Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam  :D nadal ucieka i jest to mega drażniące bo nagle planuje coś nagrać za tydzień, a epg wraca do dnia dzisiejszego i trza znów klepać paluchami , fakt to trwa chwile ale sam fakt że jest to spartolone od poprzedniej aktualki i nikt tego nie widzi a @Specjalista Cyfrowy Polsat prośby do odpowiednich osób to chyba do swojej teściowej wysyła a że jej nie lubi to tak to wygląda !!  ?

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2019 o 14:42, sebap napisał:

Jest na to rada. Jeśli po wznowieniu zaczyna od początku to trzeba wejść jeszcze raz w PVR, odtwarzany materiał i teraz pierwszą opcją jest "oglądaj" a wyżej "wznów" i po wybraniu odtwarza od miejsca gdzie skończyliśmy oglądać poprzednio.

Próbowałeś tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wejściu w pvr widnieje,, wznów", lecz mimo wszystko po wybraniu tej opcji film uruchamia się od samego początku. Czyli nadal nie działa ta funkcja. Co do problemu o którym pisałem jakiś czas temu, dotyczącego migotania w stylu stroboskopu po wejściu w CP Go, to nadal ten defekt występuje. Oczopląsu można dostać. 

Natomiast co do braku dźwięku filmów z pendrive poprzez usb, to nie sprawdzałem czy nadal nie działa w tej nowej aktualizacji. Ale z fusów mogę wywróżyć i snując domysły, że na mur beton tego nie naprawili. 

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj sprawdzałem radio internetowe w dekoderze. Jakąkolwiek stację radiową, którą odpalam, to pogra może ze 2-3 minuty i się wyłącza. Sprawdzałem na routerze z podłączeniem kablowym jak i poprzez router mobilny. Ta sama sytuacja. Ma ktoś tą samą usterkę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, sebap napisał:

Faktycznie, straszny babol.

https://zapodaj.net/8e38c5bf2d338.jpg.html

Ewidentnie skopane oprogramowanie ale @Specjalista Cyfrowy Polsat dalej będzie polecał zrobienie restartu do ustawień fabrycznych lub diagnostykę w APSie.

Potwierdzam i u mnie ani cpgo ano hbogo nie dziala błąd 4 ... no to lecimy z kolejna reklamacja !!! bo watpie by uporali sie z tym w ciagu kilku dni wiec znow hajs beda oddawac na konto !!! 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo. Żadna aplikacja nie działa.

Odpowiedź na to wszystko jest prosta. Technicy zakończyli wsparcie tego dekodera. Dla nich teraz tylko Evobox Stream, Lite, IP i HD się liczy. A PVR to przeszłość dla nich.

@Specjalista Cyfrowy Polsat i @support458 To ma być jakiś żart?

Edytowane przez wojtekmedia2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...