charlie112 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 A w jaki sposób? Konsultant powiedział "tak, ta karta zostaje u Pana do końca umowy" Ale jest haczyk w regulaminie, a Ty go podpisałeś i tu nie ma wykluczeń. Gdybyś powiedział przy podpisywaniu umowy "chwila, chwila! ten punkt odnośnie wymiany kart mi nie pasuje i go nie akceptuję" to nie podpisałbyś umowy, bo regulaminu by nie zmienili pod Ciebie. Skoro jednak podpisałeś to sprawa prosta - akceptujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 W tym przypadku nie chodzi o podpisanie umowy tylko jej przedłużenie przez telefon, gdzie rozmowy są nagrywane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie112 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) Ja Ciebie doskonale rozumiem, ale nie wiem, czy to tak zadziała. Jeżeli już to raczej w regulamin bym właśnie uderzał: "1. Korzystanie z usług może odbywać się przy użyciu Sprzętu (lub także Zestawu antenowego) udostępnianego Abonentom przez Dostawcę usług na czas korzystania z usług w jakiejkolwiek formie prawnej bądź przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług. Zasadą jest korzystanie z jednego Dekodera i jednego Odbiornika dla jednej Umowy, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Abonent korzysta z Opcji dodatkowych umożliwiających korzystanie z więcej niż jednego Dekodera/Odbiornika, chyba że co innego wynika ze Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji. Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta." W momencie podpisywania umowy sprzęt spełniał wymagania Operatora, umowa też została podpisana z zastrzeżeniem, że usługa będzie realizowana na sprzęcie własnym - raczej w te tony bym uderzał, bo to o ten regulamin się oprze. Zanim zaczniesz pisać reklamacje radziłbym dobrze przeanalizować regulamin, warunki oferty itd. Bo co to znaczy "sprzęt spełniający warunki techniczne"? Gdzie to jest sprecyzowane? I co w momencie, gdy z winy operatora sprzęt nagle przestaje te warunki spełniać, a operator się zadeklarował, że umowa będzie świadczona na sprzęcie własnym? Kto ma ponieść straty wynikające z konieczności wymiany sprzętu własnego na spełniający wymagania techniczne? To bym na spokojnie przeanalizował zanim zaczniesz z nimi rozmowę. To tak z doświadczenia - ja już kilka lat temu się z nimi kopałem. I powiem jedno - odpowiednie przeanalizowanie regulaminu dużo daje, wymiękają No i pytanie jak traktować punkty 1 i 3 - łącznie, czy rozłącznie? Czy punkt 3 może wykluczyć punkt 1 i odwrotnie? No i ten zapis: "Rozdział II. Zasady korzystania z usług na Sprzęcie własnym Abonenta 1. Dostawca usług, w przypadku udostępnienia usług, do których odbioru może być wykorzystana Karta dekodująca niesparowana ze Sprzętem własnym Abonenta, udostępnia Abonentowi Kartę dekodującą w ofertach skierowanych do Abonentów ze Sprzętem własnym Abonenta. Karta działa prawidłowo wyłącznie w Sprzęcie, którego aktualna lista dostępna jest u Autoryzowanych Przedstawicieli, w Biurze Obsługi Klienta. Abonent zobowiązuje się używać Karty dekodującej w sposób określony w Umowie, Regulaminie, Cenniku, niniejszych Szczegółowych Warunkach, odrębnych Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji oraz odpowiadający właściwościom Karty dekodującej i jej przeznaczeniu. Do Karty dekodującej stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu dotyczące Sprzętu, nie stosuje się natomiast postanowień dotyczących Czynszu Najmu." I już masz punkt zaczepienia, a nie bo konsultant to mi obiecał to i tamto. "Karta ma być niesparowana, a na co Państwo sobie karty wymienią - czy na Caymany, czy Mastercard, cza na kartę Biedronki to co mnie to obchodzi? Karta ma być niesparowana, bo tak się umówiliśmy i tak mówią Szczegółowe Warunki" Edytowane 22 Listopada 2019 przez charlie112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 "Aktualna lista" to zapalny punkt Twojego wywodu. Na liście mogą się znaleźć w każdej chwili dekodery PC+, które kiedyś sprzedawano i czapa, regulamin nie do ruszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Ta lista na stronie https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci jest tak aktualna, że nie ma na niej nawet ultraBOX+ 4K produkcji ADB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 12 godzin temu, himek72 napisał: Powiem wam tak, informacje z pierwszej ręki, od 1.07.2020r.wszystkie karty cameleon przestaną działać, wszyscy którzy jeszcze mają te karty dostaną pismo do bezpłatej wymiany dekodera i karty Jednym słowem koniec kart Cameleon. Amerykę odkryłeś. A o czym jest ten wątek? 9 godzin temu, Besciakos napisał: Ciekawe, mi podczas przedłużenia umowy sami zaproponowali wymianę karty na moduł Cam. Ponoć jak tylko przyjdę do punktu z kartą wymiana będzie od ręki. Tak konkretniej to na moduł CAM z kartą bo mimo wszystko karta jest potrzebna. Aktualnie masz na umowie sama kartę?, CAM własny? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Pozostaje pytanie co z osobami które mają podpisaną umowę na dekoderze własnościowym. Dadzą w zamian na własność dekoder - moduł CI+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Krzysiek11:) napisał: Ta lista na stronie https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci jest tak aktualna, że nie ma na niej nawet ultraBOX+ 4K produkcji ADB. Pewien jest? A model "Technicolor USW4001NCP" z tej listy to co jak nie nasz ultraBOX+ 4K - 4k ultrabox+ (technicolor usw4001ncp) Lista jest jak najbardziej aktualna niestety! Edytowane 22 Listopada 2019 przez pablo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 14 minut temu, roberttosat napisał: Amerykę odkryłeś. A o czym jest ten wątek? Tak konkretniej to na moduł CAM z kartą bo mimo wszystko karta jest potrzebna. Aktualnie masz na umowie sama kartę?, CAM własny? Obecnie mam samą kartę i podczas przedłużania umowy mam w systemie zapis, że wymiana karty będzie tylko i wyłącznie na Cam z kartą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 1 godzinę temu, pablo21 napisał: Pewien jest? A model "Technicolor USW4001NCP" z tej listy to co jak nie nasz ultraBOX+ 4K - 4k ultrabox+ (technicolor usw4001ncp) Lista jest jak najbardziej aktualna niestety! ultraBOX+4K produkcji ADB napisałem, a ten ma oznaczenie ADB NCP-3670SF, a takiego na liście nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Takiego nie ma nawet na stronie canalplus.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Może i na stronie nie ma, ale w punktach jest już przede wszystkim tylko on, Technicolor to rzadkość i jest już w obrocie, a według tej listy nie jest wspierany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Bardzo proste, nie ma na stronie nie ma na liscie. Jak komus sie chce moze uderzac do PC+ bo mi nie wyszlo jak grochem o sciane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Lista była robiona jak jeszcze tych dekoderów nie było w obrocie. Jak bardzo to Wam przeszkadza można zgłosić do ITI, że wasz dekdoer ADB nie jest wspierany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) Zrobią to zaraz po tym jak zakończą rebranding salonów . Edytowane 22 Listopada 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Na tą chwilę, to tylko panika. Zapewne o to chodzi operatorowi, żeby jak najszybciej abonent pobiegł do punktu wymienić sprzęt, a wy się dajecie wciągnąć w te zagrywki. Póki co na razie tylko jeden kanał nie działa, więc nie wiem po co ta panika. Wymieniając bezmyślnie sprzęt niczego nie zyskujecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) tail#, masz rację. Pismo pismem. Czekamy. Reszta, to niestety tylko bicie piany. Kto dostał kiedy list i czy dekoder jest wspierany czy nie. Operator idzie w kierunku sparowania wszystkich tunerów z kartami i o czym tu jeszcze pisać. Ludzie, poczekajmy na rozwój sytuacji. W obecnym momencie zastanawiałbym się tylko nad podpisaniem nowej umowy. A kto już podpisał, będzie musiał przyjąć zasady gry operatora. Edytowane 22 Listopada 2019 przez kapciu75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giecik Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Mam umowę na czas nieokreślony i też dostałem takie pismo. Czekam co się wydarzy do 1 lipca. Dobrowolnie kart nie oddam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 giecik, tak trzymaj. Kto mądry wstrzymał się od podpisania umowy na czas określony. Tak czy inaczej wszyscy czekamy na rozwój wydarzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Nie będzie innego rozwoju jak przedstawiony w listach. Jak nie wymienisz kart lub/i dekodera na wspierany przez operatora, to po pierwszym lipca nie oglądasz. Znając nas Polaków wszyscy będą czekać na wdechu w oczekiwaniu na niesamowity zwrot sytuacji. Jedyne co będzie to płacz, że w APS zostały do wyboru tylko najsłabsze dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 A to są gorsze od wifi boxa?Bo z tego co czytam ten szrot oferują.W moim przypadku to jakbym się wrócił do epoki kamienia łupanego.Już lepszy moduł bo mocno ograniczony ale zawsze sobie dwa kanału na raz nagram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Tylko że modułów nie chcą dawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) Jak dużo abonentów nie pójdzie na wymianę na ich szrot zmienia zadanie.Tylko pytanie ilu takich będzie? Edytowane 22 Listopada 2019 przez czerstwy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 20 minut temu, support458 napisał: Nie będzie innego rozwoju jak przedstawiony w listach. Jak nie wymienisz kart lub/i dekodera na wspierany przez operatora, to po pierwszym lipca nie oglądasz. Znając nas Polaków wszyscy będą czekać na wdechu w oczekiwaniu na niesamowity zwrot sytuacji. Jedyne co będzie to płacz, że w APS zostały do wyboru tylko najsłabsze dekodery. A znając PC+ to w lipcu 2020 jest spora szansa, że stwierdzą, że jednak jeszcze rok poczekają - patrząc na ruchy platformy przez te wszystkie lata, kiedy działa abonenci mają pełne prawo tego się spodziewać ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxim Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Pozostawienie wyboru abonentowi było by dobrym rozwiązaniem. Kto chce odbierać na własnym tunerze sat otrzymuje moduł cam sparowany z kartą. I to powinno działać z tunerami lub tv posidającymi wejścia na moduły. Traktowanie abonenta posiadającego sprzęt o kilka klas lepszy od wypożyczanego, jak potencjalnego pirata to gruba przesada. Co by to było, gdyby operatorzy komórkowi sparowali telefony z kartami sim, nie dając możliwości wyboru telefonu? 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.