Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Oglądałem mecz Iran - Rosja na Polsacie Volleyball 1 HD, na parę minut przed rozpoczęciem drugiego seta zniknął obraz i dźwięk na wszystkich kanałach Polsat Volleyball + na jakimś kanale testowym przed PV1 i zwykłym Polsacie. Nie pojawiał się żaden komunikat w stylu "Brak sygnału". Tylko u mnie było coś nie tak, czy jakaś ogólna chwilowa awaria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

W dniu 3 stycznia br. weszła w życie moja nowa, przedłużona niedawno umowa z CP. I wydaje się, że wszystko jest OK. Jej warunki zgadzają się z tym, co wynegocjowałem wcześniej z konsultantem z DUK.

Jednak z jakiegoś nieznanego powodu wczoraj nagle wygasły uprawnienia odbioru na obu moich kartach (z modułu CAM, jak i z dekodera HD3000 do Multiroom). Na wszystkich kanałach Cyfrowego Polsatu miałem komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".

Próba reaktywacji obu kart za pomocą odpowiedniej opcji w iCOK nie przyniosła żadnego rezultatu. Pomogło dopiero ponowne nadanie uprawnień przez konsultanta z TCOK, na które musiałem w tej sprawie zadzwonić. Wówczas uprawnienia odbioru na karcie z modułu CAM dostałem już po ok. dwóch minutach, a na dekoderze HD3000 pojawiły się chwilę później.

 

Ciekaw jestem, dlaczego stało się coś takiego. W zeszłym roku, po poprzednim przedłużeniu mojej umowy z CP, takie "zjawisko" u mnie nie wystąpiło... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno mój polsatowski moduł CAM CI+, jak i dekoder HD3000 (do Multiroom) nie były wymieniane. Mam je od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem. :)

Pakietu też nie zmieniałem. Doszedł mi obecnie tylko Katalog VOD na cały okres obecnej, nowej umowy. Przy poprzednim przedłużeniu umowy doszedł mi też wtedy pakiet "Cinemax HD", który nadal mam do tej pory.

I tak, jak już wyżej wspomniałem, po poprzednim przedłużeniu mojej umowy (na skutek czego doszedł mi pakiet Cinemax HD), problem ze "zniknięciem" uprawnień odbioru na moich kartach nie wystąpił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałeś ze zrozumieniem co napisałem?

"Spadające" uprawnienia to raczej normalne zjawisko, którego prawdopodobieństwo wystąpienia zwiększa się podczas operacji z wymianą dekodera i/lub zmiany pakietów.

Włączenie katalogu VOD to zmiana pakietu. Nigdzie też w powyższym zdaniu nie pisze, że dzieje się tak zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...