Jump to content
kepak

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

Recommended Posts

3 godziny temu, samiel2009 napisał:

Dziś też dostałem takie pismo wzywające do wymiany dekodera i karty.

 

Posiadam PACE 500 GB dzierżawiony od Platformy Canal plus oraz Sagemcom DSI187 którego jestem właścicielem oraz dwie karty Cameleon.

 

Czy ta wymiana dekodera głównego na ich będzie się łączyła z tym że nie będę mógł korzystać z cameleonów (tylko multiroom przez wifi) oraz że mój tuner Sagemom DSI187 będzie bezużyteczny ? Jeśli tak to czy dostanę w najem dwa dekodery do multiroomu ?  Jak to jest ? Czy ktoś z Was już robił taką roszadę?

Ja mam taką samą konfigurację. Oczywiście używam swojego, dużo lepszego sprzętu. Na ten moment żadnej informacji nie dostałem odnośnie wymiany sprzętu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, SatExpert napisał:

I dzięki takim ruchom biedna Nagra MA po raz trzeci zostanie rozwalona #NieDlaIdiotów, #BrawoONI. 😡

 

Dalej będziesz zaczarowywał rzeczywistość? -:)

Czas kart Cameleon minął.

Z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością można założyć, że system obsługujący karty Cameleon zostanie wyłączony w lipcu 2020.

Najpierw zdejmą CAID 0100, a później wyłączą tunelowanie. Kolejny będzie Conax.

Nawet jeśli ktoś wymienił dekodery na inne operatora, a karty Camelon mu zostały to i tak będzie musiał je wymienić na Caymany.

APS zrobi wszystko na co pozwoli CRM, aby klient podpisał nową umowę.

Edited by support458
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dostałem zapewnienia w czasie ostatniej oferty że będę miał możliwość oglądania na obecnych zasadach.Zainwestowałem w nowy kolejny box prawie 2 koła do tego w zestaw sat ok.1.5 koła a operator da mi kartę do wifi premumboxa?😂Dekoder ten raczej nie sprawdzi się z zestawiem sat na pełen horyzont a i modułu cam z CP też do niego nie wsadzę.😃No to czekamy na rozwój sytuacji.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem wam tak, informacje z pierwszej ręki, od 1.07.2020r.wszystkie karty cameleon przestaną działać, wszyscy którzy jeszcze mają te karty dostaną pismo do bezpłatej wymiany dekodera i karty Jednym słowem koniec kart Cameleon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, czerstwy napisał:

Ja dostałem zapewnienia w czasie ostatniej oferty że będę miał możliwość oglądania na obecnych zasadach.Zainwestowałem w nowy kolejny box prawie 2 koła do tego w zestaw sat ok.1.5 koła a operator da mi kartę do wifi premumboxa?😂Dekoder ten raczej nie sprawdzi się z zestawiem sat na pełen horyzont a i modułu cam z CP też do niego nie wsadzę.😃No to czekamy na rozwój sytuacji.

 

To przeinwestowałeś -:)

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze można sie udać do magika  a wtedy Cayman i karta CP będą w czytnikach.A miejsca na moduły dla innych ofert😄Zresztą na takim zestawie praktycznie idzie zobaczyć sport który jest w PC+ i CP tylko że w obcym języku.Edit wolę tak przeinwestować niż płacić np najem za dekodery w PC+ czy CP i nie ważne czy to 2 czy 5 zł miesiecznie.

Edited by czerstwy
  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś świeżo zainwestował 2k w swój nowy sprzęt, to będzie się chwytał każdego sposobu aby go wykorzystać. Ale większość jedzie na spliterkach, Ariwach i innych gadżetach po Cyfrze, raczej nie będzie inwestować jak Ty tylko łykną "korzystną" ofertę operatora.

Tak czy inaczej każdy musi sam skalkulować co mu się opłaca.

Edited by support458
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Pejsa i dwa cameleony. Dziś ze skrzynki wyciągnąłem coś takiego ;)

ee2d255f5b8b0.jpg

Piszą tak, że można dostać rozdwojenia jaźni:

1) Karty do dekodera będą działały prawidłowo wyłącznie ze sprzętem wspieranym przez PC+

a dalej

2) Aby w pełni korzystać z usług, konieczna jest wymiana karty oraz odbiór dekodera.

No i teraz tak mam dwa camele i pejsa od PC+ oraz w szafie własnego Sagemcoma DSI87, oba są na liście.

Wobec czego wg 1) powinno wszystko działać ale 2) miesza już z wymianą karty.

WTF, ktoś kto to pisał chyba nie przeczytał drugi raz ... albo ja jestem jakiś ciemny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logicznie myśląc gdyby miały działać dotychczasowe karty nie dostałbyś takiej korespondencji czyż nie ?Poza tym napisane jest "karty do dekodera będą działały" a nie dotychczas posiadane karty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby logiczne ale stronę wcześniej ktoś pisał, że był wymienić/odebrać sprzęt i dostał wifibox'a a APS nie wziął od niego cameli :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to była wymiana w związku z przedłużeniem umowy a nie wymiany kart.Zapewne czeka go jeszcze jedna wizyta w punkcie ;)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego czekamy na kolejny ruch PC+. Mam miesiąc wypowiedzenia na umowie na czas nieokreślony. Do końca przyszłego roku jakoś dotrwam. Do lipca mam nadzieję, na Camelu, potem na Conax.

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, mailtrash napisał:

Mam Pejsa i dwa cameleony. Dziś ze skrzynki wyciągnąłem coś takiego ;)

ee2d255f5b8b0.jpg

Piszą tak, że można dostać rozdwojenia jaźni:

1) Karty do dekodera będą działały prawidłowo wyłącznie ze sprzętem wspieranym przez PC+

a dalej

2) Aby w pełni korzystać z usług, konieczna jest wymiana karty oraz odbiór dekodera.

No i teraz tak mam dwa camele i pejsa od PC+ oraz w szafie własnego Sagemcoma DSI87, oba są na liście.

Wobec czego wg 1) powinno wszystko działać ale 2) miesza już z wymianą karty.

WTF, ktoś kto to pisał chyba nie przeczytał drugi raz ... albo ja jestem jakiś ciemny.

Mam identyczna sytuacje. O co im chodzi? O wymiane dekodera czy kart na caymany? Sagemcom dsi187 nie ma wifi wiec jak na tym ma dzialac multiroom nowego typu? No chyba ze beda wymieniac 2 tunery plus 2 karty cayman. Juz sam nie wiem co o tym myslec...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymianę wszystkiego na nowy sprzęt. Oni nie zakładają, że użytkownik jest ekspertem w dziedzinie odbioru tv.

Na podstawie informacji ze strony o wymianie dekodera. Można jasno wywnioskować, że chodzi o wymianę dekodera i karty (kompletu).

Dotychczas nie było przypadku, aby pismo trafiło do osoby, która według bazy operatora ma tylko karty cameleon.

Aktualna akcja jest skierowana do osób z dekoderami operatora i kartami cameleon.

Edited by support458
  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam Dzisiaj miałem telefon o przedłużenie umowy i w pierwszym punkcie była informacja że karty Camelon przestaną działać od 1 lipca. Dodam tylko że moja umowa jest tylko na dwie karty bez dekodera operatora. Więc raczej na 100 można się żegnać z Cameleonami. Próbowałem podejść konsultanta czy można dostać moduły z kartami ale powiedział że tylko w ofercie maja dekodery więc dużego wyboru niestety nie ma. Jest jeszcze jedna ciekawostka dostałem propozycje dwóch dekoderów w opcji MR i konsultant zapewniał mnie ze te dwa urządzenia działają od dzielnie tak jak karty Cameleon. Czyli można wywnioskować że nie trzeba ich łączyć razem np. przewodem lub po WiFi. Ale czekam na więcej opinii użytkowników na forum w tej sprawie i nie podejmuje narazie żadnych negocjacji co do nowej umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe, mi podczas przedłużenia umowy sami zaproponowali wymianę karty na moduł Cam. Ponoć jak tylko przyjdę do punktu z kartą wymiana będzie od ręki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, support458 napisał:

Dotychczas nie było przypadku, aby pismo trafiło do osoby, która według bazy operatora ma tylko karty cameleon.

Aktualna akcja jest skierowana do osób z dekoderami operatora i kartami cameleon.

 

Coś chyba słabo czytasz to forum, bo jasno napisałem w dwóch miejscach, że mam tylko dwa Cameleony, a dekodery posiadam własne i dostałem w/w pismo :)


97a5affbc4f83.png

 

Jak widać - trochę już z nimi jestem, ale czas się rozstać... :)

Dodam tylko, że z jakieś 6 lat temu był wzięty Pace wraz z kartą w ramach multiroom, bo taki był chory warunek ówczesnej promocji. Paździoch ten poczekał sobie miesiąc w pudełku, po czym został oddany wraz z kartą zgodnie z zaleceniami typa z ich partyline, a w zamian wydali drugiego Cameleona - inaczej się nie dało, z tego co pamiętam. Tak, czy siak - w systemie tego jak widać, zostały same karty.
No to tyle w kwestii "braku przypadku listu do osób z samymi Cameleonami".

Pozdro :)

Edited by charlie112

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, support458 napisał:

Nawet jeśli ktoś wymienił dekodery na inne operatora, a karty Camelon mu zostały to i tak będzie musiał je wymienić na Caymany.

 

Aktualna akcja jest skierowana do osób z dekoderami operatora i kartami cameleon.

Z tego co piszesz wynika, że to ty czarujesz rzeczywistość. Wiesz dlaczego? Bo przy przedłużeniu umowy nadal zgadzają się na zostanie przy cameleonach i gwarantują pozostanie przy nich przez cały okres umowy. Tylko nie pisz, że i tak mogą wymienić, bo rozmowy są nagrywane i można to łatwo udowodnić, a jeśli będą coś kombinować z tym, że nie mają takiej rozmowy, to abonent może zerwać umowę. Natomiast jeśli to wina konsultantów, to niech ich doszkolą, bo wprowadzają abonentów w błąd.

 

Co do tego, że akcja jest skierowana tylko do abonentów którzy mają dekoder + kartę jak widzisz również to nie jest prawdą, z resztą na innych forach ludzie również piszą, że otrzymali info o wymianie mając tylko kartę lub dwie.

Natomiast nie wiem jaki masz w tym cel aby ludziom siać zamęt i wprowadzać ich błąd ale niestety to robisz.

 

 

 

 

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, tail# napisał:

Z tego co piszesz wynika, że to ty czarujesz rzeczywistość. Wiesz dlaczego? Bo przy przedłużeniu umowy nadal zgadzają się na zostanie przy cameleonach i gwarantują pozostanie przy nich przez cały okres umowy. Tylko nie pisz, że i tak mogą wymienić, bo rozmowy są nagrywane i można to łatwo udowodnić, a jeśli będą coś kombinować z tym, że nie mają takiej rozmowy, to abonent może zerwać umowę. Natomiast jeśli to wina konsultantów, to niech ich doszkolą, bo wprowadzają abonentów w błąd.

 

Gwarantują pozostanie przy Cameleonach? Tak to jest wpisane w umowie? :)

Może zakończmy "gdybologię" i zerknijmy do regulaminu, który każdy akceptuje podpisując umowę(a którego nikt nie czyta):

"Rozdział VIII. Udostępnienie Sprzętu

3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług.
O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta."

https://pl.canalplus.com/-/media/ncplus/files/dokumenty-do-pobrania/aktualne/regulaminy/regulamin_swiadczenia_uslug_12_12_2018.pdf
 

Edited by charlie112

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym przypadku nie interesuje mnie  to co jest w regulaminie - oni po to tam siedzą, że mają mówić zgodnie z prawdą, a jeśli nie to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd i tego się trzymajmy. Przestań już się bawić w cytowanie regulaminów, bo to każdy wie i nie o to w tym przypadku chodzi.

Napiszę Ci jeszcze raz operator, a w tym przypadku przedstawiciel operatora (konsultant) jawnie zagwarantował mi działanie karty cameleon bez dekodera operatora i oczywiście może ją wymienić ale na taką która nadal będzie działać bez potrzeby stosowania jego sprzętu i w tym przypadku regulamin nie ma nic do tego. Mogą tylko przyznać że konsultant się pomylił ale to nie jest mój problem. Przykład - kolega wyraźnie zaznaczył, że ma ma sprzęt znacznie lepszy niż ten od operatora, który działa nie tylko z hotbird ale i z astrą 19E i 23.5E, bo ma jeszcze kartę innego dostawcy i nie chce z niego rezygnować i oni na to się zgodzili. Zasłanianie się regulaminem w tym przypadku, zaznaczam w tym przypadku nie ma żadnego sensu, bo to o czym zostałem poinformowany jest wiążące.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

No interesować Cię to nie musi, ale jednak cyrograf podpisany :) To co mówi konsultant to jedno(i to puszczą w błąd), a to Ty na końcu podpisujesz papiery i akceptujesz regulamin oświadczając, że zapoznałeś się z jego treścią. Skoro się zapoznałeś i nie przeszkadza Ci taki zapis to chyba sprawa prosta.
Inna kwestia, że to jest dobry moment do negocjacji i wyrwanie dobrej oferty metodą na reklamację,  jeżeli w rozmowie padały zapewnienia na temat Cameleona, ale to już inna inszość.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro tak to jest prawo do zerwania umowy, bo zostałem jawnie wprowadzony w błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...