Jump to content

pawel1710

Users
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About pawel1710

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Od niedawna posiadam dekoder Wifi Premiumbox+ i nie mogę zaplanować zdalnego nagrywania z aplikacji NC+ GO na smartfonie. Wszystko jest skonfigurowane poprawnie i internet w dekoderze i w telefonie, mój dekoder jest w aplikacji zaznaczony jako aktywny, a przy każdej próbie zlecenia zdalnego nagrywania (nawet takiego z 24h wyprzedzeniem jak radzono mi przy zdalnym planowaniu nagrania po raz pierwszy) wyskakuje komunikat: "Błąd zlecenia nagrania". Ktoś wie co może być tego przyczyną? Bo jak się kontaktuję z tymi jełopami z obsługi klienta, czy to przez telefon, czy przez e-mail, to jak mantry w kółko tylko powtarzają żeby przywrócić dekoder do ustawień domyślnych, usunąć i zainstalować ponownie aplikację NC+ GO na telefonie, lub upewnić się, że dekoder jest podłączony do internetu. I nie pomaga tłumaczenie, że już to wszystko zrobiłem.
  2. No to widocznie miałeś szczęście, ale że tobie włożył, to nie znaczy, że to co napisałem, to g...... prawda i że każdemu też tak robią. Mi sprawdzali, ba wręcz nawet oglądali wszystko dokładnie i to w obu punktach, w których byłem. Sami robią problem. Ja już im wystarczająco zapłaciłem przez te 4 lata i mogliby sobie darować zawracanie gitary o taką bzdurę, szczególnie że te zwrócone kable i tak idą do utylizacji. A o ten kabel się swojego czasu pytałem w punkcie CP i mi gość powiedział, że oni kabli nie wymieniają i trzeba sobie kupić.
  3. 4 lata miałem CP, w tym miesiącu skończyła mi się umowa, którą oczywiście wypowiedziałem. Umowa się zakończyła, karta została zablokowana, więc spakowałem dekoder i poszedłem go dzisiaj zwrócić do jednego z punktów stacjonarnych. W zestawie było wszystko z wyjątkiem kabla HDMI, który był tak podłej jakości, że po prostu po kilku miesiącach od podpisania umowy się "zje[beep]", więc kupiłem sobie swój, znacznie lepszej jakości, którego oczywiście nie zamierzam oddać. W punkcie pan sprawdził zestaw i powiedział, że nie może przyjąć dekodera bez kabla HDMI, więc mówię mu, że kabla nie ma, bo był to najtańszy badziew podłej jakości, w którym żyły gdzieś popękały, przestał działać i poszedł na śmieci, a ten się uparł, że nie może przyjąć bez tego kabla i jeszcze zaproponował mi, że mi sprzeda nowy kabel HDMI za 20 zł i włoży go do pudełka z dekoderem, który zwracam.😂 Oczywiście się nie zgodziłem. Zabrałem dekoder i poszedłem go zwrócić do innego punktu. W następnym punkcie CP obsługiwała kobieta, która również przyczepiła się tego kabla. Więc się jej pytam, co ja mam teraz zrobić, skoro tego kabla nie mam, jak mam oddać ten dekoder, skoro punkty CP go nie chcą? A ona na to, że może przyjąć dekoder bez kabla, tylko odnotuje to w systemie i przyślą mi potem za ten kabel rachunek. Jako, że był to najtańszy badziew, który można kupić w sprzedaży detalicznej za około 5 zł, no to się nawet ucieszyłem, myślę sobie, że zapłacę te parę groszy i będzie spokój, a ona mi na to, że opłata będzie około 70-80 zł.🤣 Nosz kur......, 70-80 zł za kabelek warty 5 zł? Chyba ich poj......, przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Znów zabrałem dekoder i kupiłem w Auchanie kabel HDMI za 6 zł, ale niestety już nie zdążyłem do salonu CP po raz kolejny, więc wybiorę się jutro. Mam nadzieję, że się znów nie przypier......, że to nie ten.😀 Ładnie się w tej firmie traktuje klientów, którzy im przez lata płacili i to nie mało. Robić aferę o byle kabelek, który w hurcie od Chińczyka kupują pewnie za mniej niż 1 zł za sztukę i jeszcze na koniec chcą za to wyłudzić 80 zł. O marnowaniu mojego czasu i 6 zł, za które wolałbym sobie kupić chociażby piwo już nawet nie wspomnę.😕
  4. Mam konto założone na forum NC+ jeszcze chyba z 8 lat temu jak brałem N-kę i zalogować się mogę, ale niestety, nie można napisać żadnego postu.
  5. No właśnie, chyba Cyfrowy Polsat po latach zacofania dekoderowego chciał koniecznie pokazać, że oni też w końcu mają coś nowocześniejszego i jak dla mnie to przekombinowali. Choć w porównaniu z tym co CP oferował wcześniej, to Evobox, to rzeczywiście duży krok na przód. Zaniosłem dziś to odstąpienie od umowy do salonu NC+. Facet przyjął, wprowadził do systemu i powiedział, że to wszystko. Powiedział jeszcze, że odpowiedź kiedy dokładnie nastąpi rozwiązanie tej umowy dostanę w poniedziałek, bo przez weekend nikt się takimi sprawami nie zajmuje. I jeszcze na koniec wyszedł kolejny "smaczek". Ofertę brałem z anteną satelitarną za 1 zł, więc pytam się faceta, czy tą antenę też mam zwrócić, jest jeszcze w pudełku, nie używana, bo wziąłem ją sobie jako zapasową. No i gość nie wiedział, czy mam ją oddać, czy nie. Gdzieś tam dzwonił, chyba do kogoś "wyżej" i ten ktoś też nie wiedział.😀 Niezły czeski film mają w tej firmie.
  6. Zaraz idę właśnie do salonu NC+ z tym papierkiem z rezygnacją. Co do CP, to tam tylko Evobox obsługuje unicable. Evoboxa miałem teraz przez dwa lata (jeszcze go mam, tylko, że już nieaktywny i czeka na zdanie) i też wcale taki doskonały to on nie jest. Miałem kiedyś Turbodekoder z N-ki i Mediabox+ z NC+ i oba moim zdaniem były lepsze niż ten Evobox. Evobox ma nadźgane za dużo zbędnych jak dla mnie opcji, trudno tam cokolwiek znaleźć, a całe menu jest mocno nieintuicyjne. Jedyna jego zaleta, to taka, że działa w miarę płynnie, no może z wyjątkiem EPG, które lubi mocno przyciąć. Do tego EPG tylko na kilka dni, podczas gdy w we wspomnianych wcześniej dekoderach N-ki i NC+ EPG było na dwa tygodnie. No i najlepszy patent. Jak dwa lata temu wziąłem ten dekoder, to czytał praktycznie wszystkie pliki filmowe z pendrive-a bez problemu. Jakieś kilka miesięcy po tym dali aktualizację po której co drugi plik wideo jest odtwarzany bez dźwięku i do tej pory tak zostało. Od tamtej pory było już sporo kolejnych aktualizacji i w żadnej tego nie naprawili. I jak weźmiesz w CP pakiet z HBO Go, to zapomnij o oglądaniu tego bezpośrednio z dekodera. Brak HD i dźwięk jak ze starej taśmy VHS.
  7. Ja w sumie też jeszcze w ten sposób z umowy żadnego operatora nie rezygnowałem, zawsze po prostu rozwiązywałem umowę z jej końcem, ewentualnie przed końcem jak zmieniali regulaminy, likwidowali kanały i była możliwość przedwczesnego rozwiązania bez kary. Dlatego chciałem żeby mi ten dekoder wymienili, bo sama oferta programowa i cena mi odpowiada. No ale jak robią takie problemy z tą wymianą, choć chcę dekoder za który co miesiąc płaci się więcej, no to nie mam wyboru. Mam nadzieję, że problemów z rezygnacją nie będą robić. Ale od tej pory jakiekolwiek umowy u jakiegokolwiek operatora zawsze będę zamawiał tylko przez neta, żeby w razie czego była możliwość rezygnacji.
  8. Też mi się tak wydaje, że próbują brać na przeczekanie, żeby minęły te 14 dni, a potem już będzie musztarda po obiedzie i męcz się z tym dwa lata. Dlatego formularz odstąpienia od umowy już wypełniłem. Jutro idę go zanieść do salonu NC+. Z tego co piszą tu: https://ncplus.pl/pomoc/czy-moge-odstapic-od-nowo-zawartej-umowy Mogę ten formularz wysłać listem tradycyjnym, przez konto Moje NC+, lub złożyć w dowolnym punkcie oznaczonym jako serwis. Znalazłem na ich mapce najbliższy mnie taki punkt i jak wspomniałem, jutro idę im to odstąpienie zanieść. Wypełniłem formularz, który był dostarczony razem z umową, czyli coś takiego: Po prostu obok każdej z tych linijek po myślnikach podopisywałem wymagane dane, mam nadzieję, że będzie dobrze.
  9. Przed chwilą mi odpisali, że umowa nie jest jeszcze niby zweryfikowana i żebym w sprawie tej wymiany napisał najwcześniej w połowie przyszłego tygodnia. Więc chyba też po prostu wyśle odstapienie od umowy i wezmę ofertę jeszcze raz z innym dekoderem.
  10. Napisałem jeszcze do nich na Facebooku w prywatnej wiadomości. Chcieli żebym podał nr abonenta. Podałem i odpisali, że sprawę przekazali do odpowiedniego działu i odpowiedzą jak najszybciej. Więc na razie czekam. Umowa była podpisywana dwa dni temu, więc mam jeszcze 12 dni na odstąpienie. Jak do poniedziałku-wtorku nie uda się załatwić tej wymiany, to zrywam umowę.
  11. W kwestii wymiany dekodera podczas trwania umowy. Napisałem do NC+ w tej sprawie z mojego konta Moje NC+ i dostałem odpowiedź, że informację na temat jego wymiany mogę uzyskać wyłącznie w autoryzowanej placówce NC+, bo przez sieć czy telefon wymianę dekodera mogą zaoferować tylko w przypadku przedłużania umowy.
  12. U operatorów neta też tak zawsze miałem. Oferty wraz z routerem zawsze zamawiane przez neta, kurier przywiózł router z umową i po podpisaniu za jakieś maks 2-3 godziny internet już działał. I tak było u kilku operatorów z których usług korzystałem.
  13. Miałem już kiedyś dwa razy N-kę, potem NC+ zaraz po tym jak się N-ka połączyła z C+, też zamawiane było przez neta i aktywacja była praktycznie od razu. To samo było dwa lata temu jak brałem Cyfrowy Polsat, więc myślałem, że i tym razem tak będzie. No ale już mniejsza z tym.
  14. Wszystko wyraziłem, a w punkcie nie brałem, bo w punkcie nie chcieli dać 6 miesięcy za pół ceny i nie dawali anteny z konwerterem za złotówkę. Antenę co prawda mam, ale musi być na dachu kamienicy, bo moje okno wychodzi w niewłaściwą stronę, a na takim wspólnym dachu, to wiadomo jak to nieraz bywa, więc jak coś to mam antenę na zapas. Włączyli w końcu aktywację późnym wieczorem w zasadzie już w nocy, także wszelkie reklamację sobie już odpuszczę, ale trochę niesmak pozostał.
  15. Około 80-90% zależnie od tego na którym gra kanale. Szczerze powiedziawszy, to mnie do szewskiej pasji ten dekoder doprowadza. Wziąłem go, bo nagrywam mało, więc myślę sobie po, co płacić za dekoder z dyskiem 10 czy 15 zł miesięcznie, jak ten jest za 2 zł, a apodłączę sobie do niego pendrive-a 64GB i na kilka nagrań od czasu do czasu mi starczy, a i przewijać i zatrzymywać programy też będę mógł. Mój błąd, że wcześniej nie poczytałem opinii na jego temat, bo to chyba najbardziej mułowaty dekoder z jakim miałem do czynienia. Mam zamiar napisać do NC+ czy wymienią mi go na Wifi Pemiumbox, a jak nie, to zrywam umowę (brałem przez neta, więc mam 14 dni na odstąpienie) i zamówię ofertę jeszcze raz.
×
×
  • Create New...