Barti Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 A ty jesteś zadowolony z MR od CP? Co ile ci się blokują dekodery dodatkowe? Ja akurat jestem w pełni zadowolony. Mój brat również. Te okresowe przekładanie kart wcale nie jest uciążliwe, jak tu niektórzy na forum biadolą. Zdecydowanie bardziej wolę to rozwiązanie, niż spinanie dekoderów kablem sieciowym LAN, jak to jest w przypadku konkurencyjnej platformy. Muszę raz zapytać się brata, jak często ten jego dekoder się blokuje, bo tak naprawdę to dokładnie nie wiem. Na pewno jednak nie jest to częściej, niż raz na tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 A ty jesteś zadowolony z MR od CP? Co ile ci się blokują dekodery dodatkowe?Co prawda pytanie nie do mnie, ale pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze U mnie dekodery dodatkowe blokują się mniej więcej co 2,5 tygodnia. Kiedys zdarzyło się, że po równych dwóch, ale to tylko raz tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaaw Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam, czy na dodatkowym dekoderze multiroom jest dostęp do Polsat Sport 2 i 3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Na wszystkich są. Edytowane 12 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
javek Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam, Jeżeli jestem w trakcie trwania umowy i posiadam jeden MR mogę dobrać kolejny MR czy trzeba czekać do końca umowy? Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Tylko aneks do obecnej i oczywiście z przedłużeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
javek Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Ehhhh... szkoda, że trzeba przedłużać bo pewnie 12/5 nie wytarguje się tak, jak przy wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Jeśli nawet 12 to max 3 gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tester19 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Cześć. Jakie dekodery dają do usługi multiroom? w sensie HD 6000 czy inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusiek Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ja akurat jestem w pełni zadowolony. Mój brat również. Te okresowe przekładanie kart wcale nie jest uciążliwe, jak tu niektórzy na forum biadolą. Zdecydowanie bardziej wolę to rozwiązanie, niż spinanie dekoderów kablem sieciowym LAN, jak to jest w przypadku konkurencyjnej platformy. Muszę raz zapytać się brata, jak często ten jego dekoder się blokuje, bo tak naprawdę to dokładnie nie wiem. Na pewno jednak nie jest to częściej, niż raz na tydzień. Jestem w konkurencyjnej platformie i nie muszę spinać dekoderów kablem sieciowym!!!.Zdecydowanie bardziej wolę to rozwiązanie, niż okresowe przekładanie kart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Bo masz stare dekodery po Cyfrze+ na nowych takich dogodności już nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusiek Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) wifi premium box+, wifi box+ obecnie najnowsze dekodery NC+, wiec proszę nie krytykować jak się nie ma wiedzy na temat konkurencji. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 I na tym zakończmy porównywanie usługi Multiroom obu platform. Wróćmy do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliho Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 cześć ! mam problem z multiroom'em od polsatu. jakieś 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę i wymieniłem esi88 na evoboxa ; posiadam też 2 dekoder ( hd3000) do multiroom. dwa dni temu na dekoderze dodatkowym pojawiła się informacja ( znana mi oczywiście wcześniej) : dekoder zablokowany - użyj karty z dekodera głównego ... użyłem i ch***j ! nie działa ! na dekoderze dodatkowym jest info ,żeby włożyć kartę z dekodera głównego - problem w tym ,że zmieniając dekoder główny ( na evoboxa) dostałem nową kartę z innym numerem. nowa karta nie odblokowuje dekodera z multiroom. zgłosiłem to do DOK polsatu ,ale tam jedyne co zrobili to ponowienie sygnału - mimo moich zapytań o ponowne sparowanie dekoderów z kartami ... od wczoraj się bujam z tym tematem , a jedyne co słyszę na z[beep]anej infolini Cyfrowego Polsatu - mojej ulubionej platformy! to to ,zeby wyłączyć dekoder z prądu i włączyć po 10-20 sekundach ... i powinno działać ... [beep]a MAĆ ( przepraszam za wyrażenie ) ,ale oni w tym momencie biją na głowę Monthy Pythona ... W jaki sposób przekonać tych idiotów ( z pełnym przekonaniem to piszę ) ,że wina jest po ich stronie ?! Rozumiem ,że mają [beep] na infoliniach związany z euro2016 ,ale chyba nie powinno być tak ,że nawet w tak błahych sprawach mają kompletnie wy[beep]ane na klienta ? ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) A zrobiłeś tak, jak Cię prosili? Jeśli tak i nadal nie działa, to dzwoń do TCOK. PS. Rozumiem Twoje emocje, ale pilnuj słów, abym nie musiał do kosza przenosić. Edytowane 17 Czerwca 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliho Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 A zrobiłeś tak, jak Cię prosili? Jeśli tak i nadal nie działa, to dzwoń do TCOK. PS. Rozumiem Twoje emocje, ale pilnuj słów, abym nie musiał do kosza przenosić. cześć! robiłem Wszystko tak jak z nimi rozmawiałem ... ostatni telefon ze strony polsatu to jakieś 30 minut ( pytałem o wszystko i oni zresztą też ) ...nadal nie działa . uzyskałem jedynie poradę ,że jeśli rano nie będzie nadal sygnału na dekoderze multiroom to muszę się zgłosić do APU... nie jest to dla mnie problem ,ale ( wycinam przekleństwo ) żyjemy w 21 wieku ... takie rzeczy da się załatwić bez udziału klienta ( mając jego dane ). Porada Pana z infolini ,że "jesli to nie zadziała ( w domysle ponowienie sygnału) to trzeba szybko do APU nie przemawia do mnie ... przedłużam umowę ,zmieniam dekoder ( i kartę) , polsat ma "techników" odpowiedzielanych za taką akcję ,którzy sobie nie radzą z tak prostym tematem - to powinno odbyć się automatycznie ! Przepraszam za "łacinę" ,ale proszę też o zrozumienie ...płacę miesięcznie ok. 100 PLN , więc wymagam też odpowiedniego zaangażowania strony przeciwnej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Załatwiałem takie problemy, jak Twoje jednym telefonem do TCOK. Jak rozmawiasz z człowiekiem po drugiej stronie telefonu, to spróbuj zmienić nieco ton, słownictwo i charakter rozmowy. Są w stanie pomóc telefonicznie. Możesz też jutro w APS-ie poprosić, aby podłączyli dekoder u siebie i zadzwonili na infolinię dla APS-ow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliho Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Zawsze traktuję Człowieka po drugiej stronie słuchawki tak jak sam bym chciał być traktowany ...ale są pewne granice ! pracuję z ludźmi ( handel - nie market ) ,ale jeśli na moje sugestie ( zresztą zaczerpnięte z forum ) słyszę ,że to nic nie pomoże to dostaję drgawek ! próbuję gościa nakierować na rozwiązanie problemu , a w odpowiedzi słyszę ,że się nie znam ... no to jak reagować ? Druga sprawa : nie sądzisz ,że takie rozmowy nie powinny mieć w ogóle miejsca ? to powinno odbywać się automatycznie ; zmieniam dekoder ( polsat zmienia kartę ) ; automatycznie powinno odbyć się sparowanie dekoderów i kart. Tylko tyle i aż tyle ... po raz pierwszy żałuję tego ,że pozostałem z polsatem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Mam dekoder HD3000 i chciałbym teraz wziąć przy przedłużeniu umowy Evobox'a, a ten mój obecny dekoder żeby był jako Multiroom. Tylko chciałbym się spytać o opinie, jak ten Multiroom od Polsatu się sprawuje? Jak z tym przekładaniem kart, czy to mocno uciążliwe? Jeśli są problemy to będzie trzeba spróbować z NC+ i ich Multiroomem po LANie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Jeżeli przełożenie karty (raz na tydzień a nawet dwa) będzie stanowiło dla Ciebie kosmiczny problem to pozostaje Ci tylko opcja nc+ po LAN-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Jeśli raz na jakiś czas to nie stanowiło by to problemu. Ale kolega @oliho pisał, iż miał problem z odblokowaniem dodatkowego dekodera. Czy zdarzają się takie problemy często? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 To tylko infolinia zna odpowiedź na takie pytanie. Ja muszę raz na 2 tyg zmienić kartę. Na początku miałem zagwozdkę, bo nie zauważyłem, że Evobox i HD5000 mają odwrotnie wkładane karty. Ale to wynik nierozgarnięcia użytkownika a nie problem dekodera. Pomijając to oraz mało czytelne komunikaty, multiroom nie sprawia żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 To że komuś to się zdarzyło to nie koniecznie tobie musi się to zdarzać. Mnie to się nie zdarzyło jeszcze. A takie problemy ma może z garstka na jakiś milion osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Wiem, że to nie ten dział, ale że kolega ma Evoboxa to mam pytanie o ten konwerter Unicable. Do tego konwertera można jednym kablem podłączyć Evoboxa, a do drugiego Multiroom. Czy do Multiroomu będę potrzebował drugiej instalacji antenowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Jeśli raz na jakiś czas to nie stanowiło by to problemu. Ale kolega oliho pisał iż miał problem z odblokowaniem dodatkowego dekodera. Czy zdarzają się takie problemy często? Ja posiadam zestaw dekoder główny + 2 dekodery dodatkowe od września. Dekodery dodatkowe blokują się średnio raz na 2,5 tygodnia. Jeśli jeden z nich się zablokuje, to żeby za kilka dni nie latać znowu z kartą do drugiego, odblokowuję także jeszcze ten "niezablokowany". Do tej pory nie miałem z tym żadnych problemów. Wszystko działa jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.