Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po telefonie do BOK w tej sprawie usługa Multiroom na dekoderze dodatkowym zostanie niejako "zresetowana". Bardzo możliwe, że po tym "zabiegu" przez jakiś czas Multiroom na dekoderze dodatkowym nie będzie aktywny, tzn. dekoder będzie działał normalnie, ale nie będzie się blokował i "wołał" o kartę z dekodera głównego i nie będzie też widocznej zakładki "Multiroom" w menu dekodera dodatkowego. Moi rodzice mieli taką właśnie sytuację z dekoderem dodatkowym HD3000, jak wymieniali dekoder główny Sagemcom ESI-88 też na Evoboksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie: Jaki dekoder mogę uzyskać do Multiroom jako nowy klient zamawiając pakiet Premium Max z dekoderem Evobox przez infolinię?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, co prawda, podpisywałem aneks do umowy, ale przez infolinię i ogólnie na starcie zaproponowano mi HD5500s, ale gdybym chciał inny to także miałem do wyboru z tych 3 dekoderów. I tak padło na HD5500s.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W informacjach od CP widnieje, że 16 listopada 2016 r. dla wszystkich dekoderów HD xx00 została wdrożona nowa wersja oprogramowania.

Najważniejsze zmiany w nowej wersji oprogramowania:

m.in.

– dodanie obsługi Unicable

Czy oznacza to, że w przypadku posiadania konwertera Unicable, dekodera EVOBOX i dedykowanego HDxx00, multiroom będzie działać na jednym kablu?

Edytowane przez KSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, temat wałkowany wielokrotnie, ale w okresie dyskusji dekodery do multiroomu nie obsługiwały jeszcze funkcji unicable. Od kilku dni, ze względu na dostępne aktualizację, wypada na nowo przyjrzeć się temu rozwiązaniu. Wielu osobom nie zależy na pełnej funkcjonalności Evoboxa (nagrywanie trzech programów oglądając czwarty) a na możliwości użytkowania 2-4 urządzeń na jednym kablu. I tego problemu dotyczyło to pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadzenie dyskusji o tym samym w innym temacie, kiedy kwestia została dobitnie w właściwym temacie wcześniej wyjaśniona, nie ma sensu. Tym bardziej, że dotyczy konkretnego modelu dekodera. Temat w którym aktualnie piszemy dotyczy ogólnie usługi Multiroom, problemów z usługą, a nie dywagacji na temat konkretnego modelu dekodera. Mając za główny dekoder HDxx00, możesz sobie użyć konwertera Unicable w usłudze Multiroom, mając Evobox - już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja jak najbardziej dotyczy multiroomu i zastosowania nowych funkcjonalności w dostępnych dekoderach, a że kluczowym elementem jest evobox nie powinno dyskwalifikować tej dyskusji w tym wątku. Dobra tyle w tym temacie kończymy.

 

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy ktoś wie co zrobić, by aktywować multiroom, bo woła o kartę-matkę, a w tym czasie nagrywa się 3 filmy? Przecież jak wyjmę kartę u siebie to zrobię przerwy na wszystkich nagrywanych filmach, nie mówiąc o przerwie w oglądanym na EVOBOX PVR.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowna aktywacja dekodera dodatkowego w usłudze Multiroom wymaga włożenia do niego na chwilę karty z dekodera głównego. Innej możliwości nie ma.

Jest jednak możliwość przedłużenia "życia" dekodera dodatkowego jeszcze zanim się on znowu zablokuje. Wystarczy w dowolnym momencie włożyć do niego kartę z dekodera głównego. Przydatne zwłaszcza w sytuacji, jeśli planujemy coś ważnego dla nas oglądać lub nagrywać za pomocą dekodera głównego i obawiamy się, że w tym czasie dekoder dodatkowy nam się zablokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu wymieniłem dekoder HD3000 ( multiroom ) na HD6000 ( jakaś nowa wersja bez znaczka ipli ) od tej pory mam włączone HBO i Eleveny i nie to mnie dziwi tylko bardziej to iż mając hd3000 za dwa dni mi się zablokował i musiałem zmieniać kartę a hd6000 ani razu jeszcze nie wyskoczyło odblokowanie i nie mam w menu dekodera opcji multiroom. Mam pakiet Familijny Max HD + Sport, Film, Cinemax i opcja multiroom z dekoderem głównym Evobox. Co może być tego przyczyną ?


"Problem" załatwiony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś pakiet techniczny ;).

A zakładki Multiroom możesz nie mieć jakiś czas. U mnie na HD 5000 pojawiła się dopiero przedwczoraj (akurat kiedy włączyłem Superstację z 12284/H - jak oglądałem godzinami Eurosport 2 HD z tej samej częstotliwości, to nic się nie działo), po 3 miesiącach od wymiany dekodera - poprzedniemu (HD 3000) padł już czytnik od przekładania tych kart ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z serii dziwnych..

 

Do tej pory miałem HD 6000 jako dekoder główny i dodatkowo mini HD 2000 jako multiroom.  Miesiąc temu przedłużyłem umowę dokładając kolejny multiroom HD 5500s. Teraz wyszło, iż dekodery zostały "zamienione" czyli mini hd2000 jest jako główny [sic] a HD6000 i HD5500s jako multiroom. Czy jest możliwość powrotu, żeby HD 6000 był jako główny a pozostałe jako multiroom? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...