Jump to content

qrczak

Users
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About qrczak

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam.Szybkie pytanie w imieniu mojej babci.Kończy się jej umowa chce przedłużyć .Interesuje ją pakiet start box lub mini box oraz telefon stacjonarny z nielimitowanymi rozmowami .Teraz płaci za to 68 zł. a proponują 77 z groszami.Za ile po złożeniu wypowiedzenia można coś takiego dostać
  2. Możesz zachować obecne warunki przepisując umowę na siebie i ją ciągnąć dalej.Możesz też ją rozwiązać wtedy ulega rozwiązaniu natychmiast tj. z pominięciem okresu wypowiedzenia .W obu przypadkach musisz mieć kopie skróconego aktu zgonu z którym udajesz się do bok
  3. Witam mam pytanko.Kończy mi się umowa w CP w związku z tym noszę się z zamiarem złożenia wypowiedzenia .Jak wiadomo od jakiegoś czasu można złożyć wypowiedzenie przez ICOK .Czy wystarczy w zakładce kontakt napisać po prostu że się wypowiada umowę ,czy ktoś już próbował to robić po jakim czasie kontaktował się DUK
  4. No to pewnie teraz nieźle będą wkurzeni ci co przedłużyli umowy na 36 miesięcy tylko po to aby mieć PSP
  5. U mnie na szczęście problem rozwiązany .Do dzisiaj kanały HBO nadal nie działały .Zadzwoniłem więc na infolinie i przedstawiłem sprawę .Pani po przedstawieniu sprawy połączyła mnie z działem technicznym tam konsultant od razu domyslił się w czym jest problem kazał powłączać dekodery na Polsat i coś tam grzebał w systemie po kilku minutach włączyłem HBO i wszystko działa jak trzeba i kanały już świecą Dziwne że ponawiałem uprawnienia i to dwa razy i nic nie pomogło dopiero interwencja działu technicznego przyniosła rezultat.Trafiłem na kumatych konsultantów którzy stanęli na wysokości zadania.Pozdrawiam
  6. Dzisiaj w południe postanowiłem sobie aktywować na święta pakiet HBO i też mam ten sam problem. Dalej kanały HBO nie działają. Czy coś się zmieniło w kwestii aktywacji pakietów? Bo nie pierwszy raz aktywuję jakiś pakiet przez ICOK i wszystko działało w ciągu kilku minut. Teraz jest inaczej.
×
×
  • Create New...