Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@adrian349 Powiem tak kanału LOVE na dzień 26 listopada 2013 nie ma i tyle a spekulacje ze wróci jego nadawanie czy też nie mało mnie interesują.Jak nie zapłacili CP za wynajętą pojemność na tp. to CP ich wyłączył i wątpię aby CP chciał dalej z nimi współpracować nawet jeżeli miał by stracić przez to klientów bo sytuacja w każdej chwili może się powtórzyć i woli teraz ich odciąć niz pózniej.Tym bardziej ze Ci co zrezygnuja moga sie połasić na nowe ofert świateczne

Takze dla mnie działanie CP jest przemyślane a to ze LOVE bedzie gdzies tam nadawał dla CP nie ma znaczenia

 

Na parametrach nadawania (mam swój dekoder z modułem cam CI+ ) nie widnieje żaden komunikat lub plansza iz kanał LOVE ma wznowic nadawanie jak podaje komunikat/wpis na SatKurier.pl

Jeżeli dajmy na to wypowiedzenie wpłynęło 25 listopada to dobrze mówisz. Umowa ulega rozwiązaniu z ostatni8m dniem okresu rozliczeniowego, w twoim wypadku z dniem 26 listopada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie właśnie rozmawiałem z gościem z DUKu , pismo przyszło w dniu 25 i przyjmują wypowiedzenie ale obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia czyli jeszcze muszę raz zapłacić... okres rozliczeniowy mam do 6 każdego miesiąca, więc myślałem, że już nic nie będę płacił i 6 grudnia wyłączają sygnał, dziwne, wkręcają mnie?

Wkręcają Cię. Przy wyłączeniu kanałów możesz wypowiedzieć umowę bez żadnych okresów wypowiedzenia. Jak będą nalegąc, to postrasz ich UOKiK-iem. Powinni odpuścić.

@gordoslaw Powinieneś robić swoje. Tak, jak napisał @ Cień. Wypowiedzenie nie obowiązuje z winy operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nic nie wciskali z okresem wypowiedzenia. Sam napisałem do nich maila z zapytaniem, czy moje wypowiedzenie jest już w systemie. Okres rozliczeniowy mam 1 każdego miesiąca i dostałem taką odpowiedź:

 

Uprzejmie informujemy, że na podstawie przesłanej korespondencji Umowa

Abonencka zostanie rozwiązana z dniem 1 grudnia 2013r.

 

Więc mam już z głowy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli zapłaciłem za listopad, a okres rozliczeniowy mam 11. każdego miesiąca i wyślę jutro wypowiedzenie to nie będę już im nic płacił, tak?

Nie będziesz, o ile zarejestrują Twoje wypowiedzenie do 11 grudnia i nie podejmiesz rozmów. Abonament opłaca się w CP z góry, czyli wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą do DUK i potwierdzili przyjęcie wypowiedzenia, a że okres rozliczeniowy mam do jutra to będą jutro dzwonić z nową ofertą by mnie zatrzymać.

Więc i ja mam z głowy :)

Z czystej ciekawości porozmawiam sobie jutro z konsultantem i zobaczę co proponują w takiej sytuacji?

Tak czy inaczej by mnie zatrzymać musza mi chyba zapłacić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam małe pytanie. 23.11.13 wysłalem wypowiedzienie umowy podejrzewam ze dzis lub jutro go zatwierdza. Kiedy moge oddac dekoder do punku po telefonie czy po odpisaniu na wypowiedzienie?

Masz 30 dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, czyli od końca ostatniego okresu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) wolny od Polstau!!! Wypowiedzenie wyslane w piatek oczywiscie listem poleconym z PO. Jeszcze nikt z DUK-u nie dzwonil ale do 5 grudnia maja czas :P Zalogowalem sie do ICOC (czy cos takiego) i w terminie kolejnej płatności widnieje kwota 0,00 zl ;)) Chcialbym serdecznie podziekowac uzytkownikom tego forum za pomoc. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj miałem niezłe jazdy, moje wypowiedzenie wysłane 22 poleconym za potwierdzeniem odbioru nie dotarło, dzwoniąc na pocztę okazało się że list wsiąkł, 21 Wiek i wsiąkł, z mojej poczty został wysłany w piątek ale do Wawy nie dotarł i poczta bezsilna mogę tylko reklamować, masakra jakaś, więc wysłałem kolejny, tamten będę reklamować. Ave Poczta Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby łatwo można było na forum dotrzeć do informacji należy przejrzeć wątki już istniejące, użyć wyszukiwarki działającej na forum. Zadawanie tego samego pytania w różnych wątkach przez różne osoby robi tylko bałagan. A szukać daleko nie trzeba bo i w tym wątku było o tym w ostatnich dniach przynajmniej kilka razy oraz w wątku o umowach. Zamiast bezmyślnie zadawać pytanie wystarczy odrobina inicjatywy w znalezieniu informacji na tym forum. To jest uwaga na przyszłość nie tylko na tym forum, ale w ogóle.

Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się m.in. tutaj:

viewtopic.php?f=7&t=1298&start=5835#p885170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ''magicznego numeru'' wiem jedno ze kanał LOVE juz do CP nie wróci na 99% a działanie z wyłączeniem tego kanału z oferty CP było przemyślanym i przekalkulowanym oraz świadomie zrobionym przed okresem ''żniw'' w podpisywaniu umów z operatorem na oferty świateczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co by się stało, gdybym moje wypowiedzenie nie zostało wprowadzone do systemu i dali by w tym czasie inny kanał? niby jest 30 dni na zerwanie umowy, ale w umowie zastrzegają sobie też zamianę kanałów na inne. dostał bym karę za zerwanie umowy czy co?

 

ktoś wcześniej wrzucał taki dopisek

 

Informuję Cyfrowy Polsat S.A o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich wykasowania z baz danych Cyfrowy Polsat S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia powyższej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych.

 

Proszę o natychmiastowe pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy, potwierdzenie wykasowania moich danych osobowych z bazy danych wraz z rozliczeniem mojego wirtualnego konta abonenckiego nr 0000 0000 0000 0000 0000 0000

 

trzeba to dodawać do wypowiedzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak dadzą inny kanał, to nadal masz możliwość rozwiązania umowy. Nawet jeśli LOVE by wrócił do oferty, to i tak pewnie zgodziliby się, pod warunkiem, że wysłałeś wypowiedzenie przed wznowieniem nadawania. Zawsze mógłbyś ich postraszyć UOKiK.

Zauważ, że CP nie wypiera się z tym rezygnacji i zależy im przede wszystkim na utrzymaniu abonenta. Proponują 12 miesięcy w tym 5 gratis.

 

Nie trzeba takich formułek dodawać. Jedyne co jest ważne w wypowiedzeniu, to dane abonenta z PESELEM, numer umowy i powód rezygnacji (usunięcie LOVE).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki wielkie za pomoc :D

kuszące 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis, ale jednak w nc+ za tę samą cenę mam lepszy dekoder i nsport, czy planete+ :P (mowa o abo 39zł)

 

ale jeśli Love by wróciło, to i tak najpierw by zadzwonili jak coś, a nie od razu rozwiązali umowę i dowalili karę bez żadnego powiadomienie, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba trochę samemu poszukać: https://satkurier.pl/news/93012/koniec-l ... sacie.html Masz 30 dni na to, aby do CP wpłynęło wypowiedzenie. Nie wiem jaka oferta jest możliwa, bo sam czekam na kontakt z DUK.

 

Jak szybko rejestrują wypowiedzenie umowy w systemie? Wypowiedzenie wysłałem w poniedziałek i go nadal nie ma, bo czas trwania umowy wynosi 16 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...