Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak "na pewno" to właśnie nie wiem... Nie chciało mi się już sprawdzać ale np. przekręcenie samego konwertera już zmienia trochę sytuację. Czyli może występuje tu kilka rzeczy jednocześnie. Z tego co czytam, sporo osób zgłasza problemy z tym transponderem na swoich (nie platformowych) tunerach. Siła sygnału jest OK ale jakość "miga" od 0 do 95% (tak jest też u mnie) i odbioru brak (nie wyszuka nawet kanałów).

Witam.

U mnie równiez problem z sygnałem :(

Dekoder to Sagemcom ESI-88. Wczoraj programy były - troche pikselozy miał FOX HD i zachciało mi się przywrócić ustawienia fabryczne i zrobiła się d...pa :/

Pojawiła się plansza pierwszej instalacji i poziom sygnalu mam 0 :crazy:  i nic nie mogę wyszukać... Antena nie była ruszana.

Jakieś pomysły?

 

EDIT:

Po godzinnym odłączeniu od prądu - programy wróciły ;)

Edytowane przez Ceberebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie równiez problem z sygnałem :(

Dekoder to Sagemcom ESI-88. Wczoraj programy były - troche pikselozy miał FOX HD i zachciało mi się przywrócić ustawienia fabryczne i zrobiła się d...pa :/

Pojawiła się plansza pierwszej instalacji i poziom sygnalu mam 0 :crazy:  i nic nie mogę wyszukać... Antena nie była ruszana.

Jakieś pomysły?

 

EDIT:

Po godzinnym odłączeniu od prądu - programy wróciły ;)

U mnie podobnie. Na większosć programów brak sygnału, siła sygnału 0%. Dekoder ten sam co u kolegi. Genialny facet na infolini powiedział mi, że cytuję "pewnie coś z instalacją i nic nie poradzi na to". Ktoś ma pomysł jak sie z tym problemem uporać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa mi eurosport, jak daję na ten kanał to słychać dźwięk ale jest czarny obraz żaden komunikat się nie pojawia. Na głównym dekoderze i na multiroomie jest ten sam efekt.Wie ktoś co to może być, wcześniej kanał działał normalnie. Nie działa też history, wyświetla tekst ,,sygnał jest kodowany".

Edytowane przez telewidz85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa mi eurosport, jak daję na ten kanał to słychać dźwięk ale jest czarny obraz żaden komunikat się nie pojawia. Na głównym dekoderze i na multiroomie jest ten sam efekt.Wie ktoś co to może być, wcześniej kanał działał normalnie. Nie działa też history, wyświetla tekst ,,sygnał jest kodowany".

 

Zresetuj dekoder lub pomów uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa mi eurosport, jak daję na ten kanał to słychać dźwięk ale jest czarny obraz żaden komunikat się nie pojawia. Na głównym dekoderze i na multiroomie jest ten sam efekt.Wie ktoś co to może być, wcześniej kanał działał normalnie. Nie działa też history, wyświetla tekst ,,sygnał jest kodowany".

Ja tak miałem na kanałach z 11158V i pomogło zwykłe przeszukanie trp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sytuacji, gdy:


  • lista kanałów na dekoderze nie została automatycznie zaktualizowana,
  • dekoder utracił część pozycji
  • lub na części kanałów pojawił się komunikat „brak sygnału”

należy pozostawić dekoder w trybie Standby (tryb czuwania) na 15 minut lub przeprowadzić powrót do ustawień fabrycznych i ponownej instalacji kanałów.


W sytuacji, gdy po przeprowadzeniu wskazanych działań na ekranie telewizora wciąż będzie pojawiał się komunikat „brak sygnału” lub kanał nie zostanie wyszukany, należy sprawdzić instalację antenową i dokonać jej dostrojenia.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma tuner Ariva @Link i nie wyszukują mu się kanały z platformy Polsat/NC+ po 1.10.2015 to tu zamieściłem rozwiązanie:

https://forum.satkurier.pl/topic/6446-ferguson-ariva-alink-200/?p=1047914

 

Na innych tunerach też trzeba wgrać lub jeśli się nie da przeklikać nowe ustawienia transponderów HotBird po 1.10.2015.

Np. w najnowszym ProgDVB, Tevii też kanały się nie wyszukują ze względu na starą listę i trzeba ładować świeże listy transponderów i potem od nowa wyszukać wszystkie kanały.

Edytowane przez zbiggy
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z kanałem Disney Junior a mianowicie przycina mi dzwiek tylko na tym kanale pozostałe działają poprawnie sprawdzałem nawet z tego transpondera. Mam problem na obydwu dekoderach mógł by mi ktos sprawdzić czy to tylko problem muj  czy to cos od ich strony nie tak ??? Działa wam poprawnie ten kanał ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio spadla mi moc sygnalu z Hotbird dla kanalow CP. Wczesniej mialem okolo 68, teraz spadlo do 50%. Sprawdzalem przy idealnej pogodzie. Wiec kanaly takie jak BBC Brit, Cinemax przestaly odbierac. Inne HD zaczely sie zacinac. To po tej akcji gdy Polsat ostatnio wycial wszystkie kanaly SD. Wie ktoś co moze byc przyczyna? PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem u siebie  na Cinemax HD jakość 88%siła 100%, oraz pozostałe Programy HD działają bez ; zająknięcia ; .Antena 90-tka Corab , Televes Quad, lokalizacja pół. Myślę że powinieniś zrobić małą korektę ustawień anteny , a może lekki skręt konwertera pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, kiedy technicy CP zauważą, że Polsat Jim Jam i Boomerang nadawane są w niewłaściwych proporcjach obrazu. Wygląda to strasznie (podobnie robi nc+ z kanałem TVP ABC, gdzie audycje nagrane w 4:3 sztucznie rozciąga do 16:9). Ponadto, od 1 października MTV Rocks nadawany jest w mono. Kanał muzyczny bez fonii stereo! Szok!!!

Edytowane przez swojadroga
Przeniosłem do chyba lepszego tematu.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dodzwonić do działu technicznego CP zarówno wczoraj i dziś. Za każdym razem poinformowano mnie, że ...jestem pierwszy, który zgłasza problem z 11158V DVB S-2 na dekoderach Ferguson Ariva TT oraz HF 8900. Oczywiście stara śpiewka, że antena, efki etc...To nic, że antena 100 i na każdym tp ponad 90% jakości. Pan zapisał zgłoszenie i tyle. Sugerował może błąd w modułach CAM. No ale bez modułów tunery też szaleją..40 minut gadania o niczym.Choć uczciwie przyznam ludzie z działu technicznego niewiele wiedzą na ten temat, bo jak mu powiedziałem, że strumień jest źle nadawany i niektóre dekodery sobie nie radzą to powiedział, że akurat made in CP radzą sobie. Tak sobie myślę,czy dobrze ustawili FEC=3/4. Wszystkie inne tunery, które posiadam, mają FEC AUTO, natomiast przy Fergusonach należy ustawić na sztywno. Mam nadzieję, że są ogarnięci technicy z CP, którzy to czytają, i wiedzą co skopali. Być może jest w tym jakiś ukryty cel by abonenci brali sprzęty od platform ... (choć do Macierewicza mi naprawdę daleko :) ) ?

Edytowane przez markar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że oni tam mówią... cokolwiek, byle coś powiedzieć. Ja też dzisiaj zadzwoniłem, poprosiłem o rozmowę z działem technicznym i tam (inny Pan) powiedział mi, że "nie ma informacji o nieprawidłowościach na tp 11,158V". Również wspomniał, że dekodery Polsatu działają prawidłowo i w związku z tym... może zapisać moje zgłoszenie! Najpierw wspomniał o tym, że wcześniej takich zgłoszeń nie mieli, chwilę później że było ich kilka... Bzdury na resorach. Teraz każdy będzie bronił "swojej twierdzy" - czyli  ferguson tego, że sygnał jest źle nadawany a Polsat tego, że wina leży po stronie fergusona (i innych producentów, na których sprzęcie ten transponder nie działa). W pierwszych dniach byłem optymistą ale teraz przyznam, że nie widzę rozwiązania tej sytuacji. Wysyłanie na siłę tunera do serwisu nic nie da - oni tam mają kilka innych, na których też są takie problemy więc mogą sobie testować.

 

Co do FEC, o którym napisałeś, faktycznie w innych tunerach są opcje "auto" ale w fergusonach możesz przecież przestawić na dowolny z dostępnych FEC i żaden nie działa. Nie ma wartości pośrednich.

 

A w temacie "sprzętów od platform" - akurat w Polsacie wszyscy mają sprzęty od nich. Przecież karta jest parowana z modułem CAM i to on jest urządzeniem wypożyczonym od platformy, odpowiedzialnym za odbiór. Oczywiście pod warunkiem zapewnienia prawidłowej współpracy z tunerem, która w omawianej sytuacji jest zapewniona. Próbujcie jeszcze męczyć fergusona, może oni coś wymyślą, bo w przeciwnym razie zostajemy bez jednego transpondera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...