Jump to content

K63

Users
  • Content Count

    1085
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Dobra

About K63

  • Rank
    Połowa mocy ;)

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety nie mam Evobox-a "na stanie" i nie miałem ostatnio z nim do czynienia. No i okazało się, że nie jestem na bieżąco. Przepraszam kol. @ Bosss za wprowadzenie w błąd.
  2. Jak widać na powyższym obrazku, nie ma możliwości równoczesnego podłączenia Evoboxa i HD5500 w technologii jednokablowej do tego modelu konwertera Inverto. Przewód od konwertera (od wyjścia oznaczonego Unicable) musisz podłączyć do wejścia LNB1 w Evobox. Wybierając w/w konwerter Inverto w menu tego dekodera (USTAWIENIA -> ANTENA -> KONFIGURACJA -> TYP KONWERTERA) konfigurujesz go pod odbiór technologii unicable. Takie podłączenie i konfiguracja niestety uniemożliwiają odbiór sygnału w tej technologii na dekoderze HD5500. Po prostu Evobox wykorzystuje wszystkie 4 częstotliwości wykorzystywane do transmisji sygnału. HD5500 możesz podłączyć tylko przy pomocy drugiego przewodu poprowadzonego od jednego z dwóch uniwersalnych wyjść konwertera. Aby obydwa dekodery mogły używać technologii jednokablowej, potrzebny jest konwerter Unicable II.
  3. Na pewno tylko na dwóch kanałach z tego transpondera masz problemy?
  4. Najlepszej jakości przewód nie pomoże, gdy nawet minimalnie przestawi się antena lub konwerter straci swoje parametry. Przyczyn obniżenia jakości może być wiele, np: - pojawiły się zakłócenia zewnętrzne - antena wymaga małej korekty - przed anteną pojawiła się przeszkoda - usterka konwertera - usterka dekodera. Najłatwiej zweryfikować tą ostatnią, poprzez podłączenie dekodera do sprawnej instalacji antenowej, np. w APS.
  5. Nie myl jakości sygnału z jakością obrazu. Van den Hul-em łączysz zapewne dekoder z telewizorem, a za jakość sygnału odpowiada instalacja antenowa. Od jakości sygnału zależy stabilność odbioru - szczególnie w trudnych warunkach atmosferycznych. Aby ją poprawić należy precyzyjnie ustawić zestaw antenowy. Na jakiej wielkości antenie odbierasz?
  6. Jaki konwerter jest zamontowany na tej antenie. Nie ma możliwości wymiany na taki, który obsłuży więcej odbiorników? Ile dekoderów ma odbierać z tej nowo zamontowanej? W jakiej odległości i jak wysoki ten budynek? Na jakiej wysokości planujesz zamontować nową antenę? W Poznaniu antenę należy ustawić na azymut 185°, a sygnał pada "z nieba" pod kątem 30°. Przy pomocy poniższej aplikacji odnajdź planowane miejsce montażu anteny i sprawdź azymut do HB. https://www.dishpointer.com/
  7. Ostatni to 652HD_V1.14.20433_09-05-2018.rar Znajdziesz go tutaj.
  8. Masz wersję wcześniejszą. Ta co podałem jest z marca 2018. W listopadzie 2018 poprawiono nagrywanie z modułu. Czyli teoretycznie wszystkie póżniejsze wersje bezproblemowo powinny współpracować z CAM-em. Ostatnia wersja to V1.14.20433 z kwietnia 2019. Czy będzie działać to Ci nie powiem, bo nie mam modułu CI+. https://cryptobox.sk/podpora/
  9. A jaki masz soft? Wg wpisu dystrybutora Cryptoboxa na innym forum ...
  10. K63

    Anteny LTC

    W ofercie jest także 80-ka z metalowym mocowaniem. https://sklep.corab.eu/pl/seria-800/13418-ANTENA-SATELITARNA-COR-800SAE-J-JASNA.html
  11. Samo wciśniecie nic nie daje. Trzeba jeszcze zmienić DVB-S na DVB-S2. Jeżeli jednak tak masz ustawione i brak sygnału, to dekoder do weryfikacji na innej, sprawnej instalacji. Podejrzane jednak że HD2000 dział na obydwu legacy, a Wifibox nie chce. "Wszystko" czyli Wifibox? Na tej samej czy innej instalacji?
  12. Sprawdź, czy w problem nie wynika z tego co masz opisane tutaj.
  13. Może problem jest przy użyciu w parze Evobox HD i LITE, bo przed ok. 2 tygodniami montowałem MR oparty o 2 x LITE i do tej pory nie miałem sygnału o problemach.
  14. Pewnie chodzi o wymianę na inny model. W czasie umowy to tylko na taki sam. W imieniu znajomego pytałem niedawno na infolinii o możliwość wymiany leciwego Echostara na jakiś nowszy model, to dostałem odpowiedź że nie ma problemu, ale pod warunkiem przedłużenia umowy.
  15. Czyli sprawność dekodera do weryfikacji. A tak na marginesie - czy po sugestii ... ... zrobiłeś ustawienia fabryczne?
×
×
  • Create New...