Jump to content
kepak

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

Recommended Posts

Abonenci Platformy Canal+ nie dajcie się! Walczcie o swoje, bo w kupie jest siła! Jak zobaczą że ciężko jest wam wcisnąć Sr*jBoxy, to pewnie znowu odpuszczą. 😎

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świadomych użytkowników jest 10%? Nie mamy szans. Pozostali już są w APS, Ci którzy otrzymali pismo, bo TV wyłączą lada moment. Camele przechodzą powoli do historii, coś się kończy, coś zaczyna. Zawsze znajdzie się sposób.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie.A operator niech się zastanowi czy chce nasze pieniądzę za abonament.Bo my oglądać jego ofertę możemy i bez płacenia PC+.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, support458 napisał:
Nie będzie innego rozwoju jak przedstawiony w listach. Jak nie wymienisz kart lub/i dekodera na wspierany przez operatora, to po pierwszym lipca nie oglądasz.
Znając nas Polaków wszyscy będą czekać na wdechu w oczekiwaniu na niesamowity zwrot sytuacji.
Jedyne co będzie to płacz, że w APS zostały do wyboru tylko najsłabsze dekodery.

Bez łaski. Jak od 1 lipca przestanie działać to oddam karty i podziękuje za 15 lat współpracy. Nie jestem ich zakladnikiem.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

0100/000068/4222/178F/5C00/013E/64/Private HD -> 6A
1813/000068/4222/178F/0000/013E/64/Private HD -> 6A

No to robi się wesoło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Krzysiek11:) napisał:

ultraBOX+4K produkcji ADB napisałem, a ten ma oznaczenie ADB NCP-3670SF, a takiego na liście nie ma ;)

 

 

 

7 godzin temu, roberttosat napisał:

Lista była robiona jak jeszcze tych dekoderów nie było w obrocie. Jak bardzo to Wam przeszkadza można zgłosić do ITI, że wasz dekdoer ADB nie jest wspierany.

Zgłosił ktoś czy pracownicy C+ czytają forum?

Na stronie https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci został już dopisany ADB NCP-3670SF. 😎

Edited by Vsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepsze jest to co piszecie o kartach, to tylko przyspiesza wymianę 👹

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze firma teraz celowo zmienia polityke i unifikuje bo ma inne plany? Moze im juz tak bardzo nie zalezy na Cameleonowcach gdy mozna to zrownac z odplywem ogolnym ktory sie zwieksza pod naciskiem OTT/VOD. Ogolny zamysl ci dla ktorych SAT jest jedynym wyjsciem a chca miec platna TV i tak beda miec, reszta... jak ktos chce, oferowac uslugi na zblizonym poziomie i tyle, jednoczesnie wchodzac juz niedlugo w nowy kierunek.

Edited by g0nz0s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, jeżeli to wszystko prawda to po kilkunastu latach współpracy rozstanę się z Canal+, dość matactwa z ich strony, do tej pory znosiłem to cierpliwie, teraz miarka się już przebrała..... tak dla informacji to na jedną z umów dostałem to "czarodziejskie pisemko", czekam do 1 lipca bo nie mam zamiaru niczego przyśpieszać 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABONENCI PLATFORMY CANAL+ POŁĄCZMY SIŁY!
WESPRZYJMY PROTEST PRZECIW WPROWADZANYM ZMIANOM W SPOSÓB NIEUCZCIWY PRZEZ ZARZĄD PLATFORMY CANAL+ WOBEC NAS ABONENTÓW!

https://www.facebook.com/ProtestAbonentowCANALplus

Żądajmy wprowadzenia możliwości wymiany na moduł CAM CI+, także przy Multiroomie post Cyfra+!

Obecnie dokonywane zmiany poprzez wciśnięcie na siłę Abonentowi dekodera/dekoderów w najem do umowy "UWAGA" są zmianą warunków umowy! Operator odcina nam odbiór na naszych prywatnych dekoderach i zmusza nas Abonentów do obowiązkowej wymiany na dedykowane dekodery, a co za tym idzie wzięcia odpowiedzialności za ten nowo wydany Sprzęt do umowy, o czym Platforma CANAL+ już o tym nie informuje. W przypadku, gdyby coś się złego wydarzyło i dekoder uległ by awarii z winy Abonenta, to wtedy Abonent zostaje obciążony karą za uszkodzony sprzęt, ponieważ na Abonencie spoczywa wtedy odpowiedzialność za cały sprzęt wydany do umowy. Kary nie są małe za dekoder, bo wynoszą w zależności od wydanego dekodera od 500 zł do 1100 zł za uszkodzony dekoder z winy Abonenta i wymiany na nowy sprawny.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już tak z grubej rury? A w ogóle to byłeś, pytałeś co oferują? Jak się zaopatrują na klientów z własnym sprzętem? Nie bez powodu zacytowałem:
"Rozdział II. Zasady korzystania z usług na Sprzęcie własnym Abonenta 1. Dostawca usług, w przypadku udostępnienia usług, do których odbioru może być wykorzystana Karta dekodująca niesparowana ze Sprzętem własnym Abonenta, udostępnia Abonentowi Kartę dekodującą w ofertach skierowanych do Abonentów ze Sprzętem własnym Abonenta. Karta działa prawidłowo wyłącznie w Sprzęcie, którego aktualna lista dostępna jest u Autoryzowanych Przedstawicieli, w Biurze Obsługi Klienta"

Z tego zapisu warto zwrócić uwagę na wyraz "niesparowana" i "lista". Tyle, że "lista" to nie ta ze strony, gdzie nabazgrali o zmianach, podali listę własnych dekoderów itd. Jasno napisali, że karty NIESPAROWANE działają na sprzęcie z listy dostępnej w BOK i w AP. Karta niesparowana ma swoją specyfikację, określone w niej warunki działania. Wydając kartę to chyba wiedzą jak ona działa i jakie dekodery własne są w obiegu. Jeżeli nagle zmienią listę zostawiając na niej swoje dekodery to chyba jasne jest, że to jest sprawa dla UOKiK. No i zostaje też kwestia całej umowy - klient podpisał, bo miał korzystać z własnego sprzętu. Działało i nagle przestało, bo operator wymienia karty. Ok - operator może sobie karty wymienić, ale jak przestaje u takiego klienta działać, bo operator nagle postanowił sparować karty, a w umowie jest mowa o niesparowanych to operator nie wywiązuje się z umowy i tyle. Chcą wymienić karty? Spoko! Ale na niesparowane, bo tak sobie sami regulamin napisali! Mogą też zmienić regulamin i wykreślić "niesparowane", a to już powód do rozstania...
No i trochę luzu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. I czytać regulamin, a nie znowu [beep]oły wypisywać. Jak zadzwonisz z taką argumentacją jak powyżej to Cię wyśmieją :)

Pozdro!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@charlie112 Jak sam zauważyłeś w piśmie wysyłanym do Abonentów jest wyraźnie napisane o konieczności wymiany karty i dobrania dekodera. Odpowiadając na Twoje pytanie, to tak dzwoniłem i pytałem i oferują tylko wymianę bezpłatną na dedykowany dekoder ze sparowaną kartą Cayman i nawet na nowy ich moduł CAM CI+ nie chcą się zgodzić. Co do listy dekoderów twierdzą, że jedyna istniejąca lista dekoderów to ta ze strony właśnie z tego komunikatu Polityki Zabezpieczenia Treści.

Edited by lukx95

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to odpowiedź jest prosta:

Na podstawie Regulaminu świadczenia usług z dnia 12.12.2018 r. rozwiązuję umowę z dniem xx.yy.zzzz. z winy operatora w związku ze złamaniem zapisu:
Szczegółowe Warunki korzystania z usług na Sprzęcie własnym Abonenta z dnia 22.12.2014 r.

Rozdział II. Zasady korzystania z usług na Sprzęcie własnym Abonenta
1. Dostawca usług, w przypadku udostępnienia usług, do których odbioru może być wykorzystana Karta dekodująca niesparowana ze Sprzętem własnym Abonenta, udostępnia Abonentowi Kartę dekodującą w ofertach skierowanych do Abonentów ze Sprzętem własnym Abonenta. Karta działa prawidłowo wyłącznie w Sprzęcie, którego aktualna lista dostępna jest u Autoryzowanych Przedstawicieli, w Biurze Obsługi Klienta.

 

Uzasadnienie:

 

Zawierając umowę na świadczenie usług zaakceptowałem warunki świadczenia usług, na te warunki zgodnie się umówiliśmy. Zgodnie ze szczegółowymi zasadami korzystania z usług na sprzęcie własnym Abonenta jasno jest napisane, że na czas trwania w/w umowy korzystać będę z tzw. "niesparowanej" karty dekodującej. W związku z wprowadzanymi przez Państwa firmę zmianami zostałem zmuszony do wymiany karty na kartę tzw "sparowaną" oraz do skorzystania z dekoderów oferowanych przez Państwa platformę, co jest jawnym złamaniem regulaminu.

Dopisać jeszcze można:

Biorąc pod uwagę, że sprzęt własny który zakupiłem kosztował 2000 zeta i został zakupiony pod korzystanie z Państwa usług, a wykorzystałem go tylko przez połowę okresu oznaczonego oraz fakt, że po wprowadzeniu przez Państwa zmian ów sprzęt własny stanie się bezużyteczny i na podstawie art. 415 KC domagam się naprawienia szkody, która wyceniam na 500/1000/1500 zeta itd.

 

To tak z palca, oczywiście do poprawy, edycji i analizy,  ale tak z nimi bym rozmawiał, bo tak się z nimi rozmawia :)
Tak, czy siak - słowem klucz jest "karta niesparowana". I jak już pisałem - chcą wymieniać - ależ proszę bardzo! Ale na niesparowaną, bo mają zastrzeżenie w regulaminie o możliwości wymiany w każdej chwili - to fakt, ale też zapis o kartach niesparowanych. I nigdzie w tym zapisie nie jest powiedziane, że ten i tamten artykuł regulaminu traci ważność w związku z wymiana kart(czyli mówiąc krótko - nie jest powiedziane, że mogą sobie wymienić na cokolwiek, bo jest zapis o kartach niesparowanych, który sam wprowadzili, nie ma zapisu wykluczającego. Oczywiście - wiadomo o co chodzi, wiadomo, że Cameleony ich bolą, ale sami sobie ten regulamin napisali...). I to jest haczyk wg mnie, ale oczywiście mogę się mylić :)
A lista dekoderów? No spoko. Niech sobie ją tam tworzą - karta i tak ma być NIESPAROWANA... :)

No i słynna lista - z jednej strony sprzedają oferty dla klientów z własnym sprzętem, a z drugiej - powołują się na listę na której są ich własne dekodery. Czy to nie jest jawne wprowadzanie w błąd? Sprawa do UOKiK! I tak to się właśnie zakończy, tak mi się wydaje :)

Pozdro!

Edited by charlie112
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I znów operator nie zrozumiał klienta - abonenta.

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wy bredzicie, 

 

przykladowa odpowiedz operatora,

 

Szanowny Panie

 

informujemy iz istnieje mozliwosc rozwiazania umowy jednak nalezy sie liczyc iz zostanie wystawiona nota obciazeniowa.

Zgodnie z regulaminem swiadczenia uslug z dn. 22.12.2014 r. oraz warunkami odbioru na sprzecie wlasnym, ktorego tresc Pan zaakceptowal. Dostawca uslug informuje iz mozliwosc uzywania karty niesparowanej pozostawia abonamentowi wylacznie w sprzecie ktorego aktualna lista dostepna jest w salonach i na stronie canalplus.pl z zastrzezeniem iz dostawca ma prawo do wymiany karty dekodujacej w sytuacji zagrozenia systemu kodowania.

 

Pozdrawiam

XYZ

Edited by g0nz0s
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam umowę na czas nieokreślony i 2 x karty( tzw. główna + multiroom bez dekoderów na umowie). Pisemko dostałem.

Pytałem co dają. Za 0 zł główny to wi fi premiumbox, a do multi wi fi box. Aktywacja 0 zł.

Pytałem o  4K jako główny, to wołają 10 zł za niego co miesiąc (niepoważni).

Jak wyżej wspomniałem jestem na umowie na czas nieokreślony i teraz to im powinno zależeć aby mi dać ofertę z dekami jak ja chcę aby np. umowę przedłużyć na 24 m.

Edited by kauj1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co dają jako multiroom przez wifi oprócz wi fi boxa.

Premiumboxa można uzyskać.

Nie ma mowy abym poleciał i kartki zdał. Przynajmniej do czerwca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja pisemko tez dostalem, umowa bezterminowa, abo 79.98zl, 2x cameleon + pace pvr i phil hd na wlasnosc.

Oczywiscie w lipcu zdam, ale nie karty a calosc i rozwiaze umowe.

Na zastepstwo wezme cos przez ftth, operator nie szanuje tego co ma, to nie beda miec nic z mojej strony :)

Edited by MaZuT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na podsumowanie, zgodnie z regulaminem świadczenia usług, który każdy musiał zaakceptować. W przypadku stwierdzenia faktu złamania systemu kodowania ( a takim jest możliwość współdzielenia danych z kart Cameleon) operator może wprowadzić zmiany  w systemie nadawania zmierzające do zblokowania tych nadużyć.

To czy nam się podoba czy nie, nie ma żadnego znaczenia. Zgodnie z zapisami umów (regulamin jest ich częścią) operator ma do tego prawo. Wymiana karty na dekoder jest elementem związanym z tymi zapisami. Każda sprawa w sądzie zakończy się rozstrzygnięciem na korzyść operatora. Ponadto, operator wysyłając z ponad półrocznym wyprzedzaniem list informujący o zaplanowanej zmianie, dokłada należytej staranność wynikającej z obowiązku informacyjnego.

Krzyki i roszczeniowa postawa nie ma żadnego zastosowania -:)

Wszyscy skupiają się na NC+, a tak naprawdę źródłem problemu są właściciele praw do treści, którzy chcą na niej zarabiać jak najwięcej, czyli jak najwięcej dostawać od operatorów tv. To oni wymuszają na operatorach uszczelnianie dystrybucji. NC+, CP i inni nie chcą ponosić dodatkowych kosztów wynikających z uszczelniania systemu kodowania.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

@support458 ty tak piszesz bo ci firma każe czy taki z ciebie mało rozgarnięty człowiek.

 

Dobrze wiadomo nie od dziś że dostawcy sh sobie poradzą w taki czy inny sposób.

 

Ucierpi tylko zwykły "Kowalski" który chce mieć swój własny dekoder. W dekoderze włożoną kartę.

 

Do tego nie jedną platformę by chciał oglądać na swoim dekoderze. Nie każdy chce robić wystawę dekoderów pod telewizorem.

 

Tak poza tym jeden czy drugi "Kowalski" wyznając zasadę nie chcę ale muszę odejdzie do konkurencji albo wybierze sh.

 

 

 

Edited by tweed77
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnoś się do treści posta i skończ prywatne wycieczki. Też jestem abonentem i też płacę rachunki. Sądzisz, że prywatny czas w sobotę poświęcam za pieniądze? Pomyśl czasem zanim coś napiszesz i zapamiętaj, że moja obecność na tym forum jest całkowicie prywatna.

Mój post ma na celu uświadomienie, że im wcześniej przemyślisz temat tym lepiej dla Ciebie.

Masz rację, że cierpią przeciętni użytkownicy, ale nic z tym nie zrobisz. To jest rykoszet od strzału w tych którzy zarabiają na piraceniu sygnału tv.

Edited by support458
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...