Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehe rekompensata:) zakladając że kanały AXN nie dzialają, a są w pakiecie film, rekompensata (uwzgędniając nawet 3 dni utraty oglądania) to az 1 zł :brawo:

Przy założeniu, że policzą jak za brak dostępnego całego pakietu.

 

 

Oni liczą pewnie tak:

OPŁATA/L.KANAŁÓW w PAKIECIE ABONENTA*LICZBA DNI NIEDOSTĘPNOŚCI* LICZBA KANAŁÓW NIEDOSTĘPNYCH (oczywiście dla każdej stacji liczona oddzielnie o ile mają różny czas trwania awarii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś rekompensata od operatora powinna być ponieważ awaria się przedłuża i ma charakter masowy. Na stronach AXN brak informacji co się dzieje. na Facebooku AXN Polska ludzie pytają co się dzieje, a operator milczy tylko zamieszcza kolejne reklamy seriali kompletnie ich ignorując. Na stronach Polsatu też nic się nie dzieje - pokazują co w programie jakby emisja normalnie leciała choć wszyscy w Polsce w CP i NC+ widzą czarny ekran. Tylko czasem w rogu widać komunikat eutelsatu 'No signal'. Pewnie w poniedziałek rano przyjdzie cieciu do pracy na emisji w AXN i wymieni bezpiecznik w nadajniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do przerwy w nadawaniu kanałów AXN. Dzis otrzymałem odpowiedź:

 

Uprzejmie informujemy, że uznając Pana zgłoszenie za zasadne zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług została Panu przyznana korekta abonamentu w wysokości 2/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, tj. 2,84 zł. Przedmiotową kwotę może Pan uwzględnić przy dokonywaniu kolejnej opłaty za abonament.

 

Zawsze coś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sprawie braku odbioru kanałów AXN i AXN HD dostałem takie odpowiedzi:

 

"Szanowny Panie

 

Prosimy o informację w mailu zwrotnym czy problem z odbiorem przedmiotowych kanałów w dalszym ciągu występuje."

 

Napisałem, że teraz je odbieram ale wcześniej przez dwa dni ich nie było, zarządałem korekty z tego powodu w abonamencie i tak mi napisali:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że problem z kanałami AXN występował w dniu 14 lutego 2015 r. oraz w dniu 15 lutego 2015 r., dlatego też Cyfrowy Polsat dokonał korekty abonamentu za ww. dni o łączną kwotę 2,66 zł.

 

Wyjaśniamy, że środki po dokonanej korekcie widnieją na dekoderze jako nadpłata i może zostać o nie pomniejszona kolejna wpłata."

 

Tak więc kolego @fezuj teraz im napisz, że chcesz korekty w abonamencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Burito

Postraszyłem ich nie na żarty ;):lol2: i oto efekt:

/.../została Panu przyznana korekta abonamentu w wysokości 2/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, tj. 3,20 zł

 

Albo mam wyższy abonament od Ciebie,albo ulga z odsetkami :shock::jupi::jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wysłałem wczoraj wieczorem do nich tą rekkamację, ale jeszcze nie dostałem od nich nic oprócz potwierdzenia rejestracji mojego mejla w w ich serwisie :)

I już dostałem od nich odpowiedź:

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na problem z dostępem do przedmiotowych kanałów Cyfrowy Polsat dokonał korekty należności o kwotę 0,17 zł.

Dziwna kwota trochę za brak 5×AXN :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mam dość nietypowy problem z Cyfrowym Polsatem.

 

Mianowicie podłączyłem nowy dekoder wraz z anteną. Wszystko zaczęło działać jak należy, chwilę musiałem czekać na aktywację i tyle. Lista kanałów wszystko pięknie.

 

Problem pojawił się po godzinie. Pojawił się komunikat Dekoder dodatkowy mooltiroom został zablokowany. Włóż kartę dekodera podstawowego i numer 111111 ( inny niż na mojej karcie)

 

Dekoder dostałem jeden i jedną kartę bez opcjii mooltiroom.

Dzwoniłem na infolinie, Pan powiedział że dostałem zły dekoder. Grzecznie wróciłem do Punktu sprzedaży. Pan stwierdził że to nie możliwe że mam taki błąd i dekoder który mam zgadza się z umową itd. ze trzeba czekać na aktywację na kanale 13 która trwa nawet 3 godziny,

 

Jestem bezradny i nie wiem czy robią ze mnie głupka czy co jest grane,...... wszystko zaczęło działać i tu nagle taki komunikat......Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...