Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie nie mylisz się konsultant cię próbuje oszukać i naciągnąć na ten styczeń żeby minęła możliwość wypowiedzenia umowy .Chcesz z nim definitywnie zerwać czy przedłużyć umowę i dostać rabatowe miesiące?

 

 

chcę definitywnie zakończyć z nimi współpracę ale oni coś nie chcą i chcą mnie oszukać tak mi się wydaję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolego wyżej napisał próbuj jeszcze raz zadzwonić może trafisz na normalnego konsultanta .Ja o dziwo ostatnimi czasy trafiam na w miarę ogarniętych konsultantów i swoje sprawy załatwiam w minutę.Nie wdawaj się z nimi w polemikę powołaj się na regulamin postrasz rzecznikiem praw konsumenta czy coś w tym stylu powinno zadziałać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wam też po wypowiedzeniu umowy natychmiast zablokowali dekoder (błąd 04)? Czy ktoś może ma pismo o zwrot pieniędzy (umowa miała zakończyć się 12.12 a już dzisiaj nic nie ma; zwrot za 10 dni bez telewizji)?

 

Nikt nie miał prawa Ci zablokować dekodera, przynajmniej do 11.12 do godz.24.00 :!:

nie kumam co ten symbol błędu oznacza, ale spróbuj wyjąć i ponownie włożyć kartę, odłącz na kilkanaście sek. dekoder od prądu, jeśli reset nie pomoże to dzwoń do CP, albo dekoder pod pachę i do APS po wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo. Wypowiedzenie zarejestrowali w systemie i niemal natychmiast miałem zablokowane wszystkie programy. Próba przywrócenia uprawnień przez iCOK kończyła się komunikatem Brak aktywnego kontraktu i na tym koniec. Już mi się z nimi użerać nie chciało, bo do końca umowy i tak tylko 3 dni zostało. Ale widzę, że to u nich często się zdarza. Do tego dział utrzymania klienta w CP jakoś słabo działa. 26 listopada zarejestrowali moje wypowiedzenie i do tej pory nikt nie dzwonił z żadną ofertą. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,przed chwilą dzwoniła do mnie konsultantka z CP oferując standardowo 3 oferty,oczywiście nie zgadzałem się na nie .Poinformowała mnie że w takim przypadku umowa przestaje obowiązywać 22 grudnia.Wszedłem na icok a tam dalej widnieie info że do zapłaty mam 64,90zł mimo że pani mówiła że mam nadpłatę na koncie . No i własnie jeśli chce zwrotu nadpłaty to jak się o nia upomnieć? konsultantka pwoiedziała że mam się zwrócić o to w późniejszym terminie,no ale zapomniałem zapytać jak to zrobić, czy wystarczy że napiszę do nich przez ICOK w formularzu i napisze numer konta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanie .W wypowiedzeniu jaka date wstawiać jako dzień rozwiązania umowy skoro okres rozliczeniowy trwa od 10do10 każdego miesiąca? Dziś z rana chce wysłać wypowiedzenie.Umowa kończy mi się w maju i miałem tel z informacja że jest dla mnie oferta umowa ale smiechu warta więc może w ten sposob coś lepszego wywojuje.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...