Radek 15 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Nie nie mylisz się konsultant cię próbuje oszukać i naciągnąć na ten styczeń żeby minęła możliwość wypowiedzenia umowy .Chcesz z nim definitywnie zerwać czy przedłużyć umowę i dostać rabatowe miesiące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zadzwoń jeszcze raz i może trafisz na "normalnego" konsultanta. Co telefon to inna osoba ;-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Nie nie mylisz się konsultant cię próbuje oszukać i naciągnąć na ten styczeń żeby minęła możliwość wypowiedzenia umowy .Chcesz z nim definitywnie zerwać czy przedłużyć umowę i dostać rabatowe miesiące? chcę definitywnie zakończyć z nimi współpracę ale oni coś nie chcą i chcą mnie oszukać tak mi się wydaję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek 15 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tak jak kolego wyżej napisał próbuj jeszcze raz zadzwonić może trafisz na normalnego konsultanta .Ja o dziwo ostatnimi czasy trafiam na w miarę ogarniętych konsultantów i swoje sprawy załatwiam w minutę.Nie wdawaj się z nimi w polemikę powołaj się na regulamin postrasz rzecznikiem praw konsumenta czy coś w tym stylu powinno zadziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Koledzy zdecydowanie maja rację trafiłeś na naciągacza. Tak dla formalności jakim listem wysłałeś wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McRochu Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 A jak sprawdzić czy wypowiedzenie doszło/jest już zarejestrowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 wejdź na ICOK i tak następna płatność powinieneś mieć 0zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Koledzy zdecydowanie maja rację trafiłeś na naciągacza. Tak dla formalności jakim listem wysłałeś wypowiedzenie. to był list polecony mam potwierdzenie nadania strasznie mi utrudniają rozwiązanie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McRochu Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 List wysłałem w sobotę a już teraz następna płatność mam 0 zł czyli już mam wypowiedzianą umowę ? Ile czekaliście na telefon z DUK po zarejestrowaniu wypowiedzenia ? Jaki w ogóle numer jest wyświetlany jak dzwonią z DUK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 222127128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qawe Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Czy wam też po wypowiedzeniu umowy natychmiast zablokowali dekoder (błąd 04)? Czy ktoś może ma pismo o zwrot pieniędzy (umowa miała zakończyć się 12.12 a już dzisiaj nic nie ma; zwrot za 10 dni bez telewizji)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Umowę podpisałem w maju w 2012 roku, mogę wypowiedzieć umowę?? familijny HD mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 A wie ktoś kiedy jest koniec okresu rozliczeniowego? To zależy od daty podpisanej umowy? np podpisałem umowę 20 maja 2012 roku, to 20 jak coś będę miał koniec umowy? jak 13 podpisałem to 13 koniec umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeroklub Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 witam. jak sprawdzic czy moj wniosek o rozwiazanie umowy zostal w polsacie zarerjestrowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 @browar , dokładnie jest tak jak napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Czy wam też po wypowiedzeniu umowy natychmiast zablokowali dekoder (błąd 04)? Czy ktoś może ma pismo o zwrot pieniędzy (umowa miała zakończyć się 12.12 a już dzisiaj nic nie ma; zwrot za 10 dni bez telewizji)? Nikt nie miał prawa Ci zablokować dekodera, przynajmniej do 11.12 do godz.24.00 nie kumam co ten symbol błędu oznacza, ale spróbuj wyjąć i ponownie włożyć kartę, odłącz na kilkanaście sek. dekoder od prądu, jeśli reset nie pomoże to dzwoń do CP, albo dekoder pod pachę i do APS po wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 U mnie było to samo. Wypowiedzenie zarejestrowali w systemie i niemal natychmiast miałem zablokowane wszystkie programy. Próba przywrócenia uprawnień przez iCOK kończyła się komunikatem Brak aktywnego kontraktu i na tym koniec. Już mi się z nimi użerać nie chciało, bo do końca umowy i tak tylko 3 dni zostało. Ale widzę, że to u nich często się zdarza. Do tego dział utrzymania klienta w CP jakoś słabo działa. 26 listopada zarejestrowali moje wypowiedzenie i do tej pory nikt nie dzwonił z żadną ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Pogrywacie z molochem w kulki, moloch tego wszystkiego nie ogarnia, to co się dziwicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam,przed chwilą dzwoniła do mnie konsultantka z CP oferując standardowo 3 oferty,oczywiście nie zgadzałem się na nie .Poinformowała mnie że w takim przypadku umowa przestaje obowiązywać 22 grudnia.Wszedłem na icok a tam dalej widnieie info że do zapłaty mam 64,90zł mimo że pani mówiła że mam nadpłatę na koncie . No i własnie jeśli chce zwrotu nadpłaty to jak się o nia upomnieć? konsultantka pwoiedziała że mam się zwrócić o to w późniejszym terminie,no ale zapomniałem zapytać jak to zrobić, czy wystarczy że napiszę do nich przez ICOK w formularzu i napisze numer konta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Idz do APS'U i gosc zrobi wypelni formularz/reklamacja do 30dni maja czas zwrocic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tankowiec Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/love/ Dlaczego na stronie CP jest aktualny program Love ? Wrócił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nie. Nie wrócił. Zauwazyłeś może, że na tej stronie jest też program canal+ i jego klony? Jakoś nikt nie twierdzi że są w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Dokładnie-to jest tylko "program telewizyjny" Już nawet w pakietach go nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeX Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Panowie szybkie pytanie .W wypowiedzeniu jaka date wstawiać jako dzień rozwiązania umowy skoro okres rozliczeniowy trwa od 10do10 każdego miesiąca? Dziś z rana chce wysłać wypowiedzenie.Umowa kończy mi się w maju i miałem tel z informacja że jest dla mnie oferta umowa ale smiechu warta więc może w ten sposob coś lepszego wywojuje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.