Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Witam,

czy istnieje jakiś bezpośredni numer telefonu do działu aktywacji kart/nadawania uprawnień/nadawania pakietów??

 

Wiem że jest taki dział, bo jak miałem kartę prepaid to po zmianie pakietu kiedyś konsultant przełączał mnie do takiego działu, gdy moja karta nie działała jak należy.

 

Problem mam taki że od pewnego czasu, nie mam jednego ale tylko jednego kanału - ComedyCentralFamily.

Ponawianie uprawnień przez ICOK nic nie daje, dzwoniąc na infolinie konsultant robi to samo.

Za każdym razem gdy dzwonię konsultant w ten sam sposób ponawia sygnał, mówię więc im że to co zamierza zrobić nie pomaga, tłumaczę że musi mnie przełączyć do innego działu by nadać cały pakiet na nowo, na to konsultant mówi "że cały pakiet do mnie leci i jest wszytko dobrze po ich stronie" rozkłada ręce, zwalając winę na siłę sygnału, wadliwy dekoder itp....

Konsultant sugeruje iść do punktu i wymienić dekoder. (Nowy zestaw dekoder z kartą). W każdym bądź razie przełączyć mnie do tego działu nie chcą....

 

Co robić?

Dzwonić do skutku, może ktoś mnie w końcu przełączy, składać reklamację?? Nie mam zamiaru jechać 50km w jedną stronę do punktu i wymieniać dekoder z tego powodu.

 

Czy ktoś miał podobne problemy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, taki właśnie mam komunikat. Pakiet to Familijny Max HD + Cinemax HD + Film HD + Sport HD, przez pół roku miałem Ipla Mix i Pakiet VOD w cenie, musiałem zrezygnować by nie płacić za to więcej. Podejrzewam, że od tego czasu gdy anulowałem te dwa pakiety przestał działać i CCFamily...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pakiety są nadawane w całości, a nie jako pojedyncze kanały. Na pewno też zostałeś połączony z tym działem, tylko często mówi się na to "dział techniczny". Bezpośredniego kontaktu do tego działu nie ma. W takim przypadku wymiana dekodera jest jak najbardziej zasadna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ciemności na tych kanałach, więc nie jest to globalna awaria u operatora. Sprawdź sygnał na niedziałających kanałach, skontaktuj się z operatorem w celu weryfikacji prawidłowo nadanych uprawnień dla Ciebie.

 

Na przyszłość pytania zadawaj bardziej konkretnie, zgodnie z: viewtopic.php?f=34&t=12149

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

mam pytanie do posiadaczy odbiornikow Polsatu. Od wczoraj mam problem z odbiorem programu Nat Geo Wild HD. Obraz tnie sie przez caly czas i praktycznie nie mozliwe jest ogladanie tego programu. Sprawdzilem inne programy z tego transpondera. Zarowno TVP HD, Cinemax HD jak i Eurosport HD dzialaja bez zarzutow. Obraz jest doskonaly.

Rowniez poziom sygnalu jest na 88 % wiec bardzo dobry. Czy moglby ktos z was sprawdzic czy tez wystepuja te problemy ewentualnie poddac mi pomysl czym moze byc to spowodowane ? Z gory bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam. Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałam prosić o pomoc ponieważ mając dekoder Sagemcom esi88-320 często wyskakiwały mi komunikaty sygnał kodowany, problem z kartą bądz tego sygnału nie ma w twoim abonamencie. Myślałam że ten problem pojawił się przez wyciąganie karty dekodera i przekładanie do multirooma przez co się porysowała. W niedziele zadzwoniłam na infolinie z reklamacją i został wymieniony dekoder na PVR HD 7000 wszystko pięknie grało aż do 22 i znowu wyskoczył komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Weszłam na ICOK i ponowiłam sygnał ale mam jeszcze jedną wątpliwość taką iż pani konsultantka kazała zapakować stary dekoder wraz z kartą która była porysowana a ja przed chwilą wyciągnełam kartę z nowego dekodera i ta też jest porysowana. Czy to możliwe żeby kurier włożył kartę ze starego dekodera do nowego? Myślałam że wraz z przysłaniem nowego dekodera powinna być nowa karta. Chciałam dodać że na drugim dekoderze wszystko gra jak należy tylko na tym głównym tak sie dzieje. Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź jutro zgłoszę po raz kolejny reklamację ciekawe czy ją uwzględnią. To jest śmiech na sali jakiś płacę nie małą kasę za to a jeszcze tak ludzi w **uja robią. Aż się boje jaki mi następny przyślą skoro za ten z przesyłką musiałam zapłacić 65 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co abonent płaci wspomniane 65 zł za przesyłkę a oni przysyłają uszkodzony sprzęt.Ja bym zaraz pisał reklamację i żądał zwrotu kasy jak rzeczywiście przysłali niesprawny dekoder.A swoją drogą obierać opłatę za wymianę dekodera.Powinni taką wymianę robić za darmo.Dekoder dają w najmie by odbierać ich usługi za które płacę.To w ich interesie jest by wymienić dekoder za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Oglądam właśnie PS w siatkówce. Czy ktoś z techników CP połapie sie wreszcie, że dźwięk z mikrofonu komentatora trzeba opóźnić o ok. 0,5 sek. ? Nie da sie oglądać meczu w którym komentarz wyprzedza akcję na boisku. I jeszcze te podwójne gwizdki sędziowskie. Pierwszy z mikrofonu komentatora, drugi z nagłośnienia hali. Koszmar !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasy Lowieckie na kanalach Polsatu w HD i SD, powinna byc ramowka, nic mi nie wiadomo o przerwie technicznej

Edit: Czesc kanalow ma przerwe, ale niektore powinny nadawac, a tu wszystkie z pasami

Edytowane przez moqu'ai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat robi przerwy techniczne wszystkich prawie swoich kanałów w każdy trzeci czwartek na piątek danego miesiąca.

Po pasach można dokładnie porównać wyraźność kanałów. Zwłaszcza pomiędzy zielonym a fioletowym, czy linia jest cienka, czy gruba i wtedy taki kanał ma mniejszą ostrość. Jeszcze dwa lata temu, kiedy TV4 nie nadawał z centrum Polsatu, a z własnej siedziby, można było wyraźnie zobaczyć, że ta przerwa między pasami jest duża i mętna. Stąd te podwójne kontury, jakby odbicia sygnału, cienie na logo stacji, które ludzie wtedy widzieli i nie wiedzieli dlaczego tak jest:

https://forum.satkurier.pl/topic/1920-all-tv-4/page-50?do=findComment&comment=767606

https://forum.satkurier.pl/topic/1920-all-tv-4/page-54?do=findComment&comment=805068

 

Sam zawsze to widziałem na transmisjach meczów LE, które TV4 wtedy transmitowało. Linia na środku boiska miała podwójne kontury i to we wszystkich transmisjach. Kiedy wtedy zobaczyłem obraz kontrolny tej stacji, od razu zorientowałem się co jest tego przyczyną. Dziś kanały Polsatu lekko się różnią ostrością, ale na żadnym nie występuje już ta dysproporcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...