Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wysyłasz wypowiedzenie z datą dzisiejszą i informacją, że umowa wygasa z końcem obecnego okresu rozliczeniowego, a to czy to będzie 10 grudnia czy 10 stycznia zależny od tępa pracy poczty oraz administracji CP.

Oczywiście wypowiadając powołując sie na wycofanie love stawiasz operatora pod ścianą i masz pewną przewagę w negocjacjach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwoniłem do CP z zapytaniem, czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane, ponieważ mam w poniedziałek ostatni dzień okresu rozliczeniowego.

Pan konsultant powiedział mi ze mojego wypowiedzenia jeszcze nie widzi w systemie i poinformował mnie żebym się nie martwił, ponieważ liczy się data stempla pocztowego.

 

PS. jak to dokładnie jest. Liczy się data stempla pocztowego,jak mówi konsultant? Czy może data wpływu/rejestracji w Cyfrowym Polsacie jak piszą niektórzy na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2 dekodery (płacę 39,90zł i 59,90zł - oba pakiety zamawiane w różnym czasie) i teraz pojawia się wątpliwość. Jak mam napisać wypowiedzenie? Jedno na obydwa dekodery czy każdy dekoder to jest osobna umowa abonencka i wymagane są 2 wypowiedzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy powiedzcie mi gdzie w umowie znajdę wykaz gwarantowanych kanałów, przejrzałem swoją umowę i nic takiego nie znalazłam, a może dacie link do ulotki z ofertą CP na lipiec 2013 r. Mam pakiet Familijny Max HD + Film HD i miałem w nim ten kanał który znikną "Love" Chcę wymówić umowę, mam do tego prawo, gwarantowany kanał mi znikną, tylko nie otrzymałem żadnego pisma z CP mówiącego o tym fakcie i o prawach które mi przysługują.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam, w tym momencie mam resetowany dostęp do konta i dopiero w przeciągu 48 godzin będę mógł się od nowa zarejestrować ICOK. Odbyłem w przeciągu godziny rozmowę z konsultantką CP z tym pytaniem, czy mogę odstąpić od umowy w związku ze zniknięciem kanału Love, troszkę poczekałem konsultantka sprawdziła moje kont i potwierdziła że jak najbardziej mogę odstąpić od umowy. Zadała pytanie czemu chcę rezygnować, że w to miejsce jest dany inny kanał i takie tam, oczywiście w związku z tym moim pytaniem chciała mi przedstawić nowe oferty które zostały dla mnie przygotowane i takie tam. Na koniec rozmowy zadałem jeszcze jedno bardzo ważne dla mnie pytanie, czy w razie wypowiedzenia prze zemnie umowy związku z wycofaniem kanału Love nie będzie mi nałożą, żadna kara finansowa. konsultantka odpowiedziała że nie, tylko żebym pamiętał że w wypowiedzeniu było dokładnie zawarte z jakiego powodu wypowiadam umowę. Cały przebieg rozmowy mam nagrany, w razie czego jak by ktoś mi zarzucał że bezpodstawnie coś wymówiłem.

Ok, w moim przypadku jest wszystko jasne, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości co do wypowiedzenia czy czego kol wiek innego to powinien zadzwonić do CP.

 

Dzięki koledzy za posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo tego co już tutaj było napisane, ty zawracałeś głowę konsultantce? Po co? Po co to forum?
tak zawracałem, a czemu:
Wykaz gwarantowanych kanałów znajdziesz w PWU' date=' dodatku do umowy. Znaczy to Promocyjne Warunki Umowy. Powinieneś to dostać wraz z umową w APSie. Jeżeli nie dostałeś to masz problem.[/quote'] właśnie dla tego zawracałem głowę konsultantowi, niesztuka napisać pismo z wypowiedzeniem, pisząc je, trzeba być w 100 % pewnym, żeby później nikt nie nałożył żadnej kary za bezpodstawne złożenie takiego pisma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na przyszłość jeśli ktoś nie ma w umowie załącznika PWU, co często się zdarza gdy zawieramy cyrograf w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży proponuje złożyć reklamację przez ICOK, w ciągu kilku dni otrzymamy dokument w pdf, jest, również szansa że sprzedawca w APS zostanie zmobilizowany do wydawania wszystkich dokumentów stanowiących integralną część umowy w przyszłości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo tego co już tutaj było napisane, ty zawracałeś głowę konsultantce? Po co? Po co to forum?
tak zawracałem, a czemu:
Wykaz gwarantowanych kanałów znajdziesz w PWU' date=' dodatku do umowy. Znaczy to Promocyjne Warunki Umowy. Powinieneś to dostać wraz z umową w APSie. Jeżeli nie dostałeś to masz problem.[/quote'] właśnie dla tego zawracałem głowę konsultantowi, niesztuka napisać pismo z wypowiedzeniem, pisząc je, trzeba być w 100 % pewnym, żeby później nikt nie nałożył żadnej kary za bezpodstawne złożenie takiego pisma.

 

Ale było już kilkanaście razy pisane na forum,że można wypowiedzieć umowę już od pakietu Rodzinnego HD.Były także gotowe wzory wypowiedzeń.

A co byś zrobił,gdyby konsultantka powiedziała,że nie możesz,bo zostaniesz ukarany za zerwanie umowy?

I znowu na forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...