Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ty jesteś zadowolony z MR od CP? Co ile ci się blokują dekodery dodatkowe?

 

Ja akurat jestem w pełni zadowolony. Mój brat również. :) Te okresowe przekładanie kart wcale nie jest uciążliwe, jak tu niektórzy na forum biadolą. ;)

Zdecydowanie bardziej wolę to rozwiązanie, niż spinanie dekoderów kablem sieciowym LAN, jak to jest w przypadku konkurencyjnej platformy. :roll:

Muszę raz zapytać się brata, jak często ten jego dekoder się blokuje, bo tak naprawdę to dokładnie nie wiem.:oops: Na pewno jednak nie jest to częściej, niż raz na tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty jesteś zadowolony z MR od CP? Co ile ci się blokują dekodery dodatkowe?

Co prawda pytanie nie do mnie, ale pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze ;)

 

U mnie dekodery dodatkowe blokują się mniej więcej co 2,5 tygodnia. Kiedys zdarzyło się, że po równych dwóch, ale to tylko raz tak miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat jestem w pełni zadowolony. Mój brat również. :) Te okresowe przekładanie kart wcale nie jest uciążliwe, jak tu niektórzy na forum biadolą. ;)

Zdecydowanie bardziej wolę to rozwiązanie, niż spinanie dekoderów kablem sieciowym LAN, jak to jest w przypadku konkurencyjnej platformy. :roll:

Muszę raz zapytać się brata, jak często ten jego dekoder się blokuje, bo tak naprawdę to dokładnie nie wiem. :oops: Na pewno jednak nie jest to częściej, niż raz na tydzień.

Jestem w konkurencyjnej platformie i nie muszę spinać dekoderów kablem sieciowym!!!.Zdecydowanie bardziej wolę to rozwiązanie, niż okresowe przekładanie kart. :roll: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć ! mam problem z multiroom'em od polsatu. jakieś 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę i wymieniłem esi88 na evoboxa ; posiadam też 2 dekoder ( hd3000) do multiroom.   dwa dni temu na dekoderze dodatkowym pojawiła się informacja ( znana mi oczywiście wcześniej) : dekoder zablokowany - użyj karty z dekodera głównego ... użyłem i ch***j ! nie działa ! na dekoderze dodatkowym jest info ,żeby włożyć kartę z dekodera głównego - problem w tym ,że zmieniając dekoder główny ( na evoboxa) dostałem nową kartę z innym numerem.  nowa karta nie odblokowuje dekodera z multiroom.   zgłosiłem to do DOK polsatu ,ale tam jedyne co zrobili to ponowienie sygnału - mimo moich zapytań o ponowne sparowanie dekoderów z kartami ... od wczoraj się bujam z tym tematem , a jedyne co słyszę na z[beep]anej infolini Cyfrowego Polsatu - mojej ulubionej platformy! to to ,zeby wyłączyć dekoder z prądu i włączyć po 10-20 sekundach ... i powinno działać ...

 

[beep]a MAĆ ( przepraszam za wyrażenie ) ,ale oni w tym momencie biją na głowę Monthy Pythona ...   

 

W jaki sposób przekonać tych idiotów ( z pełnym przekonaniem to piszę ) ,że wina jest po ich stronie ?!   

 

Rozumiem ,że mają [beep] na infoliniach związany z euro2016 ,ale chyba nie powinno być tak ,że nawet w tak błahych sprawach mają kompletnie wy[beep]ane na klienta ? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zrobiłeś tak, jak Cię prosili? Jeśli tak i nadal nie działa, to dzwoń do TCOK.

 

PS. Rozumiem Twoje emocje, ale pilnuj słów, abym nie musiał do kosza przenosić.

cześć! robiłem Wszystko tak jak z nimi rozmawiałem ...

ostatni telefon ze strony polsatu to jakieś 30 minut ( pytałem o wszystko i oni zresztą też )  ...nadal nie działa .

uzyskałem jedynie poradę ,że jeśli rano nie będzie nadal sygnału na dekoderze multiroom to muszę się zgłosić do APU... nie jest to dla mnie problem ,ale ( wycinam przekleństwo ) żyjemy w 21 wieku ... takie rzeczy da się załatwić bez udziału klienta ( mając jego dane ). Porada Pana z infolini ,że "jesli to nie zadziała (  w domysle ponowienie sygnału) to trzeba szybko do APU nie przemawia do mnie ...   

 

przedłużam umowę ,zmieniam dekoder ( i kartę) , polsat ma "techników" odpowiedzielanych za taką akcję ,którzy sobie nie radzą z tak prostym tematem - to powinno odbyć się automatycznie !

 

 

Przepraszam za "łacinę" ,ale proszę też o zrozumienie ...płacę miesięcznie ok. 100 PLN , więc wymagam też odpowiedniego zaangażowania strony przeciwnej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatwiałem takie problemy, jak Twoje jednym telefonem do TCOK. Jak rozmawiasz z człowiekiem po drugiej stronie telefonu, to spróbuj zmienić nieco ton, słownictwo i charakter rozmowy. Są w stanie pomóc telefonicznie. Możesz też jutro w APS-ie poprosić, aby podłączyli dekoder u siebie i zadzwonili na infolinię dla APS-ow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze traktuję Człowieka po drugiej stronie słuchawki tak jak sam bym chciał być traktowany ...ale są pewne granice !  pracuję z ludźmi ( handel  - nie market :)  ) ,ale jeśli na moje sugestie ( zresztą zaczerpnięte z forum ) słyszę ,że to nic nie pomoże to dostaję drgawek ! próbuję gościa nakierować na rozwiązanie problemu , a w odpowiedzi słyszę ,że się nie znam ... no to jak reagować ?     

 

Druga sprawa : nie sądzisz ,że takie rozmowy nie powinny mieć w ogóle miejsca ? to powinno odbywać się automatycznie ;  zmieniam dekoder ( polsat zmienia kartę ) ; automatycznie powinno odbyć się sparowanie dekoderów i kart.  

 

 

Tylko tyle i aż tyle ...  po raz pierwszy żałuję tego ,że pozostałem z polsatem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam dekoder HD3000 i chciałbym teraz wziąć przy przedłużeniu umowy Evobox'a, a ten mój obecny dekoder żeby był jako Multiroom. Tylko chciałbym się spytać o opinie, jak ten Multiroom od Polsatu się sprawuje? Jak z tym przekładaniem kart, czy to mocno uciążliwe? Jeśli są problemy to będzie trzeba spróbować z NC+ i ich Multiroomem po LANie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko infolinia zna odpowiedź na takie pytanie. Ja muszę raz na 2 tyg zmienić kartę. Na początku miałem zagwozdkę, bo nie zauważyłem, że Evobox i HD5000 mają odwrotnie wkładane karty. Ale to wynik nierozgarnięcia użytkownika :) a nie problem dekodera. Pomijając to oraz mało czytelne komunikaty, multiroom nie sprawia żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli raz na jakiś czas to nie stanowiło by to problemu. Ale kolega oliho pisał iż miał problem z odblokowaniem dodatkowego dekodera. Czy zdarzają się takie problemy często?

 

Ja posiadam zestaw dekoder główny + 2 dekodery dodatkowe od września. Dekodery dodatkowe blokują się średnio raz na 2,5 tygodnia. Jeśli jeden z nich się zablokuje, to żeby za kilka dni nie latać znowu z kartą do drugiego, odblokowuję także jeszcze ten "niezablokowany". Do tej pory nie miałem z tym żadnych problemów. Wszystko działa jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...