. Jeśli błąd jest powtarzalny to należy zacisnąć poślady i go naprawić a nie prosić o reset do fabrycznych w nadziei, że może się uda. Takie odpowiedzi ze strony CP to dziecinada i brak profesjonalizmu. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Godzinę temu, hanasz napisał: Do Specjalisty Cyfrowego Polsatu : skoro inni użytkownicy mają te same objawy ewidentnie wadliwego oprogramowania 3.2.0 to diagnostyki potrzebują raczej programiści na usługach CP oraz osoba odpowiedzialna za udostępnienie tej fuszerki abonentom. Jeśli po wymianie urządzenia w punkcie sytuacja nie ulegnie zmianie, to proszę o zapisanie zgłoszenia poprzez ICOK. Jednak jeżeli uważasz, że te nieprawidłowości spowodowane są aktualizacją, wyślij wiadomość już teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Z całym szacunkiem ale skoro w poprzednim sofcie nie było problemów z jasnością wyświetlacza, epg, wznawianiem nagran itd. to chyba wina aktualizacji jest oczywistą oczywistością. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekm7 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Witam zakupiłem Konwerter INVERTO WideBand Unicable NC+ 4K pro HD i chce go podłączyć do dekodera evobox pvr z Cyfrowego Polsatu. Dekoder działa w systemie WideBand. Moje pytanie jest takie : Czy napewno będzie działał??? Chce podłączyć jak każdy dekoder jednym przewodem do konwentera a nie wiem do którego wejścia w konwenterze H Czy V?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Nie jestem pewien czy Evobox obsługuje konwertery wideband, bo wg mnie nie. Do tej opcji trzeba dociągać 2 przewody, osobno do polaryzacji H i V. Powinieneś kupić normalny konwerter unicable, pojedynczy lub ze złączami legacy. Wtedy korzystasz z instalacji jednokablowej i masz conajmniej 4 nośne sygnału przy najprostszym unicablu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 16 godzin temu, patryszq napisał: Popieram , sytuacja po resecie NIE POMAGA !! diagnostyka w punkcie to marnowanie czasu , a jak widać nie jest to jednostkowy przypadek jednego dekodera - sprawdzałem u rodziców to samo , u siostry identycznie , kuzynostwo tak samo ( tak mam rodzinę obok siebie ) W tej sytuacji proszę o zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Odpowiedni dział przyjrzy się sprawie. 8 godzin temu, grzesiekm7 napisał: Witam zakupiłem Konwerter INVERTO WideBand Unicable NC+ 4K pro HD i chce go podłączyć do dekodera evobox pvr z Cyfrowego Polsatu. Dekoder działa w systemie WideBand. Moje pytanie jest takie : Czy napewno będzie działał??? Chce podłączyć jak każdy dekoder jednym przewodem do konwentera a nie wiem do którego wejścia w konwenterze H Czy V?? Witam. Dekoder EVOBOX PVR nie będzie funkcjonował z tym konwerterem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 11 godzin temu, grzesiekm7 napisał: Czy napewno będzie działał??? Chyba od tego powinieneś zacząć a ty prędzej kupujesz i dopiero po pytaniu dowiadujesz sie że d... mokra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioTychy Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 W dniu 8.10.2019 o 12:41, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Czy wraz z dekoderem wymieniałeś również pilot? Jeżeli nie, to sugeruję ponowne udanie się do punktu. W innym przypadku proszę o zapisanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Odpowiedni dział zajmie się tą sprawą. wymieniony cały zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 W takim wypadku proszę o wysłanie zgłoszenia poprzez ICOK, zgodnie z sugestią. Następnie podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty do dekodera, a postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 (edytowane) Zauważyłem znikające zaplanowane nagrania. W zeszłym tygodniu miałem ustawienie na tydzień do przodu program '' polityka na ostro'' oraz ''Big Brother'' widzę że od początku tego tygodnia zaplanowane nagrania zniknęły. Czy to możliwe że nadawca blokuje nagrania do przodu? Przyznam że brzmi to absurdalnie. Edytowane 21 Października 2019 przez arczi1280 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Witaj. Jaki model dekodera posiadasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek80 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Też od jakiegoś czasu mam sytuacje z przeskakiwaniem EPG do bieżącego kanału po paru sekundach (włączam EPG, zmieniam kanały i nagle przeskakuje do bieżącego). Dzieje się to 1 raz po włączeniu EPG. Potem dość długo można przeglądać i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. Jaki model dekodera posiadasz? Evobox PVR. Od razu napiszę robione ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 W takim przypadku proszę, udaj się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. Jaki model dekodera posiadasz? A z jakim może mieć problem, pisząc w temacie "Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 A z jakim może mieć problem, pisząc w temacie "Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna"? ON tego nie rozumie. Zapamiętajcie cytat, panaceum na wszystkie dolegliwości EVO: W takim przypadku proszę, udaj się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. I wszystko działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Panowie mam pytanie U mnie w rodzinie mają Evoboxa i pilot ostatnio szwankuje. Wymieniają bezpłatnie w APS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Tak- ja miesiąc temu wymieniłem, dostałem nówkę, ale możesz też dostać taki "'po remoncie" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Spoko, ważne żeby działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Ależ się wkurzyłem nie chciało mi działać epg nawet po przytrzymaniu i aktualizacji epg więc co kop z prądu wszystko działa super wchodzę w nagrania a tam 100% wolnego miejsca na dysku....a tyle miałem fajnych rzeczy miałem jeszcze obejrzeć.....co ciekawe lista ulubionych i wszystkie ustawienia zostały takie jak były tylko nagrania mi wywaliło..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Zrób jeszcze jeden reset wtyczkowy, jak dobrze kojarzę to miałem podobne zdarzenie i po resecie wróciły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Nie pomogło niestety chyba już po nagraniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) A zrób jeszcze tylko potrzymaj go dłużej i przywróć ustawienia fabryczne bez czyszczenia dysku.Spróbuj coś nagrać. Edytowane 23 Października 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Jeżeli się coś nagra na dysk ,to w tej sytuacji nie spowoduje to nadpisania dysku i wtedy pozostanie tylko to nowe nagranie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.