Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – pytania początkującego


remekb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy. czy ktoś mi podpowie

dostałem drugi dek bez dysku, podłączyłem zewnętrzny , robię pause, jest ok mija 2 godziny , obraz rusza ...czyli ok

ale juz drugi raz nie mogę bo dysk pełny i samo sie nie kasuje,

czegoś nie wiem ... samo sie nie kasuje jak w dekach z dyskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem tak:

 

Zgodnie z przysługującym mi prawem wypowiadam umowę na świadczenie usług TV zgodnie z obowiązującą umową ze skutkiem na dzień 30 czerwca 2022r

 

W odpowiedzi dostałem taką wiadomość:

 

..Szanowny Panie,   rezygnację proszę przesłać najpóźniej do 30 dni przed końcem umowy do 31.05.2022 r. 

  ROZWIĄZANIE UMOWY  

Pismo proszę: przesłać listownie na adres - CANAL+ Polska S.A., skrytka pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa, # lub złożyć w naszym punkcie.   Rezygnacja powinna zawierać:   # imię i nazwisko Abonenta, # oświadczenie Abonenta o chęci rezygnacji z naszych usług, # datę, z którą chce Pan zakończyć umowę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz w Wordzie wypowiedzenie uwzględniając swoje dane + formułka którą napisałeś wyżej że wypowiadasz umowę z końcem okresu minimalnego zawartego w umowie (30.06.2022). Zapisujesz plik, w Strefie C+ wybierasz Napisz do nas, plik załączasz do załącznika i już.

Edytowane przez Ozzy666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ozzy666 napisał:

Piszesz w Wordzie wypowiedzenie uwzględniając swoje dane + formułka którą napisałeś wyżej że wypowiadasz umowę z końcem okresu minimalnego zawartego w umowie (30.06.2022). Zapisujesz plik, w Strefie C+ wybierasz Napisz do nas, plik załączasz do załącznika i już.

Wystarczy zwykła formułka z danymi a nie jakieś Wordy i inne bzdury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, czerstwy napisał:

Wystarczy zwykła formułka z danymi a nie jakieś Wordy i inne bzdury.

Ja napisałem jedno zdanie przez strefę abonenta.

 

Wypowiadam umowę w raz z końcem okresu oznaczonego czyli 28.02 w moim przypadku było i dostałem maila zwrotnego za 10 minut ze zgłoszenie przyjęte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Mam trzy pytania. Czy ma znaczenie do do jakiego HDMI podłączony jest dekoder. Jak poznać jakiego typu mam dekoder 4K ultra. Obraz na kanałach 4K mam fatalny ( wszystko jest żółtawe ) czy są jakieś uniwersalne ustawienia aby oraz w TV był przynajmniej taki sam jak HD. Mam TV LG 55" SK9500 więc niby OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

rezygnujemy z PB i na dniach będziemy brali ofertę od C+. Interesuje mnie oferta np. Relax+ i teraz pytania. Na infolinii się dowiedziałem, ze nie oferują już dekoderów TV Box+ i Wifi premiumbox tylko WiFi Box i 4K Ultrabox, jest to prawda czy jednak w Salonie uda mi się otrzymać któryś z dwoch wcześniej wymienionych dekoderów? I czy np. W Salonie mogę otrzymać jakaś lepsza ofertę niz na stronie (nie mówię o trzech miesiacach za 0 zł)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...