Jump to content

dartman

Users
  • Content Count

    421
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Dobra

About dartman

  • Rank
    Rozpisany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zasadniczo w ciągu godziny mialem już wiadomość wygenerowaną automatycznie.
  2. Za każdym razem, także przy wypowiedzeniu otrzymywalem potwierdzenie na email przypisany do konta. To, że okienko znają po wysłaniu wiadomosci to norma.
  3. Nie słuchaj Pani z salonu ( bo wiedza nikła). Złoż wypowiedzenie i czekaj na kontakt ze strony CP. Wprawdzie tego nie piszesz, ale zakładam, że wypowiedzenie jest spowodowane wycofaniem kanały CBS action. Jezeli jetes niecierpliwy to zadzwoń do cp czy wpłynęło wypowiedzenie. Jeżeli wpłynęło prawdopodobnieu usłyszysz pytanie konsula -Co możemy dla Pana zrobić aby pozostał Pan z nami? W takim przypadku furtka do dyskusji warunków przedłużenia pozostaje otwartą, a wiele zależy też of ciebie.
  4. Też tak mam. Jest nowa wersja oprogramowania, Netflixa - zbiegł
  5. MIOd wczoraj aplikacja Polsat Go i Ipla nie działalnością. Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania. Dodam, że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla), Tablet lenovo ( android 8.1) I android box ( android 6.1) . Aplikacje Netflix, Prime Video czy inne działają bez zarzutu. Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji, odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic To nic nie dało. Dodam tylko, ze zakonczy udostępniam internet z telefonu ( też lte) Obie aplikacja działają. Ktoś, coś ,no moja wiedza na ten temat się wyczerpała. Dziś wszystko wróciło do normy jest OK.
  6. Od wczoraj aplikacja Polsat Go i Ipla nie działają. Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania. Dodam, że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla), Tablet lenovo ( android 8.1) I android box ( android 6.1) . Aplikacje Netflix, Prime Video czy inne działają bez zarzutu. Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji, odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic to nie dało. Dodam tylko, ze przy udostępnianiu internetu z telefonu ( też lte) obie aplikacja działają. Ktoś, coś ,bo moja wiedza na ten temat się wyczerpała.
  7. Na dziś nie wiemy jak będzie wyglądał ten Netflix na dekoderze, nie wiemy jak będą wyglądały ewentualne bonusy dla tych którzy już mają netflixa. Jedno jest pewne cena Netflixa dla nowych abonentów jest atrakcyjna. Zauważcie ,że niektórzy z nowych abonentów kupując pakiet Superpremium otrzymują Netflixa na rok za darmo. Po roku będzie płacił za tę usługę ok. 43 zl. co przy umowie na 24 miesiące daje kwotę okolo 22zl. miesięcznie. Oczywiście jest wiele niewiadomych choćby z ilu urządzeń będzie można korzystać. Poczekajmy cierpliwie na szczegóły bo w nich jest diabeł pogrzebany.
  8. To, że operator już zgodził się na rozwiązanie umowy, lub przedłuża umowy na korzystniejszych warunkach jest prawdą, ale przecież napisałem ci w swoim poście, iż ma do tego prawo.Mówiąc kolokwialnie CP ma prawo obrazić się w takiej sytuacji na abonenta i przystać na wcześniejsze rozwiązanie umowy. I ja to też rozumiem.Kluczowym jest przyczyna rozwiązania zawarta w wypowiedzenie.
  9. Pomijając aspekt prawny.Przyczyna i skutek . Kanały wycofany z dniem 1 styczniu, skuteczne, bezproblemowe rozwiązanie umowy po tym terminie. Logika. Termin złożenia wypowiedzenie to inna bajka.
  10. Ludzie jednak lubią sobie gmatwać sytuację. Czy takim wielkim problemem jest zrozumieć, że w oparciu o informację CP, już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego przypadający po wycofaniu kanały. Jeżeli okres rozliczeniowy kończy nam się 5 stycznia, wypowiedzenie będzie skuteczne na dzień 6 stycznia, czyli na początek kolejnego okresu rozliczeniowego. Dodam tylko, że jeżeli CP rozwiąże z nami umowę we wcześniejszym terminie ( jak czytałem takie sytuacje mają miejsce) to jest to jego sprawa
  11. W ubiegłym roku nie było niższej ceny przez sześć miesięcy. Faktycznie, odpowiednik Superpremium można było dostać za 99,99, I taką ofertę wybrałem.
  12. Bo całemu Cyfrowemu Polsatowi potrzebny jest takim wstrząs jaki byl kiedyś udziałem nc+ z buntem abonentów.
  13. Nieważne czy kanały wycofuje nadawca czy operator. Kanały znikają z oferty i to jest przyczyny bezkarnego rozwiązania umowy.
  14. Oczywiście, że mogą, ale w zwuązku z tym, iż byłaby to zmiana warunków umowy można będzie bezkarnie rozwiązać umowę.
  15. Mylisz się. Podwyżka abonamentu tylko poszerzy krąg osòb które będą mogły bezkarnie wypowiedziec umowy.
×
×
  • Create New...