Jump to content

AndrewSpec

Users
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About AndrewSpec

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Ostatnio coś za często wiele rzeczy nie działa i się ludzie denerwują.
  2. Soft do tego dekodera przygotowuje zewnętrzna firma. Nie wiem tylko czy CP ma dostęp do źródeł i ich dział IT może w tym grzebać. W każdym razie w ostatnich tygodniach mam wrażenie, że programiści poodchodzili i musieli wziąć hindusów którzy by klepali dalej kod. A jak to z hindusami wiadomo, oni wszystko zrobią za małe pieniądze ale jakość tego będzie mierna (żeby nie użyć słowa gów...).
  3. Jako programista w pełni się zgadzam. Jeśli błąd jest powtarzalny to należy zacisnąć poślady i go naprawić a nie prosić o reset do fabrycznych w nadziei, że może się uda. Takie odpowiedzi ze strony CP to dziecinada i brak profesjonalizmu.
  4. Ja od miesiąca przesiadłem się do konkurencji na U i mam porównanie ich dekodera z polsatowskim i EvoBox PVR to super sprzęt. Nie widziałem nigdzie lepszego oprogramowania niż to co ma właśnie sprzęt Polsatu. Na prawdę, czapki z głów [emoji6] PS. Tak, brakuje mi tego dekodera ale cóż zrobić Wysłane z mojego Moto Z3 Play przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...