xut2zs Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Aktualizowanie EPG poprzez przytrzymanie przycisku nie działa @Specjalista Cyfrowy Polsatktoś wyda jakiś komunikat ? czy już do reszty macie w d*** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Dzisiaj wgrało mi wersję 3.3.1 szkoda, że dalej nie ma prędkości przewijania x8. Dużo użytkowników o tym pisała, ale widocznie uznali, że taka prędkość jest niepotrzebna. To trochę tak jakby rzucać grochem o ścianę. Nic w tym zakresie się nie zmienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) 4 godziny temu, hanasz napisał: Niczego nie naprawili, ani epg wracającego na oglądany kanał po 20 sekundach U mnie epg zostaje, mam już ponad 3 minuty. Aktualizowanie EPG poprzez przytrzymanie przycisku u mnie działa. Edytowane 20 Listopada 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Przypominam że chodzi o epg w formie listy, sprawdzałem wielokrotnie na różnych kanałach i niestety ucieka na oglądany kanał, tryb tabeli działa normalnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Potwierdzam nadal ucieka i jest to mega drażniące bo nagle planuje coś nagrać za tydzień, a epg wraca do dnia dzisiejszego i trza znów klepać paluchami , fakt to trwa chwile ale sam fakt że jest to spartolone od poprzedniej aktualki i nikt tego nie widzi a @Specjalista Cyfrowy Polsat prośby do odpowiednich osób to chyba do swojej teściowej wysyła a że jej nie lubi to tak to wygląda !! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Kurcze, naprawdę u mnie jest ok. Włączył EPG (lista), wybrałem kanał inny niż oglądany, wybrałem program za kilka dni, czekam już tak kilka minut i nie chce wrócić na oglądany kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Nie ma na to reguły , u mnie teraz tez jest ok , ale rano problem był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Potwierdzam jeszcze na poprzednim sofcie uciekał w epg czasem tak jak kolega napisał na tym nowym nie miałem czasu sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusuw Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 A jak jest u Was z zapamiętywaniem oglądanych nagrań? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Z BOXU Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 U mnie po oglądnięciu na drugi dzień jest tak jak bym nie oglądał.:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 W dniu 6.10.2019 o 14:42, sebap napisał: Jest na to rada. Jeśli po wznowieniu zaczyna od początku to trzeba wejść jeszcze raz w PVR, odtwarzany materiał i teraz pierwszą opcją jest "oglądaj" a wyżej "wznów" i po wybraniu odtwarza od miejsca gdzie skończyliśmy oglądać poprzednio. Próbowałeś tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) U mnie po wejściu w pvr widnieje,, wznów", lecz mimo wszystko po wybraniu tej opcji film uruchamia się od samego początku. Czyli nadal nie działa ta funkcja. Co do problemu o którym pisałem jakiś czas temu, dotyczącego migotania w stylu stroboskopu po wejściu w CP Go, to nadal ten defekt występuje. Oczopląsu można dostać. Natomiast co do braku dźwięku filmów z pendrive poprzez usb, to nie sprawdzałem czy nadal nie działa w tej nowej aktualizacji. Ale z fusów mogę wywróżyć i snując domysły, że na mur beton tego nie naprawili. Edytowane 22 Listopada 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Próbowałeś mojego sposobu opisanego powyżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Po tej ostatniej aktualizacji mam to samo,oglądasz np.do połowy wychodzisz z tego nastepnie wznawiasz i idzie od poczatku.Dno i kilo mułu,kto te aktualizacjie robi?? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Nie wiem czy to przypadek ale po tym upie znikł notoryczny problem z kartą. Jeszcze raz proszę redakcję o fachową analizę bo tak na oko to daleko nie zajedziemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Ja dzisiaj sprawdzałem radio internetowe w dekoderze. Jakąkolwiek stację radiową, którą odpalam, to pogra może ze 2-3 minuty i się wyłącza. Sprawdzałem na routerze z podłączeniem kablowym jak i poprzez router mobilny. Ta sama sytuacja. Ma ktoś tą samą usterkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Fast zapping działa chyba minimalnie szybciej, ale i tak dużo wolniej niż w wersji 2.x. CP GO i HBO GO to już jest komedia- nie działa teraz u mnie wcale. Ustawienia fabryczne nie pomagają Jak na razie więcej rzeczy nie zauważyłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 (edytowane) 2 godziny temu, wlodar123 napisał: CP GO i HBO GO to już jest komedia- nie działa teraz u mnie wcale Potwierdzam na obu- Błąd :4 Edytowane 23 Listopada 2019 przez OlafS 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Czyli co? Teraz każdy abonent z tym wadliwym dekoderem musi udać się do punktu CP w ramach wymiany na inny wadliwy egzemplarz? Czy pojawi się kolejna aktualizacja za kilka miesięcy i ,,być może" to naprawią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 (edytowane) Faktycznie, straszny babol. https://zapodaj.net/8e38c5bf2d338.jpg.html Ewidentnie skopane oprogramowanie ale @Specjalista Cyfrowy Polsat dalej będzie polecał zrobienie restartu do ustawień fabrycznych lub diagnostykę w APSie. Edytowane 23 Listopada 2019 przez sebap 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 U mnie nic się nie uruchamia : wszystkie aplikacje umarły, masakra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 29 minut temu, sebap napisał: Faktycznie, straszny babol. https://zapodaj.net/8e38c5bf2d338.jpg.html Ewidentnie skopane oprogramowanie ale @Specjalista Cyfrowy Polsat dalej będzie polecał zrobienie restartu do ustawień fabrycznych lub diagnostykę w APSie. Potwierdzam i u mnie ani cpgo ano hbogo nie dziala błąd 4 ... no to lecimy z kolejna reklamacja !!! bo watpie by uporali sie z tym w ciagu kilku dni wiec znow hajs beda oddawac na konto !!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 (edytowane) U mnie tak samo. Żadna aplikacja nie działa. Odpowiedź na to wszystko jest prosta. Technicy zakończyli wsparcie tego dekodera. Dla nich teraz tylko Evobox Stream, Lite, IP i HD się liczy. A PVR to przeszłość dla nich.@Specjalista Cyfrowy Polsat i @support458 To ma być jakiś żart? Edytowane 23 Listopada 2019 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 2 minuty temu, wojtekmedia2 napisał: Dla nich teraz tylko Evobox Stream, Lite, IP i HD się liczy Raczej "swoje sukcesy" z tamtych implementują do PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Na Evoboxie IP też jest bład 4 ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.