ircios Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 37 minut temu, duszek000 napisał: Umowę mam do końca maja, myślisz że warto już to zrobić czy lepiej zaczekać? Składaj już,bo potem z przypadków losowych możesz zapomnieć. Złóż przez SC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 koledzy. czy ktoś mi podpowie dostałem drugi dek bez dysku, podłączyłem zewnętrzny , robię pause, jest ok mija 2 godziny , obraz rusza ...czyli ok ale juz drugi raz nie mogę bo dysk pełny i samo sie nie kasuje, czegoś nie wiem ... samo sie nie kasuje jak w dekach z dyskiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Jaki model dekodera? Pewnie wifibox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 (edytowane) Witam Można wysłać wypowiedzenie emilem? Edytowane 18 Lutego 2022 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Poprzez Strefę C+ (daw. ICA). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Wysłałem tak: Zgodnie z przysługującym mi prawem wypowiadam umowę na świadczenie usług TV zgodnie z obowiązującą umową ze skutkiem na dzień 30 czerwca 2022r W odpowiedzi dostałem taką wiadomość: ..Szanowny Panie, rezygnację proszę przesłać najpóźniej do 30 dni przed końcem umowy do 31.05.2022 r. ROZWIĄZANIE UMOWY Pismo proszę: przesłać listownie na adres - CANAL+ Polska S.A., skrytka pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa, # lub złożyć w naszym punkcie. Rezygnacja powinna zawierać: # imię i nazwisko Abonenta, # oświadczenie Abonenta o chęci rezygnacji z naszych usług, # datę, z którą chce Pan zakończyć umowę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 (edytowane) Piszesz w Wordzie wypowiedzenie uwzględniając swoje dane + formułka którą napisałeś wyżej że wypowiadasz umowę z końcem okresu minimalnego zawartego w umowie (30.06.2022). Zapisujesz plik, w Strefie C+ wybierasz Napisz do nas, plik załączasz do załącznika i już. Edytowane 18 Lutego 2022 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 5 godzin temu, raffpak napisał: tak Niestety ten model dekodera nie radzi sobie z nagrywaniem na dysk zewnętrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Czy ktos z Was otrzymal moze do nowej umowy karte przedplacona Up Premium o wartosci 100zl ? Dzis zarejestrowalem karte na up-karty.pl jednak jej status to "zablokowana". Jak ja aktywowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 37 minut temu, maciekmm napisał: Jak ja aktywowac ? Poczekać do jutra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 6 godzin temu, Ozzy666 napisał: Piszesz w Wordzie wypowiedzenie uwzględniając swoje dane + formułka którą napisałeś wyżej że wypowiadasz umowę z końcem okresu minimalnego zawartego w umowie (30.06.2022). Zapisujesz plik, w Strefie C+ wybierasz Napisz do nas, plik załączasz do załącznika i już. Wystarczy zwykła formułka z danymi a nie jakieś Wordy i inne bzdury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 19 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2022 14 godzin temu, maks27 napisał: Poczekać do jutra. Przed chwila sprawdzilem karte i nadal ma status "zablokowana". BOK firmy wydajacej karte nieczynny w weekendy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuka Opublikowano 19 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2022 16 godzin temu, czerstwy napisał: Wystarczy zwykła formułka z danymi a nie jakieś Wordy i inne bzdury. Ja napisałem jedno zdanie przez strefę abonenta. Wypowiadam umowę w raz z końcem okresu oznaczonego czyli 28.02 w moim przypadku było i dostałem maila zwrotnego za 10 minut ze zgłoszenie przyjęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berger6630 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Witam Zrezygnowałem z Polsatu i tak się rozglądam co tu wziąć w C+. Interesuje mnie pakiet Optimum+(dekoder z dyskiem) i multiroom ,tylko widzę że nie ma dekodera HD tylko 4K który jest mi nie potrzebny ,czy już nie ma dekoderów HD i trzeba brać ten 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Możesz też dobrać Wifipremiumbox+, na stronie teraz nie da się wziąć, ale może w salonie Ci dadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 @berger6630 bierz dekoder 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Wysłałem wypowiedzenie ale ciągle dzwonią z "komórki" i straszą że nie dostanę lepszej oferty i będę musiał oddać sprzęt. Teraz takie jest podejście do klienta ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Poczekaj do maja, masz luty a ty już panikujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 15 godzin temu, PawelTSW napisał: Poczekaj do maja, masz luty a ty już panikujesz. Nikt nie panikuje tylko się pytam, czy pytanie oznacza panikę? Z jakiego nr dzwoni DUK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 @Mako taki jest "standard" obsługi gdy kończy się umowa. Poważniej potraktuj takie telefony z końcem obowiązywania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Nikt nie panikuje tylko się pytam, czy pytanie oznacza panikę? Z jakiego nr dzwoni DUK ?Ostatnio również z komórkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuka Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Dzwonią z komórkowych, bo są na pracy zdalnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak57 Opublikowano 17 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2022 Witam Mam trzy pytania. Czy ma znaczenie do do jakiego HDMI podłączony jest dekoder. Jak poznać jakiego typu mam dekoder 4K ultra. Obraz na kanałach 4K mam fatalny ( wszystko jest żółtawe ) czy są jakieś uniwersalne ustawienia aby oraz w TV był przynajmniej taki sam jak HD. Mam TV LG 55" SK9500 więc niby OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Witam, rezygnujemy z PB i na dniach będziemy brali ofertę od C+. Interesuje mnie oferta np. Relax+ i teraz pytania. Na infolinii się dowiedziałem, ze nie oferują już dekoderów TV Box+ i Wifi premiumbox tylko WiFi Box i 4K Ultrabox, jest to prawda czy jednak w Salonie uda mi się otrzymać któryś z dwoch wcześniej wymienionych dekoderów? I czy np. W Salonie mogę otrzymać jakaś lepsza ofertę niz na stronie (nie mówię o trzech miesiacach za 0 zł)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.